دوره 14 (1402)
دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
دوره 3 (1391)
دوره 2 (1390)
دوره 1 (1389)
تعداد مقالات: 28
مقاله پژوهشی
تبیین نقش بعد رفتاری-شناختی در آموزش علوم پزشکی
بررسی میزان تأثیر حضور مربی باتجربه بالینی بر اضطراب کارآموزان پرستاری دانشکده پرستاری اهواز در محیط بالینی سال 1397
آگاهی و نگرش نسبت به دانشگاههای نسل سوم از دیدگاه دانشجویان علوم پزشکی
چرخش 180 درجهای از پارادایم آموزش به پارادایم یادگیری: رهیافتی در برهه پاندمی کووید-19
مقاله کوتاه
مقاله کوتاه: کاربست نظریه بار شناختی در آموزش اکوکاردیوگرافی
مقاله پژوهشی
نقش سبک های دلبستگی در مهارت های ارتباطی و ارزیابی نمرات تحصیلی دانشجویان
شناسایی عوامل پیش بینی کننده مشروطی دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1398
ارائه الگوی مناسب صلاحیت های حرفه ای اعضای هیئت علمی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران
بررسی تاثیر سبک های یادگیری بر میزان یادگیری دانشجویان غیر ایرانی دانشکده داروسازی پردیس بین الملل
ارائه مدل تأثیر آموزش فضیلت سازمانی بر توانمندسازی روانشناختی با میانجی گری بهزیستی ذهنی اعضای هیئت علمی (مطالعه موردی دانشگاه های استان مازندران)
صفحه 96-107
شناسایی و رتبه بندی ابعاد ایده دانش محتوایی تعلیم و تربیت در دانشگاه فرهنگیان منطقه ٩ کشور
صفحه 108-118
ارائه مدل آینده پژوهی جهت ارتقای کیفیت فعالیت های پژوهشی در دانشگاههای آزاد اسلامی استان مازندران
صفحه 119-130
چالش ها و ضرورت های تحقق برنامه درسی چند فرهنگی در نظام آموزشی تمرکزگرا (غالب)
صفحه 131-143
بررسی عوامل مؤثر بر دو سو توانی آموزش عالی و تحلیل قدرت هدایت – وابستگی با استفاده از ترکیب مدلسازی تفسیری – ساختاری
صفحه 144-158
آسیب شناسی مقررات آموزش مداوم
صفحه 159-169
شناسایی عوامل مؤثر بر توسعه فردی شرکتهای آموزشی دانشبنیان (یک پژوهش آمیخته)
صفحه 170-180
بررسی کفایت برنامه درسی رشته مامایی در دستیابی به اهداف اموزشی از دیدگاه فارغ التحصیلان این رشته در سال 1396
صفحه 181-194
مقاله کوتاه
مقایسه دیدگاه دانشجویان سال چهارم کارشناسی از عملکرد اساتید بالینی در گروه های مختلف دانشکده علوم توانبخشی اهواز
صفحه 195-204
مقاله پژوهشی
تأثیر بازیابی تعاملی اطلاعات بر فرایند مدیریت دانش اعضای هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی استان مازندران
صفحه 205-213
چالشهای رساله نویسی بر اساس تجارب زیسته دانشجویان دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی
صفحه 214-221
شناسایی عوامل مؤثر بر آموزش منابع انسانی و ارائه مدل در دانشگاه آزاد اسلامی
صفحه 222-234
عوامل تاثیر گذار بر ارتقای کیفیت آموزش الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان مبتنی بر رویکرد نظریه زمینه ای
صفحه 235-247
بررسی میزان تمایل به ادامه تحصیل در خارج از افغانستان و عوامل مرتبط با آن در دانشجویان افغانستانی دانشگاه های علوم پزشکی منتخب افغانستان در سال تحصیلی ۹۸-۹۷
صفحه 248-254
ارائه یک الگوی راهبری سازمانی با رویکرد توسعه کارآفرینی سازمانی به منظور ارائه یک مدل آموزشی – ساختاری
صفحه 255-267
بررسی تأثیر برنامه درسی زائد بر اهداف پیشرفت (حیطه های آموزشی و مهارتی) و توانمندسازی دانشجویان رشته علوم پزشکی استان مازندران
صفحه 268-280
رویکرد پدیدارشناسانه به تجارب دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز از ارائه آموزش برخط در بحران کرونا
صفحه 281-295
طراحی مدلی برای پاسخگویی آموزش عالی به نیازهای جامعه امروز با رویکرد تجاری سازی دانش مورد مطالعه: واحدهای جامع و بسیار بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی
صفحه 296-308
ارزیابی درونی دفاتر توسعه آموزش دانشکده ها و بیمارستان های آموزشی دانشگاه جندی شاپور اهواز
صفحه 309-318