دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
دوره 3 (1391)
دوره 2 (1390)
دوره 1 (1389)
تعداد مقالات: 28
مقاله پژوهشی
تبیین نقش بعد رفتاری-شناختی در آموزش علوم پزشکی
صفحه 1-10
بررسی میزان تأثیر حضور مربی باتجربه بالینی بر اضطراب کارآموزان پرستاری دانشکده پرستاری اهواز در محیط بالینی سال 1397
صفحه 11-20
آگاهی و نگرش نسبت به دانشگاههای نسل سوم از دیدگاه دانشجویان علوم پزشکی
صفحه 21-27
چرخش 180 درجهای از پارادایم آموزش به پارادایم یادگیری: رهیافتی در برهه پاندمی کووید-19
صفحه 28-42
مقاله کوتاه
مقاله کوتاه: کاربست نظریه بار شناختی در آموزش اکوکاردیوگرافی
صفحه 43-48
مقاله پژوهشی
نقش سبک های دلبستگی در مهارت های ارتباطی و ارزیابی نمرات تحصیلی دانشجویان
صفحه 49-61
شناسایی عوامل پیش بینی کننده مشروطی دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1398
صفحه 62-74
ارائه الگوی مناسب صلاحیت های حرفه ای اعضای هیئت علمی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران
صفحه 75-87
بررسی تاثیر سبک های یادگیری بر میزان یادگیری دانشجویان غیر ایرانی دانشکده داروسازی پردیس بین الملل
صفحه 88-95
ارائه مدل تأثیر آموزش فضیلت سازمانی بر توانمندسازی روانشناختی با میانجی گری بهزیستی ذهنی اعضای هیئت علمی (مطالعه موردی دانشگاه های استان مازندران)
صفحه 96-107
شناسایی و رتبه بندی ابعاد ایده دانش محتوایی تعلیم و تربیت در دانشگاه فرهنگیان منطقه ٩ کشور
صفحه 108-118
ارائه مدل آینده پژوهی جهت ارتقای کیفیت فعالیت های پژوهشی در دانشگاههای آزاد اسلامی استان مازندران
صفحه 119-130
چالش ها و ضرورت های تحقق برنامه درسی چند فرهنگی در نظام آموزشی تمرکزگرا (غالب)
صفحه 131-143
بررسی عوامل مؤثر بر دو سو توانی آموزش عالی و تحلیل قدرت هدایت – وابستگی با استفاده از ترکیب مدلسازی تفسیری – ساختاری
صفحه 144-158
آسیب شناسی مقررات آموزش مداوم
صفحه 159-169
شناسایی عوامل مؤثر بر توسعه فردی شرکتهای آموزشی دانشبنیان (یک پژوهش آمیخته)
صفحه 170-180
بررسی کفایت برنامه درسی رشته مامایی در دستیابی به اهداف اموزشی از دیدگاه فارغ التحصیلان این رشته در سال 1396
صفحه 181-194
مقاله کوتاه
مقایسه دیدگاه دانشجویان سال چهارم کارشناسی از عملکرد اساتید بالینی در گروه های مختلف دانشکده علوم توانبخشی اهواز
صفحه 195-204
مقاله پژوهشی
تأثیر بازیابی تعاملی اطلاعات بر فرایند مدیریت دانش اعضای هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی استان مازندران
صفحه 205-213
چالشهای رساله نویسی بر اساس تجارب زیسته دانشجویان دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی
صفحه 214-221
شناسایی عوامل مؤثر بر آموزش منابع انسانی و ارائه مدل در دانشگاه آزاد اسلامی
صفحه 222-234
عوامل تاثیر گذار بر ارتقای کیفیت آموزش الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان مبتنی بر رویکرد نظریه زمینه ای
صفحه 235-247
بررسی میزان تمایل به ادامه تحصیل در خارج از افغانستان و عوامل مرتبط با آن در دانشجویان افغانستانی دانشگاه های علوم پزشکی منتخب افغانستان در سال تحصیلی ۹۸-۹۷
صفحه 248-254
ارائه یک الگوی راهبری سازمانی با رویکرد توسعه کارآفرینی سازمانی به منظور ارائه یک مدل آموزشی – ساختاری
صفحه 255-267
بررسی تأثیر برنامه درسی زائد بر اهداف پیشرفت (حیطه های آموزشی و مهارتی) و توانمندسازی دانشجویان رشته علوم پزشکی استان مازندران
صفحه 268-280
رویکرد پدیدارشناسانه به تجارب دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز از ارائه آموزش برخط در بحران کرونا
صفحه 281-295
طراحی مدلی برای پاسخگویی آموزش عالی به نیازهای جامعه امروز با رویکرد تجاری سازی دانش مورد مطالعه: واحدهای جامع و بسیار بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی
صفحه 296-308
ارزیابی درونی دفاتر توسعه آموزش دانشکده ها و بیمارستان های آموزشی دانشگاه جندی شاپور اهواز
صفحه 309-318