دوره 14 (1402)
دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
دوره 3 (1391)
دوره 2 (1390)
دوره 1 (1389)
تعداد مقالات: 19
مقاله پژوهشی
طراحی و تدوین مدلی ساختاری برای مدیریت درگیری آموزشی دانشجویان (کاربرد تحلیل مسیر)
صفحه 987-1000
پیش بینی بی صداقتی تحصیلی بر اساس هویت اخلاقی و خودآگاهی هیجانی و خود پنداره تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی
صفحه 1001-1010
تجارب دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی البرز از فرصت ها و چالش های یادگیری الکترونیک در پاندمی کوید-19: یک مطالعه کیفی
صفحه 1011-1023
میزان آگاهی کارآموزان پزشکی بیمارستان گلستان اهواز نسبت به منشور حقوق بیماران، بر اساس گذراندن درس اخلاق پزشکی سال 1398
صفحه 1024-1033
امکان سنجی و بازنگری ارائه دروس مبانی نظری اسلام با رویکرد به مباحث حوزه سلامت در دانشگاههای علوم پزشکی
صفحه 1034-1044
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه پروفشنالیسم پن استیت (PSQP) در ایران: ابزاری برای ارزیابی نگرش نسبت به پروفشنالیسم
صفحه 1045-1056
بایستههای عضو هیئت علمی اخلاق مدار در دانشگاه علوم پزشکی: مطالعه فراترکیب
صفحه 1057-1073
بررسی کیفی مؤلفههای برون و درونسازمانی جهت جهانی شدن برنامه آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی ایران(با تأکید بر مدیریت توسعه منابع انسانی)
صفحه 1074-1084
تعیین شرایط مداخله گر در ارائه الگوی ارتقای کیفیت آموزش الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان بر مبنای نظریه سازنده گرا
صفحه 1085-1094
نامه به سردبیر
تأثیرات کوید- 19 بر آموزش و پژوهش : فرصتها و تهدیدها
صفحه 1095-1098
تغییر اکوسیستم حاکم بر نظام آموزش عالی
صفحه 1099-1102
مقاله پژوهشی
نیازسنجی سرفصل های آموزشی کوید-19 برای رشته های علوم پزشکی
صفحه 1103-1113
بررسی دانش، توانمندی و نیازسنجی آموزشی دانشجویان و دانش آموختگان پزشکی درحیطه دانش اعتیاد: گامی در راستای ارتقای برنامه درسی آموزشی پزشکی عمومی در ایران
صفحه 1114-1125
رتبهبندی مؤلفههای مؤثر بر مشارکت اعضای هیئت علمی در استفاده از آموزش الکترونیک، پیش از بحران کرونا با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی: مطالعة موردی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1398
صفحه 1126-1138
تبیین مدل اعتماد آگاهانه در توسعه فکری مدیران دانشگاه های آزاد اسلامی
صفحه 1139-1152
ارزیابی برگزاری اولین دوره فیزیوپاتولوژی طب نظامی در دوره پزشکی عمومی
صفحه 1153-1163
ارزیابی نقش نوآوری و مالکیت معنوی بر تحقق اقتصاد دانش بنیان (مطالعه موردی صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات)
صفحه 1164-1173
ابعاد خود توسعهای از دیدگاه نخبگان مطالعه موردی شهرگرگان
صفحه 1175-1184
بررسی نقش میانجی پذیرش فناوری اطلاعات بر تأثیر خوش بینی علمی و سواد رسانهای در دانشجویان پیام نور اصفهان
صفحه 1185-1193