دوره 14 (1402)
دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
دوره 3 (1391)
دوره 2 (1390)
دوره 1 (1389)
تعداد مقالات: 31
مقاله پژوهشی
تدوین مدل شادکامی بر اساس هوش معنوی و کیفیت روابط بین فردی با میانجی گری تاب آوری و شفقت به خود در دانشجویان
صفحه 616-630
بررسی دانش، نگرش و پذیرش اعضای هیات علمی دانشکدههای پرستاری شمال غرب ایران در زمینه عملکرد مبتنی بر شواهد در سال 1398
صفحه 631-643
رضایت مندی دانشجویان مقطع کارشناسی فیزیوتراپی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ارزشیابی عملکرد بالینی با استفاده از سیاهه وارسی مبتنی بر بازخورد
صفحه 644-652
بازنمایی تفسیری تجارب دانشجویان از اخلاق حرفهای تدریس مدرسان دانشگاه اخلاق حرفه ای تدریس مدرسان دانشگاه
صفحه 653-671
مدلیابی ساختاری تأثیر تفکر کارآفرینی و تعهد حرفهای بر اثربخشی اساتید و نقش میانجی سرمایه فکری در بین اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه
صفحه 672-685
بررسی رابطه بین سبک زندگی سلامتمحور و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و خودکنترلی با بهداشت روانی و جسمانی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی
صفحه 686-697
بررسی آگاهی دانشجویان رشتههای بالینی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از حقوق بیمار در سال 1396
صفحه 698-705
بررسی کیفیت آموزش اساتید عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان زنجان از دیدگاه دانشجویان
صفحه 706-715
تدوین مدل فرایند تجاریسازی دانش با رویکرد بینالمللی در شرکتهای آموزشی دانشبنیان
صفحه 716-728
تدوین برنامه راهبردی نظام آموزش عالی بر اساس مدل SWOT (مورد مطالعه: دانشگاه صنعتی قوچان)
صفحه 729-740
ارائه چارچوب زمینههای محیطی مؤثر در تأسیس شرکتهای آموزشی دانش بنیان (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان)
صفحه 741-753
ارائه الگوی مناسب استقرار مدیریت دانش
صفحه 754-763
بررسی انتظارات اساتید از آموزش درس زبان تخصصی پرستاری در مقطع کارشناسی
صفحه 764-773
طراحی ابزارهای سنجش طرح درس ترمی، اسلایدهای پاورپوینت و سؤالات آزمون جهت ارزشیابی مدرسان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
صفحه 774-785
ارائه مدلی جهت نهادینه کردن فرهنگ خدمت با تأکید بر ارتقای آموزش و مهارت در دانشگاه علوم پزشکی (مطالعه موردی: استان هرمزگان)
صفحه 786-796
مدل ساختاری روابط بین سبکهای مدیریت تعارض و رفتارهای نوآورانه با میانجیگری وجدان کاری و شادکامی
صفحه 797-810
ارائه الگوی مدیریت استعداد در نظام آموزش عالی ایران: مدلی برآمده از نظریه داده بنیاد
صفحه 811-827
تبیین تجربه سیاستگذاران و متخصصان مدیریت در شناسایی ابعاد و مؤلفههای جذب مدیران آموزش عالی
صفحه 828-839
میزان استفاده دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران از یادگیری سیار، عوامل مؤثر بر آن و موانع احتمالی استفاده از آن در آموزش پزشکی
صفحه 840-851
ارائه مدل توسعه کیفی دانشگاه های دولتی شهر تهران مبتنی بر رویکرد دانشگاه تراز جهانی
صفحه 852-865
بررسی سبکهای یادگیری و عوامل مرتبط با آن در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان براساس مدل ورمونت
صفحه 866-877
شناسایی و رتبه بندی شاخصهای آموزشی- رفتاری در مشاوره کارآفرینی بر مبنای نظریه انتخاب با استفاده از مدل ساختاری تفسیری
صفحه 878-889
بررسی الگوی علی روابط بین اخلاق حرفه ای، سرمایه روانشناختی و سرمایه فکری با عملکرد شغلی با میانجی گری تسهیم دانش در بین اعضای هیئت علمی
صفحه 890-900
طراحی مدل نقش دانشگاه نسل چهارم در جهت ارتقایی کیفیت آموزشی و پژوهشی در آموزش عالی
صفحه 901-911
پیش بینی اهمال کاری بر اساس الگوهای ارتباطی، رابطه والد - فرزندی و تأثیر آن بر آموزش الگوهای رفتاری دانشجویان
صفحه 912-924
ارائه مدل رهبری اصیل بین المللیسازی دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه یک
صفحه 925-935
طراحی و اعتباریابی پرسشنامه سرمایه روانشناختی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
صفحه 936-948
تبیین تجربه متخصصان مدیریت و اعضاى هیات علمی و فراگیران دخیل در آموزش پزشکی در شناسایی ابعاد و مولفه هاى اثرگذار معمارى منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کشور
صفحه 949-958
ارائه مدل هوش رقابتی با تببین نقش آموزش مجازی در پزشکان عضو هیئت علمی خراسان رضوی
صفحه 959-971
ارائه مدل نقش مدیریت مدرسه محور بر خلاقیت معلمان با میانجی گری فرهنگ یادگیری
صفحه 972-983
اثر بخشی آموزش راهبردهای یادگیری برخودراهبری آموزشدهندگان آموزش بزرگسال
صفحه 984-992