دوره 14 (1402)
دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
دوره 3 (1391)
دوره 2 (1390)
دوره 1 (1389)
تعداد مقالات: 29
مقاله پژوهشی
اضطراب امتحان و تأثیر آن بر عملکرد دانشجویان در آزمون صلاحیت بالینی پایان دوره پزشکی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران
صفحه 251-261
بررسی دیدگاه دانشجویان نسبت به مشکلات کنونی در فرایند آموزش در دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1397
صفحه 262-270
رابطه سرزندگی تحصیلی بر اساس معنای تحصیلی و خستگی هیجانی با نقش واسطه ای خود کارآمدی هیجانی دانشجویان
صفحه 271-283
بررسی ویژگی های یک استاد خوب از دیدگاه دانشجویان دانشکده علوم پزشکی آبادان
صفحه 284-294
شناسایی ابعاد و مؤلفههای جانشینپروری در نظام آموزش عالی : رویکرد کیفی فراترکیب
صفحه 295-310
پذیرش آموزش الکترونیک در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
صفحه 311-322
نقش ادراک از محیط کلاس درس و انگیزش پیشرفت تحصیلی در پیشبینی رضایت تحصیلی دانشجویان
صفحه 323-333
مدل یابی رابطه اهداف پیشرفت و باورهای انگیزشی با اهمالکاری تحصیلی : نقش میانجی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی
صفحه 334-359
طراحی و ارزیابی نرم افزار آموزشی مبتنی بر تلفن همراه آفات بهداشتی با هدف افزایش آگاهی دانشجویان علوم پزشکی
صفحه 360-371
شناسایی مؤلفه های بهبود فرایند خطی مشی گذاری در نظام آموزش عالی کشور
صفحه 372-385
طراحی مدل بهینه موک در دانشگاه پیام نور
صفحه 386-397
طراحی مدل برای توسعه بهتر سرمایههای انسانی مبتنی بر نیازهای خودتعیین گری و آموزشی دانشجویان (موردمطالعه: دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی)
صفحه 398-410
ارائه مدلی برای تجاری سازی تحقیقات انجام شده در حوزه علوم تربیتی
صفحه 411-426
اثر بخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی و تصویرسازی ذهنی دستوری بر معنویت و پردازش هیجانی مادران دارای دانش اموزان اختلال طیف اوتیسم
صفحه 427-445
مقاله کوتاه
بررسی اثربخشی آزمون های کوتاه کلاسی، بر افزایش نمره نهایی درس فیزیک در دانشجویان مقطع کارشناسی بهداشت
صفحه 446-451
مقاله پژوهشی
بررسی کاربرد لغات آکادمیک در رشته های پرستاری و مامایی: مورد مقالات چاپ شده در بین سال های 2015 تا 2019
صفحه 452-471
بررسی میزان سواد حریم خصوصی برخط دانشجویان دانشگاه رازی
صفحه 472-484
تبیین مدل ارتباط اضطراب فراگیر و کمال گرایی در دانشجویان علوم پزشکی استان البرز با نقش واسطه ای تفکر ارجاعی
صفحه 485-494
تدوین چهارچوب ارزیابی کیفیت دانشگاه در راستای توسعهی کارآفرینی دانشگاهی
صفحه 495-506
ارائه مدلی جهت بهسازی دانشجو درسیستم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی- واحد سنندج)
صفحه 507-520
ارزیابی محیط یادگیری و آموزشی دانشگاه بر اساس دیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه محقق اردبیلی)
صفحه 521-530
شناسایی و بررسی تاثیر عوامل موثر در اقتصاد دانش بنیان بر ایجاد دانشگاه های دانش بنیان
صفحه 531-542
الگوی صلاحیت حرفهای مدیران آموزشی (مطالعه موردی دانشگاه جامع علمی- کاربردی)
صفحه 543-553
ارزیابی آموزش الکترونیک در بحران همه گیری کووید 19 و چشم انداز استفاده مکمل از آن در دوران پسا بحران از دیدگاه دانشجویان علوم پزشکی کشور
صفحه 554-571
طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید در سامانه نوید
صفحه 572-583
بررسی میزان رضایت مندی و آشنایی دانشجویان کارشناسی گفتاردرمانی از نحوه آموزش بالینی به صورت درمان تیمی در افراد مبتلا به شکاف کام و لب
صفحه 584-592
نامه به سردبیر
طراحی، اجرا، ارزشیابی و بازطراحی نظام حمایت دانشجویی همتا محور (منتورینگ، تیکتینگ، ارزشیابی تکوینی و توانمندسازی و مدیریت محتوا) در آموزش و اجرای آن در قالب سامانه آکادمیک درون دانشگاهی "سپند" (سامانه پشتیبانی نتورک دانشجویی) در بحران کووید 19
صفحه 594-597
مقاله پژوهشی
طراحی اپلیکیشن بازی آموزشی اطلاعات دارویی پایه به منظور آموزش درس کارآموزی مقدماتی داروخانه دانشجویان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور
صفحه 598-606
مقاله کوتاه
توسعه ی یک نرم افزار گوشی هوشمند مبتنی بر بازی وارسازی برای آموزش دروس آزمایشگاهی انگل شناسی پزشکی
صفحه 607-615