دوره 14 (1402)
دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
دوره 3 (1391)
دوره 2 (1390)
دوره 1 (1389)
فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانشناختی (روانی – آموزشی) بر خودکارآمدی دانشجویان در ایران به روش هویت و کرامر
دوره 13، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 234-254
مقایسه اثر روش تدریس ترکیبی و سنتی بر دانش و نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان
دوره 13، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 338-348
تبیین عدالت آموزشی در دانشگاه های علوم پزشکی: یک مطالعه گراندد تئوری
دوره 13، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 494-509
آموزش مجازی در جهت ارتقا کیفیت یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران
دوره 13، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 395-410
کیفیت آموزش مجازی ارائه شده در سامانه نوید در دوران اپیدمی کووید-19 از نظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
دوره 13، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 97-108
مقایسه تأثیر یادگیری مشارکتی و شیوه سنتی یادگیری (سخنرانی) بر مهارتهای ارتباطی دانشجویان مقطع پایه رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز درسال 1398
دوره 13، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 109-118
نیازسنجی سرفصل های آموزشی کوید-19 برای رشته های علوم پزشکی
دوره 12، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 1103-1113
بررسی نقش حمایت اجتماعی ادراک شده و کیفیت روابط استاد شاگردی در درگیری تحصیلی دانشجویان تربیتبدنی
دوره 12، شماره 3، آذر 1400، صفحه 715-725
مقایسه اثربخشی آموزش شناختی- رفتاری و آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش بر خودکارآمدی تحصیلی و نشانگان اضطراب اجتماعی دانشجویان علوم پزشکی
دوره 12، شماره 2، مرداد 1400، صفحه 339-352
طراحی مدل تفکر انتقادی در اعضای هیئت علمی حسابداری با هدف ارتقای آموزش
دوره 12، شماره 2، مرداد 1400، صفحه 374-386
آگاهی و نگرش نسبت به دانشگاههای نسل سوم از دیدگاه دانشجویان علوم پزشکی
دوره 12، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 21-27
رویکرد پدیدارشناسانه به تجارب دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز از ارائه آموزش برخط در بحران کرونا
دوره 12، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 281-295
بررسی آگاهی دانشجویان رشتههای بالینی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از حقوق بیمار در سال 1396
دوره 11، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 698-705
بررسی سبکهای یادگیری و عوامل مرتبط با آن در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان براساس مدل ورمونت
دوره 11، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 866-877
طراحی مدل برای توسعه بهتر سرمایههای انسانی مبتنی بر نیازهای خودتعیین گری و آموزشی دانشجویان (موردمطالعه: دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی)
دوره 11، شماره 3، آبان 1399، صفحه 398-410
بررسی رابطه بین کیفیت تجارب یادگیری با استرس علمی و خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان
دوره 10، شماره 4، دی 1398، صفحه 335-346
ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان دانشکده علوم پزشکی آبادان
دوره 10، شماره 3، مهر 1398، صفحه 176-186
نامه به سردبیر: تدبیری برای انگیزش
دوره 10، شماره 3، مهر 1398، صفحه 258-261
بررسی میزان استفاده، آشنایی و رضایت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از پایگاههای اطلاعات علمی و عوامل مرتبط با آن
دوره 9، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 269-282
تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز
دوره 9، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 283-295
بررسی رابطه اعتماد به نفس و خودارزیابی بالینی دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 1393
دوره 9، شماره 3، آبان 1397، صفحه 166-175
بررسی مهارتهای مطالعه در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: 1393
دوره 9، شماره 3، آبان 1397، صفحه 185-196
نظرات دانشجویان در مورد عملکرد مربیان بالینی در دانشکده پرستاری و مامائی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
دوره 9، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 11-19
بررسی نقش هوش اجتماعی و انگیزش تحصیلی در اشتیاق تحصیلی دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
دوره 8، شماره 4، دی 1396، صفحه 399-408
بررسی نظرات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی درباره وضعیت موجود و مطلوب مشاوره و راهنمایی تحصیلی:1392
دوره 8، شماره 3، آذر 1396، صفحه 310-318