دوره 14 (1402)
دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
دوره 3 (1391)
دوره 2 (1390)
دوره 1 (1389)
بررسی شکاف کیفیت خدمات آموزشی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان
دوره 14، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 78-91
بررسی دیدگاه اساتید مشاور در زمینه علل افت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی اراک
دوره 13، شماره 3، آذر 1401، صفحه 551-563
شناسایی ابعاد، مولفه ها و شاخص های آموزش شهروندی در مدیریت شهرهای هوشمند آینده با استفاده از روش تحلیل عاملی
دوره 13، شماره 0، آبان 1401، صفحه 158-172
بررسی تأثیر دوره آموزشی مدرسه تابستانی (آموزش پزشکی) به روش یادگیری مبتنی بر گروه و بازی سازی بر دانش، رضایت دانشجویان علوم پزشکی کشور در سال 1400
دوره 13، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 1-13
آموزش مدل آماری آمیخته خطی چندمتغیره در داده های طولی چندگانه به دانشجویان پزشکی: مطالعه موردی داده های رشد کودکان
دوره 13، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 30-39
بررسی اثر بخشی آموزش به روش شبیه سازی و گزارش دهی در گروه های کوچک بر عملکرد تیم احیا نوزادان
دوره 13، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 160-168
تأثیرات کوید- 19 بر آموزش و پژوهش : فرصتها و تهدیدها
دوره 12، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 1095-1098
شناسایی ابعاد آموزش رفتار شهروندی سازمانی در آموزش وپرورش
دوره 12، شماره 0، مهر 1400، صفحه 39-49
ارائه چهارچوب ادراکی برای تبیین اثرات و پیامدهای برنامه درسی پنهان دوره اول متوسطه با استفاده از نظریه داده بنیاد
دوره 12، شماره 0، مهر 1400، صفحه 120-132
کاربست دانش آیندهپژوهی برای توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش استان مازندران
دوره 12، شماره 0، مهر 1400، صفحه 232-243
بررسی عوامل رفتاری-شناختی موثر بر آموزش در دانشکده داروسازی پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران
دوره 12، شماره 2، مرداد 1400، صفحه 353-362
طراحی مدل تفکر انتقادی در اعضای هیئت علمی حسابداری با هدف ارتقای آموزش
دوره 12، شماره 2، مرداد 1400، صفحه 374-386
بررسی رضایتمندی دانشجویان سال آخر و فارغ التحصیلان دوره دکتری عمومی داروسازی کشور از محتوای آموزشی واحدهای منتخب درسی و تأثیر آن بر کیفیت عملکرد داروساز در داروخانه
دوره 12، شماره 2، مرداد 1400، صفحه 499-510
بررسی تاثیر سبک های یادگیری بر میزان یادگیری دانشجویان غیر ایرانی دانشکده داروسازی پردیس بین الملل
دوره 12، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 88-95
آسیب شناسی مقررات آموزش مداوم
دوره 12، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 159-169
بررسی کفایت برنامه درسی رشته مامایی در دستیابی به اهداف اموزشی از دیدگاه فارغ التحصیلان این رشته در سال 1396
دوره 12، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 181-194
شناسایی عوامل مؤثر بر آموزش منابع انسانی و ارائه مدل در دانشگاه آزاد اسلامی
دوره 12، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 222-234
ارائه مدلی جهت نهادینه کردن فرهنگ خدمت با تأکید بر ارتقای آموزش و مهارت در دانشگاه علوم پزشکی (مطالعه موردی: استان هرمزگان)
دوره 11، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 786-796
شناسایی مؤلفههای مدارس هوشمند بر اساس رویکرد سازنده گرایی
دوره 11، ویژه نامه، مرداد 1399، صفحه 115-127
اثربخشی کاربرد رایانه در آموزش و موانع آن
دوره 10، ویژه نامه، مرداد 1398، صفحه 114-124
تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز
دوره 9، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 283-295
نیازسنجی آموزشی پزشکان عمومی شاغل در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی
دوره 8، شماره 3، آذر 1396، صفحه 251-259
تأثیر آموزش مهارت های مدیریت زمان بر مدیریت زمان و مهارت های مطالعه دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور اهواز در سال تحصیلی 1395
دوره 8، شماره 3، آذر 1396، صفحه 300-309
تبیین درک اعضای هیئت علمی از برنامه های توانمندسازی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: یک مطالعه کیفی
دوره 8، شماره 3، آذر 1396، صفحه 356-366
اخلاق در آموزش عالی با تکیه برنگره های اسلامی
دوره 8، شماره 2، تیر 1396، صفحه 207-215