دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
دوره 3 (1391)
دوره 2 (1390)
دوره 1 (1389)
تعداد مقالات: 19
مقاله پژوهشی
بررسی تأثیر دوره آموزشی مدرسه تابستانی (آموزش پزشکی) به روش یادگیری مبتنی بر گروه و بازی سازی بر دانش، رضایت دانشجویان علوم پزشکی کشور در سال 1400
الگوی مناسب حکمرانی مشارکتی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مدیریت بحران شیوع بیماری های نوظهور
آموزش مدل آماری آمیخته خطی چندمتغیره در داده های طولی چندگانه به دانشجویان پزشکی: مطالعه موردی داده های رشد کودکان
ارائه الگوی مدیریت بهرهوری اعضای هیئت علمی دانشگاههای آزاد اسلامی استان تهران
تنگناها و موانع بین المللی شدن برنامه درسی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان
شناسایی و اولویت بندی شاخص های تجاری سازی دانش در دانشگاه علوم پزشکی دزفول
طراحی و اعتبار یابی پرسشنامه برنامه درسی پنهان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه
ارزیابی دوره های آموزش الکترونیک برپایه عناصر طراحی آموزشی ادی (ADDIE) در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
کیفیت آموزش مجازی ارائه شده در سامانه نوید در دوران اپیدمی کووید-19 از نظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
صفحه 97-108
مقایسه تأثیر یادگیری مشارکتی و شیوه سنتی یادگیری (سخنرانی) بر مهارتهای ارتباطی دانشجویان مقطع پایه رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز درسال 1398
صفحه 109-118
ارائه مدل مناسب اخلاق حرفه ای در نظام آموزش عالی سلامت دانشگاه علوم پزشکی زنجان
صفحه 119-129
طراحی الگوی شایستگیهای استدلال بالینی دانشجویان رشته پزشکی
صفحه 130-144
تبیین راهکارهای اجرایی جهت بهبود وضعیت کارآموزی در عرصه رشته بهداشت عمومی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان: یک مطالعه کیفی
صفحه 145-159
بررسی اثر بخشی آموزش به روش شبیه سازی و گزارش دهی در گروه های کوچک بر عملکرد تیم احیا نوزادان
صفحه 160-168
بررسی پدیدارشناسی مدیریت دانش در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی
صفحه 169-179
طراحی و تدوین چارچوب مفهومی خودیادگیری دانشجویان در دانشگاه
صفحه 180-192
ارائه ی الگوی دانشگاه نسل چهارم (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی)
صفحه 193-206
شناسایی عوامل مؤثر بر عدالت آموزشی و نقش آن در پویایی و شادابی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران جهت ارائه مدل
صفحه 207-219
آموزش رهبری دوسوتوان در کسب و کارهای نوپای دانش بنیان با رویکرد فراترکیب
صفحه 220-233