دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
دوره 3 (1391)
دوره 2 (1390)
دوره 1 (1389)
تعداد مقالات: 16
مقاله مروری
فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانشناختی (روانی – آموزشی) بر خودکارآمدی دانشجویان در ایران به روش هویت و کرامر
صفحه 234-254
مقاله پژوهشی
مقایسه عملکرد تحصیلی دانشجویان مقطع دکترای عمومی رشته دندانپزشکی قبل و حین پاندومی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
صفحه 255-267
شناسایی مولفه های رهبری خلاق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج
صفحه 268-281
بررسی نشاط معنوی و مهارت های ارتباطی دانشجویان و دانش آموختگان تیزهوش با ورود به دانشگاه قبل از 15 سالگی
صفحه 282-294
ارائه الگوی توسعه آینده پژوهی مدیریت دانش در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران (مطالعه موردی: رشته علوم تربیتی)
صفحه 295-309
آگاهی و نگرش دستیاران در بکارگیری پزشکی مبتنی بر شواهد
صفحه 310-321
شناسایی و اعتباریابی مولفه ها و ابعاد رهبری اخلاقی مدیران گروههای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با رویکرد شایستگی
صفحه 322-337
مقایسه اثر روش تدریس ترکیبی و سنتی بر دانش و نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان
صفحه 338-348
ارزشیابی کتاب "زبان انگلیسی برای دانشجویان پزشکی" از نظر اساتید پزشکی و زبان انگلیسی
صفحه 349-369
ضرورت طراحی بسته آموزشی مشاورۀ برنامه درسی با رویکرد تربیت مغز
صفحه 370-382
شناسایی ابعاد و موانع خودتوسعهای شایستگیهای اعضای هیأت علمی برای هدایت پایاننامهها و رسالههای دانشجویی: یک مطالعه اسنادی
صفحه 383-405
شناسایی ابعاد و مولفه های حکمرانی خوب در دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه یک
صفحه 406-419
ارائه مدلی جهت ارزیابی توانمندی حرفه ای منابع انسانی غیر هیات علمی دانشگاه های آزاد استان تهران
صفحه 441-493
تبیین عدالت آموزشی در دانشگاه های علوم پزشکی: یک مطالعه گراندد تئوری
صفحه 494-509
آموزش مجازی در جهت ارتقا کیفیت یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران
صفحه 395-410
اثربخشی درمان ذهنآگاهی مثبت محور و درمان شناختی رفتاری بر نشخوارفکری و بهزیستی روان شناختی دانشجویان افسرده دانشکده توانبخشی
صفحه 426-440