دوره 14 (1402)
دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
دوره 3 (1391)
دوره 2 (1390)
دوره 1 (1389)
کنفرانس های موربیدیتی و مورتالیتی راه کاری اثربخش در بازآموزی گروه پزشکی
دوره 6، شماره 1، اردیبهشت 1394، صفحه 1-7
اثربخشی آموزش های شناختی فعال، غیرفعال و چندحسی بر یادآوری و نگهداری راهبردها درکودکان با نیازهای ویژه ذهنی
دوره 7، Supplement، مرداد 1395، صفحه 1-11
مروری بر آموزش به روش نقشه کشی مفهومی و مهارت های تفکر انتقادی درآموزش پرستاری
دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1396، صفحه 1-9
طراحی و اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر نظریه بارشناختی بر پیشرفت تحصیلی مفاهیم جبر، بارشناختی ادراک شده، رفتار پیشرفت و کارایی در یادگیری
دوره 8، ویژه نامه، خرداد 1396، صفحه 1-9
اثربخشی آموزش انعطافپذیریکنشی بر بهزیستی روان شناختی و خوش بینی دانشجویان دختر افسرده
دوره 9، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 1-10
بسترهای مورد نیاز برای توسعه سیستم مدیریت آموزش مبتنی بر شبکههای اجتماعی در راستای ارتقای سلامت جامعه
دوره 9، ویژه نامه 97، مهر 1397، صفحه 1-13
بررسی مشکلات مربیان پرستاری با سابقه بیش از 5 سال در آموزش بالینی
دوره 10، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 1-11
مروری بر الزامات اخلاقی آموزش بالینی، پیشنهاد کدهای رفتاری در نظام آموزشی ایران
دوره 7، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 1-9
ارزیابی کیفیت خدمات براساس مدل الگوی تعالی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا EFQM در دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان
دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1393، صفحه 1-11
اثربخشی مشاوره ی انگیزشی نظام مند بر افزایش انگیزه ی پیشرفت تحصیلی و کاهش اضطراب امتحان دانشجویان
دوره 4، شماره 4، بهمن 1392، صفحه 1-9
نیازسنجی و مقایسه ی برنامه های توسعه، رشد و بالندگی اعضای هیأت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک
دوره 4، شماره 3، مهر 1392، صفحه 1-16
ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده به مراجعین بر اساس کوریکولوم آموزشی موجود از دیدگاه دریافت کنندگان این خدمات در دانشکده ی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز
دوره 3، شماره 3، آبان 1391، صفحه 1-7
مقایسهی نظرات اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز در مورد مشاوره و راهنمایی تحصیلی
دوره 2، شماره 3، دی 1391، صفحه 1-11
بررسی مقایسهای نمرة ارزشیابی اساتید موافق و مخالف با اهمیت و کاربرد ارزشیابی های دانشجویی
دوره 1، شماره 2، اردیبهشت 1390، صفحه 1-8
بررسی مقایسه ای نمره خودارزیابی اعضای هیأت علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با ارزیابی دانشجویان از آن
دوره 1، شماره 1، بهمن 1389، صفحه 1-9
آموزش طرح تحول نظام سلامت در دولت یازدهم به پزشکان، پرستاران و مردم
دوره 10، ویژه نامه، مرداد 1398، صفحه 1-10
شناسایی موانع بین المللی سازی با رویکرد انطباق پذیری سازمانی و ارائه مدل مواجهه با آنها در دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان
دوره 11، شماره 1، اسفند 1398، صفحه 1-11
تبیین نقش بعد رفتاری-شناختی در آموزش علوم پزشکی
دوره 12، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 1-10
بررسی تحلیلی شاخص های کمی آزمون های چند گزینه ای گروه ایمنی شناسی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
دوره 9، شماره 2، تیر 1397، صفحه 72-83
تحلیل انتقادی سیستم ارزشیابی استاد توسط دانشجویان (مروری نظامند)
دوره 10، شماره 2، تیر 1398، صفحه 82-96
ارزیابی روش Case –based teaching (آموزش بر اساس مورد) در آموزش دروس تئوری بیماری های عفونی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
دوره 5، شماره 2، تیر 1393، صفحه 88-92
بررسی تأثیر آموزش بر کاهش میزان تکرار تصاویر رادیوگرافی توسط دانشجویان در بیمارستان های آموزشی اهواز
دوره 6، شماره 2، تیر 1394، صفحه 92-98
روش های گوناگون آموزش مجازی علوم پزشکی استفاده شده در ایران و بررسی اثربخشی آنان، مطالعه مروری
دوره 7، شماره 2، تیر 1395، صفحه 128-137
بررسی نگرش اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی قم در مورد طرح درس بر اساس مدل تضمین آموزش
دوره 8، شماره 2، تیر 1396، صفحه 143-149
بررسی موانع برقراری ارتباط مؤثر بین دانشجویان پرستاری و بیماران در بیمارستان-های آموزشی-درمانی شهر اهواز در سال 94-1393
دوره 9، شماره 3، آبان 1397، صفحه 148-157