دوره 14 (1402)
دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
دوره 3 (1391)
دوره 2 (1390)
دوره 1 (1389)
ادراک دانشجویان پزشکی عمومی در مقاطع مختلف آموزشی از جو آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قزوین
دوره 13، شماره 3، آذر 1401، صفحه 536-550
ارزشیابی کتاب "زبان انگلیسی برای دانشجویان پزشکی" از نظر اساتید پزشکی و زبان انگلیسی
دوره 13، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 349-369
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه پروفشنالیسم پن استیت (PSQP) در ایران: ابزاری برای ارزیابی نگرش نسبت به پروفشنالیسم
دوره 12، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 1045-1056
بررسی ارتباط ویژگی های شخصیتی با رشته تخصصی مورد علاقه در دانشجویان پزشکی
دوره 12، شماره 2، مرداد 1400، صفحه 485-498
میزان استفاده دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران از یادگیری سیار، عوامل مؤثر بر آن و موانع احتمالی استفاده از آن در آموزش پزشکی
دوره 11، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 840-851
مقایسه سرزندگی تحصیلی، شکفتگی و ابعاد هویت تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
دوره 10، شماره 4، دی 1398، صفحه 283-293
پیشبینی سرزندگی تحصیلی و خودکارآمدی بر اساس یادگیری خود راهبر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران
دوره 10، شماره 3، مهر 1398، صفحه 153-163
گرایش دانشجویان سال آخر رشته پزشکی در انتخاب رشته تخصصی: تفاوت بین آنچه دانشجویان میخواهند و آنچه جامعه نیاز دارد
دوره 10، شماره 3، مهر 1398، صفحه 209-218
ضرورت تعریف واحد آموزشی "اخذ رضایت آگاهانه از منظر حقوقی" برای دانشجویان پزشکی
دوره 8، شماره 2، تیر 1396، صفحه 234-342
وضعیت آموزش سرپایی از دیدگاه کارآموزان و کارورزان بالینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
دوره 7، شماره 4، دی 1395، صفحه 286-297
تأثیر آموزش تکلیف محور بر پیشرفت تحصیلی و رضایت مندی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
دوره 7، شماره 3، آبان 1395، صفحه 275-281
دیدگاه دانشجویان پزشکی نسبت به اهداف و محتوای "درس ایمنی شناسی" در دوره ی پزشکی عمومی
دوره 7، شماره 2، تیر 1395، صفحه 162-169
بررسی عوامل ارتقای آموزش درس آناتومی از دیدگاه دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
دوره 7، شماره 2، تیر 1395، صفحه 170-179
چه عواملی در عصر کنونی بر فرآیند تحصیل دانشجویان رشته ی پزشکی مؤثر است؟
دوره 6، شماره 3، آبان 1394، صفحه 191-197
بررسی نظرات دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پیرامون تدریس موضوع نشانه شناسی بیماری های ژنتیک
دوره 5، شماره 3، آبان 1393، صفحه 224-229
رضایتمندی دانشجویان رشته ی پزشکی از اجرای یک روش آموزشی بیمار_محور در بخش کودکان بیمارستان گلستان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
دوره 5، شماره 2، تیر 1393، صفحه 176-180
تاثیر امتحانات منظم کلاسی بر میانگین نمره ی پایانی درس فیزیولوژی کلیه و مایعات
دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1393، صفحه 59-65
بررسی معیارهای انتخاب موضوع پایاننامه و استاد راهنما از دیدگاه دانشجویان پزشکی
دوره 3، شماره 3، آبان 1391، صفحه 49-57
بررسی دیدگاه دانشجویان پزشکی به محتوای درس طب توانبخشی در دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز
دوره 1، شماره 2، اردیبهشت 1390، صفحه 28-32