دوره 14 (1402)
دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
دوره 3 (1391)
دوره 2 (1390)
دوره 1 (1389)
تعداد مقالات: 14
مقاله پژوهشی
ارزیابی روش Case –based teaching (آموزش بر اساس مورد) در آموزش دروس تئوری بیماری های عفونی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
صفحه 88-92
تحلیل وضعیت مدیریت روابط بین المللی در حیطه ی بهره گیری از اساتید و کارشناسان خارجی و برگزاری دوره های آموزشی برای دانشجویان خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز طی سال های 1385 تا 1390
صفحه 93-99
بررسی میزان رضایتمندی دانشجویان پزشکی در خصوص ارزشیابی پایان ترم درس فیزیولوژی با استفاده از فیلم ها و تصاویر آموزشی در مقایسه با آزمون های چهار گزینه ای
صفحه 100-105
بررسی موانع محیطی موجود در آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان و مدرسان پرستاری
صفحه 106-113
عوامل مؤثر بر انگیزش پرستاران بیمارستان های آموزشی شهر بجنورد جهت شرکت در برنامه های آموزش ضمن خدمت
صفحه 114-121
بررسی رابطه ی برنامه ی درسی پنهان به عنوان یک نظام آموزشی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان مدارس راهنمایی دخترانه ی شهرستان شوشتر در سال تحصیلی91-90
صفحه 122-129
نگرش اعضای هیأت علمی به موانع انجام مطالعات پژوهش در آموزش در دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سال تحصیلی 1391
صفحه 130-136
بررسی ارتباط هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه های شهر جیرفت در سال 1392
صفحه 137-147
بررسی میزان انگیزه و علاقهی دانشجویان کارشناسی رشتهی رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نسبت به انتخاب شغل و یا ادامهی تحصیل در مقاطع بالاتر در سال 1391
صفحه 148-155
مقایسه ی دو روش مختلف تدریس: آموزش حضوری و آموزش الکترونیک مبتنی بر وبلاگ (WBT) به شیوه ی بحث گروهی
صفحه 156-164
ارزیابی انگیزه ی پذیرش مسؤولیت مشاوره ی دانشجویی توسط اساتید دانشگاه علوم پزشکی
صفحه 165-171
مقاله کوتاه: بررسی ارتباط تیپ شخصیت A وB و عملکرد تحصیلی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
صفحه 172-175
رضایتمندی دانشجویان رشته ی پزشکی از اجرای یک روش آموزشی بیمار_محور در بخش کودکان بیمارستان گلستان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
صفحه 176-180
میزان آگاهی دانشجویان پزشکی از نحوه برخورد با موارد کودکآزاری(ضرورت آموزش)-نامه به سردبیر
صفحه 181-182