• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

مجله توسعه آموزش جندی شاپور اهواز

  1. صفحه اصلی
  2. میزان آگاهی دانشجویان پزشکی از نحوه برخورد با موارد کودک‌آزاری(ضرورت آموزش)-نامه به سردبیر

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اخبار و اعلانات

فرآیند داوری

میزان آگاهی دانشجویان پزشکی از نحوه برخورد با موارد کودک‌آزاری(ضرورت آموزش)-نامه به سردبیر

نویسنده

  • علی بناگذارمحمدی

عنوان مقاله [English]

میزان آگاهی دانشجویان پزشکی از نحوه برخورد با موارد کودک‌آزاری(ضرورت آموزش)-نامه به سردبیر

نویسنده [English]

  • ali banagozar mohammadi
مجله توسعه آموزش جندی شاپور اهواز
دوره 5، شماره 2
تیر 1393
صفحه 181-182
فایل ها
  • XML
  • اصل مقاله 156.77 K
اشتراک گذاری
ارجاع به این مقاله
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER
آمار
  • تعداد مشاهده مقاله: 91
  • تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 83

APA

بناگذارمحمدی, علی. (1393). میزان آگاهی دانشجویان پزشکی از نحوه برخورد با موارد کودک‌آزاری(ضرورت آموزش)-نامه به سردبیر. مجله توسعه آموزش جندی شاپور اهواز, 5(2), 181-182.

MLA

علی بناگذارمحمدی. "میزان آگاهی دانشجویان پزشکی از نحوه برخورد با موارد کودک‌آزاری(ضرورت آموزش)-نامه به سردبیر". مجله توسعه آموزش جندی شاپور اهواز, 5, 2, 1393, 181-182.

HARVARD

بناگذارمحمدی, علی. (1393). 'میزان آگاهی دانشجویان پزشکی از نحوه برخورد با موارد کودک‌آزاری(ضرورت آموزش)-نامه به سردبیر', مجله توسعه آموزش جندی شاپور اهواز, 5(2), pp. 181-182.

VANCOUVER

بناگذارمحمدی, علی. میزان آگاهی دانشجویان پزشکی از نحوه برخورد با موارد کودک‌آزاری(ضرورت آموزش)-نامه به سردبیر. مجله توسعه آموزش جندی شاپور اهواز, 1393; 5(2): 181-182.

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

  • اشتراک گذاری سایت مجله 1398-07-15

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

©