آ

  • آموزش بررسی هوش هیجانی در دانشجویان رشتة مدارک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 24-27]

  • آموزش بررسی اثربخشی متد فعال آموزشی بربهبود تفکر انتقادی و تصمیم گیری بالین دانشجویان پرستاری 1387 [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 17-22]

  • آموزش پزشکی ایجاد تحول درگزارش صبحگاهی و بررسی نگرش اعضای هیئت علمی وفراگیران فیلد روانپزشکی نسبت به آن در دانشگاه جندی‌شاپور اهواز (مقالة کوتاه) [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 42-45]

  • آموزش چندرسانه‌ای طراحی و تولید نرم‌افزار آموزشی مهارت‌های بالینی ویژة دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی به شیوة چندرسانه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 38-41]

  • آموزش مجازی آموزش مجازی روشی مفید برای ارتقاء آموزش [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 13-16]

ا

  • ارزشیابی استاد بررسی مقایسه‌ای نمرة ارزشیابی اساتید موافق و مخالف با اهمیت و کاربرد ارزشیابی های دانشجویی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 1-8]

  • ارزشیابی استاد بررسی مقایسه ای نمره خودارزیابی اعضای هیأت علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با ارزیابی دانشجویان از آن [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-9]

  • اعضای هیات علمی بررسی مقایسه ای نمره خودارزیابی اعضای هیأت علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با ارزیابی دانشجویان از آن [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-9]

  • افسردگی بررسی میزان شیوع افسردگی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1388 [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 32-34]

  • انگل‌شناسی پزشکی بررسی مقدماتی کیفی و کمی آموزش حشره‌شناسی پزشکی در مقطع تحصیلی دکترای حرفه‌ای پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 16-23]

ب

  • بهداشت روانی بررسی سلامت روانی دانشجویان کارورز پرستاری دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 33-37]

پ

  • پرسنل بخش روانپزشکی بررسی و مقایسه نشانه های روانپزشکی در کارکنان بخش روانپزشکی و غیر روانپزشکی بیمارستانهای علوم پزشکی شهرستان اهواز [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 23-31]

  • پرسنل غیر روانپزشکی بررسی و مقایسه نشانه های روانپزشکی در کارکنان بخش روانپزشکی و غیر روانپزشکی بیمارستانهای علوم پزشکی شهرستان اهواز [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 23-31]

ت

  • تحصیلات تکمیلی آموزش مجازی روشی مفید برای ارتقاء آموزش [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 13-16]

  • تست بک بررسی میزان شیوع افسردگی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1388 [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 32-34]

  • تفکر انتقادی بررسی اثربخشی متد فعال آموزشی بربهبود تفکر انتقادی و تصمیم گیری بالین دانشجویان پرستاری 1387 [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 17-22]

ح

  • حشره‌شناسی پزشکی بررسی مقدماتی کیفی و کمی آموزش حشره‌شناسی پزشکی در مقطع تحصیلی دکترای حرفه‌ای پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 16-23]

خ

  • خود ارزیابی بررسی مقایسه ای نمره خودارزیابی اعضای هیأت علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با ارزیابی دانشجویان از آن [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-9]

د

  • دانشجو طراحی و تولید نرم‌افزار آموزشی مهارت‌های بالینی ویژة دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی به شیوة چندرسانه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 38-41]

  • دانشجو بررسی مقایسه ای نمره خودارزیابی اعضای هیأت علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با ارزیابی دانشجویان از آن [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-9]

  • دانشجو آموزش مجازی روشی مفید برای ارتقاء آموزش [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 13-16]

  • دانشجویان بررسی هوش هیجانی در دانشجویان رشتة مدارک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 24-27]

  • دانشجویان پرستاری بررسی سلامت روانی دانشجویان کارورز پرستاری دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 33-37]

  • دانشجویان پرستاری بررسی اثربخشی متد فعال آموزشی بربهبود تفکر انتقادی و تصمیم گیری بالین دانشجویان پرستاری 1387 [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 17-22]

  • دانشجویان پزشکی بررسی دیدگاه دانشجویان پزشکی به محتوای درس طب توانبخشی در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 28-32]

  • دانشجوی پزشکی بررسی میزان شیوع افسردگی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1388 [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 32-34]

  • دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بررسی مقایسه‌ای نمرة ارزشیابی اساتید موافق و مخالف با اهمیت و کاربرد ارزشیابی های دانشجویی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 1-8]

  • دیدگاه دانشجوی مامایی بررسی دیدگاه دانشجویان مامایی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در مورد عملکرد آموزشی اساتید [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 9-14]

س

  • سلامت عمومی بررسی سلامت روانی دانشجویان کارورز پرستاری دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 33-37]

ط

  • طب توانبخشی بررسی دیدگاه دانشجویان پزشکی به محتوای درس طب توانبخشی در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 28-32]

  • طرح درس آموزشی بررسی دیدگاه دانشجویان پزشکی به محتوای درس طب توانبخشی در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 28-32]

ع

  • عضو هیأت علمی معیارهای یک مقاله علمی - پژوهشی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 10-12]

  • عملکرد آموزشی اساتید بررسی دیدگاه دانشجویان مامایی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در مورد عملکرد آموزشی اساتید [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 9-14]

ک

  • کیفیت آموزش بررسی دیدگاه دانشجویان مامایی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در مورد عملکرد آموزشی اساتید [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 9-14]

گ

  • گزارش صبحگاهی ایجاد تحول درگزارش صبحگاهی و بررسی نگرش اعضای هیئت علمی وفراگیران فیلد روانپزشکی نسبت به آن در دانشگاه جندی‌شاپور اهواز (مقالة کوتاه) [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 42-45]

م

  • مقاله معیارهای یک مقاله علمی - پژوهشی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 10-12]

  • مقایسه نتایج ارزشیابی بررسی مقایسه ای نمره خودارزیابی اعضای هیأت علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با ارزیابی دانشجویان از آن [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-9]

  • مقطع تحصیلی دکترای حرفه‌ای پزشکی بررسی مقدماتی کیفی و کمی آموزش حشره‌شناسی پزشکی در مقطع تحصیلی دکترای حرفه‌ای پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 16-23]

  • مهارت بالینی طراحی و تولید نرم‌افزار آموزشی مهارت‌های بالینی ویژة دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی به شیوة چندرسانه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 38-41]

ن

  • نرم‌افزار طراحی و تولید نرم‌افزار آموزشی مهارت‌های بالینی ویژة دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی به شیوة چندرسانه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 38-41]

  • نشانه های روانپزشکی بررسی و مقایسه نشانه های روانپزشکی در کارکنان بخش روانپزشکی و غیر روانپزشکی بیمارستانهای علوم پزشکی شهرستان اهواز [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 23-31]

  • نظرات اساتید بررسی مقایسه‌ای نمرة ارزشیابی اساتید موافق و مخالف با اهمیت و کاربرد ارزشیابی های دانشجویی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 1-8]

  • نگارش معیارهای یک مقاله علمی - پژوهشی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 10-12]

  • نگرش هیئت علمی ایجاد تحول درگزارش صبحگاهی و بررسی نگرش اعضای هیئت علمی وفراگیران فیلد روانپزشکی نسبت به آن در دانشگاه جندی‌شاپور اهواز (مقالة کوتاه) [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 42-45]

ه

  • هوش هیجانی بررسی هوش هیجانی در دانشجویان رشتة مدارک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 24-27]