آموزش
بررسی هوش هیجانی در دانشجویان رشتة مدارک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 24-27]
آموزش
بررسی اثربخشی متد فعال آموزشی بربهبود تفکر انتقادی و تصمیم گیری بالین دانشجویان پرستاری 1387 [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 17-22]
آموزش پزشکی
ایجاد تحول درگزارش صبحگاهی و بررسی نگرش اعضای هیئت علمی وفراگیران فیلد روانپزشکی نسبت به آن در دانشگاه جندیشاپور اهواز (مقالة کوتاه) [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 42-45]
آموزش چندرسانهای
طراحی و تولید نرمافزار آموزشی مهارتهای بالینی ویژة دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی به شیوة چندرسانهای [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 38-41]
آموزش مجازی
آموزش مجازی روشی مفید برای ارتقاء آموزش [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 13-16]
ا
ارزشیابی استاد
بررسی مقایسهای نمرة ارزشیابی اساتید موافق و مخالف با اهمیت و کاربرد ارزشیابی های دانشجویی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 1-8]
ارزشیابی استاد
بررسی مقایسه ای نمره خودارزیابی اعضای هیأت علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با ارزیابی دانشجویان از آن [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-9]
اعضای هیات علمی
بررسی مقایسه ای نمره خودارزیابی اعضای هیأت علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با ارزیابی دانشجویان از آن [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-9]
افسردگی
بررسی میزان شیوع افسردگی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1388 [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 32-34]
انگلشناسی پزشکی
بررسی مقدماتی کیفی و کمی آموزش حشرهشناسی پزشکی در مقطع تحصیلی دکترای حرفهای پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 16-23]
ب
بهداشت روانی
بررسی سلامت روانی دانشجویان کارورز پرستاری دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 33-37]
پ
پرسنل بخش روانپزشکی
بررسی و مقایسه نشانه های روانپزشکی در کارکنان بخش روانپزشکی و غیر روانپزشکی بیمارستانهای علوم پزشکی شهرستان اهواز [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 23-31]
پرسنل غیر روانپزشکی
بررسی و مقایسه نشانه های روانپزشکی در کارکنان بخش روانپزشکی و غیر روانپزشکی بیمارستانهای علوم پزشکی شهرستان اهواز [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 23-31]
ت
تحصیلات تکمیلی
آموزش مجازی روشی مفید برای ارتقاء آموزش [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 13-16]
تست بک
بررسی میزان شیوع افسردگی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1388 [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 32-34]
حشرهشناسی پزشکی
بررسی مقدماتی کیفی و کمی آموزش حشرهشناسی پزشکی در مقطع تحصیلی دکترای حرفهای پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 16-23]
خ
خود ارزیابی
بررسی مقایسه ای نمره خودارزیابی اعضای هیأت علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با ارزیابی دانشجویان از آن [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-9]
د
دانشجو
طراحی و تولید نرمافزار آموزشی مهارتهای بالینی ویژة دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی به شیوة چندرسانهای [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 38-41]
دانشجو
بررسی مقایسه ای نمره خودارزیابی اعضای هیأت علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با ارزیابی دانشجویان از آن [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-9]
دانشجو
آموزش مجازی روشی مفید برای ارتقاء آموزش [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 13-16]
دانشجویان
بررسی هوش هیجانی در دانشجویان رشتة مدارک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 24-27]
دانشجویان پرستاری
بررسی سلامت روانی دانشجویان کارورز پرستاری دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 33-37]
دانشجویان پزشکی
بررسی دیدگاه دانشجویان پزشکی به محتوای درس طب توانبخشی در دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 28-32]
دانشجوی پزشکی
بررسی میزان شیوع افسردگی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1388 [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 32-34]
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
بررسی مقایسهای نمرة ارزشیابی اساتید موافق و مخالف با اهمیت و کاربرد ارزشیابی های دانشجویی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 1-8]
دیدگاه دانشجوی مامایی
بررسی دیدگاه دانشجویان مامایی دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز در مورد عملکرد آموزشی اساتید [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 9-14]
س
سلامت عمومی
بررسی سلامت روانی دانشجویان کارورز پرستاری دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 33-37]
ط
طب توانبخشی
بررسی دیدگاه دانشجویان پزشکی به محتوای درس طب توانبخشی در دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 28-32]
طرح درس آموزشی
بررسی دیدگاه دانشجویان پزشکی به محتوای درس طب توانبخشی در دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 28-32]
ع
عضو هیأت علمی
معیارهای یک مقاله علمی - پژوهشی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 10-12]
عملکرد آموزشی اساتید
بررسی دیدگاه دانشجویان مامایی دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز در مورد عملکرد آموزشی اساتید [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 9-14]
ک
کیفیت آموزش
بررسی دیدگاه دانشجویان مامایی دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز در مورد عملکرد آموزشی اساتید [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 9-14]
گ
گزارش صبحگاهی
ایجاد تحول درگزارش صبحگاهی و بررسی نگرش اعضای هیئت علمی وفراگیران فیلد روانپزشکی نسبت به آن در دانشگاه جندیشاپور اهواز (مقالة کوتاه) [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 42-45]
م
مقاله
معیارهای یک مقاله علمی - پژوهشی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 10-12]
مقایسه نتایج ارزشیابی
بررسی مقایسه ای نمره خودارزیابی اعضای هیأت علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با ارزیابی دانشجویان از آن [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-9]
مقطع تحصیلی دکترای حرفهای پزشکی
بررسی مقدماتی کیفی و کمی آموزش حشرهشناسی پزشکی در مقطع تحصیلی دکترای حرفهای پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 16-23]
مهارت بالینی
طراحی و تولید نرمافزار آموزشی مهارتهای بالینی ویژة دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی به شیوة چندرسانهای [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 38-41]
ن
نرمافزار
طراحی و تولید نرمافزار آموزشی مهارتهای بالینی ویژة دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی به شیوة چندرسانهای [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 38-41]
نشانه های روانپزشکی
بررسی و مقایسه نشانه های روانپزشکی در کارکنان بخش روانپزشکی و غیر روانپزشکی بیمارستانهای علوم پزشکی شهرستان اهواز [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 23-31]
نظرات اساتید
بررسی مقایسهای نمرة ارزشیابی اساتید موافق و مخالف با اهمیت و کاربرد ارزشیابی های دانشجویی [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 1-8]
نگارش
معیارهای یک مقاله علمی - پژوهشی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 10-12]
نگرش هیئت علمی
ایجاد تحول درگزارش صبحگاهی و بررسی نگرش اعضای هیئت علمی وفراگیران فیلد روانپزشکی نسبت به آن در دانشگاه جندیشاپور اهواز (مقالة کوتاه) [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 42-45]
ه
هوش هیجانی
بررسی هوش هیجانی در دانشجویان رشتة مدارک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 1، شماره 2، 1389، صفحه 24-27]