ا

  • افشاری، پوراندخت بررسی دیدگاه دانشجویان مامایی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در مورد عملکرد آموزشی اساتید [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 9-14]

  • الهام پور، حسین بررسی مقایسه ای نمره خودارزیابی اعضای هیأت علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با ارزیابی دانشجویان از آن [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-9]

  • اورنگ، زیبا بررسی دیدگاه دانشجویان مامایی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در مورد عملکرد آموزشی اساتید [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 9-14]

  • اولی پور، علیرضا بررسی هوش هیجانی در دانشجویان رشتة مدارک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 24-27]

  • اولی پور، علیرضا طراحی و تولید نرم‌افزار آموزشی مهارت‌های بالینی ویژة دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی به شیوة چندرسانه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 38-41]

  • اولی پور، علیرضا معیارهای یک مقاله علمی - پژوهشی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 10-12]

  • اولی پور، علیرضا آموزش مجازی روشی مفید برای ارتقاء آموزش [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 13-16]

  • اولی پور، علیرضا بررسی اثربخشی متد فعال آموزشی بربهبود تفکر انتقادی و تصمیم گیری بالین دانشجویان پرستاری 1387 [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 17-22]

  • اولی پور، علیرضا بررسی و مقایسه نشانه های روانپزشکی در کارکنان بخش روانپزشکی و غیر روانپزشکی بیمارستانهای علوم پزشکی شهرستان اهواز [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 23-31]

ب

  • بوستانی، حاتم ایجاد تحول درگزارش صبحگاهی و بررسی نگرش اعضای هیئت علمی وفراگیران فیلد روانپزشکی نسبت به آن در دانشگاه جندی‌شاپور اهواز (مقالة کوتاه) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 42-45]

  • بیت سیاح، کریم بررسی هوش هیجانی در دانشجویان رشتة مدارک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 24-27]

پ

  • پاک سرشت، سیروس ایجاد تحول درگزارش صبحگاهی و بررسی نگرش اعضای هیئت علمی وفراگیران فیلد روانپزشکی نسبت به آن در دانشگاه جندی‌شاپور اهواز (مقالة کوتاه) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 42-45]

ث

  • ثابت ایمانی، محبوبه بررسی هوش هیجانی در دانشجویان رشتة مدارک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 24-27]

چ

  • چعب، فرحناز بررسی مقایسه ای نمره خودارزیابی اعضای هیأت علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با ارزیابی دانشجویان از آن [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-9]

ح

  • حق دوست، محمدرضا ایجاد تحول درگزارش صبحگاهی و بررسی نگرش اعضای هیئت علمی وفراگیران فیلد روانپزشکی نسبت به آن در دانشگاه جندی‌شاپور اهواز (مقالة کوتاه) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 42-45]

  • حکیم، اشرف السادات طراحی و تولید نرم‌افزار آموزشی مهارت‌های بالینی ویژة دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی به شیوة چندرسانه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 38-41]

  • حیاتی، فرخنده بررسی دیدگاه دانشجویان مامایی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در مورد عملکرد آموزشی اساتید [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 9-14]

د

  • دغاغله، رباب بررسی میزان شیوع افسردگی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1388 [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 32-34]

  • دهقانی، روح الله بررسی مقدماتی کیفی و کمی آموزش حشره‌شناسی پزشکی در مقطع تحصیلی دکترای حرفه‌ای پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 16-23]

  • دیانت، مهین بررسی دیدگاه دانشجویان پزشکی به محتوای درس طب توانبخشی در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 28-32]

ر

  • رخ افروز، داریوش طراحی و تولید نرم‌افزار آموزشی مهارت‌های بالینی ویژة دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی به شیوة چندرسانه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 38-41]

ز

  • زارعی محمودآبادی، علی بررسی مقدماتی کیفی و کمی آموزش حشره‌شناسی پزشکی در مقطع تحصیلی دکترای حرفه‌ای پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 16-23]

س

  • سعیدیان، سیدرضا بررسی دیدگاه دانشجویان پزشکی به محتوای درس طب توانبخشی در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 28-32]

  • سیاح برگر د، مهدی آموزش مجازی روشی مفید برای ارتقاء آموزش [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 13-16]

  • سیاح برگرد، مهدی بررسی دیدگاه دانشجویان پزشکی به محتوای درس طب توانبخشی در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 28-32]

  • سیاح برگرد، مهدی بررسی اثربخشی متد فعال آموزشی بربهبود تفکر انتقادی و تصمیم گیری بالین دانشجویان پرستاری 1387 [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 17-22]

ش

  • شکورنیا، عبدالحسین بررسی مقایسه‌ای نمرة ارزشیابی اساتید موافق و مخالف با اهمیت و کاربرد ارزشیابی های دانشجویی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 1-8]

  • شکورنیا، عبدالحسین بررسی دیدگاه دانشجویان پزشکی به محتوای درس طب توانبخشی در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 28-32]

  • شکورنیا، عبدالحسین بررسی مقایسه ای نمره خودارزیابی اعضای هیأت علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با ارزیابی دانشجویان از آن [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-9]

ص

  • صفی خانی، فریده بررسی هوش هیجانی در دانشجویان رشتة مدارک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 24-27]

  • صفی خانی، فریده بررسی و مقایسه نشانه های روانپزشکی در کارکنان بخش روانپزشکی و غیر روانپزشکی بیمارستانهای علوم پزشکی شهرستان اهواز [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 23-31]

  • صیادی، ندا طراحی و تولید نرم‌افزار آموزشی مهارت‌های بالینی ویژة دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی به شیوة چندرسانه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 38-41]

ط

  • طاهر زاده، مریم بررسی مقایسه ای نمره خودارزیابی اعضای هیأت علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با ارزیابی دانشجویان از آن [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-9]

  • طلایی، طاهره طراحی و تولید نرم‌افزار آموزشی مهارت‌های بالینی ویژة دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی به شیوة چندرسانه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 38-41]

ع

  • عیسائی، مجتبی بررسی میزان شیوع افسردگی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1388 [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 32-34]

غ

  • غفوریان بروجردنیا، مهری بررسی مقایسه‌ای نمرة ارزشیابی اساتید موافق و مخالف با اهمیت و کاربرد ارزشیابی های دانشجویی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 1-8]

ف

  • فخری، احمد ایجاد تحول درگزارش صبحگاهی و بررسی نگرش اعضای هیئت علمی وفراگیران فیلد روانپزشکی نسبت به آن در دانشگاه جندی‌شاپور اهواز (مقالة کوتاه) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 42-45]

  • فخری، احمد آموزش مجازی روشی مفید برای ارتقاء آموزش [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 13-16]

  • فخری، احمد بررسی اثربخشی متد فعال آموزشی بربهبود تفکر انتقادی و تصمیم گیری بالین دانشجویان پرستاری 1387 [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 17-22]

  • فقهی، مصطفی معیارهای یک مقاله علمی - پژوهشی [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 10-12]

  • فکور، محمد بررسی مقایسه‌ای نمرة ارزشیابی اساتید موافق و مخالف با اهمیت و کاربرد ارزشیابی های دانشجویی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 1-8]

  • فکور، محمد بررسی مقایسه ای نمره خودارزیابی اعضای هیأت علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با ارزیابی دانشجویان از آن [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 1-9]

ق

  • قشونی زاده، سعید ایجاد تحول درگزارش صبحگاهی و بررسی نگرش اعضای هیئت علمی وفراگیران فیلد روانپزشکی نسبت به آن در دانشگاه جندی‌شاپور اهواز (مقالة کوتاه) [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 42-45]

ک

  • کثیری، حمید بررسی مقدماتی کیفی و کمی آموزش حشره‌شناسی پزشکی در مقطع تحصیلی دکترای حرفه‌ای پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 16-23]

  • کمیلی ثانی، حسین آموزش مجازی روشی مفید برای ارتقاء آموزش [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 13-16]

  • کمیلی ثانی، حسین بررسی اثربخشی متد فعال آموزشی بربهبود تفکر انتقادی و تصمیم گیری بالین دانشجویان پرستاری 1387 [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 17-22]

م

  • مریم طاهرزاده،، طاهره بررسی مقایسه‌ای نمرة ارزشیابی اساتید موافق و مخالف با اهمیت و کاربرد ارزشیابی های دانشجویی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 1-8]

  • ملایری، علیرضا بررسی و مقایسه نشانه های روانپزشکی در کارکنان بخش روانپزشکی و غیر روانپزشکی بیمارستانهای علوم پزشکی شهرستان اهواز [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 23-31]

  • موسوی، پروانه بررسی دیدگاه دانشجویان مامایی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در مورد عملکرد آموزشی اساتید [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 9-14]

  • میرزائی، عباس بررسی میزان شیوع افسردگی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1388 [دوره 1، شماره 1، 1389، صفحه 32-34]

ن

  • نجار، شهناز بررسی دیدگاه دانشجویان مامایی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در مورد عملکرد آموزشی اساتید [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 9-14]

و

  • وزیریان زاده، بابک بررسی مقدماتی کیفی و کمی آموزش حشره‌شناسی پزشکی در مقطع تحصیلی دکترای حرفه‌ای پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 16-23]