• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

مجله توسعه آموزش جندی شاپور اهواز

  1. صفحه اصلی
  2. فهرست مقالات

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اخبار و اعلانات

فرآیند داوری

مقالات آماده انتشار
شماره جاری
دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
دوره 3 (1391)
دوره 2 (1390)
دوره 1 (1389)
کلیدواژه‌ها = پدیدارشناسی
تعداد مقالات: 4

بررسی پدیدارشناسی مدیریت دانش در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی

لیلا بهلولی؛ رقیه وحدت بوراشان؛ جواد کیهان؛ بهاره عزیزی نژاد

دوره 13، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 169-179

https://doi.org/10.22118/edc.2021.292316.1836

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 608.59 K
تبیین تجارب دانش آموزان ازنقش شبکه های اجتماعی مجازی در آموزش و یادگیری آنها

ایرج صادقی نسب؛ نجلا حریری؛ منیر نوبهار؛ فهیمه باب الحوائجی

دوره 12، شماره 0، مهر 1400، صفحه 216-231

https://doi.org/10.22118/edc.2020.220440.1273

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.04 M
شناسایی مولفه‌های سرمایه فکری معلمان: مطالعه ای با رویکرد پدیدار شناسانه

الهام محمدی؛ غلامرضا شریفی راد؛ سیف اله فضل الهی قمشی

دوره 12، شماره 0، مهر 1400، صفحه 266-277

https://doi.org/10.22118/edc.2020.248021.1522

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 822.48 K
بررسی جذابیت های عضویت درشبکه های اجتماعی آنلاین برای دانش آموزان

ایرج صادقی نسب؛ نجلا حریری؛ منیر نوبهار؛ فهیمه باب الحواجی

دوره 11، ویژه نامه، مرداد 1399، صفحه 48-65

https://doi.org/10.22118/edc.2020.211342.1220

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 483.64 K
  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

  • اشتراک گذاری سایت مجله 1398-07-15

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

©