• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

مجله توسعه آموزش جندی شاپور اهواز

  1. صفحه اصلی
  2. فهرست مقالات

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اخبار و اعلانات

فرآیند داوری

مقالات آماده انتشار
شماره جاری
دوره 14 (1402)
دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
دوره 3 (1391)
دوره 2 (1390)
دوره 1 (1389)
نویسنده = محسن ادیب حاج باقری
تعداد مقالات: 5

مروری بر آموزش به روش نقشه کشی مفهومی و مهارت های تفکر انتقادی درآموزش پرستاری

محسن ادیب حاج باقری؛ حمیدرضا صادقی گندمانی

دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1396، صفحه 1-9

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 786.78 K
عوامل مؤثر بر موفقیت تحصیلی دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی کاشان

زهرا قدیرزاده؛ محسن ادیب حاج باقری

دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1396، صفحه 10-19

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 694.28 K
بررسی عوامل تأثیرگذار و میزان تأثیر آن ها بر علاقه ی دانشجویان پرستاری نسبت به حرفه ی خود در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان 1392

محمد سجاد لطفی؛ محسن ادیب حاج باقری

دوره 6، شماره 2، تیر 1394، صفحه 99-106

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 209.8 K
مقاله کوتاه: خودارزیابی دانش و عملکرد پرستاران در برقراری ارتباط با بیماران دارای اختلال ارتباطی

محسن ادیب حاج باقری؛ زهرا رضایی شهسوارلو

دوره 5، شماره 3، آبان 1393، صفحه 294-301

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 172.42 K
ارزیابی کیفیت طرح درس اعضای هیأت علمی دانشکده‌های پرستاری مامایی منتخب ایران

محسن ادیب حاج باقری؛ معصومه سادات موسوی؛ محمد سجاد لطفی؛ عفت امین الرعایایی

دوره 4، شماره 3، مهر 1392، صفحه 25-33

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 403.46 K
  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

  • اشتراک گذاری سایت مجله 1398-07-15

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب