Ansari M. Quality of Medical Education in Nepal. Educ Health 2012; 25:130. Boor K, Teunissen PW, Scherpbier AJ, van d V, van de LJ, Scheele F. Residents' perceptions of the ideal clinical teacher--a qualitative study. Eur J Obstet Gynecol Reprod Biol. 2008;140:152–157. Buchel TL, Edwards FD. Characteristics of effective clinical teachers. Fam Med. 2005;37:30–35.
Ghojazade, M., Azamiaghdash, S., & Naghavibehzad, M. (2013). تربیت دانشجوی توانمند در راستای ایفای نقش استادی. Educational Development of Judishapur, 4(3), 90-94.
MLA
Morteza Ghojazade; Saber Azamiaghdash; Mohammad Naghavibehzad. "تربیت دانشجوی توانمند در راستای ایفای نقش استادی". Educational Development of Judishapur, 4, 3, 2013, 90-94.
HARVARD
Ghojazade, M., Azamiaghdash, S., Naghavibehzad, M. (2013). 'تربیت دانشجوی توانمند در راستای ایفای نقش استادی', Educational Development of Judishapur, 4(3), pp. 90-94.
VANCOUVER
Ghojazade, M., Azamiaghdash, S., Naghavibehzad, M. تربیت دانشجوی توانمند در راستای ایفای نقش استادی. Educational Development of Judishapur, 2013; 4(3): 90-94.