آ

  • آموزش بررسی تأثیر دوره آموزشی مدرسه تابستانی (آموزش پزشکی) به روش یادگیری مبتنی بر گروه و بازی سازی بر دانش، رضایت دانشجویان علوم پزشکی کشور در سال 1400 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]

  • آموزش آموزش مدل آماری آمیخته خطی چندمتغیره در داده های طولی چندگانه به دانشجویان پزشکی: مطالعه موردی داده های رشد کودکان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 30-39]

  • آموزش بررسی اثر بخشی آموزش به روش شبیه سازی و گزارش دهی در گروه های کوچک بر عملکرد تیم احیا نوزادان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 160-168]

  • آموزش اثربخش ارائه مدل ساختاری برای ارتقاء آموزش اثربخش ضمن خدمت کارکنان اداری دانشگاه آزاد اسلامی (مورد مطالعه: استان تهران) [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 75-86]

  • آموزش الکترونیک ارزیابی دوره های آموزش الکترونیک برپایه عناصر طراحی آموزشی ادی (ADDIE) در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 85-96]

  • آموزش برخط کیفیت آموزش مجازی دوره‌های رشته آموزش زبان انگلیسی در دوران کووید-19از دیدگاه اساتید: راهکارهای تقویت اشتراک‌دانش [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 381-394]

  • آموزش بزرگسالان طراحی و تدوین چارچوب مفهومی خودیادگیری دانشجویان در دانشگاه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 180-192]

  • آموزش بهداشت عمومی تبیین راهکارهای اجرایی جهت بهبود وضعیت کارآموزی در عرصه رشته بهداشت عمومی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 145-159]

  • آموزش پزشکی بررسی تأثیر دوره آموزشی مدرسه تابستانی (آموزش پزشکی) به روش یادگیری مبتنی بر گروه و بازی سازی بر دانش، رضایت دانشجویان علوم پزشکی کشور در سال 1400 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]

  • آموزش پزشکی آگاهی و نگرش دستیاران در بکارگیری پزشکی مبتنی بر شواهد [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 310-321]

  • آموزش ترکیبی ارزیابی دوره های آموزش الکترونیک برپایه عناصر طراحی آموزشی ادی (ADDIE) در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 85-96]

  • آموزش ترکیبی مقایسه اثر روش تدریس ترکیبی و سنتی بر دانش و نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 322-345]

  • آموزش سنتی مقایسه تأثیر یادگیری مشارکتی و شیوه سنتی یادگیری (سخنرانی) بر مهارت‌های ارتباطی دانشجویان مقطع پایه رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز درسال 1398 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 109-118]

  • آموزش عالی شناسایی مولفه های رهبری خلاق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 268-281]

  • آموزش مجازی کیفیت آموزش مجازی ارائه شده در سامانه نوید در دوران اپیدمی کووید-19 از نظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]

  • آموزش مجازی کیفیت آموزش مجازی دوره‌های رشته آموزش زبان انگلیسی در دوران کووید-19از دیدگاه اساتید: راهکارهای تقویت اشتراک‌دانش [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 381-394]

  • آموزش مجازی آموزش مجازی در جهت ارتقا کیفیت یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 395-410]

  • آموزش‌وپرورش شناسایی ابعاد و مولفه‌های فرآیند نخبه‌پروری در مدارس ابتدایی کشور ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 87-99]

  • آینده پژوهی ارائه الگوی توسعه آینده پژوهی مدیریت دانش در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران (مطالعه موردی: رشته علوم تربیتی) [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 295-309]

ا

  • احیاء بررسی اثر بخشی آموزش به روش شبیه سازی و گزارش دهی در گروه های کوچک بر عملکرد تیم احیا نوزادان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 160-168]

  • اخلاق حرفه ای ارائه مدل مناسب اخلاق حرفه ای در نظام آموزش عالی سلامت دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 119-129]

  • ارائه مدل ارائه مدلی جهت ارتقاء صلاحیت حرفه ای معلمان براساس توانمندسازی روان شناختی و باورهای فراشناختی با میانجیگری خودکارآمدی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 45-59]

  • ارزشیابی ارزیابی دوره های آموزش الکترونیک برپایه عناصر طراحی آموزشی ادی (ADDIE) در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 85-96]

  • ارزشیابی کتاب های درسی ارزشیابی کتاب "زبان انگلیسی برای دانشجویان پزشکی" از نظر اساتید پزشکی و زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 361-380]

  • ارزیابی ارائه مدلی جهت ارزیابی توانمندی حرفه ای منابع انسانی غیر هیات علمی دانشگاه های آزاد استان تهران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 441-493]

  • ارزیابی بالینی طراحی الگوی شایستگی‌های استدلال بالینی دانشجویان رشته پزشکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 130-144]

  • استان تهران ارائه الگوی مدیریت بهره‌وری اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 40-50]

  • استدلال بالینی طراحی الگوی شایستگی‌های استدلال بالینی دانشجویان رشته پزشکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 130-144]

  • اشتراک دانش کیفیت آموزش مجازی دوره‌های رشته آموزش زبان انگلیسی در دوران کووید-19از دیدگاه اساتید: راهکارهای تقویت اشتراک‌دانش [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 381-394]

  • اعتبار یابی طراحی و اعتبار یابی پرسشنامه برنامه درسی پنهان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 74-85]

  • اعتبار یابی شناسایی و اعتباریابی مولفه ها و ابعاد رهبری اخلاقی مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با رویکرد شایستگی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 322-337]

  • اعضای هیأت علمی شناسایی ابعاد و موانع خودتوسعه‌ای شایستگی‌های اعضای هیأت علمی برای هدایت پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی: یک مطالعه اسنادی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 441-460]

  • اعضای هیئت‌علمی ارائه الگوی مدیریت بهره‌وری اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 40-50]

  • انگلیسی برای اهداف دانشگاهی ارزشیابی کتاب "زبان انگلیسی برای دانشجویان پزشکی" از نظر اساتید پزشکی و زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 361-380]

  • انگلیسی برای اهداف ویژه ارزشیابی کتاب "زبان انگلیسی برای دانشجویان پزشکی" از نظر اساتید پزشکی و زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 361-380]

ب

  • باورهای فراشناختی ارائه مدلی جهت ارتقاء صلاحیت حرفه ای معلمان براساس توانمندسازی روان شناختی و باورهای فراشناختی با میانجیگری خودکارآمدی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 45-59]

  • بحران شیوع بیماری های نوظهور الگوی مناسب حکمرانی مشارکتی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مدیریت بحران شیوع بیماری های نوظهور [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 14-29]

  • برنامه درسی تنگناها و موانع بین المللی شدن برنامه درسی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 51-62]

  • برنامه درسی پنهان طراحی و اعتبار یابی پرسشنامه برنامه درسی پنهان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 74-85]

  • بسته آموزشی ضرورت طراحی بسته آموزشی مشاوره ی برنامه درسی با رویکرد تربیت مغز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 346-360]

  • بهزیستی روان‌شناختی اثربخشی درمان ذهن‌آگاهی مثبت محور و درمان شناختی رفتاری بر نشخوارفکری و بهزیستی روان شناختی دانشجویان افسرده دانشکده توانبخشی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 426-440]

  • بین‌المللی شدن تنگناها و موانع بین المللی شدن برنامه درسی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 51-62]

پ

  • پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها شناسایی ابعاد و موانع خودتوسعه‌ای شایستگی‌های اعضای هیأت علمی برای هدایت پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی: یک مطالعه اسنادی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 441-460]

  • پایایی طراحی و اعتبار یابی پرسشنامه برنامه درسی پنهان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 74-85]

  • پایایی بررسی روایی و پایایی پرسشنامه ی عملکرد تحصیلی فام و تیلور (1999) [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 1-15]

  • پدیدارشناسی بررسی پدیدارشناسی مدیریت دانش در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 169-179]

  • پرسشنامه فام و تیلور بررسی روایی و پایایی پرسشنامه ی عملکرد تحصیلی فام و تیلور (1999) [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 1-15]

  • پزشکی مبتنی بر شواهد آگاهی و نگرش دستیاران در بکارگیری پزشکی مبتنی بر شواهد [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 310-321]

  • پویایی شناسایی عوامل مؤثر بر عدالت آموزشی و نقش آن در پویایی و شادابی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران جهت ارائه مدل [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 207-219]

ت

  • تجاری سازی شناسایی و اولویت بندی شاخص های تجاری سازی دانش در دانشگاه علوم پزشکی دزفول [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 63-73]

  • تحقیق کیفی تبیین راهکارهای اجرایی جهت بهبود وضعیت کارآموزی در عرصه رشته بهداشت عمومی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 145-159]

  • تحلیل تم ارائه ی الگوی دانشگاه نسل چهارم (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 193-206]

  • تفکر انتقادی طراحی و تدوین چارچوب مفهومی خودیادگیری دانشجویان در دانشگاه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 180-192]

  • تنگناها و موانع تنگناها و موانع بین المللی شدن برنامه درسی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 51-62]

  • توانمندسازی روان شناختی ارائه مدلی جهت ارتقاء صلاحیت حرفه ای معلمان براساس توانمندسازی روان شناختی و باورهای فراشناختی با میانجیگری خودکارآمدی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 45-59]

  • توانمندی حرفه ای ارائه مدلی جهت ارزیابی توانمندی حرفه ای منابع انسانی غیر هیات علمی دانشگاه های آزاد استان تهران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 441-493]

  • تیزهوشی بررسی نشاط معنوی و مهارت های ارتباطی دانشجویان و دانش آموختگان تیزهوش با ورود به دانشگاه قبل از 15 سالگی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 282-294]

ح

  • حکمرانی الگوی مناسب حکمرانی مشارکتی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مدیریت بحران شیوع بیماری های نوظهور [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 14-29]

  • حکمرانی شناسایی ابعاد و مولفه‌های حکمرانی خوب در دانشگاه‌های علوم پزشکی کلان منطقه یک [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 411-425]

  • حکمرانی خوب شناسایی ابعاد و مولفه‌های حکمرانی خوب در دانشگاه‌های علوم پزشکی کلان منطقه یک [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 411-425]

  • حکمرانی مشارکتی الگوی مناسب حکمرانی مشارکتی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مدیریت بحران شیوع بیماری های نوظهور [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 14-29]

خ

  • خودتنظیمی طراحی و تدوین چارچوب مفهومی خودیادگیری دانشجویان در دانشگاه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 180-192]

  • خودتوسعه‌ای شناسایی ابعاد و موانع خودتوسعه‌ای شایستگی‌های اعضای هیأت علمی برای هدایت پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی: یک مطالعه اسنادی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 441-460]

  • خودرهبری طراحی و تدوین چارچوب مفهومی خودیادگیری دانشجویان در دانشگاه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 180-192]

  • خودکارآمدی فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانشناختی (روانی – آموزشی) بر خودکارآمدی دانشجویان در ایران به روش هویت و کرامر [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 234-254]

  • خودکارآمدی ارائه مدلی جهت ارتقاء صلاحیت حرفه ای معلمان براساس توانمندسازی روان شناختی و باورهای فراشناختی با میانجیگری خودکارآمدی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 45-59]

  • خود-یادگیری طراحی و تدوین چارچوب مفهومی خودیادگیری دانشجویان در دانشگاه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 180-192]

د

  • داده طولی آموزش مدل آماری آمیخته خطی چندمتغیره در داده های طولی چندگانه به دانشجویان پزشکی: مطالعه موردی داده های رشد کودکان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 30-39]

  • دانش شناسایی و اولویت بندی شاخص های تجاری سازی دانش در دانشگاه علوم پزشکی دزفول [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 63-73]

  • دانش مقایسه اثر روش تدریس ترکیبی و سنتی بر دانش و نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 322-345]

  • دانش آموختگان تیزهوش بررسی نشاط معنوی و مهارت های ارتباطی دانشجویان و دانش آموختگان تیزهوش با ورود به دانشگاه قبل از 15 سالگی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 282-294]

  • دانش آموزان مدل یابی عوامل مؤثر بر هدایت تحصیلی دانش آموزان مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 29-44]

  • دانشجویان کیفیت آموزش مجازی ارائه شده در سامانه نوید در دوران اپیدمی کووید-19 از نظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]

  • دانشجویان مقایسه تأثیر یادگیری مشارکتی و شیوه سنتی یادگیری (سخنرانی) بر مهارت‌های ارتباطی دانشجویان مقطع پایه رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز درسال 1398 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 109-118]

  • دانشجویان فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانشناختی (روانی – آموزشی) بر خودکارآمدی دانشجویان در ایران به روش هویت و کرامر [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 234-254]

  • دانشجویان مقایسه اثر روش تدریس ترکیبی و سنتی بر دانش و نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 322-345]

  • دانشجویان آموزش مجازی در جهت ارتقا کیفیت یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 395-410]

  • دانشجویان تبیین عدالت آموزشی در دانشگاه های علوم پزشکی: یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 494-509]

  • دانشجویان پزشکی ارزشیابی کتاب "زبان انگلیسی برای دانشجویان پزشکی" از نظر اساتید پزشکی و زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 361-380]

  • دانشجویان دندانپزشکی مقایسه عملکرد تحصیلی دانشجویان مقطع دکترای عمومی رشته دندانپزشکی قبل و حین پاندومی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 255-267]

  • دانشجویان علوم پزشکی طراحی و اعتبار یابی پرسشنامه برنامه درسی پنهان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 74-85]

  • دانشکده بهداشت عمومی تبیین راهکارهای اجرایی جهت بهبود وضعیت کارآموزی در عرصه رشته بهداشت عمومی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 145-159]

  • دانشگاه آزاد اسلامی ارائه الگوی مدیریت بهره‌وری اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 40-50]

  • دانشگاه آزاد اسلامی بررسی پدیدارشناسی مدیریت دانش در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 169-179]

  • دانشگاه آزاد اسلامی ارائه ی الگوی دانشگاه نسل چهارم (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 193-206]

  • دانشگاه آزاد اسلامی آموزش مجازی در جهت ارتقا کیفیت یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 395-410]

  • دانشگاه آزاد اسلامی ارائه مدل ساختاری برای ارتقاء آموزش اثربخش ضمن خدمت کارکنان اداری دانشگاه آزاد اسلامی (مورد مطالعه: استان تهران) [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 75-86]

  • دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران ارائه الگوی توسعه آینده پژوهی مدیریت دانش در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران (مطالعه موردی: رشته علوم تربیتی) [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 295-309]

  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج شناسایی مولفه های رهبری خلاق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 268-281]

  • دانشگاه علوم پزشکی شناسایی و اولویت بندی شاخص های تجاری سازی دانش در دانشگاه علوم پزشکی دزفول [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 63-73]

  • دانشگاه علوم پزشکی کیفیت آموزش مجازی ارائه شده در سامانه نوید در دوران اپیدمی کووید-19 از نظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]

  • دانشگاه علوم پزشکی تبیین عدالت آموزشی در دانشگاه های علوم پزشکی: یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 494-509]

  • دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مقایسه عملکرد تحصیلی دانشجویان مقطع دکترای عمومی رشته دندانپزشکی قبل و حین پاندومی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 255-267]

  • دانشگاه علوم پزشکی لرستان تنگناها و موانع بین المللی شدن برنامه درسی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 51-62]

  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد شناسایی و اعتباریابی مولفه ها و ابعاد رهبری اخلاقی مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با رویکرد شایستگی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 322-337]

  • دانشگاه نسل چهارم ارائه ی الگوی دانشگاه نسل چهارم (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 193-206]

  • دانشگاه‌های علوم پزشکی شناسایی ابعاد و مولفه‌های حکمرانی خوب در دانشگاه‌های علوم پزشکی کلان منطقه یک [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 411-425]

  • درمان ذهن آگاهی مثبت محور اثربخشی درمان ذهن‌آگاهی مثبت محور و درمان شناختی رفتاری بر نشخوارفکری و بهزیستی روان شناختی دانشجویان افسرده دانشکده توانبخشی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 426-440]

  • درمان شناختی رفتاری اثربخشی درمان ذهن‌آگاهی مثبت محور و درمان شناختی رفتاری بر نشخوارفکری و بهزیستی روان شناختی دانشجویان افسرده دانشکده توانبخشی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 426-440]

  • دستیاران آگاهی و نگرش دستیاران در بکارگیری پزشکی مبتنی بر شواهد [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 310-321]

  • دوسوتوانی آموزش رهبری دوسوتوان در کسب و کارهای نوپای دانش بنیان با رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 220-233]

ر

  • رشته های تحصیلی مدل یابی عوامل مؤثر بر هدایت تحصیلی دانش آموزان مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 29-44]

  • رهبری آموزش رهبری دوسوتوان در کسب و کارهای نوپای دانش بنیان با رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 220-233]

  • رهبری اخلاقی شناسایی و اعتباریابی مولفه ها و ابعاد رهبری اخلاقی مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با رویکرد شایستگی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 322-337]

  • رهبری خلاق شناسایی مولفه های رهبری خلاق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 268-281]

  • رهبری دوسوتوان آموزش رهبری دوسوتوان در کسب و کارهای نوپای دانش بنیان با رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 220-233]

  • روایی طراحی و اعتبار یابی پرسشنامه برنامه درسی پنهان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 74-85]

  • روایی بررسی روایی و پایایی پرسشنامه ی عملکرد تحصیلی فام و تیلور (1999) [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 1-15]

  • رویکرد تربیت مغز ضرورت طراحی بسته آموزشی مشاوره ی برنامه درسی با رویکرد تربیت مغز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 346-360]

س

  • سند تحول بنیادین مدل یابی عوامل مؤثر بر هدایت تحصیلی دانش آموزان مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 29-44]

  • سیاست ارائه مدلی برای سیاست گذاری درنظام مدارس غیردولتی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 16-28]

  • سیاست گذاری ارائه مدلی برای سیاست گذاری درنظام مدارس غیردولتی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 16-28]

ش

  • شاخص آموزش بررسی شاخص آموزش و شاخص دو بعدی توسعه در استان‌های ایران با روش تحلیل مؤلفه‌های اساسی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 60-74]

  • شاخص اقتصاد بررسی شاخص آموزش و شاخص دو بعدی توسعه در استان‌های ایران با روش تحلیل مؤلفه‌های اساسی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 60-74]

  • شاخص دو بعدی توسعه بررسی شاخص آموزش و شاخص دو بعدی توسعه در استان‌های ایران با روش تحلیل مؤلفه‌های اساسی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 60-74]

  • شادابی دانشجوبان شناسایی عوامل مؤثر بر عدالت آموزشی و نقش آن در پویایی و شادابی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران جهت ارائه مدل [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 207-219]

  • شایستگی طراحی الگوی شایستگی‌های استدلال بالینی دانشجویان رشته پزشکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 130-144]

  • شایستگی شناسایی و اعتباریابی مولفه ها و ابعاد رهبری اخلاقی مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با رویکرد شایستگی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 322-337]

  • شایستگی‌ها شناسایی ابعاد و موانع خودتوسعه‌ای شایستگی‌های اعضای هیأت علمی برای هدایت پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی: یک مطالعه اسنادی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 441-460]

  • شبیه سازی بررسی اثر بخشی آموزش به روش شبیه سازی و گزارش دهی در گروه های کوچک بر عملکرد تیم احیا نوزادان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 160-168]

  • شیرمادر آموزش مدل آماری آمیخته خطی چندمتغیره در داده های طولی چندگانه به دانشجویان پزشکی: مطالعه موردی داده های رشد کودکان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 30-39]

ص

  • صلاحیت حرفه ای ارائه مدلی جهت ارتقاء صلاحیت حرفه ای معلمان براساس توانمندسازی روان شناختی و باورهای فراشناختی با میانجیگری خودکارآمدی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 45-59]

ط

  • طراحی آموزشی ارزیابی دوره های آموزش الکترونیک برپایه عناصر طراحی آموزشی ادی (ADDIE) در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 85-96]

ع

  • عدالت آموزشی شناسایی عوامل مؤثر بر عدالت آموزشی و نقش آن در پویایی و شادابی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران جهت ارائه مدل [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 207-219]

  • عدالت آموزشی تبیین عدالت آموزشی در دانشگاه های علوم پزشکی: یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 494-509]

  • علوم پزشکی آموزش مدل آماری آمیخته خطی چندمتغیره در داده های طولی چندگانه به دانشجویان پزشکی: مطالعه موردی داده های رشد کودکان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 30-39]

  • علوم پزشکی ارزیابی دوره های آموزش الکترونیک برپایه عناصر طراحی آموزشی ادی (ADDIE) در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 85-96]

  • عملکرد تحصیلی مقایسه عملکرد تحصیلی دانشجویان مقطع دکترای عمومی رشته دندانپزشکی قبل و حین پاندومی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 255-267]

  • عملکرد تحصیلی بررسی روایی و پایایی پرسشنامه ی عملکرد تحصیلی فام و تیلور (1999) [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 1-15]

غ

  • غیر دولتی ارائه مدلی برای سیاست گذاری درنظام مدارس غیردولتی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 16-28]

ف

  • فرآیند نخبه‌پروری شناسایی ابعاد و مولفه‌های فرآیند نخبه‌پروری در مدارس ابتدایی کشور ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 87-99]

  • فراتحلیل فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانشناختی (روانی – آموزشی) بر خودکارآمدی دانشجویان در ایران به روش هویت و کرامر [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 234-254]

  • فراترکیب طراحی الگوی شایستگی‌های استدلال بالینی دانشجویان رشته پزشکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 130-144]

  • فراترکیب آموزش رهبری دوسوتوان در کسب و کارهای نوپای دانش بنیان با رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 220-233]

  • فردی شناسایی ابعاد و مولفه‌های فرآیند نخبه‌پروری در مدارس ابتدایی کشور ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 87-99]

ک

  • کارآموزی تبیین راهکارهای اجرایی جهت بهبود وضعیت کارآموزی در عرصه رشته بهداشت عمومی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 145-159]

  • کارکنان اداری ارائه مدل ساختاری برای ارتقاء آموزش اثربخش ضمن خدمت کارکنان اداری دانشگاه آزاد اسلامی (مورد مطالعه: استان تهران) [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 75-86]

  • کتاب درسی ارزشیابی کتاب "زبان انگلیسی برای دانشجویان پزشکی" از نظر اساتید پزشکی و زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 361-380]

  • کرونا مقایسه عملکرد تحصیلی دانشجویان مقطع دکترای عمومی رشته دندانپزشکی قبل و حین پاندومی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 255-267]

  • کسب و کارهای نوپای دانش بنیان آموزش رهبری دوسوتوان در کسب و کارهای نوپای دانش بنیان با رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 220-233]

  • کووید 19 کیفیت آموزش مجازی ارائه شده در سامانه نوید در دوران اپیدمی کووید-19 از نظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]

  • کووید-19 کیفیت آموزش مجازی دوره‌های رشته آموزش زبان انگلیسی در دوران کووید-19از دیدگاه اساتید: راهکارهای تقویت اشتراک‌دانش [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 381-394]

  • کیفیت آموزش کیفیت آموزش مجازی دوره‌های رشته آموزش زبان انگلیسی در دوران کووید-19از دیدگاه اساتید: راهکارهای تقویت اشتراک‌دانش [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 381-394]

  • کیفیت یادگیری آموزش مجازی در جهت ارتقا کیفیت یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 395-410]

گ

  • گراندد تئوری تبیین عدالت آموزشی در دانشگاه های علوم پزشکی: یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 494-509]

  • گزارش دهی بررسی اثر بخشی آموزش به روش شبیه سازی و گزارش دهی در گروه های کوچک بر عملکرد تیم احیا نوزادان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 160-168]

م

  • مداخلات روانشناختی فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانشناختی (روانی – آموزشی) بر خودکارآمدی دانشجویان در ایران به روش هویت و کرامر [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 234-254]

  • مدارس ابتدایی شناسایی ابعاد و مولفه‌های فرآیند نخبه‌پروری در مدارس ابتدایی کشور ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 87-99]

  • مدارس خصوصی ارائه مدلی برای سیاست گذاری درنظام مدارس غیردولتی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 16-28]

  • مدرسه شناسایی ابعاد و مولفه‌های فرآیند نخبه‌پروری در مدارس ابتدایی کشور ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 87-99]

  • مدل آمیخته آموزش مدل آماری آمیخته خطی چندمتغیره در داده های طولی چندگانه به دانشجویان پزشکی: مطالعه موردی داده های رشد کودکان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 30-39]

  • مدل ساختاری ارائه مدل ساختاری برای ارتقاء آموزش اثربخش ضمن خدمت کارکنان اداری دانشگاه آزاد اسلامی (مورد مطالعه: استان تهران) [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 75-86]

  • مدیریت بهره‌وری ارائه الگوی مدیریت بهره‌وری اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 40-50]

  • مدیریت دانش بررسی پدیدارشناسی مدیریت دانش در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 169-179]

  • مدیریت دانش ارائه الگوی توسعه آینده پژوهی مدیریت دانش در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران (مطالعه موردی: رشته علوم تربیتی) [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 295-309]

  • مشاوره ی برنامه درسی ضرورت طراحی بسته آموزشی مشاوره ی برنامه درسی با رویکرد تربیت مغز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 346-360]

  • مطالعه اسنادی شناسایی ابعاد و موانع خودتوسعه‌ای شایستگی‌های اعضای هیأت علمی برای هدایت پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی: یک مطالعه اسنادی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 441-460]

  • مطالعه کیفی تبیین عدالت آموزشی در دانشگاه های علوم پزشکی: یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 494-509]

  • منابع انسانی غیر هیات علمی ارائه مدلی جهت ارزیابی توانمندی حرفه ای منابع انسانی غیر هیات علمی دانشگاه های آزاد استان تهران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 441-493]

  • مهارت های ارتباطی مقایسه تأثیر یادگیری مشارکتی و شیوه سنتی یادگیری (سخنرانی) بر مهارت‌های ارتباطی دانشجویان مقطع پایه رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز درسال 1398 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 109-118]

  • مهارت های ارتباطی بررسی نشاط معنوی و مهارت های ارتباطی دانشجویان و دانش آموختگان تیزهوش با ورود به دانشگاه قبل از 15 سالگی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 282-294]

  • مولفه شناسایی مولفه های رهبری خلاق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 268-281]

ن

  • نابرابری بررسی شاخص آموزش و شاخص دو بعدی توسعه در استان‌های ایران با روش تحلیل مؤلفه‌های اساسی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 60-74]

  • نشاط معنوی بررسی نشاط معنوی و مهارت های ارتباطی دانشجویان و دانش آموختگان تیزهوش با ورود به دانشگاه قبل از 15 سالگی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 282-294]

  • نشخوار فکری اثربخشی درمان ذهن‌آگاهی مثبت محور و درمان شناختی رفتاری بر نشخوارفکری و بهزیستی روان شناختی دانشجویان افسرده دانشکده توانبخشی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 426-440]

  • نظام آموزش عالی ارائه مدل مناسب اخلاق حرفه ای در نظام آموزش عالی سلامت دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 119-129]

  • نظام آموزش عالی سلامت ارائه مدل مناسب اخلاق حرفه ای در نظام آموزش عالی سلامت دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 119-129]

  • نگرش مقایسه اثر روش تدریس ترکیبی و سنتی بر دانش و نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 322-345]

  • نوزاد بررسی اثر بخشی آموزش به روش شبیه سازی و گزارش دهی در گروه های کوچک بر عملکرد تیم احیا نوزادان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 160-168]

و

  • وزارت بهداشت الگوی مناسب حکمرانی مشارکتی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مدیریت بحران شیوع بیماری های نوظهور [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 14-29]

ه

  • هدایت تحصیلی مدل یابی عوامل مؤثر بر هدایت تحصیلی دانش آموزان مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 29-44]

  • هوش بررسی نشاط معنوی و مهارت های ارتباطی دانشجویان و دانش آموختگان تیزهوش با ورود به دانشگاه قبل از 15 سالگی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 282-294]

ی

  • یادگیری مبتنی بر بازی بررسی تأثیر دوره آموزشی مدرسه تابستانی (آموزش پزشکی) به روش یادگیری مبتنی بر گروه و بازی سازی بر دانش، رضایت دانشجویان علوم پزشکی کشور در سال 1400 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]

  • یادگیری مبتنی بر گروه بررسی تأثیر دوره آموزشی مدرسه تابستانی (آموزش پزشکی) به روش یادگیری مبتنی بر گروه و بازی سازی بر دانش، رضایت دانشجویان علوم پزشکی کشور در سال 1400 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]

  • یادگیری مشارکتی مقایسه تأثیر یادگیری مشارکتی و شیوه سنتی یادگیری (سخنرانی) بر مهارت‌های ارتباطی دانشجویان مقطع پایه رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز درسال 1398 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 109-118]