آ
-
آمایش سرزمین
طراحی چارچوب بهبود کاربست برنامه ریزی آمایش سرزمین در توسعه آموزش های علمی-کاربردی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 511-525]
-
آموزش
بررسی تأثیر دوره آموزشی مدرسه تابستانی (آموزش پزشکی) به روش یادگیری مبتنی بر گروه و بازی سازی بر دانش، رضایت دانشجویان علوم پزشکی کشور در سال 1400 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]
-
آموزش
آموزش مدل آماری آمیخته خطی چندمتغیره در داده های طولی چندگانه به دانشجویان پزشکی: مطالعه موردی داده های رشد کودکان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 30-39]
-
آموزش
بررسی اثر بخشی آموزش به روش شبیه سازی و گزارش دهی در گروه های کوچک بر عملکرد تیم احیا نوزادان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 160-168]
-
آموزش
بررسی دیدگاه اساتید مشاور در زمینه علل افت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی اراک [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 539-553]
-
آموزش
شناسایی ابعاد، مولفه ها و شاخص های آموزش شهروندی در مدیریت شهرهای هوشمند آینده با استفاده از روش تحلیل عاملی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 158-172]
-
آموزش اثربخش
ارائه مدل ساختاری برای ارتقاء آموزش اثربخش ضمن خدمت کارکنان اداری دانشگاه آزاد اسلامی (مورد مطالعه: استان تهران) [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 75-86]
-
آموزش الکترونیک
ارزیابی دوره های آموزش الکترونیک برپایه عناصر طراحی آموزشی ادی (ADDIE) در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 85-96]
-
آموزش برخط
کیفیت آموزش مجازی دورههای رشته آموزش زبان انگلیسی در دوران کووید-19از دیدگاه اساتید: راهکارهای تقویت اشتراکدانش [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 641-659]
-
آموزش بزرگسالان
طراحی و تدوین چارچوب مفهومی خودیادگیری دانشجویان در دانشگاه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 180-192]
-
آموزش بهداشت عمومی
تبیین راهکارهای اجرایی جهت بهبود وضعیت کارآموزی در عرصه رشته بهداشت عمومی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 145-159]
-
آموزش پزشکی
بررسی تأثیر دوره آموزشی مدرسه تابستانی (آموزش پزشکی) به روش یادگیری مبتنی بر گروه و بازی سازی بر دانش، رضایت دانشجویان علوم پزشکی کشور در سال 1400 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]
-
آموزش پزشکی
آگاهی و نگرش دستیاران در بکارگیری پزشکی مبتنی بر شواهد [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 310-321]
-
آموزش ترکیبی
ارزیابی دوره های آموزش الکترونیک برپایه عناصر طراحی آموزشی ادی (ADDIE) در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 85-96]
-
آموزش ترکیبی
مقایسه اثر روش تدریس ترکیبی و سنتی بر دانش و نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 338-348]
-
آموزش سنتی
مقایسه تأثیر یادگیری مشارکتی و شیوه سنتی یادگیری (سخنرانی) بر مهارتهای ارتباطی دانشجویان مقطع پایه رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز درسال 1398 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 109-118]
-
آموزش عالی
شناسایی مولفه های رهبری خلاق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 268-281]
-
آموزش عالی ایران
روایتپژوهی تجربیات یک استاد دانشگاه در مسیر هیأت علمی شدن در دانشگاههای وزارت علوم و مشکلات ارتقای مرتبه علمی استادان در آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 691-709]
-
آموزش مجازی
کیفیت آموزش مجازی ارائه شده در سامانه نوید در دوران اپیدمی کووید-19 از نظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]
-
آموزش مجازی
آموزش مجازی در جهت ارتقا کیفیت یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 472-483]
-
آموزش مجازی
بکارگیری حل جدول کلمات متقاطع بعنوان تکالیف آموزشی در نرم افزار ویژه یادگیری الکترونیک دانشگاه (نوید) برای دانشجویان علوم توانبخشی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 567-577]
-
آموزش مجازی
کیفیت آموزش مجازی دورههای رشته آموزش زبان انگلیسی در دوران کووید-19از دیدگاه اساتید: راهکارهای تقویت اشتراکدانش [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 641-659]
-
آموزش مدیران
بررسی عوامل موثر بر توسعه آموزش مدیران در دانشگاه علوم پزشکی ایران به منظور ارائه مدل [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 219-232]
-
آموزشوپرورش
شناسایی ابعاد و مولفههای فرآیند نخبهپروری در مدارس ابتدایی کشور ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 87-99]
-
آموزشوپرورش
مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر اصطکاک سازمانی در آموزشوپرورش استان گلستان [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 190-204]
-
آموزش و پرورش
تاثیر برنامه درسی خلاقیت محور با رویکرد پسانوین گرایانه در توسعه آموزش مجازی به منظور ارائه مدل در آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 13، شماره 0، 1401]
-
آینده پژوهی
ارائه الگوی توسعه آینده پژوهی مدیریت دانش در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران (مطالعه موردی: رشته علوم تربیتی) [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 295-309]
ا
-
احیاء
بررسی اثر بخشی آموزش به روش شبیه سازی و گزارش دهی در گروه های کوچک بر عملکرد تیم احیا نوزادان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 160-168]
-
اخلاق حرفهای
ارزیابی اخلاق حرفه ای استاد از دیدگاه دانشجویان علوم پایه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 593-603]
-
اخلاق حرفه ای
ارائه مدل مناسب اخلاق حرفه ای در نظام آموزش عالی سلامت دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 119-129]
-
ادبیات فارسی
طراحی روش های تدریس در برنامه درسی ادبیات فارسی مهارت بنیان دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 205-218]
-
ارائه مدل
ارائه مدلی جهت ارتقاء صلاحیت حرفه ای معلمان براساس توانمندسازی روان شناختی و باورهای فراشناختی با میانجیگری خودکارآمدی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 45-59]
-
ارتقای علمی
روایتپژوهی تجربیات یک استاد دانشگاه در مسیر هیأت علمی شدن در دانشگاههای وزارت علوم و مشکلات ارتقای مرتبه علمی استادان در آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 691-709]
-
ارزشیابی
ارزیابی دوره های آموزش الکترونیک برپایه عناصر طراحی آموزشی ادی (ADDIE) در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 85-96]
-
ارزشیابی پیشرفت تحصیلی
شناسایی و بررسی ابعاد و مؤلفه های فرایندی ارزشیابی کیفی توصیفی در کلاس های چندپایه دوره ابتدایی (یک مطالعه کیفی) [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 100-110]
-
ارزشیابی کتاب های درسی
ارزشیابی کتاب "زبان انگلیسی برای دانشجویان پزشکی" از نظر اساتید پزشکی و زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 349-369]
-
ارزشیابی کیفی توصیفی
شناسایی و بررسی ابعاد و مؤلفه های فرایندی ارزشیابی کیفی توصیفی در کلاس های چندپایه دوره ابتدایی (یک مطالعه کیفی) [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 100-110]
-
ارزیابی
ارائه مدلی جهت ارزیابی توانمندی حرفه ای منابع انسانی غیر هیات علمی دانشگاه های آزاد استان تهران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 459-471]
-
ارزیابی بالینی
طراحی الگوی شایستگیهای استدلال بالینی دانشجویان رشته پزشکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 130-144]
-
اساتید مشاور
بررسی دیدگاه اساتید مشاور در زمینه علل افت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی اراک [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 539-553]
-
استادان
ارزیابی اخلاق حرفه ای استاد از دیدگاه دانشجویان علوم پایه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 593-603]
-
استان تهران
ارائه الگوی مدیریت بهرهوری اعضای هیئت علمی دانشگاههای آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 40-50]
-
استدلال بالینی
طراحی الگوی شایستگیهای استدلال بالینی دانشجویان رشته پزشکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 130-144]
-
اشتراک دانش
کیفیت آموزش مجازی دورههای رشته آموزش زبان انگلیسی در دوران کووید-19از دیدگاه اساتید: راهکارهای تقویت اشتراکدانش [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 641-659]
-
اصطکاک سازمانی
مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر اصطکاک سازمانی در آموزشوپرورش استان گلستان [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 190-204]
-
اعتبار سنجی برنامه درسی
اعتبارسنجی برنامه درسی صلاحیت های بین فرهنگی دانشجو معلمان در دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 233-246]
-
اعتبار یابی
طراحی و اعتبار یابی پرسشنامه برنامه درسی پنهان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 74-85]
-
اعتبار یابی
شناسایی و اعتباریابی مولفه ها و ابعاد رهبری اخلاقی مدیران گروههای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با رویکرد شایستگی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 322-337]
-
اعضای هیأت علمی
شناسایی ابعاد و موانع خودتوسعهای شایستگیهای اعضای هیأت علمی برای هدایت پایاننامهها و رسالههای دانشجویی: یک مطالعه اسنادی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 383-405]
-
اعضای هیأت علمی
روایتپژوهی تجربیات یک استاد دانشگاه در مسیر هیأت علمی شدن در دانشگاههای وزارت علوم و مشکلات ارتقای مرتبه علمی استادان در آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 691-709]
-
اعضای هیئتعلمی
ارائه الگوی مدیریت بهرهوری اعضای هیئت علمی دانشگاههای آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 40-50]
-
اعضای هیات علمی
طراحی مدل کـدهای اخلاقی و رفتاری اعضای هیات علمی دانشگاههای ایران با استفاده از نظریه زمینهای [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 526-538]
-
افت تحصیلی
بررسی دیدگاه اساتید مشاور در زمینه علل افت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی اراک [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 539-553]
-
امید به زندگی
پیش بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس امید به زندگی، شادکامی و معنا در دانش آموزان [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 128-141]
-
انگلیسی برای اهداف دانشگاهی
ارزشیابی کتاب "زبان انگلیسی برای دانشجویان پزشکی" از نظر اساتید پزشکی و زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 349-369]
-
انگلیسی برای اهداف ویژه
ارزشیابی کتاب "زبان انگلیسی برای دانشجویان پزشکی" از نظر اساتید پزشکی و زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 349-369]
ب
-
باورهای فراشناختی
ارائه مدلی جهت ارتقاء صلاحیت حرفه ای معلمان براساس توانمندسازی روان شناختی و باورهای فراشناختی با میانجیگری خودکارآمدی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 45-59]
-
بحران شیوع بیماری های نوظهور
الگوی مناسب حکمرانی مشارکتی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مدیریت بحران شیوع بیماری های نوظهور [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 14-29]
-
برنامه درسی
تنگناها و موانع بین المللی شدن برنامه درسی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 51-62]
-
برنامه درسی
اعتبارسنجی برنامه درسی صلاحیت های بین فرهنگی دانشجو معلمان در دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 233-246]
-
برنامه درسی پنهان
طراحی و اعتبار یابی پرسشنامه برنامه درسی پنهان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 74-85]
-
برنامه درسی خلاقیت محور
تاثیر برنامه درسی خلاقیت محور با رویکرد پسانوین گرایانه در توسعه آموزش مجازی به منظور ارائه مدل در آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 13، شماره 0، 1401]
-
برنامه ریزی
طراحی چارچوب بهبود کاربست برنامه ریزی آمایش سرزمین در توسعه آموزش های علمی-کاربردی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 511-525]
-
بهبود ساختار سازمانی
شناسایی مؤلفههای ساختار سازمانی مبتنی بر شاخص های بهبود و توسعه آموزشی در دانشگاه فرهنگیان (مطالعه کیفی) [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 616-628]
-
بهداشت عمومی
بررسی نگرش اساتید دانشگاه علوم پزشکی جهرم نسبت به عوامل موثر بر عدم رضایتمندی تحصیلی دانشجویان پرستاری، پیراپزشکی و بهداشت در سال 1398 [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 629-640]
-
بهزیستی روانشناختی
تأثیر درمان ذهن آگاهی مثبت محور و درمان شناختی رفتاری بر نشخوارفکری و بهزیستی روان شناختی دانشجویان افسرده دانشکده توانبخشی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 436-458]
-
بینالمللی شدن
تنگناها و موانع بین المللی شدن برنامه درسی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 51-62]
پ
-
پایاننامهها و رسالهها
شناسایی ابعاد و موانع خودتوسعهای شایستگیهای اعضای هیأت علمی برای هدایت پایاننامهها و رسالههای دانشجویی: یک مطالعه اسنادی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 383-405]
-
پایایی
طراحی و اعتبار یابی پرسشنامه برنامه درسی پنهان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 74-85]
-
پایایی
بررسی روایی و پایایی پرسشنامه ی عملکرد تحصیلی فام و تیلور (1999) [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 1-15]
-
پدیدارشناسی
بررسی پدیدارشناسی مدیریت دانش در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 169-179]
-
پرستاری
بررسی نگرش اساتید دانشگاه علوم پزشکی جهرم نسبت به عوامل موثر بر عدم رضایتمندی تحصیلی دانشجویان پرستاری، پیراپزشکی و بهداشت در سال 1398 [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 629-640]
-
پرسشنامه DREEM
ادراک دانشجویان مقاطع مختلف آموزشی پزشکی عمومی از محیط آموزشی: دانشگاه علوم پزشکی قزوین [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 497-484]
-
پرسشنامه فام و تیلور
بررسی روایی و پایایی پرسشنامه ی عملکرد تحصیلی فام و تیلور (1999) [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 1-15]
-
پزشکی مبتنی بر شواهد
آگاهی و نگرش دستیاران در بکارگیری پزشکی مبتنی بر شواهد [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 310-321]
-
پویایی
شناسایی عوامل مؤثر بر عدالت آموزشی و نقش آن در پویایی و شادابی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران جهت ارائه مدل [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 207-219]
-
پیراپزشکی
بررسی نگرش اساتید دانشگاه علوم پزشکی جهرم نسبت به عوامل موثر بر عدم رضایتمندی تحصیلی دانشجویان پرستاری، پیراپزشکی و بهداشت در سال 1398 [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 629-640]
ت
-
تجاری سازی
شناسایی و اولویت بندی شاخص های تجاری سازی دانش در دانشگاه علوم پزشکی دزفول [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 63-73]
-
تجربیات استاد دانشگاه
روایتپژوهی تجربیات یک استاد دانشگاه در مسیر هیأت علمی شدن در دانشگاههای وزارت علوم و مشکلات ارتقای مرتبه علمی استادان در آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 691-709]
-
تحریم
طراحی الگوی توسعه کسب و کارهای دانش بنیان در شرایط تحریم با رویکرد کارآفرینانه: یک مطالعهی فراترکیب [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 675-690]
-
تحقیق کیفی
تبیین راهکارهای اجرایی جهت بهبود وضعیت کارآموزی در عرصه رشته بهداشت عمومی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 145-159]
-
تحلیل تم
ارائه ی الگوی دانشگاه نسل چهارم (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 193-206]
-
تحلیل تماتیک
شناسایی مولفه های ارتقاء محیط یادگیری حرفه ای الکترونیکی مدیران [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 554-566]
-
تدریس
ارزیابی اخلاق حرفه ای استاد از دیدگاه دانشجویان علوم پایه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 593-603]
-
تعامل سازنده
شناسایی شاخص های اصلی تاثیرگذار و تاثیرپذیر الگوی تعامل سازنده کانون های دانش آفرین دانشگاه و صنعت در ایران [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 498-510]
-
تعهد سازمانی
ارائه الگوی ساختاری سکوت سازمانی براساس سبک رهبری و یادگیری سازمانی با میانجیگری تعهد سازمانی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 578-592]
-
تفکر انتقادی
طراحی و تدوین چارچوب مفهومی خودیادگیری دانشجویان در دانشگاه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 180-192]
-
تنگناها و موانع
تنگناها و موانع بین المللی شدن برنامه درسی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 51-62]
-
توانبخشی
بکارگیری حل جدول کلمات متقاطع بعنوان تکالیف آموزشی در نرم افزار ویژه یادگیری الکترونیک دانشگاه (نوید) برای دانشجویان علوم توانبخشی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 567-577]
-
توانمندسازی روان شناختی
ارائه مدلی جهت ارتقاء صلاحیت حرفه ای معلمان براساس توانمندسازی روان شناختی و باورهای فراشناختی با میانجیگری خودکارآمدی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 45-59]
-
توانمندی حرفه ای
ارائه مدلی جهت ارزیابی توانمندی حرفه ای منابع انسانی غیر هیات علمی دانشگاه های آزاد استان تهران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 459-471]
-
توسعه
طراحی الگوی توسعه کسب و کارهای دانش بنیان در شرایط تحریم با رویکرد کارآفرینانه: یک مطالعهی فراترکیب [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 675-690]
-
توسعه
بررسی عوامل موثر بر توسعه آموزش مدیران در دانشگاه علوم پزشکی ایران به منظور ارائه مدل [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 219-232]
-
توسعه آموزش مجازی
تاثیر برنامه درسی خلاقیت محور با رویکرد پسانوین گرایانه در توسعه آموزش مجازی به منظور ارائه مدل در آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 13، شماره 0، 1401]
-
توسعه آموزش های علمی-کاربردی
طراحی چارچوب بهبود کاربست برنامه ریزی آمایش سرزمین در توسعه آموزش های علمی-کاربردی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 511-525]
-
توسعه آموزشی
شناسایی مؤلفههای ساختار سازمانی مبتنی بر شاخص های بهبود و توسعه آموزشی در دانشگاه فرهنگیان (مطالعه کیفی) [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 616-628]
-
توسعه پایدار شهری
شناسایی ابعاد، مولفه ها و شاخص های آموزش شهروندی در مدیریت شهرهای هوشمند آینده با استفاده از روش تحلیل عاملی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 158-172]
-
توسعه حرفهای
ارائه الگوی عوامل موثر بر توسعه حرفهای مدیران مدارس ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 142-157]
-
توسعه فردی
ارائه مدل بکارگیری منتورینگ (توسعه مهارتهای ارتباطی، آموزشی و...) در توسعه فردی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 111-127]
-
تیزهوشی
بررسی نشاط معنوی و مهارت های ارتباطی دانشجویان و دانش آموختگان تیزهوش با ورود به دانشگاه قبل از 15 سالگی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 282-294]
ج
-
جدول کلمات
بکارگیری حل جدول کلمات متقاطع بعنوان تکالیف آموزشی در نرم افزار ویژه یادگیری الکترونیک دانشگاه (نوید) برای دانشجویان علوم توانبخشی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 567-577]
-
جو آموزشی
ادراک دانشجویان مقاطع مختلف آموزشی پزشکی عمومی از محیط آموزشی: دانشگاه علوم پزشکی قزوین [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 497-484]
ح
-
حکمرانی
الگوی مناسب حکمرانی مشارکتی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مدیریت بحران شیوع بیماری های نوظهور [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 14-29]
-
حکمرانی
شناسایی ابعاد و مولفه های حکمرانی خوب در دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه یک [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 406-419]
-
حکمرانی خوب
شناسایی ابعاد و مولفه های حکمرانی خوب در دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه یک [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 406-419]
-
حکمرانی مشارکتی
الگوی مناسب حکمرانی مشارکتی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مدیریت بحران شیوع بیماری های نوظهور [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 14-29]
خ
-
خدمات آموزشی
ابعاد و مؤلفههای افزایش کیفیت خدمات آموزشی در سیستم آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 660-674]
-
خودتنظیمی
طراحی و تدوین چارچوب مفهومی خودیادگیری دانشجویان در دانشگاه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 180-192]
-
خودتوسعهای
شناسایی ابعاد و موانع خودتوسعهای شایستگیهای اعضای هیأت علمی برای هدایت پایاننامهها و رسالههای دانشجویی: یک مطالعه اسنادی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 383-405]
-
خودرهبری
طراحی و تدوین چارچوب مفهومی خودیادگیری دانشجویان در دانشگاه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 180-192]
-
خودکارآمدی
فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانشناختی (روانی – آموزشی) بر خودکارآمدی دانشجویان در ایران به روش هویت و کرامر [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 234-254]
-
خودکارآمدی
ارائه مدلی جهت ارتقاء صلاحیت حرفه ای معلمان براساس توانمندسازی روان شناختی و باورهای فراشناختی با میانجیگری خودکارآمدی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 45-59]
-
خود-یادگیری
طراحی و تدوین چارچوب مفهومی خودیادگیری دانشجویان در دانشگاه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 180-192]
د
-
داده طولی
آموزش مدل آماری آمیخته خطی چندمتغیره در داده های طولی چندگانه به دانشجویان پزشکی: مطالعه موردی داده های رشد کودکان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 30-39]
-
دانش
شناسایی و اولویت بندی شاخص های تجاری سازی دانش در دانشگاه علوم پزشکی دزفول [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 63-73]
-
دانش
مقایسه اثر روش تدریس ترکیبی و سنتی بر دانش و نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 338-348]
-
دانش آموختگان تیزهوش
بررسی نشاط معنوی و مهارت های ارتباطی دانشجویان و دانش آموختگان تیزهوش با ورود به دانشگاه قبل از 15 سالگی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 282-294]
-
دانش آموزان
مدل یابی عوامل مؤثر بر هدایت تحصیلی دانش آموزان مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 29-44]
-
دانشجویان
کیفیت آموزش مجازی ارائه شده در سامانه نوید در دوران اپیدمی کووید-19 از نظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]
-
دانشجویان
مقایسه تأثیر یادگیری مشارکتی و شیوه سنتی یادگیری (سخنرانی) بر مهارتهای ارتباطی دانشجویان مقطع پایه رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز درسال 1398 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 109-118]
-
دانشجویان
فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانشناختی (روانی – آموزشی) بر خودکارآمدی دانشجویان در ایران به روش هویت و کرامر [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 234-254]
-
دانشجویان
مقایسه اثر روش تدریس ترکیبی و سنتی بر دانش و نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 338-348]
-
دانشجویان
آموزش مجازی در جهت ارتقا کیفیت یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 472-483]
-
دانشجویان
تبیین عدالت آموزشی در دانشگاه های علوم پزشکی: یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 420-435]
-
دانشجویان پزشکی
ارزشیابی کتاب "زبان انگلیسی برای دانشجویان پزشکی" از نظر اساتید پزشکی و زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 349-369]
-
دانشجویان پزشکی
ادراک دانشجویان مقاطع مختلف آموزشی پزشکی عمومی از محیط آموزشی: دانشگاه علوم پزشکی قزوین [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 497-484]
-
دانشجویان دندانپزشکی
مقایسه عملکرد تحصیلی دانشجویان مقطع دکترای عمومی رشته دندانپزشکی قبل و حین پاندومی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 255-267]
-
دانشجویان شاهد و ایثارگر
بررسی دیدگاه اساتید مشاور در زمینه علل افت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی اراک [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 539-553]
-
دانشجویان علوم پزشکی
طراحی و اعتبار یابی پرسشنامه برنامه درسی پنهان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 74-85]
-
دانشکده بهداشت عمومی
تبیین راهکارهای اجرایی جهت بهبود وضعیت کارآموزی در عرصه رشته بهداشت عمومی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 145-159]
-
دانشگاه
شناسایی شاخص های اصلی تاثیرگذار و تاثیرپذیر الگوی تعامل سازنده کانون های دانش آفرین دانشگاه و صنعت در ایران [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 498-510]
-
دانشگاه آزاد اسلامی
ارائه الگوی مدیریت بهرهوری اعضای هیئت علمی دانشگاههای آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 40-50]
-
دانشگاه آزاد اسلامی
بررسی پدیدارشناسی مدیریت دانش در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 169-179]
-
دانشگاه آزاد اسلامی
ارائه ی الگوی دانشگاه نسل چهارم (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 193-206]
-
دانشگاه آزاد اسلامی
آموزش مجازی در جهت ارتقا کیفیت یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 472-483]
-
دانشگاه آزاد اسلامی
ارائه مدل ساختاری برای ارتقاء آموزش اثربخش ضمن خدمت کارکنان اداری دانشگاه آزاد اسلامی (مورد مطالعه: استان تهران) [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 75-86]
-
دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر
ابعاد و مؤلفههای افزایش کیفیت خدمات آموزشی در سیستم آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 660-674]
-
دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران
ارائه الگوی توسعه آینده پژوهی مدیریت دانش در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران (مطالعه موردی: رشته علوم تربیتی) [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 295-309]
-
دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج
شناسایی مولفه های رهبری خلاق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 268-281]
-
دانشگاه علوم پزشکی
شناسایی و اولویت بندی شاخص های تجاری سازی دانش در دانشگاه علوم پزشکی دزفول [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 63-73]
-
دانشگاه علوم پزشکی
کیفیت آموزش مجازی ارائه شده در سامانه نوید در دوران اپیدمی کووید-19 از نظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]
-
دانشگاه علوم پزشکی
تبیین عدالت آموزشی در دانشگاه های علوم پزشکی: یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 420-435]
-
دانشگاه علوم پزشکی ایران
بررسی عوامل موثر بر توسعه آموزش مدیران در دانشگاه علوم پزشکی ایران به منظور ارائه مدل [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 219-232]
-
دانشگاه علوم پزشکی بابل
ارزیابی اخلاق حرفه ای استاد از دیدگاه دانشجویان علوم پایه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 593-603]
-
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
مقایسه عملکرد تحصیلی دانشجویان مقطع دکترای عمومی رشته دندانپزشکی قبل و حین پاندومی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 255-267]
-
دانشگاه علوم پزشکی لرستان
تنگناها و موانع بین المللی شدن برنامه درسی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 51-62]
-
دانشگاه علوم پزشکی مشهد
شناسایی و اعتباریابی مولفه ها و ابعاد رهبری اخلاقی مدیران گروههای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با رویکرد شایستگی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 322-337]
-
دانشگاه فرهنگیان
شناسایی مؤلفههای ساختار سازمانی مبتنی بر شاخص های بهبود و توسعه آموزشی در دانشگاه فرهنگیان (مطالعه کیفی) [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 616-628]
-
دانشگاه نسل چهارم
ارائه ی الگوی دانشگاه نسل چهارم (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 193-206]
-
دانشگاههای علوم پزشکی
شناسایی ابعاد و مولفه های حکمرانی خوب در دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه یک [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 406-419]
-
درمان ذهن آگاهی مثبت محور
تأثیر درمان ذهن آگاهی مثبت محور و درمان شناختی رفتاری بر نشخوارفکری و بهزیستی روان شناختی دانشجویان افسرده دانشکده توانبخشی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 436-458]
-
درمان شناختی رفتاری
تأثیر درمان ذهن آگاهی مثبت محور و درمان شناختی رفتاری بر نشخوارفکری و بهزیستی روان شناختی دانشجویان افسرده دانشکده توانبخشی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 436-458]
-
دستیاران
آگاهی و نگرش دستیاران در بکارگیری پزشکی مبتنی بر شواهد [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 310-321]
-
دوره متوسطه اول
طراحی روش های تدریس در برنامه درسی ادبیات فارسی مهارت بنیان دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 205-218]
-
دوسوتوانی
آموزش رهبری دوسوتوان در کسب و کارهای نوپای دانش بنیان با رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 220-233]
ر
-
راهبرد شناختی و فراشناختی
بررسی رابطه سبک های شناختی، راهبردهای شناختی و فراشناختی با عزت نفس و سازگاری اجتماعی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 604-615]
-
رشته های تحصیلی
مدل یابی عوامل مؤثر بر هدایت تحصیلی دانش آموزان مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 29-44]
-
رهبری
آموزش رهبری دوسوتوان در کسب و کارهای نوپای دانش بنیان با رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 220-233]
-
رهبری اخلاقی
شناسایی و اعتباریابی مولفه ها و ابعاد رهبری اخلاقی مدیران گروههای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با رویکرد شایستگی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 322-337]
-
رهبری خلاق
شناسایی مولفه های رهبری خلاق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 268-281]
-
رهبری دوسوتوان
آموزش رهبری دوسوتوان در کسب و کارهای نوپای دانش بنیان با رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 220-233]
-
روایتپژوهی
روایتپژوهی تجربیات یک استاد دانشگاه در مسیر هیأت علمی شدن در دانشگاههای وزارت علوم و مشکلات ارتقای مرتبه علمی استادان در آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 691-709]
-
روایی
طراحی و اعتبار یابی پرسشنامه برنامه درسی پنهان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 74-85]
-
روایی
بررسی روایی و پایایی پرسشنامه ی عملکرد تحصیلی فام و تیلور (1999) [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 1-15]
-
رویکرد پسانوین گرایانه
تاثیر برنامه درسی خلاقیت محور با رویکرد پسانوین گرایانه در توسعه آموزش مجازی به منظور ارائه مدل در آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 13، شماره 0، 1401]
-
رویکرد کارآفرینانه
طراحی الگوی توسعه کسب و کارهای دانش بنیان در شرایط تحریم با رویکرد کارآفرینانه: یک مطالعهی فراترکیب [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 675-690]
س
-
سازگاری اجتماعی
بررسی رابطه سبک های شناختی، راهبردهای شناختی و فراشناختی با عزت نفس و سازگاری اجتماعی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 604-615]
-
سبک رهبری
ارائه الگوی ساختاری سکوت سازمانی براساس سبک رهبری و یادگیری سازمانی با میانجیگری تعهد سازمانی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 578-592]
-
سبک شناختی
بررسی رابطه سبک های شناختی، راهبردهای شناختی و فراشناختی با عزت نفس و سازگاری اجتماعی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 604-615]
-
سرزندگی تحصیلی
پیش بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس امید به زندگی، شادکامی و معنا در دانش آموزان [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 128-141]
-
سکوت سازمانی
ارائه الگوی ساختاری سکوت سازمانی براساس سبک رهبری و یادگیری سازمانی با میانجیگری تعهد سازمانی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 578-592]
-
سند تحول بنیادین
مدل یابی عوامل مؤثر بر هدایت تحصیلی دانش آموزان مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 29-44]
-
سیاست
ارائه مدلی برای سیاست گذاری درنظام مدارس غیردولتی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 16-28]
-
سیاست گذاری
ارائه مدلی برای سیاست گذاری درنظام مدارس غیردولتی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 16-28]
-
سیستم آموزش مجازی
ابعاد و مؤلفههای افزایش کیفیت خدمات آموزشی در سیستم آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 660-674]
ش
-
شاخص آموزش
بررسی شاخص آموزش و شاخص دو بعدی توسعه در استانهای ایران با روش تحلیل مؤلفههای اساسی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 60-74]
-
شاخص اقتصاد
بررسی شاخص آموزش و شاخص دو بعدی توسعه در استانهای ایران با روش تحلیل مؤلفههای اساسی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 60-74]
-
شاخص دو بعدی توسعه
بررسی شاخص آموزش و شاخص دو بعدی توسعه در استانهای ایران با روش تحلیل مؤلفههای اساسی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 60-74]
-
شادابی دانشجوبان
شناسایی عوامل مؤثر بر عدالت آموزشی و نقش آن در پویایی و شادابی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران جهت ارائه مدل [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 207-219]
-
شادکامی
پیش بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس امید به زندگی، شادکامی و معنا در دانش آموزان [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 128-141]
-
شایستگی
طراحی الگوی شایستگیهای استدلال بالینی دانشجویان رشته پزشکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 130-144]
-
شایستگی
شناسایی و اعتباریابی مولفه ها و ابعاد رهبری اخلاقی مدیران گروههای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با رویکرد شایستگی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 322-337]
-
شایستگیها
شناسایی ابعاد و موانع خودتوسعهای شایستگیهای اعضای هیأت علمی برای هدایت پایاننامهها و رسالههای دانشجویی: یک مطالعه اسنادی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 383-405]
-
شبیه سازی
بررسی اثر بخشی آموزش به روش شبیه سازی و گزارش دهی در گروه های کوچک بر عملکرد تیم احیا نوزادان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 160-168]
-
شهر پایدار
شناسایی ابعاد، مولفه ها و شاخص های آموزش شهروندی در مدیریت شهرهای هوشمند آینده با استفاده از روش تحلیل عاملی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 158-172]
-
شهر هوشمند
شناسایی ابعاد، مولفه ها و شاخص های آموزش شهروندی در مدیریت شهرهای هوشمند آینده با استفاده از روش تحلیل عاملی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 158-172]
-
شیرمادر
آموزش مدل آماری آمیخته خطی چندمتغیره در داده های طولی چندگانه به دانشجویان پزشکی: مطالعه موردی داده های رشد کودکان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 30-39]
ص
-
صلاحیت حرفه ای
ارائه مدلی جهت ارتقاء صلاحیت حرفه ای معلمان براساس توانمندسازی روان شناختی و باورهای فراشناختی با میانجیگری خودکارآمدی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 45-59]
-
صلاحیت های بین فرهنگی
اعتبارسنجی برنامه درسی صلاحیت های بین فرهنگی دانشجو معلمان در دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 233-246]
-
صنعت
شناسایی شاخص های اصلی تاثیرگذار و تاثیرپذیر الگوی تعامل سازنده کانون های دانش آفرین دانشگاه و صنعت در ایران [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 498-510]
ط
-
طراحی آموزشی
ارزیابی دوره های آموزش الکترونیک برپایه عناصر طراحی آموزشی ادی (ADDIE) در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 85-96]
-
طراحی روش های تدریس
طراحی روش های تدریس در برنامه درسی ادبیات فارسی مهارت بنیان دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 205-218]
ع
-
عدالت آموزشی
شناسایی عوامل مؤثر بر عدالت آموزشی و نقش آن در پویایی و شادابی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران جهت ارائه مدل [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 207-219]
-
عدالت آموزشی
تبیین عدالت آموزشی در دانشگاه های علوم پزشکی: یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 420-435]
-
عدم رضایتمندی تحصیلی
بررسی نگرش اساتید دانشگاه علوم پزشکی جهرم نسبت به عوامل موثر بر عدم رضایتمندی تحصیلی دانشجویان پرستاری، پیراپزشکی و بهداشت در سال 1398 [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 629-640]
-
عزت نفس
بررسی رابطه سبک های شناختی، راهبردهای شناختی و فراشناختی با عزت نفس و سازگاری اجتماعی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 604-615]
-
علوم پایه
ارزیابی اخلاق حرفه ای استاد از دیدگاه دانشجویان علوم پایه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 593-603]
-
علوم پزشکی
آموزش مدل آماری آمیخته خطی چندمتغیره در داده های طولی چندگانه به دانشجویان پزشکی: مطالعه موردی داده های رشد کودکان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 30-39]
-
علوم پزشکی
ارزیابی دوره های آموزش الکترونیک برپایه عناصر طراحی آموزشی ادی (ADDIE) در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 85-96]
-
عملکرد تحصیلی
مقایسه عملکرد تحصیلی دانشجویان مقطع دکترای عمومی رشته دندانپزشکی قبل و حین پاندومی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 255-267]
-
عملکرد تحصیلی
بررسی روایی و پایایی پرسشنامه ی عملکرد تحصیلی فام و تیلور (1999) [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 1-15]
-
عوامل برونسازمانی
ارائه الگوی عوامل موثر بر توسعه حرفهای مدیران مدارس ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 142-157]
-
عوامل درونسازمانی
ارائه الگوی عوامل موثر بر توسعه حرفهای مدیران مدارس ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 142-157]
-
عوامل راهبردی
بررسی عوامل موثر بر توسعه آموزش مدیران در دانشگاه علوم پزشکی ایران به منظور ارائه مدل [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 219-232]
-
عوامل ساختاری
بررسی عوامل موثر بر توسعه آموزش مدیران در دانشگاه علوم پزشکی ایران به منظور ارائه مدل [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 219-232]
-
عوامل فردی
ارائه الگوی عوامل موثر بر توسعه حرفهای مدیران مدارس ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 142-157]
غ
-
غیر دولتی
ارائه مدلی برای سیاست گذاری درنظام مدارس غیردولتی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 16-28]
ف
-
فرآیند نخبهپروری
شناسایی ابعاد و مولفههای فرآیند نخبهپروری در مدارس ابتدایی کشور ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 87-99]
-
فرآیند یاددهی- یادگیری
ارائه مدلی مناسب برای فرآیند یاددهی– یادگیری در نظام دانشگاهی کشور [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 710-722]
-
فراتحلیل
فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانشناختی (روانی – آموزشی) بر خودکارآمدی دانشجویان در ایران به روش هویت و کرامر [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 234-254]
-
فراترکیب
طراحی الگوی شایستگیهای استدلال بالینی دانشجویان رشته پزشکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 130-144]
-
فراترکیب
آموزش رهبری دوسوتوان در کسب و کارهای نوپای دانش بنیان با رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 220-233]
-
فراترکیب
طراحی الگوی توسعه کسب و کارهای دانش بنیان در شرایط تحریم با رویکرد کارآفرینانه: یک مطالعهی فراترکیب [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 675-690]
-
فردی
شناسایی ابعاد و مولفههای فرآیند نخبهپروری در مدارس ابتدایی کشور ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 87-99]
ک
-
کارآموزی
تبیین راهکارهای اجرایی جهت بهبود وضعیت کارآموزی در عرصه رشته بهداشت عمومی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 145-159]
-
کارکنان اداری
ارائه مدل ساختاری برای ارتقاء آموزش اثربخش ضمن خدمت کارکنان اداری دانشگاه آزاد اسلامی (مورد مطالعه: استان تهران) [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 75-86]
-
کانون های دانش آفرین
شناسایی شاخص های اصلی تاثیرگذار و تاثیرپذیر الگوی تعامل سازنده کانون های دانش آفرین دانشگاه و صنعت در ایران [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 498-510]
-
کتاب درسی
ارزشیابی کتاب "زبان انگلیسی برای دانشجویان پزشکی" از نظر اساتید پزشکی و زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 349-369]
-
کدهای اخلاقی -رفتاری
طراحی مدل کـدهای اخلاقی و رفتاری اعضای هیات علمی دانشگاههای ایران با استفاده از نظریه زمینهای [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 526-538]
-
کرونا
مقایسه عملکرد تحصیلی دانشجویان مقطع دکترای عمومی رشته دندانپزشکی قبل و حین پاندومی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 255-267]
-
کسب و کارهای دانش بنیان
طراحی الگوی توسعه کسب و کارهای دانش بنیان در شرایط تحریم با رویکرد کارآفرینانه: یک مطالعهی فراترکیب [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 675-690]
-
کسب و کارهای نوپای دانش بنیان
آموزش رهبری دوسوتوان در کسب و کارهای نوپای دانش بنیان با رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 220-233]
-
کلاس های چندپایه
شناسایی و بررسی ابعاد و مؤلفه های فرایندی ارزشیابی کیفی توصیفی در کلاس های چندپایه دوره ابتدایی (یک مطالعه کیفی) [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 100-110]
-
کووید 19
کیفیت آموزش مجازی ارائه شده در سامانه نوید در دوران اپیدمی کووید-19 از نظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]
-
کووید-19
کیفیت آموزش مجازی دورههای رشته آموزش زبان انگلیسی در دوران کووید-19از دیدگاه اساتید: راهکارهای تقویت اشتراکدانش [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 641-659]
-
کیفیت آموزش
ارائه مدلی مناسب برای فرآیند یاددهی– یادگیری در نظام دانشگاهی کشور [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 710-722]
-
کیفیت آموزش
کیفیت آموزش مجازی دورههای رشته آموزش زبان انگلیسی در دوران کووید-19از دیدگاه اساتید: راهکارهای تقویت اشتراکدانش [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 641-659]
-
کیفیت یادگیری
آموزش مجازی در جهت ارتقا کیفیت یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 472-483]
گ
-
گراندد تئوری
تبیین عدالت آموزشی در دانشگاه های علوم پزشکی: یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 420-435]
-
گزارش دهی
بررسی اثر بخشی آموزش به روش شبیه سازی و گزارش دهی در گروه های کوچک بر عملکرد تیم احیا نوزادان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 160-168]
م
-
مؤلفه های فرایندی
شناسایی و بررسی ابعاد و مؤلفه های فرایندی ارزشیابی کیفی توصیفی در کلاس های چندپایه دوره ابتدایی (یک مطالعه کیفی) [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 100-110]
-
محیط یادگیری
شناسایی مولفه های ارتقاء محیط یادگیری حرفه ای الکترونیکی مدیران [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 554-566]
-
مداخلات روانشناختی
فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانشناختی (روانی – آموزشی) بر خودکارآمدی دانشجویان در ایران به روش هویت و کرامر [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 234-254]
-
مدارس ابتدایی
شناسایی ابعاد و مولفههای فرآیند نخبهپروری در مدارس ابتدایی کشور ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 87-99]
-
مدارس خصوصی
ارائه مدلی برای سیاست گذاری درنظام مدارس غیردولتی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 16-28]
-
مدرسه
شناسایی ابعاد و مولفههای فرآیند نخبهپروری در مدارس ابتدایی کشور ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 87-99]
-
مدل آمیخته
آموزش مدل آماری آمیخته خطی چندمتغیره در داده های طولی چندگانه به دانشجویان پزشکی: مطالعه موردی داده های رشد کودکان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 30-39]
-
مدل ساختاری
ارائه مدل ساختاری برای ارتقاء آموزش اثربخش ضمن خدمت کارکنان اداری دانشگاه آزاد اسلامی (مورد مطالعه: استان تهران) [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 75-86]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر اصطکاک سازمانی در آموزشوپرورش استان گلستان [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 190-204]
-
مدل مطلوب
ارائه مدل بکارگیری منتورینگ (توسعه مهارتهای ارتباطی، آموزشی و...) در توسعه فردی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 111-127]
-
مدیران
توسعه جایگاه هیوتاگوژی در مدیران، رویکردی اجتناب ناپذیر [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 173-189]
-
مدیران اجرایی
ارائه مدل بکارگیری منتورینگ (توسعه مهارتهای ارتباطی، آموزشی و...) در توسعه فردی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 111-127]
-
مدیران مدارس
ارائه الگوی عوامل موثر بر توسعه حرفهای مدیران مدارس ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 142-157]
-
مدیریت بهرهوری
ارائه الگوی مدیریت بهرهوری اعضای هیئت علمی دانشگاههای آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 40-50]
-
مدیریت دانش
بررسی پدیدارشناسی مدیریت دانش در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 169-179]
-
مدیریت دانش
ارائه الگوی توسعه آینده پژوهی مدیریت دانش در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران (مطالعه موردی: رشته علوم تربیتی) [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 295-309]
-
مشاوره ی برنامه درسی بسته آموزشی رویکرد تربیت مغز
ضرورت طراحی بسته آموزشی مشاورۀ برنامه درسی با رویکرد تربیت مغز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 370-382]
-
مطالعه اسنادی
شناسایی ابعاد و موانع خودتوسعهای شایستگیهای اعضای هیأت علمی برای هدایت پایاننامهها و رسالههای دانشجویی: یک مطالعه اسنادی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 383-405]
-
مطالعه کیفی
تبیین عدالت آموزشی در دانشگاه های علوم پزشکی: یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 420-435]
-
معنای زندگی
پیش بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس امید به زندگی، شادکامی و معنا در دانش آموزان [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 128-141]
-
منابع انسانی غیر هیات علمی
ارائه مدلی جهت ارزیابی توانمندی حرفه ای منابع انسانی غیر هیات علمی دانشگاه های آزاد استان تهران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 459-471]
-
منتورینگ
ارائه مدل بکارگیری منتورینگ (توسعه مهارتهای ارتباطی، آموزشی و...) در توسعه فردی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 111-127]
-
مهارت بنیان
طراحی روش های تدریس در برنامه درسی ادبیات فارسی مهارت بنیان دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 205-218]
-
مهارت های ارتباطی
مقایسه تأثیر یادگیری مشارکتی و شیوه سنتی یادگیری (سخنرانی) بر مهارتهای ارتباطی دانشجویان مقطع پایه رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز درسال 1398 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 109-118]
-
مهارت های ارتباطی
بررسی نشاط معنوی و مهارت های ارتباطی دانشجویان و دانش آموختگان تیزهوش با ورود به دانشگاه قبل از 15 سالگی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 282-294]
-
موسسات آموزش عالی
طراحی مدل کـدهای اخلاقی و رفتاری اعضای هیات علمی دانشگاههای ایران با استفاده از نظریه زمینهای [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 526-538]
-
مولفه
شناسایی مولفه های رهبری خلاق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 268-281]
ن
-
نابرابری
بررسی شاخص آموزش و شاخص دو بعدی توسعه در استانهای ایران با روش تحلیل مؤلفههای اساسی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 60-74]
-
نشاط معنوی
بررسی نشاط معنوی و مهارت های ارتباطی دانشجویان و دانش آموختگان تیزهوش با ورود به دانشگاه قبل از 15 سالگی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 282-294]
-
نشخوار فکری
تأثیر درمان ذهن آگاهی مثبت محور و درمان شناختی رفتاری بر نشخوارفکری و بهزیستی روان شناختی دانشجویان افسرده دانشکده توانبخشی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 436-458]
-
نظام آموزش عالی
ارائه مدل مناسب اخلاق حرفه ای در نظام آموزش عالی سلامت دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 119-129]
-
نظام آموزش عالی سلامت
ارائه مدل مناسب اخلاق حرفه ای در نظام آموزش عالی سلامت دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 119-129]
-
نظام دانشگاه
ارائه مدلی مناسب برای فرآیند یاددهی– یادگیری در نظام دانشگاهی کشور [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 710-722]
-
نظریه داده بنیاد
توسعه جایگاه هیوتاگوژی در مدیران، رویکردی اجتناب ناپذیر [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 173-189]
-
نگرش
مقایسه اثر روش تدریس ترکیبی و سنتی بر دانش و نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 338-348]
-
نگرش اساتید
بررسی نگرش اساتید دانشگاه علوم پزشکی جهرم نسبت به عوامل موثر بر عدم رضایتمندی تحصیلی دانشجویان پرستاری، پیراپزشکی و بهداشت در سال 1398 [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 629-640]
-
نوزاد
بررسی اثر بخشی آموزش به روش شبیه سازی و گزارش دهی در گروه های کوچک بر عملکرد تیم احیا نوزادان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 160-168]
و
-
وزارت بهداشت
الگوی مناسب حکمرانی مشارکتی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مدیریت بحران شیوع بیماری های نوظهور [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 14-29]
ه
-
هدایت تحصیلی
مدل یابی عوامل مؤثر بر هدایت تحصیلی دانش آموزان مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 29-44]
-
هوش
بررسی نشاط معنوی و مهارت های ارتباطی دانشجویان و دانش آموختگان تیزهوش با ورود به دانشگاه قبل از 15 سالگی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 282-294]
-
هیوتاگوژی
توسعه جایگاه هیوتاگوژی در مدیران، رویکردی اجتناب ناپذیر [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 173-189]
ی
-
یادگیری
ادراک دانشجویان مقاطع مختلف آموزشی پزشکی عمومی از محیط آموزشی: دانشگاه علوم پزشکی قزوین [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 497-484]
-
یادگیری الکترونیکی
شناسایی مولفه های ارتقاء محیط یادگیری حرفه ای الکترونیکی مدیران [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 554-566]
-
یادگیری سازمانی
ارائه الگوی ساختاری سکوت سازمانی براساس سبک رهبری و یادگیری سازمانی با میانجیگری تعهد سازمانی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 578-592]
-
یادگیری مبتنی بر بازی
بررسی تأثیر دوره آموزشی مدرسه تابستانی (آموزش پزشکی) به روش یادگیری مبتنی بر گروه و بازی سازی بر دانش، رضایت دانشجویان علوم پزشکی کشور در سال 1400 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]
-
یادگیری مبتنی بر گروه
بررسی تأثیر دوره آموزشی مدرسه تابستانی (آموزش پزشکی) به روش یادگیری مبتنی بر گروه و بازی سازی بر دانش، رضایت دانشجویان علوم پزشکی کشور در سال 1400 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]
-
یادگیری مشارکتی
مقایسه تأثیر یادگیری مشارکتی و شیوه سنتی یادگیری (سخنرانی) بر مهارتهای ارتباطی دانشجویان مقطع پایه رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز درسال 1398 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 109-118]