آموزش
کاربردپذیری نظریه ی شخصیتی پنج عامل بزرگ شخصیت در موقعیت های تحصیلی [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 10-17]
آموزش
اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر فرهنگ ایرانی بر روش های فرزندپروری والدین و پیشرفت تحصیلی فرزندان [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 74-82]
آموزش پزشکی
بررسی میزان تطابق سؤالات آزمون های جامع پیش کارورزی با اولویت های آموزشی مورد نیاز پزشک عمومی [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 64-73]
ا
ارزیابی
مقاله کوتاه: ارزیابی نحوه ی برقراری ارتباط پزشک با بیمار در مراکز آموزشی درمانی شهر اهواز از دیدگاه بیمار و مشاهده گر [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 64-71]
ارزیابی آزمونها
بررسی میزان تطابق سؤالات آزمون های جامع پیش کارورزی با اولویت های آموزشی مورد نیاز پزشک عمومی [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 64-73]
ارزیابی داخلی
ارزیابی درونی گروه های آموزشی ادبیات و برنامه ریزی آموزشی دانشکده ی تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول سال 89-1388 [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 45-54]
ارزیابی درونی
مقاله کوتاه: دیدگاه دانشجویان در مورد کیفیت آموزشی گروه مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 83-89]
اضطراب امتحان
اثربخشی مشاوره ی انگیزشی نظام مند بر افزایش انگیزه ی پیشرفت تحصیلی و کاهش اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 1-9]
اعضای هیأت علمی
بررسی رابطه ی مدیریت دانش با انگیزش شغلی و خشنودی شغلی اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 26-32]
اعضای هیأت علمی
نیازسنجی و مقایسه ی برنامه های توسعه، رشد و بالندگی اعضای هیأت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 1-16]
اعضای هیأت علمی
امکان سنجی اجرای مدیریت عملکرد در دانشگاه علوم پزشکی گلستان از دیدگاه اعضای هیأت علمی [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 43-52]
امکانات آموزشی
ارزیابی درونی گروه های آموزشی ادبیات و برنامه ریزی آموزشی دانشکده ی تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول سال 89-1388 [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 45-54]
امکان سنجی اجرا
امکان سنجی اجرای مدیریت عملکرد در دانشگاه علوم پزشکی گلستان از دیدگاه اعضای هیأت علمی [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 43-52]
انگیزش شغلی
بررسی رابطه ی مدیریت دانش با انگیزش شغلی و خشنودی شغلی اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 26-32]
انگیزهی پیشرفت
اثربخشی مشاوره ی انگیزشی نظام مند بر افزایش انگیزه ی پیشرفت تحصیلی و کاهش اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 1-9]
اهواز
بررسی نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز نسبت به رشته ی تحصیلی و آینده ی شغلی خود در سال 1388 [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 18-25]
اولویتهای آموزشی
بررسی میزان تطابق سؤالات آزمون های جامع پیش کارورزی با اولویت های آموزشی مورد نیاز پزشک عمومی [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 64-73]
برنامه رشد و بالندگی
نیازسنجی و مقایسه ی برنامه های توسعه، رشد و بالندگی اعضای هیأت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 1-16]
بیمار
مقاله کوتاه: ارزیابی نحوه ی برقراری ارتباط پزشک با بیمار در مراکز آموزشی درمانی شهر اهواز از دیدگاه بیمار و مشاهده گر [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 64-71]
بی نظمی هیجانی
پیش بینی پیشرفت تحصیلی از طریق تفاوت جنسیتی با توجه به نقش واسطه ای اشکال در تنظیم هیجانی [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 33-44]
پ
پرستاری
ارزیابی کیفیت طرح درس اعضای هیأت علمی دانشکدههای پرستاری مامایی منتخب ایران [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 25-33]
پزشک
مقاله کوتاه: ارزیابی نحوه ی برقراری ارتباط پزشک با بیمار در مراکز آموزشی درمانی شهر اهواز از دیدگاه بیمار و مشاهده گر [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 64-71]
پنج عامل بزرگ شخصیت
کاربردپذیری نظریه ی شخصیتی پنج عامل بزرگ شخصیت در موقعیت های تحصیلی [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 10-17]
پیشرفت تحصیلی
اثربخشی مشاوره ی انگیزشی نظام مند بر افزایش انگیزه ی پیشرفت تحصیلی و کاهش اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 1-9]
پیشرفت تحصیلی
کاربردپذیری نظریه ی شخصیتی پنج عامل بزرگ شخصیت در موقعیت های تحصیلی [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 10-17]
پیشرفت تحصیلی
پیش بینی پیشرفت تحصیلی از طریق تفاوت جنسیتی با توجه به نقش واسطه ای اشکال در تنظیم هیجانی [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 33-44]
پیشرفت تحصیلی
پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس ویژگی شخصیتی عزم با توجه به نقش میانجی گری جهت گیری هدف در میان دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه شیراز [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 53-63]
پیشرفت تحصیلی
اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر فرهنگ ایرانی بر روش های فرزندپروری والدین و پیشرفت تحصیلی فرزندان [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 74-82]
ت
تفاوت جنسیتی
پیش بینی پیشرفت تحصیلی از طریق تفاوت جنسیتی با توجه به نقش واسطه ای اشکال در تنظیم هیجانی [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 33-44]
ج
جهت گیری هدف
پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس ویژگی شخصیتی عزم با توجه به نقش میانجی گری جهت گیری هدف در میان دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه شیراز [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 53-63]
خ
خشنودی شغلی
بررسی رابطه ی مدیریت دانش با انگیزش شغلی و خشنودی شغلی اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 26-32]
د
دانش آموزان
اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر فرهنگ ایرانی بر روش های فرزندپروری والدین و پیشرفت تحصیلی فرزندان [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 74-82]
دانشجو
بررسی نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز نسبت به رشته ی تحصیلی و آینده ی شغلی خود در سال 1388 [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 18-25]
دانشجویان
پیش بینی پیشرفت تحصیلی از طریق تفاوت جنسیتی با توجه به نقش واسطه ای اشکال در تنظیم هیجانی [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 33-44]
دانشجویان
پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس ویژگی شخصیتی عزم با توجه به نقش میانجی گری جهت گیری هدف در میان دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه شیراز [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 53-63]
دانشجویان
مقاله کوتاه: دیدگاه دانشجویان در مورد کیفیت آموزشی گروه مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 83-89]
دانشگاه
بررسی رابطه ی مدیریت دانش با انگیزش شغلی و خشنودی شغلی اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 26-32]
دانشگاه علوم پزشکی
نیازسنجی و مقایسه ی برنامه های توسعه، رشد و بالندگی اعضای هیأت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 1-16]
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
بررسی مشکلات دانشجویان مراجعه کننده به دفاتر مشاوره ی دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 34-42]
دفاتر مشاورهی دانشجویی
بررسی مشکلات دانشجویان مراجعه کننده به دفاتر مشاوره ی دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 34-42]
ر
رادیوگرافی دیجیتال
بررسی مقایسه ای تأثیر روش نوین استفاده از رادیوگرافی دیجیتال و روش کانونشنال بر میزان بهبود کیفیت آموزش اصول تشخیصی رادیوگرافی فک و صورت در دانشکده ی دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 17-24]
رشته تحصیلی
بررسی نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز نسبت به رشته ی تحصیلی و آینده ی شغلی خود در سال 1388 [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 18-25]
روش های تدریس
ارزیابی درونی گروه های آموزشی ادبیات و برنامه ریزی آموزشی دانشکده ی تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول سال 89-1388 [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 45-54]
س
سبک های فرزندپروری
اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر فرهنگ ایرانی بر روش های فرزندپروری والدین و پیشرفت تحصیلی فرزندان [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 74-82]
سیستم آرشیو کردن و انتقال تصاویر (PACS)
بررسی مقایسه ای تأثیر روش نوین استفاده از رادیوگرافی دیجیتال و روش کانونشنال بر میزان بهبود کیفیت آموزش اصول تشخیصی رادیوگرافی فک و صورت در دانشکده ی دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 17-24]
ط
طراحی آزمون
بررسی میزان تطابق سؤالات آزمون های جامع پیش کارورزی با اولویت های آموزشی مورد نیاز پزشک عمومی [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 64-73]
طرح درس
ارزیابی کیفیت طرح درس اعضای هیأت علمی دانشکدههای پرستاری مامایی منتخب ایران [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 25-33]
ع
عضو هیأت علمی
ارزیابی کیفیت طرح درس اعضای هیأت علمی دانشکدههای پرستاری مامایی منتخب ایران [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 25-33]
علوم پزشکی
بررسی نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز نسبت به رشته ی تحصیلی و آینده ی شغلی خود در سال 1388 [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 18-25]
ف
فرهنگ ایرانی
اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر فرهنگ ایرانی بر روش های فرزندپروری والدین و پیشرفت تحصیلی فرزندان [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 74-82]
ک
کیفیت
ارزیابی کیفیت طرح درس اعضای هیأت علمی دانشکدههای پرستاری مامایی منتخب ایران [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 25-33]
کیفیت آموزشی
مقاله کوتاه: دیدگاه دانشجویان در مورد کیفیت آموزشی گروه مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 83-89]
م
مامایی
ارزیابی کیفیت طرح درس اعضای هیأت علمی دانشکدههای پرستاری مامایی منتخب ایران [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 25-33]
مدیریت
ارزیابی درونی گروه های آموزشی ادبیات و برنامه ریزی آموزشی دانشکده ی تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول سال 89-1388 [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 45-54]
مدیریت دانش
بررسی رابطه ی مدیریت دانش با انگیزش شغلی و خشنودی شغلی اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 26-32]
مدیریت عملکرد
امکان سنجی اجرای مدیریت عملکرد در دانشگاه علوم پزشکی گلستان از دیدگاه اعضای هیأت علمی [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 43-52]
مشاوره ی انگیزشی نظاممند
اثربخشی مشاوره ی انگیزشی نظام مند بر افزایش انگیزه ی پیشرفت تحصیلی و کاهش اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 1-9]
مشکلات دانشجویان
بررسی مشکلات دانشجویان مراجعه کننده به دفاتر مشاوره ی دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 34-42]
مقایسه
نیازسنجی و مقایسه ی برنامه های توسعه، رشد و بالندگی اعضای هیأت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 1-16]
مهارت ارتباط
مقاله کوتاه: ارزیابی نحوه ی برقراری ارتباط پزشک با بیمار در مراکز آموزشی درمانی شهر اهواز از دیدگاه بیمار و مشاهده گر [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 64-71]
ن
نرم افزار کمک آموزشی
بررسی مقایسه ای تأثیر روش نوین استفاده از رادیوگرافی دیجیتال و روش کانونشنال بر میزان بهبود کیفیت آموزش اصول تشخیصی رادیوگرافی فک و صورت در دانشکده ی دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 17-24]
نگرش
بررسی نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز نسبت به رشته ی تحصیلی و آینده ی شغلی خود در سال 1388 [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 18-25]
نیازسنجی
نیازسنجی و مقایسه ی برنامه های توسعه، رشد و بالندگی اعضای هیأت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 1-16]
نیازهای آموزشی
بررسی میزان تطابق سؤالات آزمون های جامع پیش کارورزی با اولویت های آموزشی مورد نیاز پزشک عمومی [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 64-73]
و
ویژگی شخصیتی عزم
پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس ویژگی شخصیتی عزم با توجه به نقش میانجی گری جهت گیری هدف در میان دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه شیراز [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 53-63]