آ

  • آموزش کاربردپذیری نظریه ی شخصیتی پنج عامل بزرگ شخصیت در موقعیت های تحصیلی [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 10-17]

  • آموزش اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر فرهنگ ایرانی بر روش های فرزندپروری والدین و پیشرفت تحصیلی فرزندان [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 74-82]

  • آموزش پزشکی بررسی میزان تطابق سؤالات آزمون های جامع پیش کارورزی با اولویت های آموزشی مورد نیاز پزشک عمومی [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 64-73]

ا

  • ارزیابی مقاله کوتاه: ارزیابی نحوه ی برقراری ارتباط پزشک با بیمار در مراکز آموزشی درمانی شهر اهواز از دیدگاه بیمار و مشاهده گر [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 64-71]

  • ارزیابی آزمون‌ها بررسی میزان تطابق سؤالات آزمون های جامع پیش کارورزی با اولویت های آموزشی مورد نیاز پزشک عمومی [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 64-73]

  • ارزیابی داخلی ارزیابی درونی گروه های آموزشی ادبیات و برنامه ریزی آموزشی دانشکده ی تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول سال 89-1388 [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 45-54]

  • ارزیابی درونی مقاله کوتاه: دیدگاه دانشجویان در مورد کیفیت آموزشی گروه مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 83-89]

  • اضطراب امتحان اثربخشی مشاوره ی انگیزشی نظام مند بر افزایش انگیزه ی پیشرفت تحصیلی و کاهش اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 1-9]

  • اعضای هیأت علمی بررسی رابطه ی مدیریت دانش با انگیزش شغلی و خشنودی شغلی اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 26-32]

  • اعضای هیأت علمی نیازسنجی و مقایسه ی برنامه های توسعه، رشد و بالندگی اعضای هیأت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 1-16]

  • اعضای هیأت علمی امکان سنجی اجرای مدیریت عملکرد در دانشگاه علوم پزشکی گلستان از دیدگاه اعضای هیأت علمی [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 43-52]

  • امکانات آموزشی ارزیابی درونی گروه های آموزشی ادبیات و برنامه ریزی آموزشی دانشکده ی تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول سال 89-1388 [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 45-54]

  • امکان سنجی اجرا امکان سنجی اجرای مدیریت عملکرد در دانشگاه علوم پزشکی گلستان از دیدگاه اعضای هیأت علمی [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 43-52]

  • انگیزش شغلی بررسی رابطه ی مدیریت دانش با انگیزش شغلی و خشنودی شغلی اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 26-32]

  • انگیزهی پیشرفت اثربخشی مشاوره ی انگیزشی نظام مند بر افزایش انگیزه ی پیشرفت تحصیلی و کاهش اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 1-9]

  • اهواز بررسی نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز نسبت به رشته ی تحصیلی و آینده ی شغلی خود در سال 1388 [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 18-25]

  • اولویتهای آموزشی بررسی میزان تطابق سؤالات آزمون های جامع پیش کارورزی با اولویت های آموزشی مورد نیاز پزشک عمومی [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 64-73]

  • اینترنت مقایسه ی رفتار اطلاع یابی اینترنتی: مطالعه ی موردی دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 55-64]

ب

  • برنامه رشد و بالندگی نیازسنجی و مقایسه ی برنامه های توسعه، رشد و بالندگی اعضای هیأت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 1-16]

  • بیمار مقاله کوتاه: ارزیابی نحوه ی برقراری ارتباط پزشک با بیمار در مراکز آموزشی درمانی شهر اهواز از دیدگاه بیمار و مشاهده گر [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 64-71]

  • بی نظمی هیجانی پیش بینی پیشرفت تحصیلی از طریق تفاوت جنسیتی با توجه به نقش واسطه ای اشکال در تنظیم هیجانی [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 33-44]

پ

  • پرستاری ارزیابی کیفیت طرح درس اعضای هیأت علمی دانشکده‌های پرستاری مامایی منتخب ایران [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 25-33]

  • پزشک مقاله کوتاه: ارزیابی نحوه ی برقراری ارتباط پزشک با بیمار در مراکز آموزشی درمانی شهر اهواز از دیدگاه بیمار و مشاهده گر [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 64-71]

  • پنج عامل بزرگ شخصیت کاربردپذیری نظریه ی شخصیتی پنج عامل بزرگ شخصیت در موقعیت های تحصیلی [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 10-17]

  • پیشرفت تحصیلی اثربخشی مشاوره ی انگیزشی نظام مند بر افزایش انگیزه ی پیشرفت تحصیلی و کاهش اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 1-9]

  • پیشرفت تحصیلی کاربردپذیری نظریه ی شخصیتی پنج عامل بزرگ شخصیت در موقعیت های تحصیلی [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 10-17]

  • پیشرفت تحصیلی پیش بینی پیشرفت تحصیلی از طریق تفاوت جنسیتی با توجه به نقش واسطه ای اشکال در تنظیم هیجانی [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 33-44]

  • پیشرفت تحصیلی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس ویژگی شخصیتی عزم با توجه به نقش میانجی گری جهت گیری هدف در میان دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه شیراز [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 53-63]

  • پیشرفت تحصیلی اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر فرهنگ ایرانی بر روش های فرزندپروری والدین و پیشرفت تحصیلی فرزندان [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 74-82]

ت

  • تفاوت جنسیتی پیش بینی پیشرفت تحصیلی از طریق تفاوت جنسیتی با توجه به نقش واسطه ای اشکال در تنظیم هیجانی [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 33-44]

ج

  • جهت گیری هدف پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس ویژگی شخصیتی عزم با توجه به نقش میانجی گری جهت گیری هدف در میان دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه شیراز [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 53-63]

خ

  • خشنودی شغلی بررسی رابطه ی مدیریت دانش با انگیزش شغلی و خشنودی شغلی اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 26-32]

د

  • دانش آموزان اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر فرهنگ ایرانی بر روش های فرزندپروری والدین و پیشرفت تحصیلی فرزندان [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 74-82]

  • دانشجو بررسی نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز نسبت به رشته ی تحصیلی و آینده ی شغلی خود در سال 1388 [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 18-25]

  • دانشجویان پیش بینی پیشرفت تحصیلی از طریق تفاوت جنسیتی با توجه به نقش واسطه ای اشکال در تنظیم هیجانی [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 33-44]

  • دانشجویان پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس ویژگی شخصیتی عزم با توجه به نقش میانجی گری جهت گیری هدف در میان دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه شیراز [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 53-63]

  • دانشجویان مقاله کوتاه: دیدگاه دانشجویان در مورد کیفیت آموزشی گروه مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 83-89]

  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی مقایسه ی رفتار اطلاع یابی اینترنتی: مطالعه ی موردی دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 55-64]

  • دانشگاه بررسی رابطه ی مدیریت دانش با انگیزش شغلی و خشنودی شغلی اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 26-32]

  • دانشگاه علوم پزشکی نیازسنجی و مقایسه ی برنامه های توسعه، رشد و بالندگی اعضای هیأت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 1-16]

  • دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بررسی مشکلات دانشجویان مراجعه کننده به دفاتر مشاوره ی دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 34-42]

  • دفاتر مشاورهی دانشجویی بررسی مشکلات دانشجویان مراجعه کننده به دفاتر مشاوره ی دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 34-42]

ر

  • رادیوگرافی دیجیتال بررسی مقایسه ای تأثیر روش نوین استفاده از رادیوگرافی دیجیتال و روش کانونشنال بر میزان بهبود کیفیت آموزش اصول تشخیصی رادیوگرافی فک و صورت در دانشکده ی دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 17-24]

  • رشته تحصیلی بررسی نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز نسبت به رشته ی تحصیلی و آینده ی شغلی خود در سال 1388 [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 18-25]

  • رفتار اطلاع یابی مقایسه ی رفتار اطلاع یابی اینترنتی: مطالعه ی موردی دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 55-64]

  • روش های تدریس ارزیابی درونی گروه های آموزشی ادبیات و برنامه ریزی آموزشی دانشکده ی تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول سال 89-1388 [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 45-54]

س

  • سبک های فرزندپروری اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر فرهنگ ایرانی بر روش های فرزندپروری والدین و پیشرفت تحصیلی فرزندان [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 74-82]

  • سیستم آرشیو کردن و انتقال تصاویر (PACS) بررسی مقایسه ای تأثیر روش نوین استفاده از رادیوگرافی دیجیتال و روش کانونشنال بر میزان بهبود کیفیت آموزش اصول تشخیصی رادیوگرافی فک و صورت در دانشکده ی دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 17-24]

ط

  • طراحی آزمون بررسی میزان تطابق سؤالات آزمون های جامع پیش کارورزی با اولویت های آموزشی مورد نیاز پزشک عمومی [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 64-73]

  • طرح درس ارزیابی کیفیت طرح درس اعضای هیأت علمی دانشکده‌های پرستاری مامایی منتخب ایران [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 25-33]

ع

  • عضو هیأت علمی ارزیابی کیفیت طرح درس اعضای هیأت علمی دانشکده‌های پرستاری مامایی منتخب ایران [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 25-33]

  • علوم پزشکی بررسی نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز نسبت به رشته ی تحصیلی و آینده ی شغلی خود در سال 1388 [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 18-25]

ف

  • فرهنگ ایرانی اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر فرهنگ ایرانی بر روش های فرزندپروری والدین و پیشرفت تحصیلی فرزندان [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 74-82]

ک

  • کیفیت ارزیابی کیفیت طرح درس اعضای هیأت علمی دانشکده‌های پرستاری مامایی منتخب ایران [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 25-33]

  • کیفیت آموزشی مقاله کوتاه: دیدگاه دانشجویان در مورد کیفیت آموزشی گروه مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 83-89]

م

  • مامایی ارزیابی کیفیت طرح درس اعضای هیأت علمی دانشکده‌های پرستاری مامایی منتخب ایران [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 25-33]

  • مدیریت ارزیابی درونی گروه های آموزشی ادبیات و برنامه ریزی آموزشی دانشکده ی تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول سال 89-1388 [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 45-54]

  • مدیریت دانش بررسی رابطه ی مدیریت دانش با انگیزش شغلی و خشنودی شغلی اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 26-32]

  • مدیریت عملکرد امکان سنجی اجرای مدیریت عملکرد در دانشگاه علوم پزشکی گلستان از دیدگاه اعضای هیأت علمی [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 43-52]

  • مشاوره ی انگیزشی نظاممند اثربخشی مشاوره ی انگیزشی نظام مند بر افزایش انگیزه ی پیشرفت تحصیلی و کاهش اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 1-9]

  • مشکلات دانشجویان بررسی مشکلات دانشجویان مراجعه کننده به دفاتر مشاوره ی دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 34-42]

  • مقایسه نیازسنجی و مقایسه ی برنامه های توسعه، رشد و بالندگی اعضای هیأت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 1-16]

  • مهارت ارتباط مقاله کوتاه: ارزیابی نحوه ی برقراری ارتباط پزشک با بیمار در مراکز آموزشی درمانی شهر اهواز از دیدگاه بیمار و مشاهده گر [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 64-71]

ن

  • نرم افزار کمک آموزشی بررسی مقایسه ای تأثیر روش نوین استفاده از رادیوگرافی دیجیتال و روش کانونشنال بر میزان بهبود کیفیت آموزش اصول تشخیصی رادیوگرافی فک و صورت در دانشکده ی دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 17-24]

  • نگرش بررسی نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز نسبت به رشته ی تحصیلی و آینده ی شغلی خود در سال 1388 [دوره 4، شماره 4، 1392، صفحه 18-25]

  • نیازسنجی نیازسنجی و مقایسه ی برنامه های توسعه، رشد و بالندگی اعضای هیأت علمی در دانشگاه علوم پزشکی اراک [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 1-16]

  • نیازهای آموزشی بررسی میزان تطابق سؤالات آزمون های جامع پیش کارورزی با اولویت های آموزشی مورد نیاز پزشک عمومی [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 64-73]

و

  • ویژگی شخصیتی عزم پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس ویژگی شخصیتی عزم با توجه به نقش میانجی گری جهت گیری هدف در میان دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه شیراز [دوره 4، شماره 3، 1392، صفحه 53-63]