آ

  • آموزش تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]

  • آموزش ابتدایی تحلیل الگوی برنامه درسی غیرمتمرکز در کشورهای منتخب به منظور ارائه الگوی پیشنهادی برای آموزش ابتدایی ایران [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 110-119]

  • آموزش الکترونیکی ارائه مدلی به منظور استقرار آموزش الکترونیکی در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بر اساس رویکرد داده بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 137-147]

  • آموزش بالینی تحلیل دانشجوها و مربّی‌های بالینی مامایی از چالش‌های طرح احیای آموزش بالینی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 52-60]

  • آموزش به مددجو بررسی نقش برنامه درسی پنهان در انتقال مهارت‌های آموزش به مددجو در دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال1395 [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 61-71]

  • آموزش توسعه کارآفرینی ارائه مدل آموزش توسعه کارآفرینی در مراکز رشد دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 24-31]

  • آموزش عالی طراحی مدل دانشگاه ارزش‌بنیان در وزارت علوم کشور [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 109-120]

ا

  • اراک بررسی روایی، پایایی و سطح سوالات چندگزینه ای آزﻣﻮن های پایان ترم دروس تخصصی کارشناسی پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 129-136]

  • ارزش‌های سطح اجتماعی طراحی مدل دانشگاه ارزش‌بنیان در وزارت علوم کشور [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 109-120]

  • ارزش‌های سطح سازمانی طراحی مدل دانشگاه ارزش‌بنیان در وزارت علوم کشور [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 109-120]

  • ارزش‌های سطح فردی طراحی مدل دانشگاه ارزش‌بنیان در وزارت علوم کشور [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 109-120]

  • ارزشیابی چالش‌های هوشمندسازی در دانشگاه مبتنی بر پنج عنصر برنامه درسی هدف، محتوا، زمان، فضا و ارزشیابی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 101-109]

  • ارزشیابی آموزشی بررسی تحلیلی شاخص های کمی آزمون های چند گزینه ای گروه ایمنی شناسی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 72-83]

  • ارزیابی ارزیابی توان پاسخگویی برنامه درسی رشته پرستاری :مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 254-261]

  • ارزیابی ارائه مدل ارزیابی مدیریت منابع انسانی دانشگاه های آزاد اسلامی (در سطح استان تهران) بر مبنای استاندارد 34000 [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 87-98]

  • استاندارد ارائه مدل ارزیابی مدیریت منابع انسانی دانشگاه های آزاد اسلامی (در سطح استان تهران) بر مبنای استاندارد 34000 [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 87-98]

  • استاندارد 34000 ارائه مدل ارزیابی مدیریت منابع انسانی دانشگاه های آزاد اسلامی (در سطح استان تهران) بر مبنای استاندارد 34000 [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 87-98]

  • استرس بررسی رابطه ی بین کیفیت خواب با استرس ، اضطراب و افسردگی در دانشجویان دانشکده علوم پزشکی شوشتر [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 197-205]

  • استقرار ارائه مدلی به منظور استقرار آموزش الکترونیکی در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بر اساس رویکرد داده بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 137-147]

  • اضطراب بررسی رابطه ی بین کیفیت خواب با استرس ، اضطراب و افسردگی در دانشجویان دانشکده علوم پزشکی شوشتر [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 197-205]

  • اضطراب کتابخانه‌ای بررسی و مقایسه‌ی میزان اضطراب کتابخانه‌ای و ارتباط آن با ویژگی‌های جمعیت‌شناختی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 20-29]

  • اعتماد به نفس بررسی رابطه اعتماد به نفس و خودارزیابی بالینی دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 1393 [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 166-175]

  • افسردگی بررسی رابطه ی بین کیفیت خواب با استرس ، اضطراب و افسردگی در دانشجویان دانشکده علوم پزشکی شوشتر [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 197-205]

  • انتقال دانش هوش استراتژیک اعضای هیأت علمی، شاخصی تأثیرگذار بر پیاده سازی دانش در دانشگاه ها مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 93-100]

  • انعطاف پذیری کنشی اثربخشی آموزش انعطاف‌پذیری‌کنشی بر بهزیستی روان شناختی و خوش بینی دانشجویان دختر افسرده [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 1-10]

  • اهمال‌کاری تحصیلی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اهمال‌کاری دانش‌آموزان [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 99-108]

  • اهمال کاری تحصیلی اثر بخشی بسته آموزشی یادگیری خودراهبر بر مسئولیت پذیری تحصیلی و اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 48-63]

  • اهواز تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]

  • اهواز بررسی رابطه هوش های چندگانه و رضایت شغلی پرستاران شاغل در بیمارستان های آموزشی شهرستان اهواز [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 206-216]

  • اهواز وضعیت مدیریت دانش و عوامل مؤثر بر آن در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 120-128]

  • ایجاد دانش هوش استراتژیک اعضای هیأت علمی، شاخصی تأثیرگذار بر پیاده سازی دانش در دانشگاه ها مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 93-100]

  • ایران بررسی روایی، پایایی و سطح سوالات چندگزینه ای آزﻣﻮن های پایان ترم دروس تخصصی کارشناسی پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 129-136]

ب

  • بخش اعصاب و روان نیازسنجی آموزشی پرستاران بخش اعصاب و روان بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 217-228]

  • برنامه درسی ارزیابی توان پاسخگویی برنامه درسی رشته پرستاری :مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 254-261]

  • برنامه درسی تحلیل الگوی برنامه درسی غیرمتمرکز در کشورهای منتخب به منظور ارائه الگوی پیشنهادی برای آموزش ابتدایی ایران [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 110-119]

  • برنامه درسی چالش‌های هوشمندسازی در دانشگاه مبتنی بر پنج عنصر برنامه درسی هدف، محتوا، زمان، فضا و ارزشیابی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 101-109]

  • برنامه درسی پنهان بررسی نقش برنامه درسی پنهان در انتقال مهارت‌های آموزش به مددجو در دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال1395 [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 61-71]

  • برنامه درسی غیرمتمرکز تحلیل الگوی برنامه درسی غیرمتمرکز در کشورهای منتخب به منظور ارائه الگوی پیشنهادی برای آموزش ابتدایی ایران [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 110-119]

  • برنامه­ ریزی استراتژیک تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]

  • بستر آموزشی و ارتباطی بسترهای مورد نیاز برای توسعه سیستم مدیریت آموزش مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی در راستای ارتقای سلامت جامعه [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 1-13]

  • بهبود کیفیت تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]

  • بهزیستی روان شناختی اثربخشی آموزش انعطاف‌پذیری‌کنشی بر بهزیستی روان شناختی و خوش بینی دانشجویان دختر افسرده [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 1-10]

  • بیماران بررسی موانع برقراری ارتباط مؤثر بین دانشجویان پرستاری و بیماران در بیمارستان-های آموزشی-درمانی شهر اهواز در سال 94-1393 [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 148-157]

  • بیمارستان آموزشی بررسی رابطه هوش های چندگانه و رضایت شغلی پرستاران شاغل در بیمارستان های آموزشی شهرستان اهواز [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 206-216]

پ

  • پاسخگویی به محیط ارزیابی توان پاسخگویی برنامه درسی رشته پرستاری :مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 254-261]

  • پایگاه‏های اطلاعات علمی بررسی میزان استفاده، آشنایی و رضایت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از پایگاه‏های اطلاعات علمی و عوامل مرتبط با آن [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 269-282]

  • پایگاه‏های پیوسته بررسی میزان استفاده، آشنایی و رضایت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از پایگاه‏های اطلاعات علمی و عوامل مرتبط با آن [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 269-282]

  • پدیدار نگاری بررسی عوامل زمینه ساز شکاف بین دانش و شناخت در بین نمونه‌ای از پزشکان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 38-51]

  • پرستاران بررسی رابطه هوش های چندگانه و رضایت شغلی پرستاران شاغل در بیمارستان های آموزشی شهرستان اهواز [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 206-216]

  • پرستاران نیازسنجی آموزشی پرستاران بخش اعصاب و روان بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 217-228]

  • پژوهش کیفی بسترهای مورد نیاز برای توسعه سیستم مدیریت آموزش مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی در راستای ارتقای سلامت جامعه [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 1-13]

  • پیراپزشکی بررسی رابطه اعتماد به نفس و خودارزیابی بالینی دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 1393 [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 166-175]

  • پیشرفت تحصیلی رابطه بین خلاقیت با سلامت روان و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 229-242]

ت

  • تجاری سازی ارائه الگوی بومی تجاری سازی دانش در حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی در شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 296-310]

  • تجاری سازی دانش سلامت ارائه الگوی بومی تجاری سازی دانش در حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی در شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 296-310]

  • تحلیل آزمون بررسی تحلیلی شاخص های کمی آزمون های چند گزینه ای گروه ایمنی شناسی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 72-83]

  • تعهد سازمانی ارتباط سبک‌های رهبری، تعهد سازمانی با رضایت شغلی پرستاران (مطالعه موردی: بیمارستان شهید صدوقی یزد) [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 84-92]

  • توانبخشی تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]

ج

  • جو مدرسه بررسی تاثیر جو مدرسه بر میزان خلاقیت دانش آموزان مدارس متوسطه شهر تهران [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 14-23]

چ

  • چالش تحلیل دانشجوها و مربّی‌های بالینی مامایی از چالش‌های طرح احیای آموزش بالینی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 52-60]

ح

  • حفظ دانش هوش استراتژیک اعضای هیأت علمی، شاخصی تأثیرگذار بر پیاده سازی دانش در دانشگاه ها مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 93-100]

خ

  • خلاقیت رابطه بین خلاقیت با سلامت روان و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 229-242]

  • خلاقیت بررسی تاثیر جو مدرسه بر میزان خلاقیت دانش آموزان مدارس متوسطه شهر تهران [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 14-23]

  • خودارزیابی بالینی بررسی رابطه اعتماد به نفس و خودارزیابی بالینی دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 1393 [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 166-175]

  • خود پنداره تحصیلی پیش بینی خودکار آمدی تحصیلی بر اساس سبک‌های اسناد و سرسختی روانشناختی با میانجیگری خود پنداره تحصیلی در دانش آموزان متوسطه دوم شهرستان کنگاور [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 64-77]

  • خودکارآمدی درک خودکارآمدی دانشجویان فیزیوتراپی از شایستگی بالینی و ارتباط آن با رضایت از وضعیت آموزش بالینی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 158-165]

  • خودکار آمدی تحصیلی پیش بینی خودکار آمدی تحصیلی بر اساس سبک‌های اسناد و سرسختی روانشناختی با میانجیگری خود پنداره تحصیلی در دانش آموزان متوسطه دوم شهرستان کنگاور [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 64-77]

  • خودکارآمدی تحصیلی اثربخشی آموزش مهارت مطالعه (SQ4R) بر عزت نفس و خودکارآمدی تحصیلی [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 78-86]

  • خودکارامدی رابطه مدیریت دانش فردی و خودکارآمدی در کادر پزشکی و پیراپزشکی مراکز بهداشتی درمانی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 176-184]

  • خوش بینی اثربخشی آموزش انعطاف‌پذیری‌کنشی بر بهزیستی روان شناختی و خوش بینی دانشجویان دختر افسرده [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 1-10]

د

  • دانش بررسی عوامل زمینه ساز شکاف بین دانش و شناخت در بین نمونه‌ای از پزشکان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 38-51]

  • دانش‌آموزان اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اهمال‌کاری دانش‌آموزان [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 99-108]

  • دانشجو تحلیل دانشجوها و مربّی‌های بالینی مامایی از چالش‌های طرح احیای آموزش بالینی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 52-60]

  • دانشجو اثر بخشی بسته آموزشی یادگیری خودراهبر بر مسئولیت پذیری تحصیلی و اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 48-63]

  • دانشجویان نظرات دانشجویان در مورد عملکرد مربیان بالینی در دانشکده پرستاری و مامائی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 11-19]

  • دانشجویان بررسی مهارت‌های مطالعه در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: 1393 [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 185-196]

  • دانشجویان تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]

  • دانشجویان بررسی میزان استفاده، آشنایی و رضایت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از پایگاه‏های اطلاعات علمی و عوامل مرتبط با آن [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 269-282]

  • دانشجویان بررسی رابطه اعتماد به نفس و خودارزیابی بالینی دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 1393 [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 166-175]

  • دانشجویان پرستاری بررسی موانع برقراری ارتباط مؤثر بین دانشجویان پرستاری و بیماران در بیمارستان-های آموزشی-درمانی شهر اهواز در سال 94-1393 [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 148-157]

  • دانشجویان پرستاری و مامایی بررسی نقش برنامه درسی پنهان در انتقال مهارت‌های آموزش به مددجو در دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال1395 [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 61-71]

  • دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی­ بررسی وضعیت مطالعه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 262-268]

  • دانشجویان فیزیوتراپی درک خودکارآمدی دانشجویان فیزیوتراپی از شایستگی بالینی و ارتباط آن با رضایت از وضعیت آموزش بالینی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 158-165]

  • دانشگاه ارائه مدلی به منظور استقرار آموزش الکترونیکی در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بر اساس رویکرد داده بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 137-147]

  • دانشگاه آزاد ارائه مدل آموزش توسعه کارآفرینی در مراکز رشد دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 24-31]

  • دانشگاه آزاد اسلامی بررسی میزان کاربست عوامل موثر دانشگاه سازمانی در سیستم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و ارائه مدل [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 32-47]

  • دانشگاه ارزش‌بنیان طراحی مدل دانشگاه ارزش‌بنیان در وزارت علوم کشور [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 109-120]

  • دانشگاه سازمانی بررسی میزان کاربست عوامل موثر دانشگاه سازمانی در سیستم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و ارائه مدل [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 32-47]

  • دانشگاه علوم پزشکی بررسی میزان استفاده، آشنایی و رضایت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از پایگاه‏های اطلاعات علمی و عوامل مرتبط با آن [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 269-282]

  • دانشگاه علوم پزشکی وضعیت مدیریت دانش و عوامل مؤثر بر آن در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 120-128]

  • دانشگاه علوم پزشکی اراک بررسی روایی، پایایی و سطح سوالات چندگزینه ای آزﻣﻮن های پایان ترم دروس تخصصی کارشناسی پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 129-136]

  • دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیازسنجی آموزشی پرستاران بخش اعصاب و روان بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 217-228]

  • دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور بررسی مهارت‌های مطالعه در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: 1393 [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 185-196]

  • دانشگاه علوم پزشکی جندی‌­شاپور اهواز. دانشجویان بررسی و مقایسه‌ی میزان اضطراب کتابخانه‌ای و ارتباط آن با ویژگی‌های جمعیت‌شناختی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 20-29]

  • دانشگاه فرهنگیان چالش‌های هوشمندسازی در دانشگاه مبتنی بر پنج عنصر برنامه درسی هدف، محتوا، زمان، فضا و ارزشیابی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 101-109]

  • دانشگاه فرهنگیان اثر بخشی بسته آموزشی یادگیری خودراهبر بر مسئولیت پذیری تحصیلی و اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 48-63]

  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اهمال‌کاری دانش‌آموزان [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 99-108]

ر

  • رشته پرستاری ارزیابی توان پاسخگویی برنامه درسی رشته پرستاری :مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 254-261]

  • رضایت شغلی بررسی رابطه هوش های چندگانه و رضایت شغلی پرستاران شاغل در بیمارستان های آموزشی شهرستان اهواز [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 206-216]

  • رضایت شغلی ارتباط سبک‌های رهبری، تعهد سازمانی با رضایت شغلی پرستاران (مطالعه موردی: بیمارستان شهید صدوقی یزد) [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 84-92]

  • رضایت‌مندی درک خودکارآمدی دانشجویان فیزیوتراپی از شایستگی بالینی و ارتباط آن با رضایت از وضعیت آموزش بالینی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 158-165]

  • رویکرده داده بنیاد ارائه مدلی به منظور استقرار آموزش الکترونیکی در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بر اساس رویکرد داده بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 137-147]

س

  • سبک رهبری ارتباط سبک‌های رهبری، تعهد سازمانی با رضایت شغلی پرستاران (مطالعه موردی: بیمارستان شهید صدوقی یزد) [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 84-92]

  • سبک زندگی بررسی عوامل زمینه ساز شکاف بین دانش و شناخت در بین نمونه‌ای از پزشکان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 38-51]

  • سبک­های اسناد پیش بینی خودکار آمدی تحصیلی بر اساس سبک‌های اسناد و سرسختی روانشناختی با میانجیگری خود پنداره تحصیلی در دانش آموزان متوسطه دوم شهرستان کنگاور [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 64-77]

  • سرسختی روانشناختی پیش بینی خودکار آمدی تحصیلی بر اساس سبک‌های اسناد و سرسختی روانشناختی با میانجیگری خود پنداره تحصیلی در دانش آموزان متوسطه دوم شهرستان کنگاور [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 64-77]

  • سلامت روان رابطه بین خلاقیت با سلامت روان و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 229-242]

  • سوالات چند گزینه ای بررسی تحلیلی شاخص های کمی آزمون های چند گزینه ای گروه ایمنی شناسی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 72-83]

  • سیستم اموزشی بررسی میزان کاربست عوامل موثر دانشگاه سازمانی در سیستم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و ارائه مدل [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 32-47]

  • سیستم مدیریت آموزش بسترهای مورد نیاز برای توسعه سیستم مدیریت آموزش مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی در راستای ارتقای سلامت جامعه [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 1-13]

ش

  • شایستگی بالینی درک خودکارآمدی دانشجویان فیزیوتراپی از شایستگی بالینی و ارتباط آن با رضایت از وضعیت آموزش بالینی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 158-165]

  • شبکه اجتماعی بسترهای مورد نیاز برای توسعه سیستم مدیریت آموزش مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی در راستای ارتقای سلامت جامعه [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 1-13]

  • شناخت بررسی عوامل زمینه ساز شکاف بین دانش و شناخت در بین نمونه‌ای از پزشکان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 38-51]

  • شیوه تدریس سخنرانی بررسی نگرش دانشجویان بهداشت عمومی نسبت به روش یادگیری مبتنی بر تیم دردانشگاه علوم پزشکی فسا [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 30-37]

ص

  • صمیمیت بررسی تاثیر جو مدرسه بر میزان خلاقیت دانش آموزان مدارس متوسطه شهر تهران [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 14-23]

ض

  • ضریب تمیز بررسی تحلیلی شاخص های کمی آزمون های چند گزینه ای گروه ایمنی شناسی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 72-83]

  • ضریب دشواری بررسی تحلیلی شاخص های کمی آزمون های چند گزینه ای گروه ایمنی شناسی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 72-83]

ط

  • طراحی الگو ارائه الگوی بومی تجاری سازی دانش در حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی در شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 296-310]

ع

  • عدم جوشش بررسی تاثیر جو مدرسه بر میزان خلاقیت دانش آموزان مدارس متوسطه شهر تهران [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 14-23]

  • عزت‌نفس اثربخشی آموزش مهارت مطالعه (SQ4R) بر عزت نفس و خودکارآمدی تحصیلی [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 78-86]

  • عضو هیات علمی بررسی روایی، پایایی و سطح سوالات چندگزینه ای آزﻣﻮن های پایان ترم دروس تخصصی کارشناسی پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 129-136]

  • عملکرد نظرات دانشجویان در مورد عملکرد مربیان بالینی در دانشکده پرستاری و مامائی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 11-19]

  • عناصر برنامه درسی تحلیل الگوی برنامه درسی غیرمتمرکز در کشورهای منتخب به منظور ارائه الگوی پیشنهادی برای آموزش ابتدایی ایران [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 110-119]

  • عوامل برون سازمانی بررسی میزان کاربست عوامل موثر دانشگاه سازمانی در سیستم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و ارائه مدل [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 32-47]

  • عوامل درون سازمانی بررسی میزان کاربست عوامل موثر دانشگاه سازمانی در سیستم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و ارائه مدل [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 32-47]

ک

  • کاربرد دانش هوش استراتژیک اعضای هیأت علمی، شاخصی تأثیرگذار بر پیاده سازی دانش در دانشگاه ها مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 93-100]

  • کارکنان رابطه مدیریت دانش فردی و خودکارآمدی در کادر پزشکی و پیراپزشکی مراکز بهداشتی درمانی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 176-184]

  • کتابخانه‌های دانشگاهی بررسی و مقایسه‌ی میزان اضطراب کتابخانه‌ای و ارتباط آن با ویژگی‌های جمعیت‌شناختی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 20-29]

  • کتابخوانی بررسی وضعیت مطالعه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 262-268]

  • کیفیت خواب بررسی رابطه ی بین کیفیت خواب با استرس ، اضطراب و افسردگی در دانشجویان دانشکده علوم پزشکی شوشتر [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 197-205]

گ

  • گزینه های انحرافی بررسی تحلیلی شاخص های کمی آزمون های چند گزینه ای گروه ایمنی شناسی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 72-83]

م

  • مازندران بررسی میزان استفاده، آشنایی و رضایت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از پایگاه‏های اطلاعات علمی و عوامل مرتبط با آن [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 269-282]

  • مامایی تحلیل دانشجوها و مربّی‌های بالینی مامایی از چالش‌های طرح احیای آموزش بالینی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 52-60]

  • محیط بالین نظرات دانشجویان در مورد عملکرد مربیان بالینی در دانشکده پرستاری و مامائی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 11-19]

  • مدل ارائه مدل ارزیابی مدیریت منابع انسانی دانشگاه های آزاد اسلامی (در سطح استان تهران) بر مبنای استاندارد 34000 [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 87-98]

  • مدیریت دانش هوش استراتژیک اعضای هیأت علمی، شاخصی تأثیرگذار بر پیاده سازی دانش در دانشگاه ها مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 93-100]

  • مدیریت دانش وضعیت مدیریت دانش و عوامل مؤثر بر آن در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 120-128]

  • مدیریت دانش فردی رابطه مدیریت دانش فردی و خودکارآمدی در کادر پزشکی و پیراپزشکی مراکز بهداشتی درمانی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 176-184]

  • مدیریت منابع انسانی ارائه مدل ارزیابی مدیریت منابع انسانی دانشگاه های آزاد اسلامی (در سطح استان تهران) بر مبنای استاندارد 34000 [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 87-98]

  • مراکز بهداشتی_درمانی رابطه مدیریت دانش فردی و خودکارآمدی در کادر پزشکی و پیراپزشکی مراکز بهداشتی درمانی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 176-184]

  • مراکز رشد ارائه مدل آموزش توسعه کارآفرینی در مراکز رشد دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 24-31]

  • مربیان نظرات دانشجویان در مورد عملکرد مربیان بالینی در دانشکده پرستاری و مامائی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 11-19]

  • مرکز مطالعات آموزش پزشکی بررسی روایی، پایایی و سطح سوالات چندگزینه ای آزﻣﻮن های پایان ترم دروس تخصصی کارشناسی پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 129-136]

  • مسئولیت پذیری تحصیلی اثر بخشی بسته آموزشی یادگیری خودراهبر بر مسئولیت پذیری تحصیلی و اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 48-63]

  • مطالعه بررسی وضعیت مطالعه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 262-268]

  • معرفت‌ شناسی بررسی عوامل زمینه ساز شکاف بین دانش و شناخت در بین نمونه‌ای از پزشکان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 38-51]

  • منابع اطلاعاتی بررسی میزان استفاده، آشنایی و رضایت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از پایگاه‏های اطلاعات علمی و عوامل مرتبط با آن [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 269-282]

  • مهارت مطالعه اثربخشی آموزش مهارت مطالعه (SQ4R) بر عزت نفس و خودکارآمدی تحصیلی [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 78-86]

  • مهارت‌های مطالعه بررسی مهارت‌های مطالعه در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: 1393 [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 185-196]

  • موانع برقراری ارتباط بررسی موانع برقراری ارتباط مؤثر بین دانشجویان پرستاری و بیماران در بیمارستان-های آموزشی-درمانی شهر اهواز در سال 94-1393 [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 148-157]

ن

  • نظرات نظرات دانشجویان در مورد عملکرد مربیان بالینی در دانشکده پرستاری و مامائی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 11-19]

  • نظریه پردازی داده بنیاد ارائه الگوی بومی تجاری سازی دانش در حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی در شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 296-310]

  • نگرش بررسی نگرش دانشجویان بهداشت عمومی نسبت به روش یادگیری مبتنی بر تیم دردانشگاه علوم پزشکی فسا [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 30-37]

  • نیازسنجی نیازسنجی آموزشی پرستاران بخش اعصاب و روان بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 217-228]

  • نیازهای آموزشی نیازسنجی آموزشی پرستاران بخش اعصاب و روان بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 217-228]

و

  • وضعیت آموزش بالینی درک خودکارآمدی دانشجویان فیزیوتراپی از شایستگی بالینی و ارتباط آن با رضایت از وضعیت آموزش بالینی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 158-165]

  • وضعیت مطالعه بررسی وضعیت مطالعه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 262-268]

ه

  • هوش استراتژیک هوش استراتژیک اعضای هیأت علمی، شاخصی تأثیرگذار بر پیاده سازی دانش در دانشگاه ها مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 93-100]

  • هوشمندسازی چالش‌های هوشمندسازی در دانشگاه مبتنی بر پنج عنصر برنامه درسی هدف، محتوا، زمان، فضا و ارزشیابی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 101-109]

  • هوش‌های نه گانه بررسی رابطه هوش های چندگانه و رضایت شغلی پرستاران شاغل در بیمارستان های آموزشی شهرستان اهواز [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 206-216]

ی

  • یادگیری خود راهبر اثر بخشی بسته آموزشی یادگیری خودراهبر بر مسئولیت پذیری تحصیلی و اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 48-63]

  • یادگیری مبتنی بر تیم بررسی نگرش دانشجویان بهداشت عمومی نسبت به روش یادگیری مبتنی بر تیم دردانشگاه علوم پزشکی فسا [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 30-37]