آ
-
آموزش
آگاهی دانشجویان و دستیاران پزشکی از ضرورت دریافت رضایت نامه ی آگاهانه از بیماران [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 222-224]
-
آموزش
ارزیابی روش آموزش نمایش و تحلیل عملکرد پزشک در برخورد با بیمار در آموزش اخلاق حرفه ای به کارورزان پزشکی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 225-230]
-
آموزش
نگرش دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دربارة نحوة آموزش و به کارگیری مهارت های ارتباط با بیمار [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 298-306]
-
آموزش
نامه به سردبیر: تلفن همراه: ابزاری مؤثر در ارتباط یا آموزش درس آناتومی؟ [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 124-125]
-
آموزش آناتومی
بررسی عوامل ارتقای آموزش درس آناتومی از دیدگاه دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 170-179]
-
آموزش استاد محور
بررسی تأثیر دو رویکرد آموزش استادمحور و مسأله محور در بروز خطاهای گزارش نویسی پرستاران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 355-365]
-
آموزش الکترونیک
روش های گوناگون آموزش مجازی علوم پزشکی استفاده شده در ایران و بررسی اثربخشی آنان، مطالعه مروری [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 128-137]
-
آموزش با کمک کامپیوتر
روش های گوناگون آموزش مجازی علوم پزشکی استفاده شده در ایران و بررسی اثربخشی آنان، مطالعه مروری [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 128-137]
-
آموزش بالینی
بررسی دیدگاه دانشجویان درباره ی آموزش و ارزشیابی بخش اندو در دانشکده ی دندان پزشکی شهید صدوقی یزد در سال تحصیلی1392_1393 [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 117-123]
-
آموزش بالینی
مروری بر الزامات اخلاقی آموزش بالینی، پیشنهاد کدهای رفتاری در نظام آموزشی ایران [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 1-9]
-
آموزش بالینی اثر بخش
درک دانشجویان دانشکده علوم پزشکی نیشابور از اثر بخشی آموزش بالینی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 307-317]
-
آموزش پرستاری
ضرورت پایه ریزی شاخه ی پرستاری قانونی در سرفصل آموزش عالی پرستاری [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 146-154]
-
آموزش پزشکی
دیدگاه فارغ التحصیلان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد کیفیت دورة 7 سالۀ آموزش پزشکی عمومی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 240-246]
-
آموزش پزشکی
تأثیرگذاری تدریس دانشجویان مقطع دکترای تخصصی در گروه آموزشی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی تبریز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 464-274]
-
آموزش پزشکی
وضعیت آموزش سرپایی از دیدگاه کارآموزان و کارورزان بالینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 286-297]
-
آموزش پزشکی
مروری بر الزامات اخلاقی آموزش بالینی، پیشنهاد کدهای رفتاری در نظام آموزشی ایران [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 1-9]
-
آموزش پزشکی
بعد شناسی اثربخشی برنامه ی درسی آموزش پزشکی: درونی، بیرونی و نهادی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 10-21]
-
آموزش ترکیبی
روش های گوناگون آموزش مجازی علوم پزشکی استفاده شده در ایران و بررسی اثربخشی آنان، مطالعه مروری [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 128-137]
-
آموزش تکلیف محور
تأثیر آموزش تکلیف محور بر پیشرفت تحصیلی و رضایت مندی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 275-281]
-
آموزش سرپایی
وضعیت آموزش سرپایی از دیدگاه کارآموزان و کارورزان بالینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 286-297]
-
آموزش مجازی آموزش از راه دور
روش های گوناگون آموزش مجازی علوم پزشکی استفاده شده در ایران و بررسی اثربخشی آنان، مطالعه مروری [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 128-137]
-
آموزش مسأله محور
بررسی تأثیر دو رویکرد آموزش استادمحور و مسأله محور در بروز خطاهای گزارش نویسی پرستاران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 355-365]
-
آموزش معلمان
اثربخشی مدل رویکرد تلفیقی تربیت اخلاقی خواجه نصیرالدین طوسی و تحول شناختی پیاژه برتغییرنگرش معلمان در فرایند تربیت اخلاقی دانش آموزان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 95-104]
-
آموزش مهارت های زندگی
بررسی روانشناسی مدیریت نوین آموزشی [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 88-94]
-
آموزش هوش معنوی
اثربخشی آموزش مؤلفه های هوش معنوی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 74-81]
-
آناتومی
نامه به سردبیر: تلفن همراه: ابزاری مؤثر در ارتباط یا آموزش درس آناتومی؟ [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 124-125]
ا
-
اثربخشی
بعد شناسی اثربخشی برنامه ی درسی آموزش پزشکی: درونی، بیرونی و نهادی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 10-21]
-
اثربخشی بیرونی
بعد شناسی اثربخشی برنامه ی درسی آموزش پزشکی: درونی، بیرونی و نهادی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 10-21]
-
اثربخشی درونی
بعد شناسی اثربخشی برنامه ی درسی آموزش پزشکی: درونی، بیرونی و نهادی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 10-21]
-
اثربخشی نهادی
بعد شناسی اثربخشی برنامه ی درسی آموزش پزشکی: درونی، بیرونی و نهادی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 10-21]
-
اختلالات خلقی
شیوع شناسی اهمال کاری تحصیلی و ارتباط آن با اختلالات خلقی دانشجویان علوم پزشکی کرمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 325-333]
-
اخلاق پزشکی
مروری بر الزامات اخلاقی آموزش بالینی، پیشنهاد کدهای رفتاری در نظام آموزشی ایران [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 1-9]
-
اخلاق حرفه ای
ارزیابی روش آموزش نمایش و تحلیل عملکرد پزشک در برخورد با بیمار در آموزش اخلاق حرفه ای به کارورزان پزشکی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 225-230]
-
ادامه تحصیل
تعیین عوامل مرتبط با انگیزة ادامه تحصیل در دانشجویان دانشکدة بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 231-239]
-
ادراک
بررسی ادراک دانشجویان پرستاری از محیط آموزشی یادگیری بااستفاده از مدل DREEM در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 194-203]
-
ارتباط بدون خشونت
اثربخشی آموزش ارتباط بدون خشونت بر افزایش عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 82-87]
-
ارزشیابی بالینی
بررسی دیدگاه دانشجویان درباره ی آموزش و ارزشیابی بخش اندو در دانشکده ی دندان پزشکی شهید صدوقی یزد در سال تحصیلی1392_1393 [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 117-123]
-
ارزشیابی توصیفی
تغییرات نگرشی معلمان مدارس ابتدایی پیرامون شیوه های انجام وظایف آموزشی از نگاه مدرسان دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی 95-94 [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 36-41]
-
ارزیابی
ارزیابی محتوای آموزشی طرح درس اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 180-186]
-
ارزیابی
دیدگاه فارغ التحصیلان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد کیفیت دورة 7 سالۀ آموزش پزشکی عمومی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 240-246]
-
ارزیابی
ارزیابی اولویت های تدریس اثربخش از دیدگاه اساتید و دانشجویان مقاطع تکمیلی علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 282-288]
-
ارزیابی رضایتمندی
بررسی رضایتمندی دانشجویان داروسازی از روش نوین ارائه ی واحدهای کارآموزی شهری و بیمارستانی در دانشکده ی داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 75-83]
-
ارزیابی محیط آموزشی
بررسی ادراک دانشجویان پرستاری از محیط آموزشی یادگیری بااستفاده از مدل DREEM در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 194-203]
-
اساتید
ارزیابی اولویت های تدریس اثربخش از دیدگاه اساتید و دانشجویان مقاطع تکمیلی علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 282-288]
-
استانداردهای کتابخانه های دانشگاهی ایران
مقایسه ی نیروی انسانی، مجموعه و فضای کتابخانه های دانشکده ای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با استانداردهای کتابخانه های دانشگاهی ایران در بازه ی زمانی 92-93 [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 155-161]
-
استرس ادراک شده
بررسی رابطه ی علّی فشارزاهای آموزشی و حمایت اجتماعی با فرسودگی تحصیلی با توجه به نقش میانجی گری استرس ادراک شده در دانشجویان دوره ی کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 334-345]
-
اضطراب
اثربخشی بازی درمانی بر کلاهش علائم اختلال بیش فعالی و کمبود توجه کودکان دبستانی [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 53-58]
-
اضطراب امتحان
اثربخشی قصه گویی در کاهش پرخاشگری و اضطراب امتحان در پسران پرورشگاه های شهررشت [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 26-35]
-
اطلاعات سلامت
جستجوی اطلاعات سلامت در اینترنت، بین دانشجویان دختر کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 318-324]
-
الگوی DREEM
دیدگاه دانشجویان پرستاری ومامایی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نسبت به شرایط یاددهی و یادگیری با استفاده از الگوی DREEM در سال 1393 [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 289-297]
-
انتخاب رشته
دلایل انتخاب رشته ی دستیاران پزشکی و میزان رضایت مندی آنان از تحصیل در آن رشته در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 48-56]
-
انتخاب رشته
بررسی انگیزه های انتخاب رشته ی تحصیلی دانشجویان رشته ی دندان پزشکی واحد پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1393 [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 64-74]
-
انتخاب رشته
بررسی انگیزه های انتخاب رشتة تحصیلی در دانشجویان پزشکی و دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 256-263]
-
اندازه گیری
نقش محیط یادگیری در ارتقای آموزش و معرفی ابزارهای اندازه گیری محیط یادگیری [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 37-47]
-
انگیزه
دلایل انتخاب رشته ی دستیاران پزشکی و میزان رضایت مندی آنان از تحصیل در آن رشته در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 48-56]
-
انگیزه
تعیین عوامل مرتبط با انگیزة ادامه تحصیل در دانشجویان دانشکدة بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 231-239]
-
انگیزه
بررسی انگیزه های انتخاب رشتة تحصیلی در دانشجویان پزشکی و دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 256-263]
-
انگیزه ها
بررسی انگیزه های انتخاب رشته ی تحصیلی دانشجویان رشته ی دندان پزشکی واحد پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1393 [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 64-74]
-
اهداف
دیدگاه دانشجویان پزشکی نسبت به اهداف و محتوای "درس ایمنی شناسی" در دوره ی پزشکی عمومی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 162-169]
-
اهداف آموزش
دستیابی به حداقل های ضروری یادگیری در واحد بارداری زایمان و موانع اجرای آن از دیدگاه دانشجویان مامایی دانشکدة پرستاری و مامایی اهواز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 247-255]
-
اهداف پیشرفت
نقش باورهای هوشی و جهت گیری اهداف پیشرفت در پیش بینی اهمال کاری تحصیلی دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 28-36]
-
اهمال کاری
نقش باورهای هوشی و جهت گیری اهداف پیشرفت در پیش بینی اهمال کاری تحصیلی دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 28-36]
-
اهمال کاری تحصیلی
شیوع شناسی اهمال کاری تحصیلی و ارتباط آن با اختلالات خلقی دانشجویان علوم پزشکی کرمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 325-333]
ب
-
بازی درمانی
اثربخشی بازی درمانی بر کلاهش علائم اختلال بیش فعالی و کمبود توجه کودکان دبستانی [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 53-58]
-
باورهای انگیزشی
بررسی تأثیر باورهای انگیزشی و راهبردهای خودتنظیمی بر رفتار اطلاعاتی دانشجویان مقطع دکترای تخصصی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 366-377]
-
باورهای هوشی
نقش باورهای هوشی و جهت گیری اهداف پیشرفت در پیش بینی اهمال کاری تحصیلی دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 28-36]
-
برنامه درسی اجرا شده
مقایسه برنامه درسی اجرا شده بر صلاحیت شغلی معلمی دانشگاه آزاد و دولتی دردانشگاه های استان خراسان رضوی درسال تحصیلی 2015-2014 [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 59-65]
-
برنامه درسی ملی
طراحی الگوی برنامه درسی نیمه متمرکز هماهنگ با برنامه درسی ملی دورة اول متوسطه ایران [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 66-73]
-
برنامه درسی نیمه متمرکز
طراحی الگوی برنامه درسی نیمه متمرکز هماهنگ با برنامه درسی ملی دورة اول متوسطه ایران [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 66-73]
-
برنامه ی درسی
نقش محیط یادگیری در ارتقای آموزش و معرفی ابزارهای اندازه گیری محیط یادگیری [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 37-47]
-
برنامه ی درسی
ارزیابی محتوای آموزشی طرح درس اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 180-186]
-
برنامه ی درسی
بعد شناسی اثربخشی برنامه ی درسی آموزش پزشکی: درونی، بیرونی و نهادی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 10-21]
-
بهداشت
تعیین عوامل مرتبط با انگیزة ادامه تحصیل در دانشجویان دانشکدة بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 231-239]
-
بیش فعالی و کمبود توجه
اثربخشی بازی درمانی بر کلاهش علائم اختلال بیش فعالی و کمبود توجه کودکان دبستانی [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 53-58]
-
بیوشیمی
تأثیر آموزش تکلیف محور بر پیشرفت تحصیلی و رضایت مندی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 275-281]
پ
-
پرخاشگری
اثربخشی قصه گویی در کاهش پرخاشگری و اضطراب امتحان در پسران پرورشگاه های شهررشت [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 26-35]
-
پرستار
ضرورت پایه ریزی شاخه ی پرستاری قانونی در سرفصل آموزش عالی پرستاری [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 146-154]
-
پرستاران
بررسی تأثیر دو رویکرد آموزش استادمحور و مسأله محور در بروز خطاهای گزارش نویسی پرستاران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 355-365]
-
پرستاری
بررسی ادراک دانشجویان پرستاری از محیط آموزشی یادگیری بااستفاده از مدل DREEM در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 194-203]
-
پرستاری قانونی
ضرورت پایه ریزی شاخه ی پرستاری قانونی در سرفصل آموزش عالی پرستاری [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 146-154]
-
پرسش نامه ی DREEM
بررسی ادراک دانشجویان پرستاری از محیط آموزشی یادگیری بااستفاده از مدل DREEM در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 194-203]
-
پرورشگاه
اثربخشی قصه گویی در کاهش پرخاشگری و اضطراب امتحان در پسران پرورشگاه های شهررشت [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 26-35]
-
پروفشنالیسم
مروری بر الزامات اخلاقی آموزش بالینی، پیشنهاد کدهای رفتاری در نظام آموزشی ایران [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 1-9]
-
پسران
اثربخشی قصه گویی در کاهش پرخاشگری و اضطراب امتحان در پسران پرورشگاه های شهررشت [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 26-35]
-
پیشرفت تحصیلی
اثربخشی آموزش مؤلفه های هوش معنوی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 74-81]
-
پیشرفت تحصیلی
رابطه ی بین عدالت آموزشی با فرسودگی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 298-306]
-
پیشرفت تحصیلی
اثر بخشی مدل غنای خانواده مبتنی بر فرهنگ ایرانی بر سبک تربیتی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 187-193]
ت
-
تحلیل محتوا
بررسی و تحلیل محتوای کتاب های درسی دوره ابتدایی با تأکید بر یادگیری سطوح بالای شناخت [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 12-19]
-
تحول شناختی پیاژه
اثربخشی مدل رویکرد تلفیقی تربیت اخلاقی خواجه نصیرالدین طوسی و تحول شناختی پیاژه برتغییرنگرش معلمان در فرایند تربیت اخلاقی دانش آموزان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 95-104]
-
تدریس اثربخش
ارزیابی اولویت های تدریس اثربخش از دیدگاه اساتید و دانشجویان مقاطع تکمیلی علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 282-288]
-
تدریس همتایان
تأثیرگذاری تدریس دانشجویان مقطع دکترای تخصصی در گروه آموزشی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی تبریز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 464-274]
-
تربیت اخلاقی خواجه نصیرالدین طوسی
اثربخشی مدل رویکرد تلفیقی تربیت اخلاقی خواجه نصیرالدین طوسی و تحول شناختی پیاژه برتغییرنگرش معلمان در فرایند تربیت اخلاقی دانش آموزان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 95-104]
-
تکلیف خانه
تأثیر آموزش تکلیف محور بر پیشرفت تحصیلی و رضایت مندی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 275-281]
-
تلفن همراه
بررسی رابطه ی میزان استفاده از تلفن همراه با سلامت روان و موفقیت تحصیلی در دانشجویان پزشکی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 57-63]
-
تلفن همراه
نامه به سردبیر: تلفن همراه: ابزاری مؤثر در ارتباط یا آموزش درس آناتومی؟ [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 124-125]
-
تمرکززدایی
طراحی الگوی برنامه درسی نیمه متمرکز هماهنگ با برنامه درسی ملی دورة اول متوسطه ایران [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 66-73]
-
تمرکزگرایی
طراحی الگوی برنامه درسی نیمه متمرکز هماهنگ با برنامه درسی ملی دورة اول متوسطه ایران [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 66-73]
-
تهران
بررسی موانع مشارکت زنان در سطوح مدیریتی سازمان آموزش و پرورش [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 20-25]
ج
-
جستجوی آنلاین
جستجوی اطلاعات سلامت در اینترنت، بین دانشجویان دختر کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 318-324]
-
جستجوی آنلاین اطلاعات سلامت
جستجوی اطلاعات سلامت در اینترنت، بین دانشجویان دختر کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 318-324]
-
جستجوی اطلاعات سلامت
جستجوی اطلاعات سلامت در اینترنت، بین دانشجویان دختر کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 318-324]
-
جستجوی اینترنتی
جستجوی اطلاعات سلامت در اینترنت، بین دانشجویان دختر کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 318-324]
-
جهت گیری انگیزشی
رابطه بین جهت گیری های انگیزشی و خودکارآمدی تحصیلی با هویت تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 346-354]
-
جهت گیری های انگیزشی
رابطه ی بین سرزندگی تحصیلی، هدف های پیشرفت و جهت گیری های انگیزشی با خودکارآمدی خلاق دانشجویان دانشگاه جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 214-221]
-
جو آموزشی
نقش محیط یادگیری در ارتقای آموزش و معرفی ابزارهای اندازه گیری محیط یادگیری [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 37-47]
ح
-
حداقل های یادگیری
دستیابی به حداقل های ضروری یادگیری در واحد بارداری زایمان و موانع اجرای آن از دیدگاه دانشجویان مامایی دانشکدة پرستاری و مامایی اهواز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 247-255]
-
حمایت اجتماعی
بررسی رابطه ی علّی فشارزاهای آموزشی و حمایت اجتماعی با فرسودگی تحصیلی با توجه به نقش میانجی گری استرس ادراک شده در دانشجویان دوره ی کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 334-345]
خ
-
خطاهای گزارش نویسی
بررسی تأثیر دو رویکرد آموزش استادمحور و مسأله محور در بروز خطاهای گزارش نویسی پرستاران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 355-365]
-
خودکارآمدی تحصیلی
رابطه بین جهت گیری های انگیزشی و خودکارآمدی تحصیلی با هویت تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 346-354]
-
خودکارآمدی خلاق
رابطه ی بین سرزندگی تحصیلی، هدف های پیشرفت و جهت گیری های انگیزشی با خودکارآمدی خلاق دانشجویان دانشگاه جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 214-221]
د
-
دانش آموزان
اثربخشی بازی درمانی بر کلاهش علائم اختلال بیش فعالی و کمبود توجه کودکان دبستانی [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 53-58]
-
دانش آموزان
اثربخشی آموزش مؤلفه های هوش معنوی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 74-81]
-
دانش آموزان
اثر بخشی مدل غنای خانواده مبتنی بر فرهنگ ایرانی بر سبک تربیتی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 187-193]
-
دانش آموزان پسر
اثربخشی آموزش ارتباط بدون خشونت بر افزایش عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 82-87]
-
دانشجو
بررسی نقش میانجی گر طرح واره های هیجانی در رابطه ی بین سبک های دلبستگی و سوگیری توجه [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 94-106]
-
دانشجو
مقایسه ی شاخص کیفیت خواب و خرده مقیاس های (تأخیر در به خواب رفتن، طول مدت خواب و خواب مفید) در بین دانشجویان دارای وضعیت تحصیلی خوب، متوسط و مشروط [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 204-213]
-
دانشجو
آگاهی دانشجویان و دستیاران پزشکی از ضرورت دریافت رضایت نامه ی آگاهانه از بیماران [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 222-224]
-
دانشجویان
تعیین عوامل مرتبط با انگیزة ادامه تحصیل در دانشجویان دانشکدة بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 231-239]
-
دانشجویان
ارزیابی اولویت های تدریس اثربخش از دیدگاه اساتید و دانشجویان مقاطع تکمیلی علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 282-288]
-
دانشجویان
درک دانشجویان دانشکده علوم پزشکی نیشابور از اثر بخشی آموزش بالینی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 307-317]
-
دانشجویان
بررسی تأثیر باورهای انگیزشی و راهبردهای خودتنظیمی بر رفتار اطلاعاتی دانشجویان مقطع دکترای تخصصی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 366-377]
-
دانشجویان بدون سابقه ی پژوهشی
موانع انجام فعالیت های پژوهشی در دانشگاه از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 84-93]
-
دانشجویان پزشکی
دیدگاه دانشجویان پزشکی نسبت به اهداف و محتوای "درس ایمنی شناسی" در دوره ی پزشکی عمومی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 162-169]
-
دانشجویان پزشکی
بررسی عوامل ارتقای آموزش درس آناتومی از دیدگاه دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 170-179]
-
دانشجویان پزشکی
وضعیت آموزش سرپایی از دیدگاه کارآموزان و کارورزان بالینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 286-297]
-
دانشجویان پزشکی
تأثیر آموزش تکلیف محور بر پیشرفت تحصیلی و رضایت مندی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 275-281]
-
دانشجویان پیراپزشکی
نگرش دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دربارة نحوة آموزش و به کارگیری مهارت های ارتباط با بیمار [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 298-306]
-
دانشجویان دارای سابقه ی پژوهشی
موانع انجام فعالیت های پژوهشی در دانشگاه از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 84-93]
-
دانشجویان دندان پزشکی
بررسی انگیزه های انتخاب رشته ی تحصیلی دانشجویان رشته ی دندان پزشکی واحد پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1393 [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 64-74]
-
دانشجویان علوم پزشکی
رابطه ی بین عدالت آموزشی با فرسودگی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 298-306]
-
دانشجویان علوم پزشکی
شیوع شناسی اهمال کاری تحصیلی و ارتباط آن با اختلالات خلقی دانشجویان علوم پزشکی کرمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 325-333]
-
دانشجوی پزشکی
بررسی انگیزه های انتخاب رشتة تحصیلی در دانشجویان پزشکی و دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 256-263]
-
دانشجوی دندان پزشکی
بررسی دیدگاه دانشجویان درباره ی آموزش و ارزشیابی بخش اندو در دانشکده ی دندان پزشکی شهید صدوقی یزد در سال تحصیلی1392_1393 [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 117-123]
-
دانشجوی دندان پزشکی
بررسی انگیزه های انتخاب رشتة تحصیلی در دانشجویان پزشکی و دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 256-263]
-
دانشکده علوم پزشکی نیشابور
درک دانشجویان دانشکده علوم پزشکی نیشابور از اثر بخشی آموزش بالینی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 307-317]
-
دانشگاه
موانع انجام فعالیت های پژوهشی در دانشگاه از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 84-93]
-
دانشگاه علوم پزشکی تبریز
مقایسه ی شاخص کیفیت خواب و خرده مقیاس های (تأخیر در به خواب رفتن، طول مدت خواب و خواب مفید) در بین دانشجویان دارای وضعیت تحصیلی خوب، متوسط و مشروط [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 204-213]
-
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور
کیفیت برنامه های آموزشی دانشکده ی توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز از دیدگاه اعضای هیأت علمی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 275-285]
-
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
بررسی انگیزه های انتخاب رشته ی تحصیلی دانشجویان رشته ی دندان پزشکی واحد پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1393 [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 64-74]
-
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
بررسی رضایتمندی دانشجویان داروسازی از روش نوین ارائه ی واحدهای کارآموزی شهری و بیمارستانی در دانشکده ی داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 75-83]
-
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
مقایسه ی نیروی انسانی، مجموعه و فضای کتابخانه های دانشکده ای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با استانداردهای کتابخانه های دانشگاهی ایران در بازه ی زمانی 92-93 [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 155-161]
-
درس ایمنی شناسی
دیدگاه دانشجویان پزشکی نسبت به اهداف و محتوای "درس ایمنی شناسی" در دوره ی پزشکی عمومی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 162-169]
-
دستیاران پزشکی
دلایل انتخاب رشته ی دستیاران پزشکی و میزان رضایت مندی آنان از تحصیل در آن رشته در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 48-56]
-
دوره ابتدایی
بررسی و تحلیل محتوای کتاب های درسی دوره ابتدایی با تأکید بر یادگیری سطوح بالای شناخت [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 12-19]
-
دیدگاه دانشجویان
دیدگاه دانشجویان پرستاری ومامایی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نسبت به شرایط یاددهی و یادگیری با استفاده از الگوی DREEM در سال 1393 [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 289-297]
ر
-
راهبردهای خودتنظیمی
بررسی تأثیر باورهای انگیزشی و راهبردهای خودتنظیمی بر رفتار اطلاعاتی دانشجویان مقطع دکترای تخصصی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 366-377]
-
راهبردهای شناختی فعال
اثربخشی آموزش های شناختی فعال، غیرفعال و چندحسی بر یادآوری و نگهداری راهبردها درکودکان با نیازهای ویژه ذهنی [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 1-11]
-
رسم و رنگ آمیزی
تأثیر آموزش تکلیف محور بر پیشرفت تحصیلی و رضایت مندی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 275-281]
-
رضایت
آگاهی دانشجویان و دستیاران پزشکی از ضرورت دریافت رضایت نامه ی آگاهانه از بیماران [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 222-224]
-
رضایت مندی
دلایل انتخاب رشته ی دستیاران پزشکی و میزان رضایت مندی آنان از تحصیل در آن رشته در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 48-56]
-
رفتار اطلاعاتی
بررسی تأثیر باورهای انگیزشی و راهبردهای خودتنظیمی بر رفتار اطلاعاتی دانشجویان مقطع دکترای تخصصی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 366-377]
-
رفتار حرفهای
مروری بر الزامات اخلاقی آموزش بالینی، پیشنهاد کدهای رفتاری در نظام آموزشی ایران [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 1-9]
-
رفتار مربیان
درک دانشجویان دانشکده علوم پزشکی نیشابور از اثر بخشی آموزش بالینی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 307-317]
-
روانشناسی
بررسی روانشناسی مدیریت نوین آموزشی [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 88-94]
-
روش تدریس
تغییرات نگرشی معلمان مدارس ابتدایی پیرامون شیوه های انجام وظایف آموزشی از نگاه مدرسان دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی 95-94 [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 36-41]
-
روش تدریس
نامه به سردبیر: ارتقای روش تدریس درس روانشناسی عمومی از روش سخنرانی به روش کاوشگری به شیوه ی محاکم قضایی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 126-127]
-
روش چندحسی فرنالد
اثربخشی آموزش های شناختی فعال، غیرفعال و چندحسی بر یادآوری و نگهداری راهبردها درکودکان با نیازهای ویژه ذهنی [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 1-11]
-
روش نمایش و تحلیل عملکرد
ارزیابی روش آموزش نمایش و تحلیل عملکرد پزشک در برخورد با بیمار در آموزش اخلاق حرفه ای به کارورزان پزشکی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 225-230]
-
روش نوین آموزش
بررسی رضایتمندی دانشجویان داروسازی از روش نوین ارائه ی واحدهای کارآموزی شهری و بیمارستانی در دانشکده ی داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 75-83]
-
رویکردتلفیقی
اثربخشی مدل رویکرد تلفیقی تربیت اخلاقی خواجه نصیرالدین طوسی و تحول شناختی پیاژه برتغییرنگرش معلمان در فرایند تربیت اخلاقی دانش آموزان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 95-104]
س
-
سازمان یادگیرنده
کاربست مؤلفه های سازمان یادگیرنده و رابطه ی آن با مدیریت دانش در کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 107-116]
-
سبکهای تربیتی
اثر بخشی مدل غنای خانواده مبتنی بر فرهنگ ایرانی بر سبک تربیتی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 187-193]
-
سبک های دلبستگی
بررسی نقش میانجی گر طرح واره های هیجانی در رابطه ی بین سبک های دلبستگی و سوگیری توجه [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 94-106]
-
سخنرانی
نامه به سردبیر: ارتقای روش تدریس درس روانشناسی عمومی از روش سخنرانی به روش کاوشگری به شیوه ی محاکم قضایی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 126-127]
-
سرزندگی تحصیلی
رابطه ی بین سرزندگی تحصیلی، هدف های پیشرفت و جهت گیری های انگیزشی با خودکارآمدی خلاق دانشجویان دانشگاه جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 214-221]
-
سلامت روان
بررسی رابطه ی میزان استفاده از تلفن همراه با سلامت روان و موفقیت تحصیلی در دانشجویان پزشکی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 57-63]
-
سن بارداری
طراحی و پیاده سازی نرم افزار آموزشی تعیین سن بارداری [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 22-27]
-
سوگیری توجه
بررسی نقش میانجی گر طرح واره های هیجانی در رابطه ی بین سبک های دلبستگی و سوگیری توجه [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 94-106]
-
سونوگرافی
طراحی و پیاده سازی نرم افزار آموزشی تعیین سن بارداری [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 22-27]
ش
-
شرایط یاددهی و یادگیری
دیدگاه دانشجویان پرستاری ومامایی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نسبت به شرایط یاددهی و یادگیری با استفاده از الگوی DREEM در سال 1393 [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 289-297]
ص
-
صلاحیت شغل
مقایسه برنامه درسی اجرا شده بر صلاحیت شغلی معلمی دانشگاه آزاد و دولتی دردانشگاه های استان خراسان رضوی درسال تحصیلی 2015-2014 [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 59-65]
-
صلاحیت معلمی
مقایسه برنامه درسی اجرا شده بر صلاحیت شغلی معلمی دانشگاه آزاد و دولتی دردانشگاه های استان خراسان رضوی درسال تحصیلی 2015-2014 [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 59-65]
ط
-
طراحی آموزشی
تغییرات نگرشی معلمان مدارس ابتدایی پیرامون شیوه های انجام وظایف آموزشی از نگاه مدرسان دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی 95-94 [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 36-41]
-
طرح درس
ارزیابی محتوای آموزشی طرح درس اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 180-186]
-
طرح واره های هیجانی
بررسی نقش میانجی گر طرح واره های هیجانی در رابطه ی بین سبک های دلبستگی و سوگیری توجه [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 94-106]
ع
-
عدالت آموزشی
رابطه ی بین عدالت آموزشی با فرسودگی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 298-306]
-
علوم پزشکی اهواز
ارزیابی اولویت های تدریس اثربخش از دیدگاه اساتید و دانشجویان مقاطع تکمیلی علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 282-288]
-
علوم تجربی
بررسی و تحلیل محتوای کتاب های درسی دوره ابتدایی با تأکید بر یادگیری سطوح بالای شناخت [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 12-19]
-
عملکرد تحصیلی
اثربخشی آموزش ارتباط بدون خشونت بر افزایش عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 82-87]
ف
-
فارغ التحصیلان
دیدگاه فارغ التحصیلان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد کیفیت دورة 7 سالۀ آموزش پزشکی عمومی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 240-246]
-
فرسودگی تحصیلی
رابطه ی بین عدالت آموزشی با فرسودگی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 298-306]
-
فرسودگی تحصیلی
بررسی رابطه ی علّی فشارزاهای آموزشی و حمایت اجتماعی با فرسودگی تحصیلی با توجه به نقش میانجی گری استرس ادراک شده در دانشجویان دوره ی کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 334-345]
-
فرهنگ ایرانی
اثر بخشی مدل غنای خانواده مبتنی بر فرهنگ ایرانی بر سبک تربیتی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 187-193]
-
فشارزاهای آموزشی
بررسی رابطه ی علّی فشارزاهای آموزشی و حمایت اجتماعی با فرسودگی تحصیلی با توجه به نقش میانجی گری استرس ادراک شده در دانشجویان دوره ی کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 334-345]
-
فعالیت های حرکتی و ورزشی
بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر نگرش، گرایش و عدم مشارکت خانواده ها به فعالیت های حرکتی و ورزشی در 8 شهر جمهوی اسلامی ایران [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 42-52]
ق
-
قصه
اثربخشی قصه گویی در کاهش پرخاشگری و اضطراب امتحان در پسران پرورشگاه های شهررشت [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 26-35]
-
قصهگویی
اثربخشی قصه گویی در کاهش پرخاشگری و اضطراب امتحان در پسران پرورشگاه های شهررشت [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 26-35]
-
قضایی
نامه به سردبیر: ارتقای روش تدریس درس روانشناسی عمومی از روش سخنرانی به روش کاوشگری به شیوه ی محاکم قضایی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 126-127]
ک
-
کارآموزی داروخانه
بررسی رضایتمندی دانشجویان داروسازی از روش نوین ارائه ی واحدهای کارآموزی شهری و بیمارستانی در دانشکده ی داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 75-83]
-
کارکنان
کاربست مؤلفه های سازمان یادگیرنده و رابطه ی آن با مدیریت دانش در کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 107-116]
-
کارورزی پزشکی
ارزیابی روش آموزش نمایش و تحلیل عملکرد پزشک در برخورد با بیمار در آموزش اخلاق حرفه ای به کارورزان پزشکی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 225-230]
-
کتابخانه های دانشکده ای
مقایسه ی نیروی انسانی، مجموعه و فضای کتابخانه های دانشکده ای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با استانداردهای کتابخانه های دانشگاهی ایران در بازه ی زمانی 92-93 [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 155-161]
-
کرمان
شیوع شناسی اهمال کاری تحصیلی و ارتباط آن با اختلالات خلقی دانشجویان علوم پزشکی کرمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 325-333]
-
کیفیت آموزش
کیفیت برنامه های آموزشی دانشکده ی توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز از دیدگاه اعضای هیأت علمی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 275-285]
-
کیفیت آموزشی
وضعیت آموزش سرپایی از دیدگاه کارآموزان و کارورزان بالینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 286-297]
-
کیفیت خواب
مقایسه ی شاخص کیفیت خواب و خرده مقیاس های (تأخیر در به خواب رفتن، طول مدت خواب و خواب مفید) در بین دانشجویان دارای وضعیت تحصیلی خوب، متوسط و مشروط [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 204-213]
گ
-
گرایش
بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر نگرش، گرایش و عدم مشارکت خانواده ها به فعالیت های حرکتی و ورزشی در 8 شهر جمهوی اسلامی ایران [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 42-52]
-
گروه های توانبخشی
کیفیت برنامه های آموزشی دانشکده ی توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز از دیدگاه اعضای هیأت علمی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 275-285]
-
گزارش صبحگاهی دانشجویان پزشکی
مقایسۀ تأثیر استراتژی مدیریت آموزش در مبحث گزارش صبحگاهی بر میزان یادگیری خودراهبر دانشجویان پزشکی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 138-145]
م
-
متوسطه دوم
اثربخشی آموزش مؤلفه های هوش معنوی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 74-81]
-
محتوا
دیدگاه دانشجویان پزشکی نسبت به اهداف و محتوای "درس ایمنی شناسی" در دوره ی پزشکی عمومی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 162-169]
-
محتوای آموزشی
ارزیابی محتوای آموزشی طرح درس اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 180-186]
-
محیط آموزشی
نقش محیط یادگیری در ارتقای آموزش و معرفی ابزارهای اندازه گیری محیط یادگیری [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 37-47]
-
محیط یادگیری
نقش محیط یادگیری در ارتقای آموزش و معرفی ابزارهای اندازه گیری محیط یادگیری [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 37-47]
-
مدارس ابتدایی
بررسی روانشناسی مدیریت نوین آموزشی [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 88-94]
-
مدیران و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
کاربست مؤلفه های سازمان یادگیرنده و رابطه ی آن با مدیریت دانش در کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 107-116]
-
مدیریت
بررسی موانع مشارکت زنان در سطوح مدیریتی سازمان آموزش و پرورش [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 20-25]
-
مدیریت آموزش
مقایسۀ تأثیر استراتژی مدیریت آموزش در مبحث گزارش صبحگاهی بر میزان یادگیری خودراهبر دانشجویان پزشکی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 138-145]
-
مدیریت دانش
کاربست مؤلفه های سازمان یادگیرنده و رابطه ی آن با مدیریت دانش در کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 107-116]
-
مدیریت نوین آموزشی
بررسی روانشناسی مدیریت نوین آموزشی [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 88-94]
-
مزایا
تأثیرگذاری تدریس دانشجویان مقطع دکترای تخصصی در گروه آموزشی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی تبریز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 464-274]
-
مسیرهای متابولیکی
تأثیر آموزش تکلیف محور بر پیشرفت تحصیلی و رضایت مندی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 275-281]
-
مشارکت
بررسی موانع مشارکت زنان در سطوح مدیریتی سازمان آموزش و پرورش [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 20-25]
-
مهارت های ارتباطی
نگرش دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دربارة نحوة آموزش و به کارگیری مهارت های ارتباط با بیمار [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 298-306]
-
مهارت های حیطه شناختی
بررسی و تحلیل محتوای کتاب های درسی دوره ابتدایی با تأکید بر یادگیری سطوح بالای شناخت [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 12-19]
-
مهارت های زندگی
مقایسه ی شاخص کیفیت خواب و خرده مقیاس های (تأخیر در به خواب رفتن، طول مدت خواب و خواب مفید) در بین دانشجویان دارای وضعیت تحصیلی خوب، متوسط و مشروط [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 204-213]
-
موانع اجرایی
دستیابی به حداقل های ضروری یادگیری در واحد بارداری زایمان و موانع اجرای آن از دیدگاه دانشجویان مامایی دانشکدة پرستاری و مامایی اهواز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 247-255]
-
موانع فعالیت پژوهشی
موانع انجام فعالیت های پژوهشی در دانشگاه از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 84-93]
-
موفقیت تحصیلی
بررسی رابطه ی میزان استفاده از تلفن همراه با سلامت روان و موفقیت تحصیلی در دانشجویان پزشکی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 57-63]
ن
-
ناتوانی های یادگیری
اثربخشی بازی درمانی بر کلاهش علائم اختلال بیش فعالی و کمبود توجه کودکان دبستانی [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 53-58]
-
نرم افزار
طراحی و پیاده سازی نرم افزار آموزشی تعیین سن بارداری [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 22-27]
-
نگرش
بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر نگرش، گرایش و عدم مشارکت خانواده ها به فعالیت های حرکتی و ورزشی در 8 شهر جمهوی اسلامی ایران [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 42-52]
-
نگرش معلمان
اثربخشی مدل رویکرد تلفیقی تربیت اخلاقی خواجه نصیرالدین طوسی و تحول شناختی پیاژه برتغییرنگرش معلمان در فرایند تربیت اخلاقی دانش آموزان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 95-104]
-
نگهداری
اثربخشی آموزش های شناختی فعال، غیرفعال و چندحسی بر یادآوری و نگهداری راهبردها درکودکان با نیازهای ویژه ذهنی [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 1-11]
ه
-
هدف های پیشرفت
رابطه ی بین سرزندگی تحصیلی، هدف های پیشرفت و جهت گیری های انگیزشی با خودکارآمدی خلاق دانشجویان دانشگاه جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 214-221]
-
هزینه های ورزشی
بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر نگرش، گرایش و عدم مشارکت خانواده ها به فعالیت های حرکتی و ورزشی در 8 شهر جمهوی اسلامی ایران [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 42-52]
-
هویت تحصیلی
رابطه بین جهت گیری های انگیزشی و خودکارآمدی تحصیلی با هویت تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 346-354]
ی
-
یادآوری
اثربخشی آموزش های شناختی فعال، غیرفعال و چندحسی بر یادآوری و نگهداری راهبردها درکودکان با نیازهای ویژه ذهنی [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 1-11]
-
یادگیری
بررسی عوامل ارتقای آموزش درس آناتومی از دیدگاه دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 170-179]
-
یادگیری
بررسی ادراک دانشجویان پرستاری از محیط آموزشی یادگیری بااستفاده از مدل DREEM در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 194-203]
-
یادگیری
تأثیر آموزش تکلیف محور بر پیشرفت تحصیلی و رضایت مندی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 275-281]
-
یادگیری خودراهبر
مقایسۀ تأثیر استراتژی مدیریت آموزش در مبحث گزارش صبحگاهی بر میزان یادگیری خودراهبر دانشجویان پزشکی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 138-145]