آ

  • آموزش آگاهی دانشجویان و دستیاران پزشکی از ضرورت دریافت رضایت نامه ی آگاهانه از بیماران [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 222-224]

  • آموزش ارزیابی روش آموزش نمایش و تحلیل عملکرد پزشک در برخورد با بیمار در آموزش اخلاق حرفه ای به کارورزان پزشکی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 225-230]

  • آموزش نگرش دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دربارة نحوة آموزش و به کارگیری مهارت های ارتباط با بیمار [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 298-306]

  • آموزش نامه به سردبیر: تلفن همراه: ابزاری مؤثر در ارتباط یا آموزش درس آناتومی؟ [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 124-125]

  • آموزش آناتومی بررسی عوامل ارتقای آموزش درس آناتومی از دیدگاه دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 170-179]

  • آموزش استاد محور بررسی تأثیر دو رویکرد آموزش استادمحور و مسأله محور در بروز خطاهای گزارش نویسی پرستاران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 355-365]

  • آموزش الکترونیک روش های گوناگون آموزش مجازی علوم پزشکی استفاده شده در ایران و بررسی اثربخشی آنان، مطالعه مروری [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 128-137]

  • آموزش با کمک کامپیوتر روش های گوناگون آموزش مجازی علوم پزشکی استفاده شده در ایران و بررسی اثربخشی آنان، مطالعه مروری [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 128-137]

  • آموزش بالینی بررسی دیدگاه دانشجویان درباره ی آموزش و ارزشیابی بخش اندو در دانشکده ی دندان پزشکی شهید صدوقی یزد در سال تحصیلی1392_1393 [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 117-123]

  • آموزش بالینی مروری بر الزامات اخلاقی آموزش بالینی، پیشنهاد کدهای رفتاری در نظام آموزشی ایران [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 1-9]

  • آموزش بالینی اثر بخش درک دانشجویان دانشکده علوم پزشکی نیشابور از اثر بخشی آموزش بالینی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 307-317]

  • آموزش پرستاری ضرورت پایه ریزی شاخه ی پرستاری قانونی در سرفصل آموزش عالی پرستاری [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 146-154]

  • آموزش پزشکی دیدگاه فارغ التحصیلان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد کیفیت دورة 7 سالۀ آموزش پزشکی عمومی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 240-246]

  • آموزش پزشکی تأثیرگذاری تدریس دانشجویان مقطع دکترای تخصصی در گروه آموزشی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی تبریز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 464-274]

  • آموزش پزشکی وضعیت آموزش سرپایی از دیدگاه کارآموزان و کارورزان بالینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 286-297]

  • آموزش پزشکی مروری بر الزامات اخلاقی آموزش بالینی، پیشنهاد کدهای رفتاری در نظام آموزشی ایران [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 1-9]

  • آموزش پزشکی بعد شناسی اثربخشی برنامه ی درسی آموزش پزشکی: درونی، بیرونی و نهادی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 10-21]

  • آموزش ترکیبی روش های گوناگون آموزش مجازی علوم پزشکی استفاده شده در ایران و بررسی اثربخشی آنان، مطالعه مروری [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 128-137]

  • آموزش تکلیف محور تأثیر آموزش تکلیف محور بر پیشرفت تحصیلی و رضایت مندی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 275-281]

  • آموزش سرپایی وضعیت آموزش سرپایی از دیدگاه کارآموزان و کارورزان بالینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 286-297]

  • آموزش مجازی آموزش از راه دور روش های گوناگون آموزش مجازی علوم پزشکی استفاده شده در ایران و بررسی اثربخشی آنان، مطالعه مروری [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 128-137]

  • آموزش مسأله محور بررسی تأثیر دو رویکرد آموزش استادمحور و مسأله محور در بروز خطاهای گزارش نویسی پرستاران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 355-365]

  • آموزش معلمان اثربخشی مدل رویکرد تلفیقی تربیت اخلاقی خواجه نصیرالدین طوسی و تحول شناختی پیاژه برتغییرنگرش معلمان در فرایند تربیت اخلاقی دانش آموزان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 95-104]

  • آموزش مهارت های زندگی بررسی روانشناسی مدیریت نوین آموزشی [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 88-94]

  • آموزش هوش معنوی اثربخشی آموزش مؤلفه های هوش معنوی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 74-81]

  • آناتومی نامه به سردبیر: تلفن همراه: ابزاری مؤثر در ارتباط یا آموزش درس آناتومی؟ [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 124-125]

ا

  • اثربخشی بعد شناسی اثربخشی برنامه ی درسی آموزش پزشکی: درونی، بیرونی و نهادی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 10-21]

  • اثربخشی بیرونی بعد شناسی اثربخشی برنامه ی درسی آموزش پزشکی: درونی، بیرونی و نهادی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 10-21]

  • اثربخشی درونی بعد شناسی اثربخشی برنامه ی درسی آموزش پزشکی: درونی، بیرونی و نهادی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 10-21]

  • اثربخشی نهادی بعد شناسی اثربخشی برنامه ی درسی آموزش پزشکی: درونی، بیرونی و نهادی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 10-21]

  • اختلالات خلقی شیوع شناسی اهمال کاری تحصیلی و ارتباط آن با اختلالات خلقی دانشجویان علوم پزشکی کرمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 325-333]

  • اخلاق پزشکی مروری بر الزامات اخلاقی آموزش بالینی، پیشنهاد کدهای رفتاری در نظام آموزشی ایران [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 1-9]

  • اخلاق حرفه ای ارزیابی روش آموزش نمایش و تحلیل عملکرد پزشک در برخورد با بیمار در آموزش اخلاق حرفه ای به کارورزان پزشکی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 225-230]

  • ادامه تحصیل تعیین عوامل مرتبط با انگیزة ادامه تحصیل در دانشجویان دانشکدة بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 231-239]

  • ادراک بررسی ادراک دانشجویان پرستاری از محیط آموزشی یادگیری بااستفاده از مدل DREEM در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 194-203]

  • ارتباط بدون خشونت اثربخشی آموزش ارتباط بدون خشونت بر افزایش عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 82-87]

  • ارزشیابی بالینی بررسی دیدگاه دانشجویان درباره ی آموزش و ارزشیابی بخش اندو در دانشکده ی دندان پزشکی شهید صدوقی یزد در سال تحصیلی1392_1393 [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 117-123]

  • ارزشیابی توصیفی تغییرات نگرشی معلمان مدارس ابتدایی پیرامون شیوه های انجام وظایف آموزشی از نگاه مدرسان دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی 95-94 [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 36-41]

  • ارزیابی ارزیابی محتوای آموزشی طرح درس اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 180-186]

  • ارزیابی دیدگاه فارغ التحصیلان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد کیفیت دورة 7 سالۀ آموزش پزشکی عمومی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 240-246]

  • ارزیابی ارزیابی اولویت های تدریس اثربخش از دیدگاه اساتید و دانشجویان مقاطع تکمیلی علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 282-288]

  • ارزیابی رضایتمندی بررسی رضایتمندی دانشجویان داروسازی از روش نوین ارائه ی واحدهای کارآموزی شهری و بیمارستانی در دانشکده ی داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 75-83]

  • ارزیابی محیط آموزشی بررسی ادراک دانشجویان پرستاری از محیط آموزشی یادگیری بااستفاده از مدل DREEM در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 194-203]

  • اساتید ارزیابی اولویت های تدریس اثربخش از دیدگاه اساتید و دانشجویان مقاطع تکمیلی علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 282-288]

  • استانداردهای کتابخانه های دانشگاهی ایران مقایسه ی نیروی انسانی، مجموعه و فضای کتابخانه های دانشکده ای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با استانداردهای کتابخانه های دانشگاهی ایران در بازه ی زمانی 92-93 [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 155-161]

  • استرس ادراک شده بررسی رابطه ی علّی فشارزاهای آموزشی و حمایت اجتماعی با فرسودگی تحصیلی با توجه به نقش میانجی گری استرس ادراک شده در دانشجویان دوره ی کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 334-345]

  • اضطراب اثربخشی بازی درمانی بر کلاهش علائم اختلال بیش فعالی و کمبود توجه کودکان دبستانی [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 53-58]

  • اضطراب امتحان اثربخشی قصه گویی در کاهش پرخاشگری و اضطراب امتحان در پسران پرورشگاه های شهررشت [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 26-35]

  • اطلاعات سلامت جستجوی اطلاعات سلامت در اینترنت، بین دانشجویان دختر کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 318-324]

  • الگوی DREEM دیدگاه دانشجویان پرستاری ومامایی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نسبت به شرایط یاددهی و یادگیری با استفاده از الگوی DREEM در سال 1393 [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 289-297]

  • انتخاب رشته دلایل انتخاب رشته ی دستیاران پزشکی و میزان رضایت مندی آنان از تحصیل در آن رشته در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 48-56]

  • انتخاب رشته بررسی انگیزه های انتخاب رشته ی تحصیلی دانشجویان رشته ی دندان پزشکی واحد پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1393 [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 64-74]

  • انتخاب رشته بررسی انگیزه های انتخاب رشتة تحصیلی در دانشجویان پزشکی و دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 256-263]

  • اندازه گیری نقش محیط یادگیری در ارتقای آموزش و معرفی ابزارهای اندازه گیری محیط یادگیری [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 37-47]

  • انگیزه دلایل انتخاب رشته ی دستیاران پزشکی و میزان رضایت مندی آنان از تحصیل در آن رشته در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 48-56]

  • انگیزه تعیین عوامل مرتبط با انگیزة ادامه تحصیل در دانشجویان دانشکدة بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 231-239]

  • انگیزه بررسی انگیزه های انتخاب رشتة تحصیلی در دانشجویان پزشکی و دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 256-263]

  • انگیزه ها بررسی انگیزه های انتخاب رشته ی تحصیلی دانشجویان رشته ی دندان پزشکی واحد پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1393 [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 64-74]

  • اهداف دیدگاه دانشجویان پزشکی نسبت به اهداف و محتوای "درس ایمنی شناسی" در دوره ی پزشکی عمومی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 162-169]

  • اهداف آموزش دستیابی به حداقل های ضروری یادگیری در واحد بارداری زایمان و موانع اجرای آن از دیدگاه دانشجویان مامایی دانشکدة پرستاری و مامایی اهواز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 247-255]

  • اهداف پیشرفت نقش باورهای هوشی و جهت گیری اهداف پیشرفت در پیش بینی اهمال کاری تحصیلی دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 28-36]

  • اهمال کاری نقش باورهای هوشی و جهت گیری اهداف پیشرفت در پیش بینی اهمال کاری تحصیلی دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 28-36]

  • اهمال کاری تحصیلی شیوع شناسی اهمال کاری تحصیلی و ارتباط آن با اختلالات خلقی دانشجویان علوم پزشکی کرمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 325-333]

ب

  • بازی درمانی اثربخشی بازی درمانی بر کلاهش علائم اختلال بیش فعالی و کمبود توجه کودکان دبستانی [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 53-58]

  • باورهای انگیزشی بررسی تأثیر باورهای انگیزشی و راهبردهای خودتنظیمی بر رفتار اطلاعاتی دانشجویان مقطع دکترای تخصصی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 366-377]

  • باورهای هوشی نقش باورهای هوشی و جهت گیری اهداف پیشرفت در پیش بینی اهمال کاری تحصیلی دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 28-36]

  • برنامه درسی اجرا شده مقایسه برنامه درسی اجرا شده بر صلاحیت شغلی معلمی دانشگاه آزاد و دولتی دردانشگاه های استان خراسان رضوی درسال تحصیلی 2015-2014 [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 59-65]

  • برنامه درسی ملی طراحی الگوی برنامه درسی نیمه متمرکز هماهنگ با برنامه درسی ملی دورة اول متوسطه ایران [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 66-73]

  • برنامه درسی نیمه متمرکز طراحی الگوی برنامه درسی نیمه متمرکز هماهنگ با برنامه درسی ملی دورة اول متوسطه ایران [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 66-73]

  • برنامه ی درسی نقش محیط یادگیری در ارتقای آموزش و معرفی ابزارهای اندازه گیری محیط یادگیری [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 37-47]

  • برنامه ی درسی ارزیابی محتوای آموزشی طرح درس اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 180-186]

  • برنامه ی درسی بعد شناسی اثربخشی برنامه ی درسی آموزش پزشکی: درونی، بیرونی و نهادی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 10-21]

  • بهداشت تعیین عوامل مرتبط با انگیزة ادامه تحصیل در دانشجویان دانشکدة بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 231-239]

  • بیش فعالی و کمبود توجه اثربخشی بازی درمانی بر کلاهش علائم اختلال بیش فعالی و کمبود توجه کودکان دبستانی [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 53-58]

  • بیوشیمی تأثیر آموزش تکلیف محور بر پیشرفت تحصیلی و رضایت مندی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 275-281]

پ

  • پرخاشگری اثربخشی قصه گویی در کاهش پرخاشگری و اضطراب امتحان در پسران پرورشگاه های شهررشت [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 26-35]

  • پرستار ضرورت پایه ریزی شاخه ی پرستاری قانونی در سرفصل آموزش عالی پرستاری [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 146-154]

  • پرستاران بررسی تأثیر دو رویکرد آموزش استادمحور و مسأله محور در بروز خطاهای گزارش نویسی پرستاران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 355-365]

  • پرستاری بررسی ادراک دانشجویان پرستاری از محیط آموزشی یادگیری بااستفاده از مدل DREEM در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 194-203]

  • پرستاری قانونی ضرورت پایه ریزی شاخه ی پرستاری قانونی در سرفصل آموزش عالی پرستاری [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 146-154]

  • پرسش نامه ی DREEM بررسی ادراک دانشجویان پرستاری از محیط آموزشی یادگیری بااستفاده از مدل DREEM در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 194-203]

  • پرورشگاه اثربخشی قصه گویی در کاهش پرخاشگری و اضطراب امتحان در پسران پرورشگاه های شهررشت [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 26-35]

  • پروفشنالیسم مروری بر الزامات اخلاقی آموزش بالینی، پیشنهاد کدهای رفتاری در نظام آموزشی ایران [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 1-9]

  • پسران اثربخشی قصه گویی در کاهش پرخاشگری و اضطراب امتحان در پسران پرورشگاه های شهررشت [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 26-35]

  • پیشرفت تحصیلی اثربخشی آموزش مؤلفه های هوش معنوی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 74-81]

  • پیشرفت تحصیلی رابطه ی بین عدالت آموزشی با فرسودگی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 298-306]

  • پیشرفت تحصیلی اثر بخشی مدل غنای خانواده مبتنی بر فرهنگ ایرانی بر سبک تربیتی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 187-193]

ت

  • تحلیل محتوا بررسی و تحلیل محتوای کتاب های درسی دوره ابتدایی با تأکید بر یادگیری سطوح بالای شناخت [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 12-19]

  • تحول شناختی پیاژه اثربخشی مدل رویکرد تلفیقی تربیت اخلاقی خواجه نصیرالدین طوسی و تحول شناختی پیاژه برتغییرنگرش معلمان در فرایند تربیت اخلاقی دانش آموزان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 95-104]

  • تدریس اثربخش ارزیابی اولویت های تدریس اثربخش از دیدگاه اساتید و دانشجویان مقاطع تکمیلی علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 282-288]

  • تدریس همتایان تأثیرگذاری تدریس دانشجویان مقطع دکترای تخصصی در گروه آموزشی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی تبریز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 464-274]

  • تربیت اخلاقی خواجه نصیرالدین طوسی اثربخشی مدل رویکرد تلفیقی تربیت اخلاقی خواجه نصیرالدین طوسی و تحول شناختی پیاژه برتغییرنگرش معلمان در فرایند تربیت اخلاقی دانش آموزان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 95-104]

  • تکلیف خانه تأثیر آموزش تکلیف محور بر پیشرفت تحصیلی و رضایت مندی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 275-281]

  • تلفن همراه بررسی رابطه ی میزان استفاده از تلفن همراه با سلامت روان و موفقیت تحصیلی در دانشجویان پزشکی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 57-63]

  • تلفن همراه نامه به سردبیر: تلفن همراه: ابزاری مؤثر در ارتباط یا آموزش درس آناتومی؟ [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 124-125]

  • تمرکززدایی طراحی الگوی برنامه درسی نیمه متمرکز هماهنگ با برنامه درسی ملی دورة اول متوسطه ایران [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 66-73]

  • تمرکزگرایی طراحی الگوی برنامه درسی نیمه متمرکز هماهنگ با برنامه درسی ملی دورة اول متوسطه ایران [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 66-73]

  • تهران بررسی موانع مشارکت زنان در سطوح مدیریتی سازمان آموزش و پرورش [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 20-25]

ج

  • جستجوی آنلاین جستجوی اطلاعات سلامت در اینترنت، بین دانشجویان دختر کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 318-324]

  • جستجوی آنلاین اطلاعات سلامت جستجوی اطلاعات سلامت در اینترنت، بین دانشجویان دختر کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 318-324]

  • جستجوی اطلاعات سلامت جستجوی اطلاعات سلامت در اینترنت، بین دانشجویان دختر کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 318-324]

  • جستجوی اینترنتی جستجوی اطلاعات سلامت در اینترنت، بین دانشجویان دختر کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 318-324]

  • جهت گیری انگیزشی رابطه بین جهت گیری های انگیزشی و خودکارآمدی تحصیلی با هویت تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 346-354]

  • جهت گیری های انگیزشی رابطه ی بین سرزندگی تحصیلی، هدف های پیشرفت و جهت گیری های انگیزشی با خودکارآمدی خلاق دانشجویان دانشگاه جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 214-221]

  • جو آموزشی نقش محیط یادگیری در ارتقای آموزش و معرفی ابزارهای اندازه گیری محیط یادگیری [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 37-47]

ح

  • حداقل های یادگیری دستیابی به حداقل های ضروری یادگیری در واحد بارداری زایمان و موانع اجرای آن از دیدگاه دانشجویان مامایی دانشکدة پرستاری و مامایی اهواز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 247-255]

  • حمایت اجتماعی بررسی رابطه ی علّی فشارزاهای آموزشی و حمایت اجتماعی با فرسودگی تحصیلی با توجه به نقش میانجی گری استرس ادراک شده در دانشجویان دوره ی کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 334-345]

خ

  • خطاهای گزارش نویسی بررسی تأثیر دو رویکرد آموزش استادمحور و مسأله محور در بروز خطاهای گزارش نویسی پرستاران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 355-365]

  • خودکارآمدی تحصیلی رابطه بین جهت گیری های انگیزشی و خودکارآمدی تحصیلی با هویت تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 346-354]

  • خودکارآمدی خلاق رابطه ی بین سرزندگی تحصیلی، هدف های پیشرفت و جهت گیری های انگیزشی با خودکارآمدی خلاق دانشجویان دانشگاه جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 214-221]

د

  • دانش آموزان اثربخشی بازی درمانی بر کلاهش علائم اختلال بیش فعالی و کمبود توجه کودکان دبستانی [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 53-58]

  • دانش آموزان اثربخشی آموزش مؤلفه های هوش معنوی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 74-81]

  • دانش آموزان اثر بخشی مدل غنای خانواده مبتنی بر فرهنگ ایرانی بر سبک تربیتی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 187-193]

  • دانش آموزان پسر اثربخشی آموزش ارتباط بدون خشونت بر افزایش عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 82-87]

  • دانشجو بررسی نقش میانجی گر طرح واره های هیجانی در رابطه ی بین سبک های دلبستگی و سوگیری توجه [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 94-106]

  • دانشجو مقایسه ی شاخص کیفیت خواب و خرده مقیاس های (تأخیر در به خواب رفتن، طول مدت خواب و خواب مفید) در بین دانشجویان دارای وضعیت تحصیلی خوب، متوسط و مشروط [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 204-213]

  • دانشجو آگاهی دانشجویان و دستیاران پزشکی از ضرورت دریافت رضایت نامه ی آگاهانه از بیماران [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 222-224]

  • دانشجویان تعیین عوامل مرتبط با انگیزة ادامه تحصیل در دانشجویان دانشکدة بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 231-239]

  • دانشجویان ارزیابی اولویت های تدریس اثربخش از دیدگاه اساتید و دانشجویان مقاطع تکمیلی علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 282-288]

  • دانشجویان درک دانشجویان دانشکده علوم پزشکی نیشابور از اثر بخشی آموزش بالینی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 307-317]

  • دانشجویان بررسی تأثیر باورهای انگیزشی و راهبردهای خودتنظیمی بر رفتار اطلاعاتی دانشجویان مقطع دکترای تخصصی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 366-377]

  • دانشجویان بدون سابقه ی پژوهشی موانع انجام فعالیت های پژوهشی در دانشگاه از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 84-93]

  • دانشجویان پزشکی دیدگاه دانشجویان پزشکی نسبت به اهداف و محتوای "درس ایمنی شناسی" در دوره ی پزشکی عمومی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 162-169]

  • دانشجویان پزشکی بررسی عوامل ارتقای آموزش درس آناتومی از دیدگاه دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 170-179]

  • دانشجویان پزشکی وضعیت آموزش سرپایی از دیدگاه کارآموزان و کارورزان بالینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 286-297]

  • دانشجویان پزشکی تأثیر آموزش تکلیف محور بر پیشرفت تحصیلی و رضایت مندی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 275-281]

  • دانشجویان پیراپزشکی نگرش دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دربارة نحوة آموزش و به کارگیری مهارت های ارتباط با بیمار [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 298-306]

  • دانشجویان دارای سابقه ی پژوهشی موانع انجام فعالیت های پژوهشی در دانشگاه از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 84-93]

  • دانشجویان دندان پزشکی بررسی انگیزه های انتخاب رشته ی تحصیلی دانشجویان رشته ی دندان پزشکی واحد پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1393 [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 64-74]

  • دانشجویان علوم پزشکی رابطه ی بین عدالت آموزشی با فرسودگی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 298-306]

  • دانشجویان علوم پزشکی شیوع شناسی اهمال کاری تحصیلی و ارتباط آن با اختلالات خلقی دانشجویان علوم پزشکی کرمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 325-333]

  • دانشجوی پزشکی بررسی انگیزه های انتخاب رشتة تحصیلی در دانشجویان پزشکی و دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 256-263]

  • دانشجوی دندان پزشکی بررسی دیدگاه دانشجویان درباره ی آموزش و ارزشیابی بخش اندو در دانشکده ی دندان پزشکی شهید صدوقی یزد در سال تحصیلی1392_1393 [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 117-123]

  • دانشجوی دندان پزشکی بررسی انگیزه های انتخاب رشتة تحصیلی در دانشجویان پزشکی و دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 256-263]

  • دانشکده علوم پزشکی نیشابور درک دانشجویان دانشکده علوم پزشکی نیشابور از اثر بخشی آموزش بالینی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 307-317]

  • دانشگاه موانع انجام فعالیت های پژوهشی در دانشگاه از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 84-93]

  • دانشگاه علوم پزشکی تبریز مقایسه ی شاخص کیفیت خواب و خرده مقیاس های (تأخیر در به خواب رفتن، طول مدت خواب و خواب مفید) در بین دانشجویان دارای وضعیت تحصیلی خوب، متوسط و مشروط [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 204-213]

  • دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور کیفیت برنامه های آموزشی دانشکده ی توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز از دیدگاه اعضای هیأت علمی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 275-285]

  • دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بررسی انگیزه های انتخاب رشته ی تحصیلی دانشجویان رشته ی دندان پزشکی واحد پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1393 [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 64-74]

  • دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بررسی رضایتمندی دانشجویان داروسازی از روش نوین ارائه ی واحدهای کارآموزی شهری و بیمارستانی در دانشکده ی داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 75-83]

  • دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مقایسه ی نیروی انسانی، مجموعه و فضای کتابخانه های دانشکده ای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با استانداردهای کتابخانه های دانشگاهی ایران در بازه ی زمانی 92-93 [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 155-161]

  • درس ایمنی شناسی دیدگاه دانشجویان پزشکی نسبت به اهداف و محتوای "درس ایمنی شناسی" در دوره ی پزشکی عمومی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 162-169]

  • دستیاران پزشکی دلایل انتخاب رشته ی دستیاران پزشکی و میزان رضایت مندی آنان از تحصیل در آن رشته در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 48-56]

  • دوره ابتدایی بررسی و تحلیل محتوای کتاب های درسی دوره ابتدایی با تأکید بر یادگیری سطوح بالای شناخت [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 12-19]

  • دیدگاه دانشجویان دیدگاه دانشجویان پرستاری ومامایی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نسبت به شرایط یاددهی و یادگیری با استفاده از الگوی DREEM در سال 1393 [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 289-297]

ر

  • راهبردهای خودتنظیمی بررسی تأثیر باورهای انگیزشی و راهبردهای خودتنظیمی بر رفتار اطلاعاتی دانشجویان مقطع دکترای تخصصی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 366-377]

  • راهبردهای شناختی فعال اثربخشی آموزش های شناختی فعال، غیرفعال و چندحسی بر یادآوری و نگهداری راهبردها درکودکان با نیازهای ویژه ذهنی [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 1-11]

  • رسم و رنگ آمیزی تأثیر آموزش تکلیف محور بر پیشرفت تحصیلی و رضایت مندی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 275-281]

  • رضایت آگاهی دانشجویان و دستیاران پزشکی از ضرورت دریافت رضایت نامه ی آگاهانه از بیماران [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 222-224]

  • رضایت مندی دلایل انتخاب رشته ی دستیاران پزشکی و میزان رضایت مندی آنان از تحصیل در آن رشته در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 48-56]

  • رفتار اطلاعاتی بررسی تأثیر باورهای انگیزشی و راهبردهای خودتنظیمی بر رفتار اطلاعاتی دانشجویان مقطع دکترای تخصصی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 366-377]

  • رفتار حرفهای مروری بر الزامات اخلاقی آموزش بالینی، پیشنهاد کدهای رفتاری در نظام آموزشی ایران [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 1-9]

  • رفتار مربیان درک دانشجویان دانشکده علوم پزشکی نیشابور از اثر بخشی آموزش بالینی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 307-317]

  • روانشناسی بررسی روانشناسی مدیریت نوین آموزشی [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 88-94]

  • روش تدریس تغییرات نگرشی معلمان مدارس ابتدایی پیرامون شیوه های انجام وظایف آموزشی از نگاه مدرسان دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی 95-94 [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 36-41]

  • روش تدریس نامه به سردبیر: ارتقای روش تدریس درس روانشناسی عمومی از روش سخنرانی به روش کاوشگری به شیوه ی محاکم قضایی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 126-127]

  • روش چندحسی فرنالد اثربخشی آموزش های شناختی فعال، غیرفعال و چندحسی بر یادآوری و نگهداری راهبردها درکودکان با نیازهای ویژه ذهنی [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 1-11]

  • روش نمایش و تحلیل عملکرد ارزیابی روش آموزش نمایش و تحلیل عملکرد پزشک در برخورد با بیمار در آموزش اخلاق حرفه ای به کارورزان پزشکی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 225-230]

  • روش نوین آموزش بررسی رضایتمندی دانشجویان داروسازی از روش نوین ارائه ی واحدهای کارآموزی شهری و بیمارستانی در دانشکده ی داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 75-83]

  • رویکردتلفیقی اثربخشی مدل رویکرد تلفیقی تربیت اخلاقی خواجه نصیرالدین طوسی و تحول شناختی پیاژه برتغییرنگرش معلمان در فرایند تربیت اخلاقی دانش آموزان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 95-104]

ز

  • زایمان طراحی و پیاده سازی نرم افزار آموزشی تعیین سن بارداری [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 22-27]

  • زنان بررسی موانع مشارکت زنان در سطوح مدیریتی سازمان آموزش و پرورش [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 20-25]

س

  • سازمان یادگیرنده کاربست مؤلفه های سازمان یادگیرنده و رابطه ی آن با مدیریت دانش در کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 107-116]

  • سبکهای تربیتی اثر بخشی مدل غنای خانواده مبتنی بر فرهنگ ایرانی بر سبک تربیتی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 187-193]

  • سبک های دلبستگی بررسی نقش میانجی گر طرح واره های هیجانی در رابطه ی بین سبک های دلبستگی و سوگیری توجه [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 94-106]

  • سخنرانی نامه به سردبیر: ارتقای روش تدریس درس روانشناسی عمومی از روش سخنرانی به روش کاوشگری به شیوه ی محاکم قضایی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 126-127]

  • سرزندگی تحصیلی رابطه ی بین سرزندگی تحصیلی، هدف های پیشرفت و جهت گیری های انگیزشی با خودکارآمدی خلاق دانشجویان دانشگاه جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 214-221]

  • سلامت روان بررسی رابطه ی میزان استفاده از تلفن همراه با سلامت روان و موفقیت تحصیلی در دانشجویان پزشکی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 57-63]

  • سن بارداری طراحی و پیاده سازی نرم افزار آموزشی تعیین سن بارداری [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 22-27]

  • سوگیری توجه بررسی نقش میانجی گر طرح واره های هیجانی در رابطه ی بین سبک های دلبستگی و سوگیری توجه [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 94-106]

  • سونوگرافی طراحی و پیاده سازی نرم افزار آموزشی تعیین سن بارداری [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 22-27]

ش

  • شرایط یاددهی و یادگیری دیدگاه دانشجویان پرستاری ومامایی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نسبت به شرایط یاددهی و یادگیری با استفاده از الگوی DREEM در سال 1393 [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 289-297]

ص

  • صلاحیت شغل مقایسه برنامه درسی اجرا شده بر صلاحیت شغلی معلمی دانشگاه آزاد و دولتی دردانشگاه های استان خراسان رضوی درسال تحصیلی 2015-2014 [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 59-65]

  • صلاحیت معلمی مقایسه برنامه درسی اجرا شده بر صلاحیت شغلی معلمی دانشگاه آزاد و دولتی دردانشگاه های استان خراسان رضوی درسال تحصیلی 2015-2014 [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 59-65]

ط

  • طراحی آموزشی تغییرات نگرشی معلمان مدارس ابتدایی پیرامون شیوه های انجام وظایف آموزشی از نگاه مدرسان دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی 95-94 [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 36-41]

  • طرح درس ارزیابی محتوای آموزشی طرح درس اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 180-186]

  • طرح واره های هیجانی بررسی نقش میانجی گر طرح واره های هیجانی در رابطه ی بین سبک های دلبستگی و سوگیری توجه [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 94-106]

ع

  • عدالت آموزشی رابطه ی بین عدالت آموزشی با فرسودگی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 298-306]

  • علوم پزشکی اهواز ارزیابی اولویت های تدریس اثربخش از دیدگاه اساتید و دانشجویان مقاطع تکمیلی علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 282-288]

  • علوم تجربی بررسی و تحلیل محتوای کتاب های درسی دوره ابتدایی با تأکید بر یادگیری سطوح بالای شناخت [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 12-19]

  • عملکرد تحصیلی اثربخشی آموزش ارتباط بدون خشونت بر افزایش عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 82-87]

غ

  • غنی سازی بررسی و تحلیل محتوای کتاب های درسی دوره ابتدایی با تأکید بر یادگیری سطوح بالای شناخت [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 12-19]

  • غیرفعال اثربخشی آموزش های شناختی فعال، غیرفعال و چندحسی بر یادآوری و نگهداری راهبردها درکودکان با نیازهای ویژه ذهنی [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 1-11]

ف

  • فارغ التحصیلان دیدگاه فارغ التحصیلان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد کیفیت دورة 7 سالۀ آموزش پزشکی عمومی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 240-246]

  • فرسودگی تحصیلی رابطه ی بین عدالت آموزشی با فرسودگی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 298-306]

  • فرسودگی تحصیلی بررسی رابطه ی علّی فشارزاهای آموزشی و حمایت اجتماعی با فرسودگی تحصیلی با توجه به نقش میانجی گری استرس ادراک شده در دانشجویان دوره ی کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 334-345]

  • فرهنگ ایرانی اثر بخشی مدل غنای خانواده مبتنی بر فرهنگ ایرانی بر سبک تربیتی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 187-193]

  • فشارزاهای آموزشی بررسی رابطه ی علّی فشارزاهای آموزشی و حمایت اجتماعی با فرسودگی تحصیلی با توجه به نقش میانجی گری استرس ادراک شده در دانشجویان دوره ی کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 334-345]

  • فعالیت های حرکتی و ورزشی بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر نگرش، گرایش و عدم مشارکت خانواده ها به فعالیت های حرکتی و ورزشی در 8 شهر جمهوی اسلامی ایران [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 42-52]

ق

  • قصه اثربخشی قصه گویی در کاهش پرخاشگری و اضطراب امتحان در پسران پرورشگاه های شهررشت [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 26-35]

  • قصه‌گویی اثربخشی قصه گویی در کاهش پرخاشگری و اضطراب امتحان در پسران پرورشگاه های شهررشت [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 26-35]

  • قضایی نامه به سردبیر: ارتقای روش تدریس درس روانشناسی عمومی از روش سخنرانی به روش کاوشگری به شیوه ی محاکم قضایی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 126-127]

ک

  • کارآموزی داروخانه بررسی رضایتمندی دانشجویان داروسازی از روش نوین ارائه ی واحدهای کارآموزی شهری و بیمارستانی در دانشکده ی داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 75-83]

  • کارکنان کاربست مؤلفه های سازمان یادگیرنده و رابطه ی آن با مدیریت دانش در کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 107-116]

  • کارورزی پزشکی ارزیابی روش آموزش نمایش و تحلیل عملکرد پزشک در برخورد با بیمار در آموزش اخلاق حرفه ای به کارورزان پزشکی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 225-230]

  • کتابخانه های دانشکده ای مقایسه ی نیروی انسانی، مجموعه و فضای کتابخانه های دانشکده ای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با استانداردهای کتابخانه های دانشگاهی ایران در بازه ی زمانی 92-93 [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 155-161]

  • کرمان شیوع شناسی اهمال کاری تحصیلی و ارتباط آن با اختلالات خلقی دانشجویان علوم پزشکی کرمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 325-333]

  • کیفیت آموزش کیفیت برنامه های آموزشی دانشکده ی توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز از دیدگاه اعضای هیأت علمی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 275-285]

  • کیفیت آموزشی وضعیت آموزش سرپایی از دیدگاه کارآموزان و کارورزان بالینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 286-297]

  • کیفیت خواب مقایسه ی شاخص کیفیت خواب و خرده مقیاس های (تأخیر در به خواب رفتن، طول مدت خواب و خواب مفید) در بین دانشجویان دارای وضعیت تحصیلی خوب، متوسط و مشروط [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 204-213]

گ

  • گرایش بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر نگرش، گرایش و عدم مشارکت خانواده ها به فعالیت های حرکتی و ورزشی در 8 شهر جمهوی اسلامی ایران [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 42-52]

  • گروه های توانبخشی کیفیت برنامه های آموزشی دانشکده ی توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز از دیدگاه اعضای هیأت علمی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 275-285]

  • گزارش صبحگاهی دانشجویان پزشکی مقایسۀ تأثیر استراتژی مدیریت آموزش در مبحث گزارش صبحگاهی بر میزان یادگیری خودراهبر دانشجویان پزشکی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 138-145]

م

  • متوسطه دوم اثربخشی آموزش مؤلفه های هوش معنوی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 74-81]

  • محتوا دیدگاه دانشجویان پزشکی نسبت به اهداف و محتوای "درس ایمنی شناسی" در دوره ی پزشکی عمومی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 162-169]

  • محتوای آموزشی ارزیابی محتوای آموزشی طرح درس اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 180-186]

  • محیط آموزشی نقش محیط یادگیری در ارتقای آموزش و معرفی ابزارهای اندازه گیری محیط یادگیری [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 37-47]

  • محیط یادگیری نقش محیط یادگیری در ارتقای آموزش و معرفی ابزارهای اندازه گیری محیط یادگیری [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 37-47]

  • مدارس ابتدایی بررسی روانشناسی مدیریت نوین آموزشی [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 88-94]

  • مدیران و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز کاربست مؤلفه های سازمان یادگیرنده و رابطه ی آن با مدیریت دانش در کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 107-116]

  • مدیریت بررسی موانع مشارکت زنان در سطوح مدیریتی سازمان آموزش و پرورش [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 20-25]

  • مدیریت آموزش مقایسۀ تأثیر استراتژی مدیریت آموزش در مبحث گزارش صبحگاهی بر میزان یادگیری خودراهبر دانشجویان پزشکی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 138-145]

  • مدیریت دانش کاربست مؤلفه های سازمان یادگیرنده و رابطه ی آن با مدیریت دانش در کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 107-116]

  • مدیریت نوین آموزشی بررسی روانشناسی مدیریت نوین آموزشی [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 88-94]

  • مزایا تأثیرگذاری تدریس دانشجویان مقطع دکترای تخصصی در گروه آموزشی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی تبریز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 464-274]

  • مسیرهای متابولیکی تأثیر آموزش تکلیف محور بر پیشرفت تحصیلی و رضایت مندی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 275-281]

  • مشارکت بررسی موانع مشارکت زنان در سطوح مدیریتی سازمان آموزش و پرورش [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 20-25]

  • مهارت های ارتباطی نگرش دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دربارة نحوة آموزش و به کارگیری مهارت های ارتباط با بیمار [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 298-306]

  • مهارت های حیطه شناختی بررسی و تحلیل محتوای کتاب های درسی دوره ابتدایی با تأکید بر یادگیری سطوح بالای شناخت [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 12-19]

  • مهارت های زندگی مقایسه ی شاخص کیفیت خواب و خرده مقیاس های (تأخیر در به خواب رفتن، طول مدت خواب و خواب مفید) در بین دانشجویان دارای وضعیت تحصیلی خوب، متوسط و مشروط [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 204-213]

  • موانع اجرایی دستیابی به حداقل های ضروری یادگیری در واحد بارداری زایمان و موانع اجرای آن از دیدگاه دانشجویان مامایی دانشکدة پرستاری و مامایی اهواز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 247-255]

  • موانع فعالیت پژوهشی موانع انجام فعالیت های پژوهشی در دانشگاه از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 84-93]

  • موفقیت تحصیلی بررسی رابطه ی میزان استفاده از تلفن همراه با سلامت روان و موفقیت تحصیلی در دانشجویان پزشکی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 57-63]

ن

  • ناتوانی های یادگیری اثربخشی بازی درمانی بر کلاهش علائم اختلال بیش فعالی و کمبود توجه کودکان دبستانی [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 53-58]

  • نرم افزار طراحی و پیاده سازی نرم افزار آموزشی تعیین سن بارداری [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 22-27]

  • نگرش بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر نگرش، گرایش و عدم مشارکت خانواده ها به فعالیت های حرکتی و ورزشی در 8 شهر جمهوی اسلامی ایران [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 42-52]

  • نگرش معلمان اثربخشی مدل رویکرد تلفیقی تربیت اخلاقی خواجه نصیرالدین طوسی و تحول شناختی پیاژه برتغییرنگرش معلمان در فرایند تربیت اخلاقی دانش آموزان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 95-104]

  • نگهداری اثربخشی آموزش های شناختی فعال، غیرفعال و چندحسی بر یادآوری و نگهداری راهبردها درکودکان با نیازهای ویژه ذهنی [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 1-11]

ه

  • هدف های پیشرفت رابطه ی بین سرزندگی تحصیلی، هدف های پیشرفت و جهت گیری های انگیزشی با خودکارآمدی خلاق دانشجویان دانشگاه جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 214-221]

  • هزینه های ورزشی بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر نگرش، گرایش و عدم مشارکت خانواده ها به فعالیت های حرکتی و ورزشی در 8 شهر جمهوی اسلامی ایران [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 42-52]

  • هویت تحصیلی رابطه بین جهت گیری های انگیزشی و خودکارآمدی تحصیلی با هویت تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 346-354]

ی

  • یادآوری اثربخشی آموزش های شناختی فعال، غیرفعال و چندحسی بر یادآوری و نگهداری راهبردها درکودکان با نیازهای ویژه ذهنی [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 1-11]

  • یادگیری بررسی عوامل ارتقای آموزش درس آناتومی از دیدگاه دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 170-179]

  • یادگیری بررسی ادراک دانشجویان پرستاری از محیط آموزشی یادگیری بااستفاده از مدل DREEM در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 194-203]

  • یادگیری تأثیر آموزش تکلیف محور بر پیشرفت تحصیلی و رضایت مندی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 275-281]

  • یادگیری خودراهبر مقایسۀ تأثیر استراتژی مدیریت آموزش در مبحث گزارش صبحگاهی بر میزان یادگیری خودراهبر دانشجویان پزشکی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 138-145]