آ

  • آمار زیستی بررسی نگرش دانشجویان نسبت به درس آمار زیستی و استفاده از تکنولوژی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 347-355]

  • آموزش بررسی تأثیر شیوه ی آموزشی تلفیقی هنر بر خلاقیت و یادگیری دانش آموزان پسر سال اول دبستان [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 52-60]

  • آموزش بررسی دیدگاه اساتید پزشکی و دندان پزشکی در خصوص اثرات بالقوه ی سیستم آموزش به کمک -همتایان در دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 61-66]

  • آموزش بررسی تأثیر آموزش بر کاهش میزان تکرار تصاویر رادیوگرافی توسط دانشجویان در بیمارستان های آموزشی اهواز [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 92-98]

  • آموزش بررسی تأثیر آموزش ذهن آگاهی و تنظیم هیجانی بر سلامت عمومی دانش آموزان دختر دبیرستانی شهرستان یاسوج [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 158-164]

  • آموزش تأثیر برنامه ی آموزشی مبتنی بر مدل بزنف بر ارتقای عملکرد آموزشی رابطین سلامت در رابطه با پیشگیری از بیماری سالک [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 245-252]

  • آموزش نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نسبت به آموزش جامعه نگر [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 285-293]

  • آموزش عوامل مؤثر بر ارزشیابی اساتید از دیدگاه دانشجویان و ارتباط آن با وضعیت تحصیلی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 294-303]

  • آموزش رضایت دانشجویان پرستاری از محیط آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی ایران [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 356-363]

  • آموزش الکترونیکی بررسی عوامل موثر بر توسعه ی آموزش الکترونیکی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 229-236]

  • آموزش بالغان کنفرانس های موربیدیتی و مورتالیتی راه کاری اثربخش در بازآموزی گروه پزشکی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 1-7]

  • آموزش بالینی بررسی عوامل تسهیل کننده و بازدارنده‌ی آموزش بالینی مؤثر از دیدگاه دانشجویان بالینی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در سال 1389 [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 8-17]

  • آموزش بالینی چالش‌های موجود در آموزش بالینی اصول و فنون دانشجویان کارشناسی پرستاری-یک مطالعه ی کیفی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 74-84]

  • آموزش به کمک رایانه تأثیر آموزش به کمک رایانه بر خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانشجویان )رشته ی روانشناسی( [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 339-346]

  • آموزش پرستاری بررسی و تحلیل چالش های آموزش پرستاری در عرصه ی بالین [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 277-284]

  • آموزش پرستاری و مامایی بررسی انتظارات دانشجویان پرستاری و مامایی ارومیه از مربی و عوامل استرس زای درک شده در طول آموزش بالینی و تئوری سال 1392 [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 165-175]

  • آموزش پزشکی ارزیابی کیفیت اسلایدهای پاورپوینت اعضای هیأت علمی دانشکده ی دندانپزشکی بابل [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 261-267]

  • آموزش تلفیقی بررسی رضایتمندی و یادگیری دانشجویان از آموزش تلفیقی: یک مطالعه ی اقدام پژوهی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 304-312]

  • آموزش چندرسانه ای ارزیابی کیفیت اسلایدهای پاورپوینت اعضای هیأت علمی دانشکده ی دندانپزشکی بابل [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 261-267]

  • آموزش سنتی تأثیر آموزش به کمک رایانه بر خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانشجویان )رشته ی روانشناسی( [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 339-346]

  • آموزش ضمن خدمت بررسی میزان رضایتمندی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی جندی شاپور اهواز از دوره های آموزش ضمن خدمت مجازی در سال 1393 [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 253-260]

  • آموزش مجازی بررسی میزان رضایتمندی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی جندی شاپور اهواز از دوره های آموزش ضمن خدمت مجازی در سال 1393 [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 253-260]

  • آموزش مداوم کنفرانس های موربیدیتی و مورتالیتی راه کاری اثربخش در بازآموزی گروه پزشکی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 1-7]

  • آینده ی شغلی انتظارات از رشته ی تحصیلی و نگرش نسبت به آینده‌ی شغلی در دانشجویان دانشکده ی بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1392 [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 43-51]

ا

  • ارتقای آموزش دستیاران نامه به سردبیر: پیوند کبد، نجات بیماران، ارتقای آموزش دستیاران [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 378-379]

  • ارزشیابی عوامل مؤثر بر ارزشیابی اساتید از دیدگاه دانشجویان و ارتباط آن با وضعیت تحصیلی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 294-303]

  • ارزشیابی مدرس مقایسه ی دیدگاه مدرسان و دانشجویان از عوامل مؤثر بر [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 18-26]

  • ارزیابی عملکرد ارزیابی کیفیت عملکرد گروه های آموزشی دوره ی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی دزفول بر اساس الگوی تعالی بنیادی مدیریت کیفیت اروپایی (EFQM) در سال 1392 [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 147-157]

  • اساتید بررسی دیدگاه اساتید پزشکی و دندان پزشکی در خصوص اثرات بالقوه ی سیستم آموزش به کمک -همتایان در دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 61-66]

  • استرس بررسی و مقایسه ی میزان استرس، افسردگی و هوش هیجانی در دانشجویان رشته های علوم پزشکی و دانشجویان رشته های فنی-مهندسی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 220-228]

  • اصول و فنون پرستاری چالش‌های موجود در آموزش بالینی اصول و فنون دانشجویان کارشناسی پرستاری-یک مطالعه ی کیفی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 74-84]

  • اضطراب بررسی و مقایسه ی میزان افسردگی و اضطراب بین دانشجویان بومی و غیر بومی دانشکده ی دندان-پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 185-190]

  • اعتماد بررسی نقش اعتماد و سکوت سازمانی دانشجویان نسبت به مدیران در پیش بینی تعهد آن‌ها به دانشگاه [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 313-322]

  • افسردگی بررسی و مقایسه ی میزان افسردگی و اضطراب بین دانشجویان بومی و غیر بومی دانشکده ی دندان-پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 185-190]

  • افسردگی بررسی و مقایسه ی میزان استرس، افسردگی و هوش هیجانی در دانشجویان رشته های علوم پزشکی و دانشجویان رشته های فنی-مهندسی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 220-228]

  • افسردگی مقاله کوتاه: مقایسه ی میزان افسردگی و سلامت روان در دانشجویان جدیدالورود دانشکده ی علوم پزشکی آبادان در دو سال تحصیلی پیاپی92-91 و 93-92 [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 372-377]

  • الگوی تعالی مدیریت کیفیت اروپایی ارزیابی کیفیت عملکرد گروه های آموزشی دوره ی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی دزفول بر اساس الگوی تعالی بنیادی مدیریت کیفیت اروپایی (EFQM) در سال 1392 [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 147-157]

  • انتظارات بررسی انتظارات دانشجویان پرستاری و مامایی ارومیه از مربی و عوامل استرس زای درک شده در طول آموزش بالینی و تئوری سال 1392 [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 165-175]

  • اولین تجربه ی بالینی چالش‌های موجود در آموزش بالینی اصول و فنون دانشجویان کارشناسی پرستاری-یک مطالعه ی کیفی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 74-84]

  • ایمنی بیمار کنفرانس های موربیدیتی و مورتالیتی راه کاری اثربخش در بازآموزی گروه پزشکی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 1-7]

ب

  • بازدارنده بررسی عوامل تسهیل کننده و بازدارنده‌ی آموزش بالینی مؤثر از دیدگاه دانشجویان بالینی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در سال 1389 [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 8-17]

  • بازیابی تصاویر مقایسه ی دقت موتورهای جستجوی عمومی و تخصصی در بازیابی تصاویر پزشکی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 130-138]

  • باورهای مذهبی بررسی رابطه ی باورهای مذهبی و شادکامی با موفقیت تحصیلی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 332-338]

  • بهره‌وری بررسی عوامل مؤثر بر بهره وری منابع انسانی؛ موانع و راهکارها (مطالعه ی موردی:حوزه معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بم) [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 323-331]

  • بومی و غیر بومی بررسی و مقایسه ی میزان افسردگی و اضطراب بین دانشجویان بومی و غیر بومی دانشکده ی دندان-پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 185-190]

  • بیمارستان تعیین عوامل مؤثر بر مدیریت دانش در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 35-42]

  • بی نظمی های قلبی مقایسه ی تأثیر آموزش بی نظمی های قلبی به دو روش سخنرانی و نرم افزار چند رسانه ای بر ماندگاری دانش دانشجویان پرستاری [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 115-121]

پ

  • پاورپوینت ارزیابی کیفیت اسلایدهای پاورپوینت اعضای هیأت علمی دانشکده ی دندانپزشکی بابل [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 261-267]

  • پرستار بررسی مهارت تفکر انتقادی و مؤلفه های آن در دانشجویان پرستاری [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 268-274]

  • پرستاری رضایت دانشجویان پرستاری از محیط آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی ایران [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 356-363]

  • پزشکی نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نسبت به آموزش جامعه نگر [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 285-293]

  • پیوند کبد نامه به سردبیر: پیوند کبد، نجات بیماران، ارتقای آموزش دستیاران [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 378-379]

ت

  • تأهل بررسی وضعیت سلامت روانی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی واحد بین الملل آبادان و برخی عوامل مرتبط با آن در سال0 139 [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 85-91]

  • تدریس ارزیابی کیفیت اسلایدهای پاورپوینت اعضای هیأت علمی دانشکده ی دندانپزشکی بابل [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 261-267]

  • تسهیل کننده بررسی عوامل تسهیل کننده و بازدارنده‌ی آموزش بالینی مؤثر از دیدگاه دانشجویان بالینی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در سال 1389 [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 8-17]

  • تعهد بررسی نقش اعتماد و سکوت سازمانی دانشجویان نسبت به مدیران در پیش بینی تعهد آن‌ها به دانشگاه [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 313-322]

  • تفکر بررسی مهارت تفکر انتقادی و مؤلفه های آن در دانشجویان پرستاری [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 268-274]

  • تفکر انتقادی تأثیر دو روش آموزش CBL و سنتی بر یادگیری، نگرش، رفتار و تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری مقطع کارشناسی: ادغام تئوری و عمل [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 198-205]

  • تفکر انتقادی بررسی مهارت تفکر انتقادی و مؤلفه های آن در دانشجویان پرستاری [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 268-274]

  • تکنولوژی بررسی نگرش دانشجویان نسبت به درس آمار زیستی و استفاده از تکنولوژی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 347-355]

  • تنظیم هیجانی بررسی تأثیر آموزش ذهن آگاهی و تنظیم هیجانی بر سلامت عمومی دانش آموزان دختر دبیرستانی شهرستان یاسوج [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 158-164]

ج

  • جامعه نگر نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نسبت به آموزش جامعه نگر [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 285-293]

  • جنسیت بررسی وضعیت سلامت روانی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی واحد بین الملل آبادان و برخی عوامل مرتبط با آن در سال0 139 [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 85-91]

  • جهت گیری آینده ادراک از جهت گیری آینده در دانشجویان پزشکی با توجه به سبک های فرزندپروری والدین و سبک های هویت فرزندان [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 206-219]

چ

  • چالش بررسی و تحلیل چالش های آموزش پرستاری در عرصه ی بالین [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 277-284]

ح

  • حداقل های پیشنهادی بررسی میزان دستیابی به حداقل های یادگیری در واحدهای نوزادان و بهداشت مادر و کودک، تنظیم خانواده و موانع اجرای آن از دیدگاه دانشجویان مامایی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 122-130]

  • حداقل های یادگیری بررسی میزان دستیابی به حداقل های یادگیری در واحدهای نوزادان و بهداشت مادر و کودک، تنظیم خانواده و موانع اجرای آن از دیدگاه دانشجویان مامایی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 122-130]

  • حوزه ی معاونت آموزشی بررسی عوامل مؤثر بر بهره وری منابع انسانی؛ موانع و راهکارها (مطالعه ی موردی:حوزه معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بم) [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 323-331]

خ

  • خطای پزشکی کنفرانس های موربیدیتی و مورتالیتی راه کاری اثربخش در بازآموزی گروه پزشکی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 1-7]

  • خلاقیت بررسی تأثیر شیوه ی آموزشی تلفیقی هنر بر خلاقیت و یادگیری دانش آموزان پسر سال اول دبستان [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 52-60]

  • خلاقیت تأثیر آموزش به کمک رایانه بر خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانشجویان )رشته ی روانشناسی( [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 339-346]

  • خودکارآمدی خودکارآمدی در شایستگی بالینی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 107-114]

د

  • دانش تعیین عوامل مؤثر بر مدیریت دانش در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 35-42]

  • دانش آموزان بررسی تأثیر آموزش ذهن آگاهی و تنظیم هیجانی بر سلامت عمومی دانش آموزان دختر دبیرستانی شهرستان یاسوج [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 158-164]

  • دانشجو مقایسه ی دیدگاه مدرسان و دانشجویان از عوامل مؤثر بر [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 18-26]

  • دانشجو انتظارات از رشته ی تحصیلی و نگرش نسبت به آینده‌ی شغلی در دانشجویان دانشکده ی بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1392 [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 43-51]

  • دانشجو نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نسبت به آموزش جامعه نگر [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 285-293]

  • دانشجو رضایت دانشجویان پرستاری از محیط آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی ایران [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 356-363]

  • دانشجو مقاله کوتاه: مقایسه ی میزان افسردگی و سلامت روان در دانشجویان جدیدالورود دانشکده ی علوم پزشکی آبادان در دو سال تحصیلی پیاپی92-91 و 93-92 [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 372-377]

  • دانشجویان بررسی وضعیت سلامت روانی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی واحد بین الملل آبادان و برخی عوامل مرتبط با آن در سال0 139 [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 85-91]

  • دانشجویان بررسی تأثیر آموزش بر کاهش میزان تکرار تصاویر رادیوگرافی توسط دانشجویان در بیمارستان های آموزشی اهواز [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 92-98]

  • دانشجویان بررسی و مقایسه ی میزان افسردگی و اضطراب بین دانشجویان بومی و غیر بومی دانشکده ی دندان-پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 185-190]

  • دانشجویان بررسی رضایتمندی و یادگیری دانشجویان از آموزش تلفیقی: یک مطالعه ی اقدام پژوهی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 304-312]

  • دانشجویان بررسی نگرش دانشجویان نسبت به درس آمار زیستی و استفاده از تکنولوژی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 347-355]

  • دانشجویان بررسی عوامل موثر بر توسعه ی آموزش الکترونیکی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 229-236]

  • دانشجویان پرستاری بررسی عوامل تأثیرگذار و میزان تأثیر آن ها بر علاقه ی دانشجویان پرستاری نسبت به حرفه ی خود در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان 1392 [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 99-106]

  • دانشجویان پرستاری خودکارآمدی در شایستگی بالینی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 107-114]

  • دانشجویان پرستاری بررسی رابطه ی بین هوش هیجانی و سلامت عمومی در دانشجویان پرستاری [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 139-146]

  • دانشجویان پزشکی چه عواملی در عصر کنونی بر فرآیند تحصیل دانشجویان رشته ی پزشکی مؤثر است؟ [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 191-197]

  • دانشجویان سال آخر کارشناسی بررسی وضعیت سواد اطلاعاتی دانشجویان سال آخر کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامهرمز در بازه ی زمانی 1390 – 1389 بر اساس استانداردهای سواد اطلاعاتی ای. سی. آر. ال. [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 364-371]

  • دانشجویان علوم پزشکی بررسی و مقایسه ی میزان استرس، افسردگی و هوش هیجانی در دانشجویان رشته های علوم پزشکی و دانشجویان رشته های فنی-مهندسی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 220-228]

  • دانشجویان علوم پزشکی ادراک از جهت گیری آینده در دانشجویان پزشکی با توجه به سبک های فرزندپروری والدین و سبک های هویت فرزندان [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 206-219]

  • دانشجویان فنی-مهندسی بررسی و مقایسه ی میزان استرس، افسردگی و هوش هیجانی در دانشجویان رشته های علوم پزشکی و دانشجویان رشته های فنی-مهندسی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 220-228]

  • دانشجوی پرستاری مقایسه ی تأثیر آموزش بی نظمی های قلبی به دو روش سخنرانی و نرم افزار چند رسانه ای بر ماندگاری دانش دانشجویان پرستاری [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 115-121]

  • دانشجوی کارشناسی پرستاری چالش‌های موجود در آموزش بالینی اصول و فنون دانشجویان کارشناسی پرستاری-یک مطالعه ی کیفی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 74-84]

  • دانشگاه بررسی نقش اعتماد و سکوت سازمانی دانشجویان نسبت به مدیران در پیش بینی تعهد آن‌ها به دانشگاه [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 313-322]

  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامهرمز بررسی وضعیت سواد اطلاعاتی دانشجویان سال آخر کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامهرمز در بازه ی زمانی 1390 – 1389 بر اساس استانداردهای سواد اطلاعاتی ای. سی. آر. ال. [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 364-371]

  • دانشگاه آزاد اهواز حضور پژوهشگران دانشگاه های علوم پزشکی، آزاد و دولتی شهر اهواز در شبکه ی اجتماعی علمی ریسرچ گیت [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 67-73]

  • دانشگاه پیام نور نظرات اعضای هیأت علمی و دستیاران علمی دانشگاه پیام نور استان خوزستان [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 237-244]

  • دانشگاه شهید چمران اهواز حضور پژوهشگران دانشگاه های علوم پزشکی، آزاد و دولتی شهر اهواز در شبکه ی اجتماعی علمی ریسرچ گیت [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 67-73]

  • دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعیین عوامل مؤثر بر مدیریت دانش در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 35-42]

  • دانشگاه علوم پزشکی بم بررسی عوامل مؤثر بر بهره وری منابع انسانی؛ موانع و راهکارها (مطالعه ی موردی:حوزه معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بم) [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 323-331]

  • دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز حضور پژوهشگران دانشگاه های علوم پزشکی، آزاد و دولتی شهر اهواز در شبکه ی اجتماعی علمی ریسرچ گیت [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 67-73]

  • دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بررسی و مقایسه ی میزان افسردگی و اضطراب بین دانشجویان بومی و غیر بومی دانشکده ی دندان-پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 185-190]

  • دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بررسی میزان رضایتمندی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی جندی شاپور اهواز از دوره های آموزش ضمن خدمت مجازی در سال 1393 [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 253-260]

  • دانشگاه علوم پزشکی کاشان ارزیابی کیفی و کمی آموزش روش تحقیق در مقاطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد رشته‌ی مهندسی بهداشت محیط در دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 51-59]

  • دستیار علمی نظرات اعضای هیأت علمی و دستیاران علمی دانشگاه پیام نور استان خوزستان [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 237-244]

  • دندانپزشکی ارزیابی کیفیت اسلایدهای پاورپوینت اعضای هیأت علمی دانشکده ی دندانپزشکی بابل [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 261-267]

  • دوزگیری بررسی تأثیر آموزش بر کاهش میزان تکرار تصاویر رادیوگرافی توسط دانشجویان در بیمارستان های آموزشی اهواز [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 92-98]

ذ

  • ذهن آگاهی بررسی تأثیر آموزش ذهن آگاهی و تنظیم هیجانی بر سلامت عمومی دانش آموزان دختر دبیرستانی شهرستان یاسوج [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 158-164]

ر

  • رابط سلامت تأثیر برنامه ی آموزشی مبتنی بر مدل بزنف بر ارتقای عملکرد آموزشی رابطین سلامت در رابطه با پیشگیری از بیماری سالک [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 245-252]

  • رادیوگرافی بررسی تأثیر آموزش بر کاهش میزان تکرار تصاویر رادیوگرافی توسط دانشجویان در بیمارستان های آموزشی اهواز [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 92-98]

  • رد و تکرار بررسی تأثیر آموزش بر کاهش میزان تکرار تصاویر رادیوگرافی توسط دانشجویان در بیمارستان های آموزشی اهواز [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 92-98]

  • رشته‌ی تحصیلی بررسی عوامل تأثیرگذار و میزان تأثیر آن ها بر علاقه ی دانشجویان پرستاری نسبت به حرفه ی خود در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان 1392 [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 99-106]

  • رشته ی تحصیلی انتظارات از رشته ی تحصیلی و نگرش نسبت به آینده‌ی شغلی در دانشجویان دانشکده ی بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1392 [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 43-51]

  • رضایت رضایت دانشجویان پرستاری از محیط آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی ایران [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 356-363]

  • رضایتمندی بررسی میزان رضایتمندی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی جندی شاپور اهواز از دوره های آموزش ضمن خدمت مجازی در سال 1393 [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 253-260]

  • رضایتمندی بررسی رضایتمندی و یادگیری دانشجویان از آموزش تلفیقی: یک مطالعه ی اقدام پژوهی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 304-312]

  • رفتار تأثیر دو روش آموزش CBL و سنتی بر یادگیری، نگرش، رفتار و تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری مقطع کارشناسی: ادغام تئوری و عمل [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 198-205]

  • روش تحقیق ارزیابی کیفی و کمی آموزش روش تحقیق در مقاطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد رشته‌ی مهندسی بهداشت محیط در دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 51-59]

  • روش تلفیقی هنر بررسی تأثیر شیوه ی آموزشی تلفیقی هنر بر خلاقیت و یادگیری دانش آموزان پسر سال اول دبستان [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 52-60]

  • ریزش کاذب مقایسه ی دقت موتورهای جستجوی عمومی و تخصصی در بازیابی تصاویر پزشکی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 130-138]

س

  • سالک تأثیر برنامه ی آموزشی مبتنی بر مدل بزنف بر ارتقای عملکرد آموزشی رابطین سلامت در رابطه با پیشگیری از بیماری سالک [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 245-252]

  • سبک هاب ادراک از جهت گیری آینده در دانشجویان پزشکی با توجه به سبک های فرزندپروری والدین و سبک های هویت فرزندان [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 206-219]

  • سبک های فرزندپروری ادراک از جهت گیری آینده در دانشجویان پزشکی با توجه به سبک های فرزندپروری والدین و سبک های هویت فرزندان [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 206-219]

  • سخنرانی مقایسه ی تأثیر آموزش بی نظمی های قلبی به دو روش سخنرانی و نرم افزار چند رسانه ای بر ماندگاری دانش دانشجویان پرستاری [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 115-121]

  • سکوت سازمانی بررسی نقش اعتماد و سکوت سازمانی دانشجویان نسبت به مدیران در پیش بینی تعهد آن‌ها به دانشگاه [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 313-322]

  • سلامت روان بررسی وضعیت سلامت روانی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی واحد بین الملل آبادان و برخی عوامل مرتبط با آن در سال0 139 [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 85-91]

  • سلامت روان مقاله کوتاه: مقایسه ی میزان افسردگی و سلامت روان در دانشجویان جدیدالورود دانشکده ی علوم پزشکی آبادان در دو سال تحصیلی پیاپی92-91 و 93-92 [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 372-377]

  • سلامت عمومی بررسی رابطه ی بین هوش هیجانی و سلامت عمومی در دانشجویان پرستاری [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 139-146]

  • سلامت عمومی بررسی تأثیر آموزش ذهن آگاهی و تنظیم هیجانی بر سلامت عمومی دانش آموزان دختر دبیرستانی شهرستان یاسوج [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 158-164]

  • سواد اطلاعاتی بررسی وضعیت سواد اطلاعاتی دانشجویان سال آخر کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامهرمز در بازه ی زمانی 1390 – 1389 بر اساس استانداردهای سواد اطلاعاتی ای. سی. آر. ال. [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 364-371]

ش

  • شادکامی بررسی رابطه ی باورهای مذهبی و شادکامی با موفقیت تحصیلی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 332-338]

  • شایستگی بالینی خودکارآمدی در شایستگی بالینی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 107-114]

  • شبکه ی اجتماعی علمی ریسرچ گیت حضور پژوهشگران دانشگاه های علوم پزشکی، آزاد و دولتی شهر اهواز در شبکه ی اجتماعی علمی ریسرچ گیت [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 67-73]

ع

  • عرصه ی بالین بررسی و تحلیل چالش های آموزش پرستاری در عرصه ی بالین [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 277-284]

  • عضو هیأت علمی نظرات اعضای هیأت علمی و دستیاران علمی دانشگاه پیام نور استان خوزستان [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 237-244]

  • علاقه به حرفه بررسی عوامل تأثیرگذار و میزان تأثیر آن ها بر علاقه ی دانشجویان پرستاری نسبت به حرفه ی خود در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان 1392 [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 99-106]

  • عملکرد تحصیلی تأثیر آموزش به کمک رایانه بر خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانشجویان )رشته ی روانشناسی( [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 339-346]

  • عوامل استرس زای درک شده بررسی انتظارات دانشجویان پرستاری و مامایی ارومیه از مربی و عوامل استرس زای درک شده در طول آموزش بالینی و تئوری سال 1392 [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 165-175]

  • عوامل درونی چه عواملی در عصر کنونی بر فرآیند تحصیل دانشجویان رشته ی پزشکی مؤثر است؟ [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 191-197]

  • عوامل مؤثر مقایسه ی دیدگاه مدرسان و دانشجویان از عوامل مؤثر بر [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 18-26]

  • عوامل موثر بررسی عوامل موثر بر توسعه ی آموزش الکترونیکی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 229-236]

ف

  • فرآیند تحصیلی چه عواملی در عصر کنونی بر فرآیند تحصیل دانشجویان رشته ی پزشکی مؤثر است؟ [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 191-197]

  • فرایند نوین تدریس بررسی رضایتمندی و یادگیری دانشجویان از آموزش تلفیقی: یک مطالعه ی اقدام پژوهی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 304-312]

ک

  • کارشناسی ارزیابی کیفی و کمی آموزش روش تحقیق در مقاطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد رشته‌ی مهندسی بهداشت محیط در دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 51-59]

  • کارشناسی‌ارشد ارزیابی کیفی و کمی آموزش روش تحقیق در مقاطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد رشته‌ی مهندسی بهداشت محیط در دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 51-59]

  • کارشناسی ارشد ارزیابی کیفیت عملکرد گروه های آموزشی دوره ی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی دزفول بر اساس الگوی تعالی بنیادی مدیریت کیفیت اروپایی (EFQM) در سال 1392 [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 147-157]

  • کارکنان بررسی میزان رضایتمندی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی جندی شاپور اهواز از دوره های آموزش ضمن خدمت مجازی در سال 1393 [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 253-260]

  • کنفرانس موربیدیتی و مورتالیتی کنفرانس های موربیدیتی و مورتالیتی راه کاری اثربخش در بازآموزی گروه پزشکی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 1-7]

  • کیفیت ارزیابی کیفیت عملکرد گروه های آموزشی دوره ی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی دزفول بر اساس الگوی تعالی بنیادی مدیریت کیفیت اروپایی (EFQM) در سال 1392 [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 147-157]

گ

  • گروه های آموزشی ارزیابی کیفیت عملکرد گروه های آموزشی دوره ی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی دزفول بر اساس الگوی تعالی بنیادی مدیریت کیفیت اروپایی (EFQM) در سال 1392 [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 147-157]

  • گزارش صبحگاهی-دانشجویان پزشکی- بهبود کیفیت مقایسه دیدگاه اعضاء هئت علمی و دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص راهکارهای بهبود کیفیت برگزاری گزارش صبحگاهی(سال1391) [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 27-34]

م

  • محیط بالینی رضایت دانشجویان پرستاری از محیط آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی ایران [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 356-363]

  • مدرس مقایسه ی دیدگاه مدرسان و دانشجویان از عوامل مؤثر بر [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 18-26]

  • مدل بزنف تأثیر برنامه ی آموزشی مبتنی بر مدل بزنف بر ارتقای عملکرد آموزشی رابطین سلامت در رابطه با پیشگیری از بیماری سالک [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 245-252]

  • مدیر بررسی نقش اعتماد و سکوت سازمانی دانشجویان نسبت به مدیران در پیش بینی تعهد آن‌ها به دانشگاه [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 313-322]

  • مدیریت دانش تعیین عوامل مؤثر بر مدیریت دانش در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 35-42]

  • مربی بررسی انتظارات دانشجویان پرستاری و مامایی ارومیه از مربی و عوامل استرس زای درک شده در طول آموزش بالینی و تئوری سال 1392 [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 165-175]

  • مزایا بررسی دیدگاه اساتید پزشکی و دندان پزشکی در خصوص اثرات بالقوه ی سیستم آموزش به کمک -همتایان در دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 61-66]

  • مطالعه کیفی چالش‌های موجود در آموزش بالینی اصول و فنون دانشجویان کارشناسی پرستاری-یک مطالعه ی کیفی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 74-84]

  • منابع انسانی بررسی عوامل مؤثر بر بهره وری منابع انسانی؛ موانع و راهکارها (مطالعه ی موردی:حوزه معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بم) [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 323-331]

  • مهارت های بالینی بررسی میزان دستیابی به حداقل های یادگیری در واحدهای نوزادان و بهداشت مادر و کودک، تنظیم خانواده و موانع اجرای آن از دیدگاه دانشجویان مامایی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 122-130]

  • مهندسی بهداشت محیط ارزیابی کیفی و کمی آموزش روش تحقیق در مقاطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد رشته‌ی مهندسی بهداشت محیط در دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 51-59]

  • موانع آموزشی و رفاهی نظرات اعضای هیأت علمی و دستیاران علمی دانشگاه پیام نور استان خوزستان [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 237-244]

  • موانع اجرایی بررسی میزان دستیابی به حداقل های یادگیری در واحدهای نوزادان و بهداشت مادر و کودک، تنظیم خانواده و موانع اجرای آن از دیدگاه دانشجویان مامایی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 122-130]

  • موتورهای کاوش تخصصی مقایسه ی دقت موتورهای جستجوی عمومی و تخصصی در بازیابی تصاویر پزشکی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 130-138]

  • موتورهای کاوش عمومی مقایسه ی دقت موتورهای جستجوی عمومی و تخصصی در بازیابی تصاویر پزشکی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 130-138]

  • موفقیت تحصیلی بررسی رابطه ی باورهای مذهبی و شادکامی با موفقیت تحصیلی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 332-338]

ن

  • نجات بیماران نامه به سردبیر: پیوند کبد، نجات بیماران، ارتقای آموزش دستیاران [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 378-379]

  • نرم افزار چند رسانه ای مقایسه ی تأثیر آموزش بی نظمی های قلبی به دو روش سخنرانی و نرم افزار چند رسانه ای بر ماندگاری دانش دانشجویان پرستاری [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 115-121]

  • نگرش انتظارات از رشته ی تحصیلی و نگرش نسبت به آینده‌ی شغلی در دانشجویان دانشکده ی بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1392 [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 43-51]

  • نگرش تأثیر دو روش آموزش CBL و سنتی بر یادگیری، نگرش، رفتار و تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری مقطع کارشناسی: ادغام تئوری و عمل [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 198-205]

  • نگرش نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نسبت به آموزش جامعه نگر [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 285-293]

  • نگرش بررسی نگرش دانشجویان نسبت به درس آمار زیستی و استفاده از تکنولوژی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 347-355]

و

  • وضعیت اقتصادی بررسی وضعیت سلامت روانی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی واحد بین الملل آبادان و برخی عوامل مرتبط با آن در سال0 139 [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 85-91]

  • وضعیت تحصیلی عوامل مؤثر بر ارزشیابی اساتید از دیدگاه دانشجویان و ارتباط آن با وضعیت تحصیلی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 294-303]

ه

  • هوش هیجانی بررسی رابطه ی بین هوش هیجانی و سلامت عمومی در دانشجویان پرستاری [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 139-146]

  • هوش هیجانی بررسی و مقایسه ی میزان استرس، افسردگی و هوش هیجانی در دانشجویان رشته های علوم پزشکی و دانشجویان رشته های فنی-مهندسی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 220-228]

  • هویت ادراک از جهت گیری آینده در دانشجویان پزشکی با توجه به سبک های فرزندپروری والدین و سبک های هویت فرزندان [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 206-219]

ی

  • یادگیری بررسی تأثیر شیوه ی آموزشی تلفیقی هنر بر خلاقیت و یادگیری دانش آموزان پسر سال اول دبستان [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 52-60]

  • یادگیری تأثیر دو روش آموزش CBL و سنتی بر یادگیری، نگرش، رفتار و تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری مقطع کارشناسی: ادغام تئوری و عمل [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 198-205]

  • یادگیری بررسی رضایتمندی و یادگیری دانشجویان از آموزش تلفیقی: یک مطالعه ی اقدام پژوهی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 304-312]

  • یادگیری بررسی نگرش دانشجویان نسبت به درس آمار زیستی و استفاده از تکنولوژی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 347-355]

  • یادگیری به کمک همتایان بررسی دیدگاه اساتید پزشکی و دندان پزشکی در خصوص اثرات بالقوه ی سیستم آموزش به کمک -همتایان در دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 61-66]