آ
-
آمار زیستی
بررسی نگرش دانشجویان نسبت به درس آمار زیستی و استفاده از تکنولوژی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 347-355]
-
آموزش
بررسی تأثیر شیوه ی آموزشی تلفیقی هنر بر خلاقیت و یادگیری دانش آموزان پسر سال اول دبستان [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 52-60]
-
آموزش
بررسی دیدگاه اساتید پزشکی و دندان پزشکی در خصوص اثرات بالقوه ی سیستم آموزش به کمک -همتایان در دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 61-66]
-
آموزش
بررسی تأثیر آموزش بر کاهش میزان تکرار تصاویر رادیوگرافی توسط دانشجویان در بیمارستان های آموزشی اهواز [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 92-98]
-
آموزش
بررسی تأثیر آموزش ذهن آگاهی و تنظیم هیجانی بر سلامت عمومی دانش آموزان دختر دبیرستانی شهرستان یاسوج [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 158-164]
-
آموزش
تأثیر برنامه ی آموزشی مبتنی بر مدل بزنف بر ارتقای عملکرد آموزشی رابطین سلامت در رابطه با پیشگیری از بیماری سالک [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 245-252]
-
آموزش
نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نسبت به آموزش جامعه نگر [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 285-293]
-
آموزش
عوامل مؤثر بر ارزشیابی اساتید از دیدگاه دانشجویان و ارتباط آن با وضعیت تحصیلی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 294-303]
-
آموزش
رضایت دانشجویان پرستاری از محیط آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی ایران [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 356-363]
-
آموزش الکترونیکی
بررسی عوامل موثر بر توسعه ی آموزش الکترونیکی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 229-236]
-
آموزش بالغان
کنفرانس های موربیدیتی و مورتالیتی راه کاری اثربخش در بازآموزی گروه پزشکی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 1-7]
-
آموزش بالینی
بررسی عوامل تسهیل کننده و بازدارندهی آموزش بالینی مؤثر از دیدگاه دانشجویان بالینی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در سال 1389 [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 8-17]
-
آموزش بالینی
چالشهای موجود در آموزش بالینی اصول و فنون دانشجویان کارشناسی پرستاری-یک مطالعه ی کیفی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 74-84]
-
آموزش به کمک رایانه
تأثیر آموزش به کمک رایانه بر خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانشجویان )رشته ی روانشناسی( [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 339-346]
-
آموزش پرستاری
بررسی و تحلیل چالش های آموزش پرستاری در عرصه ی بالین [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 277-284]
-
آموزش پرستاری و مامایی
بررسی انتظارات دانشجویان پرستاری و مامایی ارومیه از مربی و عوامل استرس زای درک شده در طول آموزش بالینی و تئوری سال 1392 [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 165-175]
-
آموزش پزشکی
ارزیابی کیفیت اسلایدهای پاورپوینت اعضای هیأت علمی دانشکده ی دندانپزشکی بابل [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 261-267]
-
آموزش تلفیقی
بررسی رضایتمندی و یادگیری دانشجویان از آموزش تلفیقی: یک مطالعه ی اقدام پژوهی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 304-312]
-
آموزش چندرسانه ای
ارزیابی کیفیت اسلایدهای پاورپوینت اعضای هیأت علمی دانشکده ی دندانپزشکی بابل [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 261-267]
-
آموزش سنتی
تأثیر آموزش به کمک رایانه بر خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانشجویان )رشته ی روانشناسی( [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 339-346]
-
آموزش ضمن خدمت
بررسی میزان رضایتمندی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی جندی شاپور اهواز از دوره های آموزش ضمن خدمت مجازی در سال 1393 [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 253-260]
-
آموزش مجازی
بررسی میزان رضایتمندی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی جندی شاپور اهواز از دوره های آموزش ضمن خدمت مجازی در سال 1393 [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 253-260]
-
آموزش مداوم
کنفرانس های موربیدیتی و مورتالیتی راه کاری اثربخش در بازآموزی گروه پزشکی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 1-7]
-
آینده ی شغلی
انتظارات از رشته ی تحصیلی و نگرش نسبت به آیندهی شغلی در دانشجویان دانشکده ی بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1392 [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 43-51]
ا
-
ارتقای آموزش دستیاران
نامه به سردبیر: پیوند کبد، نجات بیماران، ارتقای آموزش دستیاران [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 378-379]
-
ارزشیابی
عوامل مؤثر بر ارزشیابی اساتید از دیدگاه دانشجویان و ارتباط آن با وضعیت تحصیلی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 294-303]
-
ارزشیابی مدرس
مقایسه دیدگاه مدرسان و دانشجویان از عوامل موثر بر «ارزشیابی مدرس توسط دانشجو» در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد: 1391 [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 18-26]
-
ارزیابی عملکرد
ارزیابی کیفیت عملکرد گروه های آموزشی دوره ی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی دزفول بر اساس الگوی تعالی بنیادی مدیریت کیفیت اروپایی (EFQM) در سال 1392 [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 147-157]
-
اساتید
بررسی دیدگاه اساتید پزشکی و دندان پزشکی در خصوص اثرات بالقوه ی سیستم آموزش به کمک -همتایان در دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 61-66]
-
استرس
بررسی و مقایسه ی میزان استرس، افسردگی و هوش هیجانی در دانشجویان رشته های علوم پزشکی و دانشجویان رشته های فنی-مهندسی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 220-228]
-
اصول و فنون پرستاری
چالشهای موجود در آموزش بالینی اصول و فنون دانشجویان کارشناسی پرستاری-یک مطالعه ی کیفی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 74-84]
-
اضطراب
بررسی و مقایسه ی میزان افسردگی و اضطراب بین دانشجویان بومی و غیر بومی دانشکده ی دندان-پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 185-190]
-
اعتماد
بررسی نقش اعتماد و سکوت سازمانی دانشجویان نسبت به مدیران در پیش بینی تعهد آنها به دانشگاه [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 313-322]
-
افسردگی
بررسی و مقایسه ی میزان افسردگی و اضطراب بین دانشجویان بومی و غیر بومی دانشکده ی دندان-پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 185-190]
-
افسردگی
بررسی و مقایسه ی میزان استرس، افسردگی و هوش هیجانی در دانشجویان رشته های علوم پزشکی و دانشجویان رشته های فنی-مهندسی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 220-228]
-
افسردگی
مقاله کوتاه: مقایسه ی میزان افسردگی و سلامت روان در دانشجویان جدیدالورود دانشکده ی علوم پزشکی آبادان در دو سال تحصیلی پیاپی92-91 و 93-92 [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 372-377]
-
الگوی تعالی مدیریت کیفیت اروپایی
ارزیابی کیفیت عملکرد گروه های آموزشی دوره ی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی دزفول بر اساس الگوی تعالی بنیادی مدیریت کیفیت اروپایی (EFQM) در سال 1392 [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 147-157]
-
انتظارات
بررسی انتظارات دانشجویان پرستاری و مامایی ارومیه از مربی و عوامل استرس زای درک شده در طول آموزش بالینی و تئوری سال 1392 [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 165-175]
-
اولین تجربه ی بالینی
چالشهای موجود در آموزش بالینی اصول و فنون دانشجویان کارشناسی پرستاری-یک مطالعه ی کیفی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 74-84]
-
ایمنی بیمار
کنفرانس های موربیدیتی و مورتالیتی راه کاری اثربخش در بازآموزی گروه پزشکی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 1-7]
ب
-
بازدارنده
بررسی عوامل تسهیل کننده و بازدارندهی آموزش بالینی مؤثر از دیدگاه دانشجویان بالینی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در سال 1389 [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 8-17]
-
بازیابی تصاویر
مقایسه ی دقت موتورهای جستجوی عمومی و تخصصی در بازیابی تصاویر پزشکی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 130-138]
-
باورهای مذهبی
بررسی رابطه ی باورهای مذهبی و شادکامی با موفقیت تحصیلی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 332-338]
-
بهرهوری
بررسی عوامل مؤثر بر بهره وری منابع انسانی؛ موانع و راهکارها (مطالعه ی موردی:حوزه معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بم) [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 323-331]
-
بومی و غیر بومی
بررسی و مقایسه ی میزان افسردگی و اضطراب بین دانشجویان بومی و غیر بومی دانشکده ی دندان-پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 185-190]
-
بیمارستان
تعیین عوامل مؤثر بر مدیریت دانش در بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 35-42]
-
بی نظمی های قلبی
مقایسه ی تأثیر آموزش بی نظمی های قلبی به دو روش سخنرانی و نرم افزار چند رسانه ای بر ماندگاری دانش دانشجویان پرستاری [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 115-121]
پ
-
پاورپوینت
ارزیابی کیفیت اسلایدهای پاورپوینت اعضای هیأت علمی دانشکده ی دندانپزشکی بابل [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 261-267]
-
پرستار
بررسی مهارت تفکر انتقادی و مؤلفه های آن در دانشجویان پرستاری [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 268-274]
-
پرستاری
رضایت دانشجویان پرستاری از محیط آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی ایران [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 356-363]
-
پزشکی
نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نسبت به آموزش جامعه نگر [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 285-293]
-
پیوند کبد
نامه به سردبیر: پیوند کبد، نجات بیماران، ارتقای آموزش دستیاران [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 378-379]
ت
-
تأهل
بررسی وضعیت سلامت روانی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی واحد بین الملل آبادان و برخی عوامل مرتبط با آن در سال0 139 [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 85-91]
-
تدریس
ارزیابی کیفیت اسلایدهای پاورپوینت اعضای هیأت علمی دانشکده ی دندانپزشکی بابل [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 261-267]
-
تسهیل کننده
بررسی عوامل تسهیل کننده و بازدارندهی آموزش بالینی مؤثر از دیدگاه دانشجویان بالینی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در سال 1389 [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 8-17]
-
تعهد
بررسی نقش اعتماد و سکوت سازمانی دانشجویان نسبت به مدیران در پیش بینی تعهد آنها به دانشگاه [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 313-322]
-
تفکر
بررسی مهارت تفکر انتقادی و مؤلفه های آن در دانشجویان پرستاری [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 268-274]
-
تفکر انتقادی
تأثیر دو روش آموزش CBL و سنتی بر یادگیری، نگرش، رفتار و تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری مقطع کارشناسی: ادغام تئوری و عمل [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 198-205]
-
تفکر انتقادی
بررسی مهارت تفکر انتقادی و مؤلفه های آن در دانشجویان پرستاری [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 268-274]
-
تکنولوژی
بررسی نگرش دانشجویان نسبت به درس آمار زیستی و استفاده از تکنولوژی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 347-355]
-
تنظیم هیجانی
بررسی تأثیر آموزش ذهن آگاهی و تنظیم هیجانی بر سلامت عمومی دانش آموزان دختر دبیرستانی شهرستان یاسوج [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 158-164]
ج
-
جامعه نگر
نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نسبت به آموزش جامعه نگر [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 285-293]
-
جنسیت
بررسی وضعیت سلامت روانی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی واحد بین الملل آبادان و برخی عوامل مرتبط با آن در سال0 139 [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 85-91]
-
جهت گیری آینده
ادراک از جهت گیری آینده در دانشجویان پزشکی با توجه به سبک های فرزندپروری والدین و سبک های هویت فرزندان [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 206-219]
چ
-
چالش
بررسی و تحلیل چالش های آموزش پرستاری در عرصه ی بالین [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 277-284]
ح
-
حداقل های پیشنهادی
بررسی میزان دستیابی به حداقل های یادگیری در واحدهای نوزادان و بهداشت مادر و کودک، تنظیم خانواده و موانع اجرای آن از دیدگاه دانشجویان مامایی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 122-130]
-
حداقل های یادگیری
بررسی میزان دستیابی به حداقل های یادگیری در واحدهای نوزادان و بهداشت مادر و کودک، تنظیم خانواده و موانع اجرای آن از دیدگاه دانشجویان مامایی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 122-130]
-
حوزه ی معاونت آموزشی
بررسی عوامل مؤثر بر بهره وری منابع انسانی؛ موانع و راهکارها (مطالعه ی موردی:حوزه معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بم) [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 323-331]
خ
-
خطای پزشکی
کنفرانس های موربیدیتی و مورتالیتی راه کاری اثربخش در بازآموزی گروه پزشکی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 1-7]
-
خلاقیت
بررسی تأثیر شیوه ی آموزشی تلفیقی هنر بر خلاقیت و یادگیری دانش آموزان پسر سال اول دبستان [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 52-60]
-
خلاقیت
تأثیر آموزش به کمک رایانه بر خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانشجویان )رشته ی روانشناسی( [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 339-346]
-
خودکارآمدی
خودکارآمدی در شایستگی بالینی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 107-114]
د
-
دانش
تعیین عوامل مؤثر بر مدیریت دانش در بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 35-42]
-
دانش آموزان
بررسی تأثیر آموزش ذهن آگاهی و تنظیم هیجانی بر سلامت عمومی دانش آموزان دختر دبیرستانی شهرستان یاسوج [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 158-164]
-
دانشجو
مقایسه دیدگاه مدرسان و دانشجویان از عوامل موثر بر «ارزشیابی مدرس توسط دانشجو» در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد: 1391 [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 18-26]
-
دانشجو
انتظارات از رشته ی تحصیلی و نگرش نسبت به آیندهی شغلی در دانشجویان دانشکده ی بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1392 [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 43-51]
-
دانشجو
نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نسبت به آموزش جامعه نگر [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 285-293]
-
دانشجو
رضایت دانشجویان پرستاری از محیط آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی ایران [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 356-363]
-
دانشجو
مقاله کوتاه: مقایسه ی میزان افسردگی و سلامت روان در دانشجویان جدیدالورود دانشکده ی علوم پزشکی آبادان در دو سال تحصیلی پیاپی92-91 و 93-92 [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 372-377]
-
دانشجویان
بررسی وضعیت سلامت روانی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی واحد بین الملل آبادان و برخی عوامل مرتبط با آن در سال0 139 [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 85-91]
-
دانشجویان
بررسی تأثیر آموزش بر کاهش میزان تکرار تصاویر رادیوگرافی توسط دانشجویان در بیمارستان های آموزشی اهواز [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 92-98]
-
دانشجویان
بررسی و مقایسه ی میزان افسردگی و اضطراب بین دانشجویان بومی و غیر بومی دانشکده ی دندان-پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 185-190]
-
دانشجویان
بررسی رضایتمندی و یادگیری دانشجویان از آموزش تلفیقی: یک مطالعه ی اقدام پژوهی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 304-312]
-
دانشجویان
بررسی نگرش دانشجویان نسبت به درس آمار زیستی و استفاده از تکنولوژی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 347-355]
-
دانشجویان
بررسی عوامل موثر بر توسعه ی آموزش الکترونیکی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 229-236]
-
دانشجویان پرستاری
بررسی عوامل تأثیرگذار و میزان تأثیر آن ها بر علاقه ی دانشجویان پرستاری نسبت به حرفه ی خود در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان 1392 [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 99-106]
-
دانشجویان پرستاری
خودکارآمدی در شایستگی بالینی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 107-114]
-
دانشجویان پرستاری
بررسی رابطه ی بین هوش هیجانی و سلامت عمومی در دانشجویان پرستاری [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 139-146]
-
دانشجویان پزشکی
چه عواملی در عصر کنونی بر فرآیند تحصیل دانشجویان رشته ی پزشکی مؤثر است؟ [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 191-197]
-
دانشجویان سال آخر کارشناسی
بررسی وضعیت سواد اطلاعاتی دانشجویان سال آخر کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامهرمز در بازه ی زمانی 1390 – 1389 بر اساس استانداردهای سواد اطلاعاتی ای. سی. آر. ال. [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 364-371]
-
دانشجویان علوم پزشکی
بررسی و مقایسه ی میزان استرس، افسردگی و هوش هیجانی در دانشجویان رشته های علوم پزشکی و دانشجویان رشته های فنی-مهندسی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 220-228]
-
دانشجویان علوم پزشکی
ادراک از جهت گیری آینده در دانشجویان پزشکی با توجه به سبک های فرزندپروری والدین و سبک های هویت فرزندان [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 206-219]
-
دانشجویان فنی-مهندسی
بررسی و مقایسه ی میزان استرس، افسردگی و هوش هیجانی در دانشجویان رشته های علوم پزشکی و دانشجویان رشته های فنی-مهندسی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 220-228]
-
دانشجوی پرستاری
مقایسه ی تأثیر آموزش بی نظمی های قلبی به دو روش سخنرانی و نرم افزار چند رسانه ای بر ماندگاری دانش دانشجویان پرستاری [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 115-121]
-
دانشجوی کارشناسی پرستاری
چالشهای موجود در آموزش بالینی اصول و فنون دانشجویان کارشناسی پرستاری-یک مطالعه ی کیفی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 74-84]
-
دانشگاه
بررسی نقش اعتماد و سکوت سازمانی دانشجویان نسبت به مدیران در پیش بینی تعهد آنها به دانشگاه [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 313-322]
-
دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامهرمز
بررسی وضعیت سواد اطلاعاتی دانشجویان سال آخر کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامهرمز در بازه ی زمانی 1390 – 1389 بر اساس استانداردهای سواد اطلاعاتی ای. سی. آر. ال. [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 364-371]
-
دانشگاه آزاد اهواز
حضور پژوهشگران دانشگاه های علوم پزشکی، آزاد و دولتی شهر اهواز در شبکه ی اجتماعی علمی ریسرچ گیت [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 67-73]
-
دانشگاه پیام نور
نظرات اعضای هیأت علمی و دستیاران علمی دانشگاه پیام نور استان خوزستان [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 237-244]
-
دانشگاه شهید چمران اهواز
حضور پژوهشگران دانشگاه های علوم پزشکی، آزاد و دولتی شهر اهواز در شبکه ی اجتماعی علمی ریسرچ گیت [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 67-73]
-
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
تعیین عوامل مؤثر بر مدیریت دانش در بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 35-42]
-
دانشگاه علوم پزشکی بم
بررسی عوامل مؤثر بر بهره وری منابع انسانی؛ موانع و راهکارها (مطالعه ی موردی:حوزه معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بم) [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 323-331]
-
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
حضور پژوهشگران دانشگاه های علوم پزشکی، آزاد و دولتی شهر اهواز در شبکه ی اجتماعی علمی ریسرچ گیت [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 67-73]
-
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
بررسی و مقایسه ی میزان افسردگی و اضطراب بین دانشجویان بومی و غیر بومی دانشکده ی دندان-پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 185-190]
-
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
بررسی میزان رضایتمندی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی جندی شاپور اهواز از دوره های آموزش ضمن خدمت مجازی در سال 1393 [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 253-260]
-
دانشگاه علوم پزشکی کاشان
ارزیابی کیفی و کمی آموزش روش تحقیق در مقاطع کارشناسی و کارشناسیارشد رشتهی مهندسی بهداشت محیط در دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 51-59]
-
دستیار علمی
نظرات اعضای هیأت علمی و دستیاران علمی دانشگاه پیام نور استان خوزستان [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 237-244]
-
دندانپزشکی
ارزیابی کیفیت اسلایدهای پاورپوینت اعضای هیأت علمی دانشکده ی دندانپزشکی بابل [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 261-267]
-
دوزگیری
بررسی تأثیر آموزش بر کاهش میزان تکرار تصاویر رادیوگرافی توسط دانشجویان در بیمارستان های آموزشی اهواز [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 92-98]
ذ
-
ذهن آگاهی
بررسی تأثیر آموزش ذهن آگاهی و تنظیم هیجانی بر سلامت عمومی دانش آموزان دختر دبیرستانی شهرستان یاسوج [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 158-164]
ر
-
رابط سلامت
تأثیر برنامه ی آموزشی مبتنی بر مدل بزنف بر ارتقای عملکرد آموزشی رابطین سلامت در رابطه با پیشگیری از بیماری سالک [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 245-252]
-
رادیوگرافی
بررسی تأثیر آموزش بر کاهش میزان تکرار تصاویر رادیوگرافی توسط دانشجویان در بیمارستان های آموزشی اهواز [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 92-98]
-
رد و تکرار
بررسی تأثیر آموزش بر کاهش میزان تکرار تصاویر رادیوگرافی توسط دانشجویان در بیمارستان های آموزشی اهواز [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 92-98]
-
رشتهی تحصیلی
بررسی عوامل تأثیرگذار و میزان تأثیر آن ها بر علاقه ی دانشجویان پرستاری نسبت به حرفه ی خود در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان 1392 [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 99-106]
-
رشته ی تحصیلی
انتظارات از رشته ی تحصیلی و نگرش نسبت به آیندهی شغلی در دانشجویان دانشکده ی بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1392 [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 43-51]
-
رضایت
رضایت دانشجویان پرستاری از محیط آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی ایران [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 356-363]
-
رضایتمندی
بررسی میزان رضایتمندی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی جندی شاپور اهواز از دوره های آموزش ضمن خدمت مجازی در سال 1393 [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 253-260]
-
رضایتمندی
بررسی رضایتمندی و یادگیری دانشجویان از آموزش تلفیقی: یک مطالعه ی اقدام پژوهی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 304-312]
-
رفتار
تأثیر دو روش آموزش CBL و سنتی بر یادگیری، نگرش، رفتار و تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری مقطع کارشناسی: ادغام تئوری و عمل [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 198-205]
-
روش تحقیق
ارزیابی کیفی و کمی آموزش روش تحقیق در مقاطع کارشناسی و کارشناسیارشد رشتهی مهندسی بهداشت محیط در دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 51-59]
-
روش تلفیقی هنر
بررسی تأثیر شیوه ی آموزشی تلفیقی هنر بر خلاقیت و یادگیری دانش آموزان پسر سال اول دبستان [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 52-60]
-
ریزش کاذب
مقایسه ی دقت موتورهای جستجوی عمومی و تخصصی در بازیابی تصاویر پزشکی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 130-138]
س
-
سالک
تأثیر برنامه ی آموزشی مبتنی بر مدل بزنف بر ارتقای عملکرد آموزشی رابطین سلامت در رابطه با پیشگیری از بیماری سالک [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 245-252]
-
سبک هاب
ادراک از جهت گیری آینده در دانشجویان پزشکی با توجه به سبک های فرزندپروری والدین و سبک های هویت فرزندان [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 206-219]
-
سبک های فرزندپروری
ادراک از جهت گیری آینده در دانشجویان پزشکی با توجه به سبک های فرزندپروری والدین و سبک های هویت فرزندان [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 206-219]
-
سخنرانی
مقایسه ی تأثیر آموزش بی نظمی های قلبی به دو روش سخنرانی و نرم افزار چند رسانه ای بر ماندگاری دانش دانشجویان پرستاری [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 115-121]
-
سکوت سازمانی
بررسی نقش اعتماد و سکوت سازمانی دانشجویان نسبت به مدیران در پیش بینی تعهد آنها به دانشگاه [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 313-322]
-
سلامت روان
بررسی وضعیت سلامت روانی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی واحد بین الملل آبادان و برخی عوامل مرتبط با آن در سال0 139 [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 85-91]
-
سلامت روان
مقاله کوتاه: مقایسه ی میزان افسردگی و سلامت روان در دانشجویان جدیدالورود دانشکده ی علوم پزشکی آبادان در دو سال تحصیلی پیاپی92-91 و 93-92 [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 372-377]
-
سلامت عمومی
بررسی رابطه ی بین هوش هیجانی و سلامت عمومی در دانشجویان پرستاری [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 139-146]
-
سلامت عمومی
بررسی تأثیر آموزش ذهن آگاهی و تنظیم هیجانی بر سلامت عمومی دانش آموزان دختر دبیرستانی شهرستان یاسوج [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 158-164]
-
سواد اطلاعاتی
بررسی وضعیت سواد اطلاعاتی دانشجویان سال آخر کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامهرمز در بازه ی زمانی 1390 – 1389 بر اساس استانداردهای سواد اطلاعاتی ای. سی. آر. ال. [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 364-371]
ش
-
شادکامی
بررسی رابطه ی باورهای مذهبی و شادکامی با موفقیت تحصیلی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 332-338]
-
شایستگی بالینی
خودکارآمدی در شایستگی بالینی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 107-114]
-
شبکه ی اجتماعی علمی ریسرچ گیت
حضور پژوهشگران دانشگاه های علوم پزشکی، آزاد و دولتی شهر اهواز در شبکه ی اجتماعی علمی ریسرچ گیت [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 67-73]
ع
-
عرصه ی بالین
بررسی و تحلیل چالش های آموزش پرستاری در عرصه ی بالین [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 277-284]
-
عضو هیأت علمی
نظرات اعضای هیأت علمی و دستیاران علمی دانشگاه پیام نور استان خوزستان [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 237-244]
-
علاقه به حرفه
بررسی عوامل تأثیرگذار و میزان تأثیر آن ها بر علاقه ی دانشجویان پرستاری نسبت به حرفه ی خود در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان 1392 [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 99-106]
-
عملکرد تحصیلی
تأثیر آموزش به کمک رایانه بر خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانشجویان )رشته ی روانشناسی( [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 339-346]
-
عوامل استرس زای درک شده
بررسی انتظارات دانشجویان پرستاری و مامایی ارومیه از مربی و عوامل استرس زای درک شده در طول آموزش بالینی و تئوری سال 1392 [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 165-175]
-
عوامل درونی
چه عواملی در عصر کنونی بر فرآیند تحصیل دانشجویان رشته ی پزشکی مؤثر است؟ [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 191-197]
-
عوامل مؤثر
مقایسه دیدگاه مدرسان و دانشجویان از عوامل موثر بر «ارزشیابی مدرس توسط دانشجو» در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد: 1391 [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 18-26]
-
عوامل موثر
بررسی عوامل موثر بر توسعه ی آموزش الکترونیکی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 229-236]
ف
-
فرآیند تحصیلی
چه عواملی در عصر کنونی بر فرآیند تحصیل دانشجویان رشته ی پزشکی مؤثر است؟ [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 191-197]
-
فرایند نوین تدریس
بررسی رضایتمندی و یادگیری دانشجویان از آموزش تلفیقی: یک مطالعه ی اقدام پژوهی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 304-312]
ک
-
کارشناسی
ارزیابی کیفی و کمی آموزش روش تحقیق در مقاطع کارشناسی و کارشناسیارشد رشتهی مهندسی بهداشت محیط در دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 51-59]
-
کارشناسیارشد
ارزیابی کیفی و کمی آموزش روش تحقیق در مقاطع کارشناسی و کارشناسیارشد رشتهی مهندسی بهداشت محیط در دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 51-59]
-
کارشناسی ارشد
ارزیابی کیفیت عملکرد گروه های آموزشی دوره ی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی دزفول بر اساس الگوی تعالی بنیادی مدیریت کیفیت اروپایی (EFQM) در سال 1392 [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 147-157]
-
کارکنان
بررسی میزان رضایتمندی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی جندی شاپور اهواز از دوره های آموزش ضمن خدمت مجازی در سال 1393 [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 253-260]
-
کنفرانس موربیدیتی و مورتالیتی
کنفرانس های موربیدیتی و مورتالیتی راه کاری اثربخش در بازآموزی گروه پزشکی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 1-7]
-
کیفیت
ارزیابی کیفیت عملکرد گروه های آموزشی دوره ی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی دزفول بر اساس الگوی تعالی بنیادی مدیریت کیفیت اروپایی (EFQM) در سال 1392 [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 147-157]
گ
-
گروه های آموزشی
ارزیابی کیفیت عملکرد گروه های آموزشی دوره ی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی دزفول بر اساس الگوی تعالی بنیادی مدیریت کیفیت اروپایی (EFQM) در سال 1392 [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 147-157]
-
گزارش صبحگاهی-دانشجویان پزشکی- بهبود کیفیت
مقایسه دیدگاه اعضاء هئت علمی و دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص راهکارهای بهبود کیفیت برگزاری گزارش صبحگاهی(سال1391) [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 27-34]
م
-
محیط بالینی
رضایت دانشجویان پرستاری از محیط آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی ایران [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 356-363]
-
مدرس
مقایسه دیدگاه مدرسان و دانشجویان از عوامل موثر بر «ارزشیابی مدرس توسط دانشجو» در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد: 1391 [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 18-26]
-
مدل بزنف
تأثیر برنامه ی آموزشی مبتنی بر مدل بزنف بر ارتقای عملکرد آموزشی رابطین سلامت در رابطه با پیشگیری از بیماری سالک [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 245-252]
-
مدیر
بررسی نقش اعتماد و سکوت سازمانی دانشجویان نسبت به مدیران در پیش بینی تعهد آنها به دانشگاه [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 313-322]
-
مدیریت دانش
تعیین عوامل مؤثر بر مدیریت دانش در بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 35-42]
-
مربی
بررسی انتظارات دانشجویان پرستاری و مامایی ارومیه از مربی و عوامل استرس زای درک شده در طول آموزش بالینی و تئوری سال 1392 [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 165-175]
-
مزایا
بررسی دیدگاه اساتید پزشکی و دندان پزشکی در خصوص اثرات بالقوه ی سیستم آموزش به کمک -همتایان در دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 61-66]
-
مطالعه کیفی
چالشهای موجود در آموزش بالینی اصول و فنون دانشجویان کارشناسی پرستاری-یک مطالعه ی کیفی [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 74-84]
-
منابع انسانی
بررسی عوامل مؤثر بر بهره وری منابع انسانی؛ موانع و راهکارها (مطالعه ی موردی:حوزه معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بم) [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 323-331]
-
مهارت های بالینی
بررسی میزان دستیابی به حداقل های یادگیری در واحدهای نوزادان و بهداشت مادر و کودک، تنظیم خانواده و موانع اجرای آن از دیدگاه دانشجویان مامایی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 122-130]
-
مهندسی بهداشت محیط
ارزیابی کیفی و کمی آموزش روش تحقیق در مقاطع کارشناسی و کارشناسیارشد رشتهی مهندسی بهداشت محیط در دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 51-59]
-
موانع آموزشی و رفاهی
نظرات اعضای هیأت علمی و دستیاران علمی دانشگاه پیام نور استان خوزستان [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 237-244]
-
موانع اجرایی
بررسی میزان دستیابی به حداقل های یادگیری در واحدهای نوزادان و بهداشت مادر و کودک، تنظیم خانواده و موانع اجرای آن از دیدگاه دانشجویان مامایی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 122-130]
-
موتورهای کاوش تخصصی
مقایسه ی دقت موتورهای جستجوی عمومی و تخصصی در بازیابی تصاویر پزشکی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 130-138]
-
موتورهای کاوش عمومی
مقایسه ی دقت موتورهای جستجوی عمومی و تخصصی در بازیابی تصاویر پزشکی [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 130-138]
-
موفقیت تحصیلی
بررسی رابطه ی باورهای مذهبی و شادکامی با موفقیت تحصیلی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 332-338]
ن
-
نجات بیماران
نامه به سردبیر: پیوند کبد، نجات بیماران، ارتقای آموزش دستیاران [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 378-379]
-
نرم افزار چند رسانه ای
مقایسه ی تأثیر آموزش بی نظمی های قلبی به دو روش سخنرانی و نرم افزار چند رسانه ای بر ماندگاری دانش دانشجویان پرستاری [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 115-121]
-
نگرش
انتظارات از رشته ی تحصیلی و نگرش نسبت به آیندهی شغلی در دانشجویان دانشکده ی بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1392 [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 43-51]
-
نگرش
تأثیر دو روش آموزش CBL و سنتی بر یادگیری، نگرش، رفتار و تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری مقطع کارشناسی: ادغام تئوری و عمل [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 198-205]
-
نگرش
نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نسبت به آموزش جامعه نگر [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 285-293]
-
نگرش
بررسی نگرش دانشجویان نسبت به درس آمار زیستی و استفاده از تکنولوژی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 347-355]
و
-
وضعیت اقتصادی
بررسی وضعیت سلامت روانی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی واحد بین الملل آبادان و برخی عوامل مرتبط با آن در سال0 139 [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 85-91]
-
وضعیت تحصیلی
عوامل مؤثر بر ارزشیابی اساتید از دیدگاه دانشجویان و ارتباط آن با وضعیت تحصیلی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 294-303]
ه
-
هوش هیجانی
بررسی رابطه ی بین هوش هیجانی و سلامت عمومی در دانشجویان پرستاری [دوره 6، شماره 2، 1394، صفحه 139-146]
-
هوش هیجانی
بررسی و مقایسه ی میزان استرس، افسردگی و هوش هیجانی در دانشجویان رشته های علوم پزشکی و دانشجویان رشته های فنی-مهندسی [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 220-228]
-
هویت
ادراک از جهت گیری آینده در دانشجویان پزشکی با توجه به سبک های فرزندپروری والدین و سبک های هویت فرزندان [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 206-219]
ی
-
یادگیری
بررسی تأثیر شیوه ی آموزشی تلفیقی هنر بر خلاقیت و یادگیری دانش آموزان پسر سال اول دبستان [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 52-60]
-
یادگیری
تأثیر دو روش آموزش CBL و سنتی بر یادگیری، نگرش، رفتار و تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری مقطع کارشناسی: ادغام تئوری و عمل [دوره 6، شماره 3، 1394، صفحه 198-205]
-
یادگیری
بررسی رضایتمندی و یادگیری دانشجویان از آموزش تلفیقی: یک مطالعه ی اقدام پژوهی [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 304-312]
-
یادگیری
بررسی نگرش دانشجویان نسبت به درس آمار زیستی و استفاده از تکنولوژی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 6، شماره 4، 1394، صفحه 347-355]
-
یادگیری به کمک همتایان
بررسی دیدگاه اساتید پزشکی و دندان پزشکی در خصوص اثرات بالقوه ی سیستم آموزش به کمک -همتایان در دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 6، شماره 1، 1394، صفحه 61-66]