آا
ب پت
ث ج چ ح خد
ذ ر
ز ژ س
ش ص ض ط ظ ع غ ف
ق ک
گ ل م
ن و ه یهمه
آ
آگاهی
بررسی میزان آگاهی و دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز در رابطه با راهکارهای بلند مدت و کوتاهمدت یادگیری الکترونیکی ترکیبی: یک مطالعهی مقطعی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 30-38]
آموزش
بررسی تأثیر نوشتن گزارش رادیوگرافی در ارتقای کیفیت آموزش تشخیص پوسیدگی و بیماری پریودنتال در دانشجویان دندانپزشکی اهواز [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 64-69]
آموزش از راه دور
بررسی موانع پداگوژیک در توسعهی آموزش الکترونیکی: مطالعهی موردی دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 39-47]
آموزش الکترونیکی
بررسی موانع پداگوژیک در توسعهی آموزش الکترونیکی: مطالعهی موردی دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 39-47]
آموزش مجازی
بررسی موانع پداگوژیک در توسعهی آموزش الکترونیکی: مطالعهی موردی دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 39-47]
ا
استاد راهنما
بررسی معیارهای انتخاب موضوع پایاننامه و استاد راهنما از دیدگاه دانشجویان پزشکی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 49-57]
الگوریتم
بررسی تأثیر ارائهی همزمان علایم بیماری، درمان و مراقبت پرستاری در یادگیری مطالب بیماریها با استفاده از دیاگرام (الگوریتم بیماریها) در محیط نرم افزار Word از دیدگاه دانشجویان پرستاری [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 58-63]
پ
پداگوژیک
بررسی موانع پداگوژیک در توسعهی آموزش الکترونیکی: مطالعهی موردی دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 39-47]
ت
تجربهی بالینی
بررسی ارتباط سلامت روان دانشجویان کارشناسی پرستاری با اولین تجربهی آموزش بالینی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 8-17]
خ
خودکارآمدی
بررسی رابطهی ابعاد کیفیت تجارب یادگیری و احساس خودکارآمدی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی تهران [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 18-29]
د
دانشجویان پزشکی
بررسی معیارهای انتخاب موضوع پایاننامه و استاد راهنما از دیدگاه دانشجویان پزشکی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 49-57]
دانشجوی پرستاری
بررسی ارتباط سلامت روان دانشجویان کارشناسی پرستاری با اولین تجربهی آموزش بالینی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 8-17]
دانشجوی دندانپزشکی
بررسی تأثیر نوشتن گزارش رادیوگرافی در ارتقای کیفیت آموزش تشخیص پوسیدگی و بیماری پریودنتال در دانشجویان دندانپزشکی اهواز [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 64-69]
دانشکدهی دندانپزشکی
ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده به مراجعین بر اساس کوریکولوم آموزشی موجود از دیدگاه دریافت کنندگان این خدمات در دانشکده ی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 1-7]
دیدگاه
بررسی میزان آگاهی و دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز در رابطه با راهکارهای بلند مدت و کوتاهمدت یادگیری الکترونیکی ترکیبی: یک مطالعهی مقطعی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 30-38]
ر
راهکار بلند مدت
بررسی میزان آگاهی و دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز در رابطه با راهکارهای بلند مدت و کوتاهمدت یادگیری الکترونیکی ترکیبی: یک مطالعهی مقطعی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 30-38]
راهکار کوتاه مدت
بررسی میزان آگاهی و دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز در رابطه با راهکارهای بلند مدت و کوتاهمدت یادگیری الکترونیکی ترکیبی: یک مطالعهی مقطعی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 30-38]
رضایتمندی مراجعین
ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده به مراجعین بر اساس کوریکولوم آموزشی موجود از دیدگاه دریافت کنندگان این خدمات در دانشکده ی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 1-7]
س
سخنرانی
بررسی تأثیر ارائهی همزمان علایم بیماری، درمان و مراقبت پرستاری در یادگیری مطالب بیماریها با استفاده از دیاگرام (الگوریتم بیماریها) در محیط نرم افزار Word از دیدگاه دانشجویان پرستاری [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 58-63]
ف
فرسودگی تحصیلی
بررسی رابطهی ابعاد کیفیت تجارب یادگیری و احساس خودکارآمدی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی تهران [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 18-29]
ک
کلیدواژهها: سلامت روان
بررسی ارتباط سلامت روان دانشجویان کارشناسی پرستاری با اولین تجربهی آموزش بالینی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 8-17]
کلیشهی رادیولوژی
بررسی تأثیر نوشتن گزارش رادیوگرافی در ارتقای کیفیت آموزش تشخیص پوسیدگی و بیماری پریودنتال در دانشجویان دندانپزشکی اهواز [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 64-69]
کوریکولوم آموزشی
ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده به مراجعین بر اساس کوریکولوم آموزشی موجود از دیدگاه دریافت کنندگان این خدمات در دانشکده ی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 1-7]
کیفیت تجربهی یادگیری
بررسی رابطهی ابعاد کیفیت تجارب یادگیری و احساس خودکارآمدی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی تهران [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 18-29]
م
موضوع پایاننامه
بررسی معیارهای انتخاب موضوع پایاننامه و استاد راهنما از دیدگاه دانشجویان پزشکی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 49-57]
ی
یادگیری
بررسی تأثیر ارائهی همزمان علایم بیماری، درمان و مراقبت پرستاری در یادگیری مطالب بیماریها با استفاده از دیاگرام (الگوریتم بیماریها) در محیط نرم افزار Word از دیدگاه دانشجویان پرستاری [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 58-63]
یادگیری الکترونیکی ترکیبی
بررسی میزان آگاهی و دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز در رابطه با راهکارهای بلند مدت و کوتاهمدت یادگیری الکترونیکی ترکیبی: یک مطالعهی مقطعی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 30-38]