آ

  • آگاهی بررسی میزان آگاهی و دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز ‌در رابطه با راهکارهای بلند مدت و کوتاه‌مدت یادگیری الکترونیکی ترکیبی: یک مطالعه‌ی مقطعی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 30-38]

  • آموزش بررسی تأثیر نوشتن گزارش رادیوگرافی در ارتقای کیفیت آموزش تشخیص پوسیدگی و بیماری پریودنتال در دانشجویان دندان‌پزشکی اهواز [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 64-69]

  • آموزش از راه دور بررسی موانع پداگوژیک در توسعه‌ی آموزش الکترونیکی: مطالعه‌ی موردی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 39-47]

  • آموزش الکترونیکی بررسی موانع پداگوژیک در توسعه‌ی آموزش الکترونیکی: مطالعه‌ی موردی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 39-47]

  • آموزش مجازی بررسی موانع پداگوژیک در توسعه‌ی آموزش الکترونیکی: مطالعه‌ی موردی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 39-47]

ا

  • استاد راهنما بررسی معیارهای انتخاب موضوع پایان‌نامه و استاد راهنما از دیدگاه دانشجویان پزشکی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 49-57]

  • الگوریتم بررسی تأثیر ‌‌ارائه‌ی همزمان علایم بیماری، درمان و مراقبت پرستاری در یادگیری مطالب بیماری‌ها با استفاده از دیاگرام (الگوریتم بیماری‌ها) در محیط نرم افزار‌ Word از دیدگاه دانشجویان پرستاری [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 58-63]

پ

  • پداگوژیک بررسی موانع پداگوژیک در توسعه‌ی آموزش الکترونیکی: مطالعه‌ی موردی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 39-47]

ت

  • تجربه‌ی بالینی بررسی ارتباط سلامت روان دانشجویان کارشناسی پرستاری با اولین تجربه‌ی آموزش بالینی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 8-17]

خ

  • خودکارآمدی بررسی رابطه‌ی ابعاد کیفیت تجارب یادگیری و احساس خودکارآمدی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی تهران [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 18-29]

د

  • دانشجویان پزشکی بررسی معیارهای انتخاب موضوع پایان‌نامه و استاد راهنما از دیدگاه دانشجویان پزشکی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 49-57]

  • دانشجوی پرستاری بررسی ارتباط سلامت روان دانشجویان کارشناسی پرستاری با اولین تجربه‌ی آموزش بالینی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 8-17]

  • دانشجوی دندان‌پزشکی بررسی تأثیر نوشتن گزارش رادیوگرافی در ارتقای کیفیت آموزش تشخیص پوسیدگی و بیماری پریودنتال در دانشجویان دندان‌پزشکی اهواز [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 64-69]

  • دانشکده‌ی دندانپزشکی ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده به مراجعین بر اساس کوریکولوم آموزشی موجود از دیدگاه دریافت کنندگان این خدمات در دانشکده ی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 1-7]

  • دیدگاه بررسی میزان آگاهی و دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز ‌در رابطه با راهکارهای بلند مدت و کوتاه‌مدت یادگیری الکترونیکی ترکیبی: یک مطالعه‌ی مقطعی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 30-38]

ر

  • راهکار بلند مدت بررسی میزان آگاهی و دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز ‌در رابطه با راهکارهای بلند مدت و کوتاه‌مدت یادگیری الکترونیکی ترکیبی: یک مطالعه‌ی مقطعی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 30-38]

  • راهکار کوتاه مدت بررسی میزان آگاهی و دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز ‌در رابطه با راهکارهای بلند مدت و کوتاه‌مدت یادگیری الکترونیکی ترکیبی: یک مطالعه‌ی مقطعی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 30-38]

  • رضایت‌مندی مراجعین ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده به مراجعین بر اساس کوریکولوم آموزشی موجود از دیدگاه دریافت کنندگان این خدمات در دانشکده ی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 1-7]

س

  • سخنرانی بررسی تأثیر ‌‌ارائه‌ی همزمان علایم بیماری، درمان و مراقبت پرستاری در یادگیری مطالب بیماری‌ها با استفاده از دیاگرام (الگوریتم بیماری‌ها) در محیط نرم افزار‌ Word از دیدگاه دانشجویان پرستاری [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 58-63]

ف

  • فرسودگی تحصیلی بررسی رابطه‌ی ابعاد کیفیت تجارب یادگیری و احساس خودکارآمدی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی تهران [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 18-29]

ک

  • کلید‌واژه‌ها: سلامت روان بررسی ارتباط سلامت روان دانشجویان کارشناسی پرستاری با اولین تجربه‌ی آموزش بالینی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 8-17]

  • کلیشه‌ی رادیولوژی بررسی تأثیر نوشتن گزارش رادیوگرافی در ارتقای کیفیت آموزش تشخیص پوسیدگی و بیماری پریودنتال در دانشجویان دندان‌پزشکی اهواز [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 64-69]

  • کوریکولوم آموزشی ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده به مراجعین بر اساس کوریکولوم آموزشی موجود از دیدگاه دریافت کنندگان این خدمات در دانشکده ی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 1-7]

  • کیفیت تجربه‌ی یادگیری بررسی رابطه‌ی ابعاد کیفیت تجارب یادگیری و احساس خودکارآمدی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی تهران [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 18-29]

م

  • موضوع پایان‌نامه بررسی معیارهای انتخاب موضوع پایان‌نامه و استاد راهنما از دیدگاه دانشجویان پزشکی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 49-57]

ی

  • یادگیری بررسی تأثیر ‌‌ارائه‌ی همزمان علایم بیماری، درمان و مراقبت پرستاری در یادگیری مطالب بیماری‌ها با استفاده از دیاگرام (الگوریتم بیماری‌ها) در محیط نرم افزار‌ Word از دیدگاه دانشجویان پرستاری [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 58-63]

  • یادگیری الکترونیکی ترکیبی بررسی میزان آگاهی و دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز ‌در رابطه با راهکارهای بلند مدت و کوتاه‌مدت یادگیری الکترونیکی ترکیبی: یک مطالعه‌ی مقطعی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 30-38]