دوره 14 (1402)
دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
دوره 3 (1391)
دوره 2 (1390)
دوره 1 (1389)
تعداد مقالات: 18
مقاله پژوهشی
بررسی روایی و پایایی پرسشنامه ی عملکرد تحصیلی فام و تیلور (1999)
ارائه مدلی برای سیاست گذاری درنظام مدارس غیردولتی
مدل یابی عوامل مؤثر بر هدایت تحصیلی دانش آموزان مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران
ارائه مدلی جهت ارتقاء صلاحیت حرفه ای معلمان براساس توانمندسازی روان شناختی و باورهای فراشناختی با میانجیگری خودکارآمدی
بررسی شاخص آموزش و شاخص دو بعدی توسعه در استانهای ایران با روش تحلیل مؤلفههای اساسی
ارائه مدل ساختاری برای ارتقاء آموزش اثربخش ضمن خدمت کارکنان اداری دانشگاه آزاد اسلامی (مورد مطالعه: استان تهران)
شناسایی ابعاد و مولفههای فرآیند نخبهپروری در مدارس ابتدایی کشور ایران
شناسایی و بررسی ابعاد و مؤلفه های فرایندی ارزشیابی کیفی توصیفی در کلاس های چندپایه دوره ابتدایی (یک مطالعه کیفی)
صفحه 100-110
ارائه مدل بکارگیری منتورینگ (توسعه مهارتهای ارتباطی، آموزشی و...) در توسعه فردی
صفحه 111-127
پیش بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس امید به زندگی، شادکامی و معنا در دانش آموزان
صفحه 128-141
ارائه الگوی عوامل موثر بر توسعه حرفهای مدیران مدارس ایران
صفحه 142-157
شناسایی ابعاد، مولفه ها و شاخص های آموزش شهروندی در مدیریت شهرهای هوشمند آینده با استفاده از روش تحلیل عاملی
صفحه 158-172
توسعه جایگاه هیوتاگوژی در مدیران، رویکردی اجتناب ناپذیر
صفحه 173-189
مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر اصطکاک سازمانی در آموزشوپرورش استان گلستان
صفحه 190-204
طراحی روش های تدریس در برنامه درسی ادبیات فارسی مهارت بنیان دوره متوسطه اول
صفحه 205-218
بررسی عوامل موثر بر توسعه آموزش مدیران در دانشگاه علوم پزشکی ایران به منظور ارائه مدل
صفحه 219-232
اعتبارسنجی برنامه درسی صلاحیت های بین فرهنگی دانشجو معلمان در دانشگاه فرهنگیان
صفحه 233-246