دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
دوره 3 (1391)
دوره 2 (1390)
دوره 1 (1389)
تعداد مقالات: 31
مقاله پژوهشی
ارائه مدل علّی – ساختاری برای تعلل ورزی آموزشی در دانشجویان پرستاری و مامایی (کاربرد تحلیل مسیر)
صفحه 319-329
بررسی دیدگاه دانشجویان پزشکی مقاطع کارآموزی، کارورزی و دستیاری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در مورد کاربرد بالینی درس فیزیولوژی
صفحه 330-338
مقایسه اثربخشی آموزش شناختی- رفتاری و آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش بر خودکارآمدی تحصیلی و نشانگان اضطراب اجتماعی دانشجویان علوم پزشکی
صفحه 339-352
بررسی عوامل رفتاری-شناختی موثر بر آموزش در دانشکده داروسازی پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران
صفحه 353-362
مقاله مروری
جایگاه آموزش مجازی در آموزش بالینی رشته های توانبخشی: یک مرور روایتی
صفحه 363-373
مقاله پژوهشی
طراحی مدل تفکر انتقادی در اعضای هیئت علمی حسابداری با هدف ارتقای آموزش
صفحه 374-386
مدل معادله ساختاری ارزشهای تحصیلی، عشق به یادگیری، مهارتهای سطوح بالای تفکر و دستاوردهای تحصیلی دانشجویان پزشکی
صفحه 387-399
ارائه الگوی آموزش الکترونیکی برای دانشگاه های علوم پزشکی استان خوزستان
صفحه 400-414
اشتراک دانش و تفکر تأملی در اساتید درس انگلیسی برای اهداف ویژه رشتههای پیراپزشکی
صفحه 415-430
مقاله کوتاه
طراحی و اجرای آزمون درس عملی کنترل فیزیکو شیمیایی داروها به روش حل مسئله برای دانشجویان دوره عمومی داروسازی
صفحه 431-436
مقاله پژوهشی
شناسایی مؤلفههای همکاریهای علمی بینالمللی در آموزش عالی: مطالعه ای فراترکیب
صفحه 437-453
چالشهای پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دوران پیش و پس از شیوع ویروس کرونا: پژوهشی کیفی
صفحه 454-471
تأثیر تدریس به شیوه تلفیقی بر کیفیت یادگیری- یادسپاری دانشجویان با میانجی گری انگیزش یادگیری به منظور ارائه مدل
صفحه 472-484
بررسی ارتباط ویژگی های شخصیتی با رشته تخصصی مورد علاقه در دانشجویان پزشکی
صفحه 485-498
بررسی رضایتمندی دانشجویان سال آخر و فارغ التحصیلان دوره دکتری عمومی داروسازی کشور از محتوای آموزشی واحدهای منتخب درسی و تأثیر آن بر کیفیت عملکرد داروساز در داروخانه
صفحه 499-510
بررسی تأثیر آموزش احیای قلبی ریوی به روش شبیه سازی بر دانش و مهارت بالینی پرستاران بیمارستان بهارلو
صفحه 511-520
ارزیابی مؤلفه های مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران
صفحه 521-531
رابطه جامعه یادگیرنده حرفهای با نوآوری سازمانی به منظور ارائه مدل
صفحه 532-542
تاثیر روش های نوین آموزش سرمایه گذاری در حوزه بهداشت و درمان بر اعتماد اجتماعی از دیدگاه دانشجویان اقتصاد و علوم اجتماعی
صفحه 543-550
بررسی صلاحیت بالینی دانشجویان مامایی در درس بیماری های زنان: خود ارزیابی
صفحه 551-558
بررسی مولفههای نظام آموزشی ایران و مکتب فلسفی ایدهآلیسم(مطالعه کیفی)
صفحه 559-569
طراحی و اعتباریابی مدل شایستگی برای توسعه آموزش مبتنی بر شایستگی در رشته کارشناسی پرستاری
صفحه 570-584
اولویت بندی عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش مبتنی بر یادگیری مغز محور با تکنیک AHP
صفحه 585-595
ارائه الگوی آموزش های مهارتی اثربخش جهت ارتقای آموزش در مراکز علمی کاربردی
صفحه 596-608
بررسی میزان توانمند سازهای چابکی در ده دانشگاه دولتی شهر تهران
صفحه 609-620
طراحی و اعتباریابی الگوی توانمندسازی اعضای هیئت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان (یک مطالعه آمیخته)
صفحه 621-632
تاثیر اساتید پیشرو و بینالمللیسازی بر توسعه آموزش مجازی به منظور ارائه مدل در دانشگاه علوم پزشکی بابل
صفحه 633-644
ارائه ی مدل تاثیر وفاق سازمانی بر کاهش نفاق سازمانی و افزایش برونداد آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران
صفحه 645-656
طراحی مدل تغییرات حاصل از توسعه آموزش نیروی انسانی در انتقال فناوری درسازمان های یادگیرنده با استفاده از الگوی فرا ابتکاری
صفحه 657-665
ارائه مدلی برای ارتقاء نظام آموزش پزشکی کشور با تراز بین المللی
صفحه 666-678
طراحی الگوی علی-ساختاری آموزش کارآفرینی با تکید بر نظرات نخبگان علمی - دانشگاهی
صفحه 679-689