دوره 14 (1402)
دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
دوره 3 (1391)
دوره 2 (1390)
دوره 1 (1389)
تعداد مقالات: 12
مقاله پژوهشی
بررسی نقش جو آموزشی خلاق بر گرایش به تفکر انتقادی در بین دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی شهر قاین
صفحه 106-118
شناسایی و سطحبندی عوامل مؤثر بر تدریس اثربخش در دانشگاههای علوم پزشکی بر مبنای مدلسازی ساختاری تفسیری (مطالعهی موردی: دانشگاه شهید صدوقی یزد)
صفحه 119-131
پیش بینی رابطه ی بین یادگیری مشارکتی، تفکر خلاق و تفکر انتقادی با مهارتهای اجتماعی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی
صفحه 132-145
ارائهی مدل تأثیرگذاری بلوغ دانش بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی سلامت سازمانی در مراکز آموزشی درمانی استان مازندران
صفحه 146-156
ارزشیابی دفاتر توسعه در دانشکدهها و بیمارستانهای آموزشی: یک ارزشیابی درونی
صفحه 157-170
رابطهی تابآوری و سرزندگی تحصیلی با موفقیت تحصیلی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز
صفحه 171-181
تحلیل مضمون اندیشههای بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در زمینه توسعه آموزش عالی با استفاده از رویکرد نظریهپردازی داده بنیاد
صفحه 182-190
ساخت و اعتبار یابی پرسشنامه ارزیابی کارآیی بیرونی فارغ التحصیلان دانشگاه
صفحه 191-204
شناسایی طرحوارههای ناسازگار اولیه و تعیین نقش آنها در اضطراب آشکار و پنهان دانشجویان مشروطی، افت تحصیلی و ضعف تحصیلی
صفحه 205-218
ارائه الگوی توانمندسازی اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان
صفحه 219-232
بررسی میزان آگاهی و مهارت کارورزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز در خصوص دورهی پیشرفته مراقبت از بیمار ترومایی قبل و بعد از برگزاری کارگاه آموزشی در سال 97-1396
صفحه 233-240
طراحی مدل رهبری توزیعی در نظام آموزش عالی با روش داده بنیاد (مورد مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد)
صفحه 241-250