دوره 14 (1402)
دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
دوره 3 (1391)
دوره 2 (1390)
دوره 1 (1389)
تعداد مقالات: 14
مقایسه ی تأثیر آموزش آناتومی به دو روش سخنرانی و ترکیبی بر میزان یادگیری و یادداری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
صفحه 183-190
بررسی تأثیر پورت فولیوی آموزشی بر صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری
صفحه 191-198
ارزیابی نقش فرایند استقبال بر رفع چالش های مرحله ی گذر دانشجویان جدیدالورود
صفحه 199-206
مقایسه ی سطح یادگیری و بررسی دیدگاه دانشجویان تکنولوژی پرتوشناسی در مورد آموزش با استفاده از شبیهساز دستگاه توموگرافی کامپیوتری و آموزش سنتی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
صفحه 207-213
مقایسه ی تأثیر تدریس به شیوه ی سخنرانی و تدریس مشارکتی با استفاده از پازل بر میزان یادگیری و رضایتمندی دانشجویان پرستاری
صفحه 214-223
بررسی نظرات دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پیرامون تدریس موضوع نشانه شناسی بیماری های ژنتیک
صفحه 224-229
تأثیر آموزش احیای قلبی_ریوی در گروه های همتا بر آگاهی دانشجویان
صفحه 230-237
بررسی ارتباط کیفیت زندگی و عملکرد علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان و ارائه مدل پیش بین، 1392
صفحه 238-246
تأثیرآموزش بر پایه ی نقشه ی مفهومی بر مهارت تصمیم گیری بالینی دانشجویان کارورز پرستاری در اورژانس بیمارستان گلستان شهر اهواز
صفحه 247-255
مفهوم کار تیمی از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: یک مطالعه ی کیفی
صفحه 266-275
بررسی رابطه ی مدیریت دانش و عملکرد سازمانی (مطالعه ی موردی: بیمارستان شهید صدوقی یزد)
صفحه 276-280
نگاهی بر شبیهسازی در پرستاری: یک مطالعه ی مروری
صفحه 281-287
برنامه های آموزش مداوم پزشکی: انگیزه ها و موانع حضور
صفحه 288-293
مقاله پژوهشی
مقاله کوتاه: خودارزیابی دانش و عملکرد پرستاران در برقراری ارتباط با بیماران دارای اختلال ارتباطی
صفحه 294-301