آزادی، بهداد
الگوی مناسب حکمرانی مشارکتی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مدیریت بحران شیوع بیماری های نوظهور [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 14-29]
ا
ابراهیم پور، مژده
شناسایی و اولویت بندی شاخص های تجاری سازی دانش در دانشگاه علوم پزشکی دزفول [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 63-73]
ابراهیمی، سید احسان سادات
شناسایی و اولویت بندی شاخص های تجاری سازی دانش در دانشگاه علوم پزشکی دزفول [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 63-73]
احمدی انگالی، کامبیز
آموزش مدل آماری آمیخته خطی چندمتغیره در داده های طولی چندگانه به دانشجویان پزشکی: مطالعه موردی داده های رشد کودکان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 30-39]
ادیب، یوسف
طراحی و اعتبار یابی پرسشنامه برنامه درسی پنهان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 74-85]
ارجمند، رضا
کیفیت آموزش مجازی ارائه شده در سامانه نوید در دوران اپیدمی کووید-19 از نظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]
اسلامبولچی، علیرضا
الگوی مناسب حکمرانی مشارکتی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مدیریت بحران شیوع بیماری های نوظهور [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 14-29]
اسلامی، کاوه
بررسی تأثیر دوره آموزشی مدرسه تابستانی (آموزش پزشکی) به روش یادگیری مبتنی بر گروه و بازی سازی بر دانش، رضایت دانشجویان علوم پزشکی کشور در سال 1400 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]
اسلامی، کاوه
کیفیت آموزش مجازی ارائه شده در سامانه نوید در دوران اپیدمی کووید-19 از نظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]
اقبالیان نورانی زاده، پریسا
ارزیابی دوره های آموزش الکترونیک برپایه عناصر طراحی آموزشی ادی (ADDIE) در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 85-96]
امیدیان، فرانک
شناسایی و اولویت بندی شاخص های تجاری سازی دانش در دانشگاه علوم پزشکی دزفول [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 63-73]
ب
بابائی حیدرآبادی، اکبر
کیفیت آموزش مجازی ارائه شده در سامانه نوید در دوران اپیدمی کووید-19 از نظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]
بذرافکن، لیلا
بررسی اثر بخشی آموزش به روش شبیه سازی و گزارش دهی در گروه های کوچک بر عملکرد تیم احیا نوزادان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 160-168]
بهرامی، رضا
بررسی اثر بخشی آموزش به روش شبیه سازی و گزارش دهی در گروه های کوچک بر عملکرد تیم احیا نوزادان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 160-168]
بهزادی، محمدحسن
آموزش مدل آماری آمیخته خطی چندمتغیره در داده های طولی چندگانه به دانشجویان پزشکی: مطالعه موردی داده های رشد کودکان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 30-39]
بهلولی، لیلا
بررسی پدیدارشناسی مدیریت دانش در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 169-179]
بیات، بهروز
الگوی مناسب حکمرانی مشارکتی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مدیریت بحران شیوع بیماری های نوظهور [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 14-29]
بیگلری، فرشته
ارائه مدل مناسب اخلاق حرفه ای در نظام آموزش عالی سلامت دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 119-129]
پ
پرسته قمبوانی، فاطمه
طراحی و تدوین چارچوب مفهومی خودیادگیری دانشجویان در دانشگاه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 180-192]
ت
تقوایی یزدی، مریم
شناسایی عوامل مؤثر بر عدالت آموزشی و نقش آن در پویایی و شادابی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران جهت ارائه مدل [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 207-219]
ج
جهانیان، رمضان
ارائه ی الگوی دانشگاه نسل چهارم (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 193-206]
جهانی فرد، الهام
کیفیت آموزش مجازی ارائه شده در سامانه نوید در دوران اپیدمی کووید-19 از نظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]
ح
حافظی، حسین
تنگناها و موانع بین المللی شدن برنامه درسی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 51-62]
حسن زاده کرمانشاهی، محمد صالح
کیفیت آموزش مجازی ارائه شده در سامانه نوید در دوران اپیدمی کووید-19 از نظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]
حمیدی، کامبیز
الگوی مناسب حکمرانی مشارکتی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مدیریت بحران شیوع بیماری های نوظهور [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 14-29]
حمیدی فر، فاطمه
ارائه الگوی مدیریت بهرهوری اعضای هیئت علمی دانشگاههای آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 40-50]
حیدری، سارا
بررسی تأثیر دوره آموزشی مدرسه تابستانی (آموزش پزشکی) به روش یادگیری مبتنی بر گروه و بازی سازی بر دانش، رضایت دانشجویان علوم پزشکی کشور در سال 1400 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]
حیدری، علیرضا
تبیین راهکارهای اجرایی جهت بهبود وضعیت کارآموزی در عرصه رشته بهداشت عمومی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 145-159]
خ
خادمی، جواد
تبیین راهکارهای اجرایی جهت بهبود وضعیت کارآموزی در عرصه رشته بهداشت عمومی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 145-159]
خادمی، سولماز
طراحی الگوی شایستگیهای استدلال بالینی دانشجویان رشته پزشکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 130-144]
خطیرنامنی، زهرا
تبیین راهکارهای اجرایی جهت بهبود وضعیت کارآموزی در عرصه رشته بهداشت عمومی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 145-159]
خواجه علی، نسرین
بررسی تأثیر دوره آموزشی مدرسه تابستانی (آموزش پزشکی) به روش یادگیری مبتنی بر گروه و بازی سازی بر دانش، رضایت دانشجویان علوم پزشکی کشور در سال 1400 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]
خوش نژاد، زهرا
ارائه ی الگوی دانشگاه نسل چهارم (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 193-206]
ر
راسخ جهرمی، اطهر
طراحی الگوی شایستگیهای استدلال بالینی دانشجویان رشته پزشکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 130-144]
رحیمی، فاطمه
مقایسه تأثیر یادگیری مشارکتی و شیوه سنتی یادگیری (سخنرانی) بر مهارتهای ارتباطی دانشجویان مقطع پایه رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز درسال 1398 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 109-118]
رضایی، مهرداد
بررسی اثر بخشی آموزش به روش شبیه سازی و گزارش دهی در گروه های کوچک بر عملکرد تیم احیا نوزادان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 160-168]
رضوی نژاد، سید مستجاب
بررسی اثر بخشی آموزش به روش شبیه سازی و گزارش دهی در گروه های کوچک بر عملکرد تیم احیا نوزادان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 160-168]
رفیعی، نرگس
تبیین راهکارهای اجرایی جهت بهبود وضعیت کارآموزی در عرصه رشته بهداشت عمومی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 145-159]
رفیعی، نفیسه
ارزیابی دوره های آموزش الکترونیک برپایه عناصر طراحی آموزشی ادی (ADDIE) در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 85-96]
رهگذر، حسن
مقایسه تأثیر یادگیری مشارکتی و شیوه سنتی یادگیری (سخنرانی) بر مهارتهای ارتباطی دانشجویان مقطع پایه رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز درسال 1398 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 109-118]
ز
زندحسامی، حسام
آموزش رهبری دوسوتوان در کسب و کارهای نوپای دانش بنیان با رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 220-233]
زهادت پور، زهرا
بررسی اثر بخشی آموزش به روش شبیه سازی و گزارش دهی در گروه های کوچک بر عملکرد تیم احیا نوزادان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 160-168]
س
سلیمی، مهتاب
ارائه ی الگوی دانشگاه نسل چهارم (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 193-206]
سیاح برگرد، مهدی
کیفیت آموزش مجازی ارائه شده در سامانه نوید در دوران اپیدمی کووید-19 از نظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]
سید نقدی، میر علی
آموزش رهبری دوسوتوان در کسب و کارهای نوپای دانش بنیان با رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 220-233]
ش
شاکریان، نرگس
بررسی تأثیر دوره آموزشی مدرسه تابستانی (آموزش پزشکی) به روش یادگیری مبتنی بر گروه و بازی سازی بر دانش، رضایت دانشجویان علوم پزشکی کشور در سال 1400 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]
شریفی، زهرا
بررسی تأثیر دوره آموزشی مدرسه تابستانی (آموزش پزشکی) به روش یادگیری مبتنی بر گروه و بازی سازی بر دانش، رضایت دانشجویان علوم پزشکی کشور در سال 1400 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]
شریفی فرد، منا
کیفیت آموزش مجازی ارائه شده در سامانه نوید در دوران اپیدمی کووید-19 از نظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]
شکورنیا، عبدالحسین
بررسی تأثیر دوره آموزشی مدرسه تابستانی (آموزش پزشکی) به روش یادگیری مبتنی بر گروه و بازی سازی بر دانش، رضایت دانشجویان علوم پزشکی کشور در سال 1400 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]
ط
طالبی، بهنام
طراحی و اعتبار یابی پرسشنامه برنامه درسی پنهان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 74-85]
طهماسبی بلداجی، فاطمه
بررسی تأثیر دوره آموزشی مدرسه تابستانی (آموزش پزشکی) به روش یادگیری مبتنی بر گروه و بازی سازی بر دانش، رضایت دانشجویان علوم پزشکی کشور در سال 1400 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]
طهماسبی بلداجی، فاطمه
شناسایی و اولویت بندی شاخص های تجاری سازی دانش در دانشگاه علوم پزشکی دزفول [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 63-73]
ع
عبدالهی، مژگان
طراحی و تدوین چارچوب مفهومی خودیادگیری دانشجویان در دانشگاه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 180-192]
عبدالهی، مژگان
ارائه ی الگوی دانشگاه نسل چهارم (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 193-206]
عزیزی نژاد، بهاره
بررسی پدیدارشناسی مدیریت دانش در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 169-179]
عمرانی، مجید
آموزش رهبری دوسوتوان در کسب و کارهای نوپای دانش بنیان با رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 220-233]
غ
غفاریان، سامره
ارائه الگوی مدیریت بهرهوری اعضای هیئت علمی دانشگاههای آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 40-50]
ف
فرنوش، رحمان
آموزش مدل آماری آمیخته خطی چندمتغیره در داده های طولی چندگانه به دانشجویان پزشکی: مطالعه موردی داده های رشد کودکان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 30-39]
فلات جانکی، مینا
شناسایی و اولویت بندی شاخص های تجاری سازی دانش در دانشگاه علوم پزشکی دزفول [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 63-73]
ق
قاسمی، فاطمه
مقایسه تأثیر یادگیری مشارکتی و شیوه سنتی یادگیری (سخنرانی) بر مهارتهای ارتباطی دانشجویان مقطع پایه رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز درسال 1398 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 109-118]
ک
کجوری، جواد
بررسی اثر بخشی آموزش به روش شبیه سازی و گزارش دهی در گروه های کوچک بر عملکرد تیم احیا نوزادان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 160-168]
کردستانی، فرشته
ارائه الگوی مدیریت بهرهوری اعضای هیئت علمی دانشگاههای آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 40-50]
کرمی نژاد، زهرا
بررسی تأثیر دوره آموزشی مدرسه تابستانی (آموزش پزشکی) به روش یادگیری مبتنی بر گروه و بازی سازی بر دانش، رضایت دانشجویان علوم پزشکی کشور در سال 1400 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]
کریمی، آصف
آموزش رهبری دوسوتوان در کسب و کارهای نوپای دانش بنیان با رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 220-233]
کمالی، تقی
ارائه مدل مناسب اخلاق حرفه ای در نظام آموزش عالی سلامت دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 119-129]
کیهان، جواد
بررسی پدیدارشناسی مدیریت دانش در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 169-179]
ل
لبادی، زهرا
طراحی و تدوین چارچوب مفهومی خودیادگیری دانشجویان در دانشگاه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 180-192]
م
محمدی، مهدی
طراحی الگوی شایستگیهای استدلال بالینی دانشجویان رشته پزشکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 130-144]
محمودی، امیرحسین
ارائه الگوی مدیریت بهرهوری اعضای هیئت علمی دانشگاههای آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 40-50]
مرادی، طاهره
طراحی و تدوین چارچوب مفهومی خودیادگیری دانشجویان در دانشگاه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 180-192]
مرادی، مریم
آموزش مدل آماری آمیخته خطی چندمتغیره در داده های طولی چندگانه به دانشجویان پزشکی: مطالعه موردی داده های رشد کودکان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 30-39]
مراغی، الهام
کیفیت آموزش مجازی ارائه شده در سامانه نوید در دوران اپیدمی کووید-19 از نظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]
مرتضی، ارسلان
طراحی و اعتبار یابی پرسشنامه برنامه درسی پنهان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 74-85]
مهربانی، مریم
شناسایی عوامل مؤثر بر عدالت آموزشی و نقش آن در پویایی و شادابی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران جهت ارائه مدل [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 207-219]
ن
ناصری جهرمی، رضا
طراحی الگوی شایستگیهای استدلال بالینی دانشجویان رشته پزشکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 130-144]
نبیئی، پرستو
طراحی الگوی شایستگیهای استدلال بالینی دانشجویان رشته پزشکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 130-144]
نجفی، امیر
ارائه مدل مناسب اخلاق حرفه ای در نظام آموزش عالی سلامت دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 119-129]
نیاز آذری، کیومرث
شناسایی عوامل مؤثر بر عدالت آموزشی و نقش آن در پویایی و شادابی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران جهت ارائه مدل [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 207-219]
نیک نفس، جواد
الگوی مناسب حکمرانی مشارکتی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مدیریت بحران شیوع بیماری های نوظهور [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 14-29]
و
وحدت بوراشان، رقیه
بررسی پدیدارشناسی مدیریت دانش در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 169-179]
ی
یارمحمودی، فاطمه
بررسی اثر بخشی آموزش به روش شبیه سازی و گزارش دهی در گروه های کوچک بر عملکرد تیم احیا نوزادان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 160-168]