آ
-
آزادی، بهداد
الگوی مناسب حکمرانی مشارکتی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مدیریت بحران شیوع بیماری های نوظهور [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 14-29]
ا
-
ابراهیم پور، مژده
شناسایی و اولویت بندی شاخص های تجاری سازی دانش در دانشگاه علوم پزشکی دزفول [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 63-73]
-
ابراهیمی، سید احسان سادات
شناسایی و اولویت بندی شاخص های تجاری سازی دانش در دانشگاه علوم پزشکی دزفول [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 63-73]
-
ابراهیمی، علی
طراحی چارچوب بهبود کاربست برنامه ریزی آمایش سرزمین در توسعه آموزش های علمی-کاربردی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 509-523]
-
ابیلی، خدایار
شناسایی ابعاد و موانع خودتوسعهای شایستگیهای اعضای هیأت علمی برای هدایت پایاننامهها و رسالههای دانشجویی: یک مطالعه اسنادی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 441-460]
-
احمدی انگالی، کامبیز
آموزش مدل آماری آمیخته خطی چندمتغیره در داده های طولی چندگانه به دانشجویان پزشکی: مطالعه موردی داده های رشد کودکان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 30-39]
-
اخوان، حامد
شناسایی ابعاد، مولفه ها و شاخص های آموزش شهروندی در مدیریت شهرهای هوشمند آینده با استفاده از روش تحلیل عاملی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 158-172]
-
ادیب، یوسف
طراحی و اعتبار یابی پرسشنامه برنامه درسی پنهان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 74-85]
-
ارجمند، رضا
کیفیت آموزش مجازی ارائه شده در سامانه نوید در دوران اپیدمی کووید-19 از نظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]
-
ارجمندنیا تبریز، علی
ارائه مدلی برای سیاست گذاری درنظام مدارس غیردولتی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 16-28]
-
ارشادی زاده، حسین
بررسی شاخص آموزش و شاخص دو بعدی توسعه در استانهای ایران با روش تحلیل مؤلفههای اساسی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 60-74]
-
اسدی، محمود
ارائه مدلی مناسب برای فرآیند یاددهی– یادگیری در نظام دانشگاهی کشور [دوره 13، شماره 4، 1401]
-
اسلامبولچی، علیرضا
الگوی مناسب حکمرانی مشارکتی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مدیریت بحران شیوع بیماری های نوظهور [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 14-29]
-
اسلام پناه، مریم
مدل یابی عوامل مؤثر بر هدایت تحصیلی دانش آموزان مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 29-44]
-
اسلامی، کاوه
بررسی تأثیر دوره آموزشی مدرسه تابستانی (آموزش پزشکی) به روش یادگیری مبتنی بر گروه و بازی سازی بر دانش، رضایت دانشجویان علوم پزشکی کشور در سال 1400 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]
-
اسلامی، کاوه
کیفیت آموزش مجازی ارائه شده در سامانه نوید در دوران اپیدمی کووید-19 از نظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]
-
افروز، غلامعلی
بررسی نشاط معنوی و مهارت های ارتباطی دانشجویان و دانش آموختگان تیزهوش با ورود به دانشگاه قبل از 15 سالگی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 282-294]
-
افقه، سید مرتضی
بررسی شاخص آموزش و شاخص دو بعدی توسعه در استانهای ایران با روش تحلیل مؤلفههای اساسی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 60-74]
-
افکانه، صغری
ارائه الگوی توسعه آینده پژوهی مدیریت دانش در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران (مطالعه موردی: رشته علوم تربیتی) [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 295-309]
-
افکانه، صغری
ارائه مدلی جهت ارتقاء صلاحیت حرفه ای معلمان براساس توانمندسازی روان شناختی و باورهای فراشناختی با میانجیگری خودکارآمدی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 45-59]
-
اقبالیان نورانی زاده، پریسا
ارزیابی دوره های آموزش الکترونیک برپایه عناصر طراحی آموزشی ادی (ADDIE) در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 85-96]
-
اکبری لاکه، مریم
بررسی دیدگاه اساتید مشاور در زمینه علل افت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی اراک [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 551-563]
-
امیدیان، فرانک
شناسایی و اولویت بندی شاخص های تجاری سازی دانش در دانشگاه علوم پزشکی دزفول [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 63-73]
-
اولادیان، معصومه
ارائه مدلی برای سیاست گذاری درنظام مدارس غیردولتی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 16-28]
-
اولادیان، معصومه
شناسایی ابعاد، مولفه ها و شاخص های آموزش شهروندی در مدیریت شهرهای هوشمند آینده با استفاده از روش تحلیل عاملی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 158-172]
-
اولادیان، معصومه
ارائه مدلی مناسب برای فرآیند یاددهی– یادگیری در نظام دانشگاهی کشور [دوره 13، شماره 4، 1401]
-
ایمانی، محمدتقی
ارائه مدلی مناسب برای فرآیند یاددهی– یادگیری در نظام دانشگاهی کشور [دوره 13، شماره 4، 1401]
-
ایمانی گله پردسری، محمد نقی
آموزش مجازی در جهت ارتقا کیفیت یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 395-410]
-
ایمانی گله پردسری، محمد نقی
شناسایی مؤلفههای ساختار سازمانی مبتنی بر شاخص های بهبود و توسعه آموزشی در دانشگاه فرهنگیان (مطالعه کیفی) [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 634-646]
ب
-
بابائی حیدرآبادی، اکبر
کیفیت آموزش مجازی ارائه شده در سامانه نوید در دوران اپیدمی کووید-19 از نظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]
-
باوی، ساسان
بررسی رابطه سبک های شناختی، راهبردهای شناختی و فراشناختی با عزت نفس و سازگاری اجتماعی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 604-615]
-
بخشی، جواد
شناسایی ابعاد و مولفههای حکمرانی خوب در دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه یک [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 411-425]
-
بذرافکن، لیلا
بررسی اثر بخشی آموزش به روش شبیه سازی و گزارش دهی در گروه های کوچک بر عملکرد تیم احیا نوزادان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 160-168]
-
براتعلی، مریم
ضرورت طراحی بسته آموزشی مشاوره ی برنامه درسی با رویکرد تربیت مغز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 346-360]
-
برکت، غلامحسین
توسعه جایگاه هیوتاگوژی در مدیران، رویکردی اجتناب ناپذیر [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 173-189]
-
برنج فروش آذر، گیتی
ارائه مدلی جهت ارتقاء صلاحیت حرفه ای معلمان براساس توانمندسازی روان شناختی و باورهای فراشناختی با میانجیگری خودکارآمدی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 45-59]
-
بنی طبا، سید مصطفی
اثربخشی درمان ذهنآگاهی مثبت محور و درمان شناختی رفتاری بر نشخوارفکری و بهزیستی روان شناختی دانشجویان افسرده دانشکده توانبخشی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 426-440]
-
بهارلو، رسول
بررسی نگرش اساتید دانشگاه علوم پزشکی جهرم نسبت به عوامل موثر بر عدم رضایتمندی تحصیلی دانشجویان پرستاری، پیراپزشکی و بهداشت در سال 1398 [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 627-638]
-
بهتوئی، لادن
آموزش مجازی در جهت ارتقا کیفیت یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 395-410]
-
بهرامی، رضا
بررسی اثر بخشی آموزش به روش شبیه سازی و گزارش دهی در گروه های کوچک بر عملکرد تیم احیا نوزادان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 160-168]
-
بهروزی، محمد
طراحی روش های تدریس در برنامه درسی ادبیات فارسی مهارت بنیان دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 205-218]
-
بهزادی، محمدحسن
آموزش مدل آماری آمیخته خطی چندمتغیره در داده های طولی چندگانه به دانشجویان پزشکی: مطالعه موردی داده های رشد کودکان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 30-39]
-
بهلولی، لیلا
بررسی پدیدارشناسی مدیریت دانش در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 169-179]
-
بیات، بهروز
الگوی مناسب حکمرانی مشارکتی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مدیریت بحران شیوع بیماری های نوظهور [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 14-29]
-
بی پروای حقیقی، سمیه
بکارگیری حل جدول کلمات متقاطع بعنوان تکالیف آموزشی در نرم افزار ویژه یادگیری الکترونیک دانشگاه (نوید) برای دانشجویان علوم توانبخشی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 565-580]
-
بیگلری، فرشته
ارائه مدل مناسب اخلاق حرفه ای در نظام آموزش عالی سلامت دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 119-129]
پ
-
پرسته قمبوانی، فاطمه
طراحی و تدوین چارچوب مفهومی خودیادگیری دانشجویان در دانشگاه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 180-192]
-
پرسته قمبوانی، فاطمه
طراحی مدل کـدهای اخلاقی و رفتاری اعضای هیات علمی دانشگاههای ایران با استفاده از نظریه زمینهایی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 524-535]
-
پورسینا، نرگس
مقایسه اثر روش تدریس ترکیبی و سنتی بر دانش و نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 338-348]
-
پیرانی، ذبیح
پیش بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس امید به زندگی، شادکامی و معنا در دانش آموزان [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 128-141]
ت
-
ترکی، خدیجه
ضرورت طراحی بسته آموزشی مشاوره ی برنامه درسی با رویکرد تربیت مغز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 346-360]
-
تقوایی یزدی، مریم
شناسایی عوامل مؤثر بر عدالت آموزشی و نقش آن در پویایی و شادابی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران جهت ارائه مدل [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 207-219]
-
تقی پور ظهیر، علی
ارائه مدل ساختاری برای ارتقاء آموزش اثربخش ضمن خدمت کارکنان اداری دانشگاه آزاد اسلامی (مورد مطالعه: استان تهران) [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 75-86]
ج
-
جهانیان، رمضان
ارائه ی الگوی دانشگاه نسل چهارم (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 193-206]
-
جهانی فرد، الهام
کیفیت آموزش مجازی ارائه شده در سامانه نوید در دوران اپیدمی کووید-19 از نظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]
-
جوادی پور، محمد
شناسایی ابعاد و موانع خودتوسعهای شایستگیهای اعضای هیأت علمی برای هدایت پایاننامهها و رسالههای دانشجویی: یک مطالعه اسنادی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 441-460]
چ
-
چناری، علیرضا
ارائه الگوی توسعه آینده پژوهی مدیریت دانش در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران (مطالعه موردی: رشته علوم تربیتی) [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 295-309]
-
چناری، علیرضا
ارائه مدل بکارگیری منتورینگ (توسعه مهارتهای ارتباطی، آموزشی و...) در توسعه فردی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 111-127]
ح
-
حافظی، حسین
تنگناها و موانع بین المللی شدن برنامه درسی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 51-62]
-
حسن زاده امیری، محمد
شناسایی شاخص های اصلی تاثیرگذار و تاثیرپذیر الگوی تعامل سازنده کانون های دانش آفرین دانشگاه و صنعت در ایران [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 592-604]
-
حسن زاده کرمانشاهی، محمد صالح
کیفیت آموزش مجازی ارائه شده در سامانه نوید در دوران اپیدمی کووید-19 از نظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]
-
حسین پور، محمد
توسعه جایگاه هیوتاگوژی در مدیران، رویکردی اجتناب ناپذیر [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 173-189]
-
حسین زاده، بابک
تاثیر برنامه درسی خلاقیت محور با رویکرد پسانوین گرایانه در توسعه آموزش مجازی به منظور ارائه مدل در آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 13، شماره 0، 1401]
-
حسینی، محمدعلی
طراحی چارچوب بهبود کاربست برنامه ریزی آمایش سرزمین در توسعه آموزش های علمی-کاربردی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 509-523]
-
حسینی درونکلا، سیده زهرا
تاثیر برنامه درسی خلاقیت محور با رویکرد پسانوین گرایانه در توسعه آموزش مجازی به منظور ارائه مدل در آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 13، شماره 0، 1401]
-
حکیم زاده، رضوان
شناسایی ابعاد و موانع خودتوسعهای شایستگیهای اعضای هیأت علمی برای هدایت پایاننامهها و رسالههای دانشجویی: یک مطالعه اسنادی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 441-460]
-
حمیدی، کامبیز
الگوی مناسب حکمرانی مشارکتی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مدیریت بحران شیوع بیماری های نوظهور [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 14-29]
-
حمیدی فر، فاطمه
ارائه الگوی مدیریت بهرهوری اعضای هیئت علمی دانشگاههای آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 40-50]
-
حیدری، سارا
بررسی تأثیر دوره آموزشی مدرسه تابستانی (آموزش پزشکی) به روش یادگیری مبتنی بر گروه و بازی سازی بر دانش، رضایت دانشجویان علوم پزشکی کشور در سال 1400 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]
-
حیدری، علیرضا
تبیین راهکارهای اجرایی جهت بهبود وضعیت کارآموزی در عرصه رشته بهداشت عمومی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 145-159]
-
حیدری قادیکلایی، لاله
ارائه مدلی جهت ارزیابی توانمندی حرفه ای منابع انسانی غیر هیات علمی دانشگاه های آزاد استان تهران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 441-493]
خ
-
خادمی، جواد
تبیین راهکارهای اجرایی جهت بهبود وضعیت کارآموزی در عرصه رشته بهداشت عمومی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 145-159]
-
خادمی، سولماز
طراحی الگوی شایستگیهای استدلال بالینی دانشجویان رشته پزشکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 130-144]
-
خالق زاده آهنگر، حسین
ارزیابی اخلاق حرفهای تدریس استاد از دیدگاه دانشجویان مقطع علوم پایه پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 616-626]
-
خانزادی، خدیجه
شناسایی شاخص های اصلی تاثیرگذار و تاثیرپذیر الگوی تعامل سازنده کانون های دانش آفرین دانشگاه و صنعت در ایران [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 592-604]
-
خطیرنامنی، زهرا
تبیین راهکارهای اجرایی جهت بهبود وضعیت کارآموزی در عرصه رشته بهداشت عمومی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 145-159]
-
خلیلی، آصف
ارزشیابی کتاب "زبان انگلیسی برای دانشجویان پزشکی" از نظر اساتید پزشکی و زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 349-369]
-
خواجه علی، نسرین
بررسی تأثیر دوره آموزشی مدرسه تابستانی (آموزش پزشکی) به روش یادگیری مبتنی بر گروه و بازی سازی بر دانش، رضایت دانشجویان علوم پزشکی کشور در سال 1400 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]
-
خواجوی، آناهیتا
بررسی رابطه سبک های شناختی، راهبردهای شناختی و فراشناختی با عزت نفس و سازگاری اجتماعی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 604-615]
-
خوش نژاد، زهرا
ارائه ی الگوی دانشگاه نسل چهارم (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 193-206]
-
خونساری، یحیی
آموزش مجازی در جهت ارتقا کیفیت یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 395-410]
-
خیرخواه، معصومه
تبیین عدالت آموزشی در دانشگاه های علوم پزشکی: یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 494-509]
د
-
دلخوش کسمایی، ابوالقاسم
ارائه مدلی برای سیاست گذاری درنظام مدارس غیردولتی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 16-28]
-
دهقانی، علی
بررسی نگرش اساتید دانشگاه علوم پزشکی جهرم نسبت به عوامل موثر بر عدم رضایتمندی تحصیلی دانشجویان پرستاری، پیراپزشکی و بهداشت در سال 1398 [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 627-638]
-
دهقانی، مرضیه
روایتپژوهی تجربیات یک استاد دانشگاه در مسیر هیأت علمی شدن در دانشگاههای وزارت علوم و مشکلات ارتقای مرتبه علمی استادان در آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 4، 1401]
ر
-
راستگو، اعظم
تبیین عدالت آموزشی در دانشگاه های علوم پزشکی: یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 494-509]
-
راسخ جهرمی، اطهر
طراحی الگوی شایستگیهای استدلال بالینی دانشجویان رشته پزشکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 130-144]
-
ربیعی غلامی، اسماء
آگاهی و نگرش دستیاران در بکارگیری پزشکی مبتنی بر شواهد [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 310-321]
-
رحمانی، کیمیا
ادراک دانشجویان پزشکی عمومی در مقاطع مختلف آموزشی از جو آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قزوین [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 536-550]
-
رحمانی، محمدنور
شناسایی مولفه های ارتقاء محیط یادگیری حرفه ای الکترونیکی مدیران [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 579-591]
-
رحیمی، فاطمه
مقایسه تأثیر یادگیری مشارکتی و شیوه سنتی یادگیری (سخنرانی) بر مهارتهای ارتباطی دانشجویان مقطع پایه رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز درسال 1398 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 109-118]
-
رزقی شیرسوار، هادی
شناسایی شاخص های اصلی تاثیرگذار و تاثیرپذیر الگوی تعامل سازنده کانون های دانش آفرین دانشگاه و صنعت در ایران [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 592-604]
-
رشادت جو، حمیده
طراحی چارچوب بهبود کاربست برنامه ریزی آمایش سرزمین در توسعه آموزش های علمی-کاربردی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 509-523]
-
رضایی، علی محمد
بررسی روایی و پایایی پرسشنامه ی عملکرد تحصیلی فام و تیلور (1999) [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 1-15]
-
رضایی، مهرداد
بررسی اثر بخشی آموزش به روش شبیه سازی و گزارش دهی در گروه های کوچک بر عملکرد تیم احیا نوزادان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 160-168]
-
رضوی نژاد، سید مستجاب
بررسی اثر بخشی آموزش به روش شبیه سازی و گزارش دهی در گروه های کوچک بر عملکرد تیم احیا نوزادان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 160-168]
-
رفعت، محمد حسن
طراحی روش های تدریس در برنامه درسی ادبیات فارسی مهارت بنیان دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 205-218]
-
رفیعی، نرگس
تبیین راهکارهای اجرایی جهت بهبود وضعیت کارآموزی در عرصه رشته بهداشت عمومی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 145-159]
-
رفیعی، نفیسه
ارزیابی دوره های آموزش الکترونیک برپایه عناصر طراحی آموزشی ادی (ADDIE) در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 85-96]
-
رمضانی لیمائی، علی
ارائه مدل ساختاری برای ارتقاء آموزش اثربخش ضمن خدمت کارکنان اداری دانشگاه آزاد اسلامی (مورد مطالعه: استان تهران) [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 75-86]
-
رهگذر، حسن
مقایسه تأثیر یادگیری مشارکتی و شیوه سنتی یادگیری (سخنرانی) بر مهارتهای ارتباطی دانشجویان مقطع پایه رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز درسال 1398 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 109-118]
-
روانبخش، مجید
بکارگیری حل جدول کلمات متقاطع بعنوان تکالیف آموزشی در نرم افزار ویژه یادگیری الکترونیک دانشگاه (نوید) برای دانشجویان علوم توانبخشی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 565-580]
-
ریگی، عبدالغنی
فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانشناختی (روانی – آموزشی) بر خودکارآمدی دانشجویان در ایران به روش هویت و کرامر [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 234-254]
-
ریگی کوته، بهزاد
فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانشناختی (روانی – آموزشی) بر خودکارآمدی دانشجویان در ایران به روش هویت و کرامر [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 234-254]
ز
-
زارع بنادکوکی، سودابه
طراحی مدل کـدهای اخلاقی و رفتاری اعضای هیات علمی دانشگاههای ایران با استفاده از نظریه زمینهایی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 524-535]
-
زارعی، علی
شناسایی ابعاد و موانع خودتوسعهای شایستگیهای اعضای هیأت علمی برای هدایت پایاننامهها و رسالههای دانشجویی: یک مطالعه اسنادی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 441-460]
-
زارعی، علی
روایتپژوهی تجربیات یک استاد دانشگاه در مسیر هیأت علمی شدن در دانشگاههای وزارت علوم و مشکلات ارتقای مرتبه علمی استادان در آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 4، 1401]
-
زاهدی فر، فریبا
ادراک دانشجویان پزشکی عمومی در مقاطع مختلف آموزشی از جو آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قزوین [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 536-550]
-
زمانی، پیمان
بکارگیری حل جدول کلمات متقاطع بعنوان تکالیف آموزشی در نرم افزار ویژه یادگیری الکترونیک دانشگاه (نوید) برای دانشجویان علوم توانبخشی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 565-580]
-
زندحسامی، حسام
آموزش رهبری دوسوتوان در کسب و کارهای نوپای دانش بنیان با رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 220-233]
-
زنگنه مطلق، فیروزه
پیش بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس امید به زندگی، شادکامی و معنا در دانش آموزان [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 128-141]
-
زهادت پور، زهرا
بررسی اثر بخشی آموزش به روش شبیه سازی و گزارش دهی در گروه های کوچک بر عملکرد تیم احیا نوزادان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 160-168]
-
زین العابدینی، مریم
ارزشیابی کتاب "زبان انگلیسی برای دانشجویان پزشکی" از نظر اساتید پزشکی و زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 349-369]
س
-
سادات طباطبایی نژاد، فاطمه
اثربخشی درمان ذهنآگاهی مثبت محور و درمان شناختی رفتاری بر نشخوارفکری و بهزیستی روان شناختی دانشجویان افسرده دانشکده توانبخشی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 426-440]
-
سادات موسوی، مریم
اثربخشی درمان ذهنآگاهی مثبت محور و درمان شناختی رفتاری بر نشخوارفکری و بهزیستی روان شناختی دانشجویان افسرده دانشکده توانبخشی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 426-440]
-
سارانی یازتپه، جعفر
فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانشناختی (روانی – آموزشی) بر خودکارآمدی دانشجویان در ایران به روش هویت و کرامر [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 234-254]
-
سالاری، یحیی
مدل یابی عوامل مؤثر بر هدایت تحصیلی دانش آموزان مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 29-44]
-
سبحانی، عبدالرضا
ارائه مدل ساختاری برای ارتقاء آموزش اثربخش ضمن خدمت کارکنان اداری دانشگاه آزاد اسلامی (مورد مطالعه: استان تهران) [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 75-86]
-
ستارپور، سیمین
ارزشیابی کتاب "زبان انگلیسی برای دانشجویان پزشکی" از نظر اساتید پزشکی و زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 349-369]
-
سرائی، مهرزاد
ادراک دانشجویان پزشکی عمومی در مقاطع مختلف آموزشی از جو آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قزوین [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 536-550]
-
سعادتمند، زهره
ضرورت طراحی بسته آموزشی مشاوره ی برنامه درسی با رویکرد تربیت مغز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 346-360]
-
سعیداوی، کریم
توسعه جایگاه هیوتاگوژی در مدیران، رویکردی اجتناب ناپذیر [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 173-189]
-
سعیدیان خوراسگانی، نرگس
ارائه الگوی عوامل موثر بر توسعه حرفهای مدیران مدارس ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 142-157]
-
سلیمانی، توران
تبیین عدالت آموزشی در دانشگاه های علوم پزشکی: یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 494-509]
-
سلیمی، مهتاب
ارائه ی الگوی دانشگاه نسل چهارم (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 193-206]
-
سمیعی، روحالله
مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر اصطکاک سازمانی در آموزشوپرورش استان گلستان [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 190-204]
-
سورانی یانچشمه، رضا
آموزش مجازی در جهت ارتقا کیفیت یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 395-410]
-
سیاح برگرد، مهدی
کیفیت آموزش مجازی ارائه شده در سامانه نوید در دوران اپیدمی کووید-19 از نظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]
-
سید نقدی، میر علی
آموزش رهبری دوسوتوان در کسب و کارهای نوپای دانش بنیان با رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 220-233]
ش
-
شادکام، حسن
پیش بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس امید به زندگی، شادکامی و معنا در دانش آموزان [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 128-141]
-
شاکریان، نرگس
بررسی تأثیر دوره آموزشی مدرسه تابستانی (آموزش پزشکی) به روش یادگیری مبتنی بر گروه و بازی سازی بر دانش، رضایت دانشجویان علوم پزشکی کشور در سال 1400 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]
-
شاهرودی، زهرا
مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر اصطکاک سازمانی در آموزشوپرورش استان گلستان [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 190-204]
-
شاهطالبی حسینآبادی، بدری
ارائه الگوی عوامل موثر بر توسعه حرفهای مدیران مدارس ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 142-157]
-
شاه نظری، مهدی
بررسی نشاط معنوی و مهارت های ارتباطی دانشجویان و دانش آموختگان تیزهوش با ورود به دانشگاه قبل از 15 سالگی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 282-294]
-
شجاع قلعه دختر، لیلا
شناسایی و اعتباریابی مولفه ها و ابعاد رهبری اخلاقی مدیران گروههای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با رویکرد شایستگی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 322-337]
-
شریفی، زهرا
بررسی تأثیر دوره آموزشی مدرسه تابستانی (آموزش پزشکی) به روش یادگیری مبتنی بر گروه و بازی سازی بر دانش، رضایت دانشجویان علوم پزشکی کشور در سال 1400 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]
-
شریفی فرد، منا
کیفیت آموزش مجازی ارائه شده در سامانه نوید در دوران اپیدمی کووید-19 از نظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]
-
شفاهی، سعید
ارائه الگوی توسعه آینده پژوهی مدیریت دانش در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران (مطالعه موردی: رشته علوم تربیتی) [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 295-309]
-
شکورنیا، عبدالحسین
بررسی تأثیر دوره آموزشی مدرسه تابستانی (آموزش پزشکی) به روش یادگیری مبتنی بر گروه و بازی سازی بر دانش، رضایت دانشجویان علوم پزشکی کشور در سال 1400 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]
-
شمسی، محسن
بررسی دیدگاه اساتید مشاور در زمینه علل افت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی اراک [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 551-563]
-
شیرازینژاد، امیر
ارائه الگوی عوامل موثر بر توسعه حرفهای مدیران مدارس ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 142-157]
ص
-
صادقی محلی، فروزان
ارزیابی اخلاق حرفهای تدریس استاد از دیدگاه دانشجویان مقطع علوم پایه پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 616-626]
-
صالحی، کیوان
شناسایی ابعاد و موانع خودتوسعهای شایستگیهای اعضای هیأت علمی برای هدایت پایاننامهها و رسالههای دانشجویی: یک مطالعه اسنادی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 441-460]
-
صالحی، محمد
شناسایی ابعاد و مولفههای حکمرانی خوب در دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه یک [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 411-425]
-
صدری فر، سینا
بررسی نگرش اساتید دانشگاه علوم پزشکی جهرم نسبت به عوامل موثر بر عدم رضایتمندی تحصیلی دانشجویان پرستاری، پیراپزشکی و بهداشت در سال 1398 [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 627-638]
-
صفاریه، محدثه
بررسی روایی و پایایی پرسشنامه ی عملکرد تحصیلی فام و تیلور (1999) [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 1-15]
-
صفری، محمود
شناسایی ابعاد، مولفه ها و شاخص های آموزش شهروندی در مدیریت شهرهای هوشمند آینده با استفاده از روش تحلیل عاملی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 158-172]
ط
-
طالبی، بهنام
طراحی و اعتبار یابی پرسشنامه برنامه درسی پنهان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 74-85]
-
طاهری، محمدرضا
مقایسه عملکرد تحصیلی دانشجویان مقطع دکترای عمومی رشته دندانپزشکی قبل و حین پاندومی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 255-267]
-
طهماسبی بلداجی، فاطمه
بررسی تأثیر دوره آموزشی مدرسه تابستانی (آموزش پزشکی) به روش یادگیری مبتنی بر گروه و بازی سازی بر دانش، رضایت دانشجویان علوم پزشکی کشور در سال 1400 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]
-
طهماسبی بلداجی، فاطمه
شناسایی و اولویت بندی شاخص های تجاری سازی دانش در دانشگاه علوم پزشکی دزفول [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 63-73]
ع
-
عابدی، سارا
بررسی دیدگاه اساتید مشاور در زمینه علل افت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی اراک [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 551-563]
-
عابدینی، مهنوش
شناسایی مولفه های ارتقاء محیط یادگیری حرفه ای الکترونیکی مدیران [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 579-591]
-
عامری حبیب آبادی، محمد علی
آموزش مجازی در جهت ارتقا کیفیت یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 395-410]
-
عباس پور، عباس
شناسایی و اعتباریابی مولفه ها و ابعاد رهبری اخلاقی مدیران گروههای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با رویکرد شایستگی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 322-337]
-
عبداللهی، حسین
شناسایی و اعتباریابی مولفه ها و ابعاد رهبری اخلاقی مدیران گروههای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با رویکرد شایستگی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 322-337]
-
عبداللهی، مژگان
طراحی مدل کـدهای اخلاقی و رفتاری اعضای هیات علمی دانشگاههای ایران با استفاده از نظریه زمینهایی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 524-535]
-
عبدالهی، مژگان
طراحی و تدوین چارچوب مفهومی خودیادگیری دانشجویان در دانشگاه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 180-192]
-
عبدالهی، مژگان
ارائه ی الگوی دانشگاه نسل چهارم (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 193-206]
-
عراقیه، علیرضا
شناسایی مولفه های رهبری خلاق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 268-281]
-
عزیزی نژاد، بهاره
بررسی پدیدارشناسی مدیریت دانش در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 169-179]
-
عطار، سحر
فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانشناختی (روانی – آموزشی) بر خودکارآمدی دانشجویان در ایران به روش هویت و کرامر [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 234-254]
-
علامی، عباس
ادراک دانشجویان پزشکی عمومی در مقاطع مختلف آموزشی از جو آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قزوین [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 536-550]
-
علیرضایی، سمیرا
مقایسه اثر روش تدریس ترکیبی و سنتی بر دانش و نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 338-348]
-
عمرانی، مجید
آموزش رهبری دوسوتوان در کسب و کارهای نوپای دانش بنیان با رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 220-233]
غ
-
غفاریان، سامره
ارائه الگوی مدیریت بهرهوری اعضای هیئت علمی دانشگاههای آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 40-50]
ف
-
فرنوش، رحمان
آموزش مدل آماری آمیخته خطی چندمتغیره در داده های طولی چندگانه به دانشجویان پزشکی: مطالعه موردی داده های رشد کودکان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 30-39]
-
فروغی، مونا
ارائه مدل بکارگیری منتورینگ (توسعه مهارتهای ارتباطی، آموزشی و...) در توسعه فردی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 111-127]
-
فلات جانکی، مینا
شناسایی و اولویت بندی شاخص های تجاری سازی دانش در دانشگاه علوم پزشکی دزفول [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 63-73]
ق
-
قادری، مصطفی
شناسایی و بررسی ابعاد و مؤلفه های فرایندی ارزشیابی کیفی توصیفی در کلاس های چندپایه دوره ابتدایی (یک مطالعه کیفی) [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 100-110]
-
قاسم زاده، سوگند
بررسی نشاط معنوی و مهارت های ارتباطی دانشجویان و دانش آموختگان تیزهوش با ورود به دانشگاه قبل از 15 سالگی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 282-294]
-
قاسمی، فاطمه
مقایسه تأثیر یادگیری مشارکتی و شیوه سنتی یادگیری (سخنرانی) بر مهارتهای ارتباطی دانشجویان مقطع پایه رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز درسال 1398 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 109-118]
-
قهرانی، نسیم
ارزیابی اخلاق حرفهای تدریس استاد از دیدگاه دانشجویان مقطع علوم پایه پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 616-626]
ک
-
کاظمی، مهناز
شناسایی ابعاد و مولفههای فرآیند نخبهپروری در مدارس ابتدایی کشور ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 87-99]
-
کاهکش، شهرزاد
مقایسه عملکرد تحصیلی دانشجویان مقطع دکترای عمومی رشته دندانپزشکی قبل و حین پاندومی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 255-267]
-
کجوری، جواد
بررسی اثر بخشی آموزش به روش شبیه سازی و گزارش دهی در گروه های کوچک بر عملکرد تیم احیا نوزادان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 160-168]
-
کردستانی، فرشته
ارائه الگوی مدیریت بهرهوری اعضای هیئت علمی دانشگاههای آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 40-50]
-
کرمی نژاد، زهرا
بررسی تأثیر دوره آموزشی مدرسه تابستانی (آموزش پزشکی) به روش یادگیری مبتنی بر گروه و بازی سازی بر دانش، رضایت دانشجویان علوم پزشکی کشور در سال 1400 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]
-
کریمی، آصف
آموزش رهبری دوسوتوان در کسب و کارهای نوپای دانش بنیان با رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 220-233]
-
کریمی راد، فریبا
تاثیر برنامه درسی خلاقیت محور با رویکرد پسانوین گرایانه در توسعه آموزش مجازی به منظور ارائه مدل در آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 13، شماره 0، 1401]
-
کلانتری، مهدی
ارائه مدلی جهت ارزیابی توانمندی حرفه ای منابع انسانی غیر هیات علمی دانشگاه های آزاد استان تهران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 441-493]
-
کمالی، تقی
ارائه مدل مناسب اخلاق حرفه ای در نظام آموزش عالی سلامت دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 119-129]
-
کیهان، جواد
بررسی پدیدارشناسی مدیریت دانش در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 169-179]
گ
-
گرجی، محمدباقر
مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر اصطکاک سازمانی در آموزشوپرورش استان گلستان [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 190-204]
ل
-
لایی، سوسن
مدل یابی عوامل مؤثر بر هدایت تحصیلی دانش آموزان مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 29-44]
-
لبادی، زهرا
طراحی و تدوین چارچوب مفهومی خودیادگیری دانشجویان در دانشگاه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 180-192]
-
لبادی، زهرا
طراحی مدل کـدهای اخلاقی و رفتاری اعضای هیات علمی دانشگاههای ایران با استفاده از نظریه زمینهایی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 524-535]
م
-
ماشینچی، علی اصغر
طراحی روش های تدریس در برنامه درسی ادبیات فارسی مهارت بنیان دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 205-218]
-
مجاهد، عزیزالله
فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانشناختی (روانی – آموزشی) بر خودکارآمدی دانشجویان در ایران به روش هویت و کرامر [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 234-254]
-
محرابی، حمیرا
شناسایی مولفه های رهبری خلاق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 268-281]
-
محققی، حسین
پیش بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس امید به زندگی، شادکامی و معنا در دانش آموزان [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 128-141]
-
محمدخانی، کامران
طراحی چارچوب بهبود کاربست برنامه ریزی آمایش سرزمین در توسعه آموزش های علمی-کاربردی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 509-523]
-
محمد داودی، امیرحسین
ارائه مدل ساختاری برای ارتقاء آموزش اثربخش ضمن خدمت کارکنان اداری دانشگاه آزاد اسلامی (مورد مطالعه: استان تهران) [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 75-86]
-
محمدی، راحله
تبیین عدالت آموزشی در دانشگاه های علوم پزشکی: یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 494-509]
-
محمدی، علیرضا
بررسی نشاط معنوی و مهارت های ارتباطی دانشجویان و دانش آموختگان تیزهوش با ورود به دانشگاه قبل از 15 سالگی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 282-294]
-
محمدی، مهدی
طراحی الگوی شایستگیهای استدلال بالینی دانشجویان رشته پزشکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 130-144]
-
محمدی، نوید
ادراک دانشجویان پزشکی عمومی در مقاطع مختلف آموزشی از جو آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قزوین [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 536-550]
-
محمدی فر، محمدعلی
بررسی روایی و پایایی پرسشنامه ی عملکرد تحصیلی فام و تیلور (1999) [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 1-15]
-
محمدی مقدم، یوسف
شناسایی ابعاد و مولفههای فرآیند نخبهپروری در مدارس ابتدایی کشور ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 87-99]
-
محمدی نژاد گنجی، علیرضا
ارائه مدلی جهت ارزیابی توانمندی حرفه ای منابع انسانی غیر هیات علمی دانشگاه های آزاد استان تهران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 441-493]
-
محمدی نژاد گنجی، علیرضا
شناسایی مؤلفههای ساختار سازمانی مبتنی بر شاخص های بهبود و توسعه آموزشی در دانشگاه فرهنگیان (مطالعه کیفی) [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 634-646]
-
محمودی، امیر حسین
شناسایی مولفه های رهبری خلاق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 268-281]
-
محمودی، امیرحسین
ارائه الگوی مدیریت بهرهوری اعضای هیئت علمی دانشگاههای آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 40-50]
-
مرادی، طاهره
طراحی و تدوین چارچوب مفهومی خودیادگیری دانشجویان در دانشگاه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 180-192]
-
مرادی، مریم
آموزش مدل آماری آمیخته خطی چندمتغیره در داده های طولی چندگانه به دانشجویان پزشکی: مطالعه موردی داده های رشد کودکان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 30-39]
-
مراغی، الهام
کیفیت آموزش مجازی ارائه شده در سامانه نوید در دوران اپیدمی کووید-19 از نظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]
-
مرتضی، ارسلان
طراحی و اعتبار یابی پرسشنامه برنامه درسی پنهان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 74-85]
-
مرعشی حسینی، لیلا
آگاهی و نگرش دستیاران در بکارگیری پزشکی مبتنی بر شواهد [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 310-321]
-
مظاهری، ساناز
ارائه الگوی ساختاری سکوت سازمانی براساس سبک رهبری و یادگیری سازمانی با میانجیگری تعهد سازمانی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 564-578]
-
معظمی، مجتبی
شناسایی ابعاد و مولفههای فرآیند نخبهپروری در مدارس ابتدایی کشور ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 87-99]
-
معیری، محمدرضا
شناسایی مولفه های ارتقاء محیط یادگیری حرفه ای الکترونیکی مدیران [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 579-591]
-
ملکی آوارسین، صادق
شناسایی و بررسی ابعاد و مؤلفه های فرایندی ارزشیابی کیفی توصیفی در کلاس های چندپایه دوره ابتدایی (یک مطالعه کیفی) [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 100-110]
-
منصوری، سید امین
بررسی شاخص آموزش و شاخص دو بعدی توسعه در استانهای ایران با روش تحلیل مؤلفههای اساسی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 60-74]
-
مهربانی، مریم
شناسایی عوامل مؤثر بر عدالت آموزشی و نقش آن در پویایی و شادابی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران جهت ارائه مدل [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 207-219]
-
موسوی، رباب
شناسایی مؤلفههای ساختار سازمانی مبتنی بر شاخص های بهبود و توسعه آموزشی در دانشگاه فرهنگیان (مطالعه کیفی) [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 634-646]
-
موسوی، سیده ندا
مقایسه اثر روش تدریس ترکیبی و سنتی بر دانش و نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 338-348]
-
موسوی، فرانک
مدل یابی عوامل مؤثر بر هدایت تحصیلی دانش آموزان مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 29-44]
-
مینایی، اصغر
شناسایی و اعتباریابی مولفه ها و ابعاد رهبری اخلاقی مدیران گروههای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با رویکرد شایستگی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 322-337]
ن
-
ناصری جهرمی، رضا
طراحی الگوی شایستگیهای استدلال بالینی دانشجویان رشته پزشکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 130-144]
-
ناظم، فتاح
ارائه مدلی جهت ارتقاء صلاحیت حرفه ای معلمان براساس توانمندسازی روان شناختی و باورهای فراشناختی با میانجیگری خودکارآمدی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 45-59]
-
ناظم، فتاح
ارائه مدل بکارگیری منتورینگ (توسعه مهارتهای ارتباطی، آموزشی و...) در توسعه فردی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 111-127]
-
نامور، یوسف
تبیین عدالت آموزشی در دانشگاه های علوم پزشکی: یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 494-509]
-
نامی، کلثوم
شناسایی مولفه های ارتقاء محیط یادگیری حرفه ای الکترونیکی مدیران [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 579-591]
-
نبیئی، پرستو
طراحی الگوی شایستگیهای استدلال بالینی دانشجویان رشته پزشکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 130-144]
-
نجفی، امیر
ارائه مدل مناسب اخلاق حرفه ای در نظام آموزش عالی سلامت دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 119-129]
-
نیاز آذری، کیومرث
شناسایی عوامل مؤثر بر عدالت آموزشی و نقش آن در پویایی و شادابی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران جهت ارائه مدل [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 207-219]
-
نیک نفس، جواد
الگوی مناسب حکمرانی مشارکتی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مدیریت بحران شیوع بیماری های نوظهور [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 14-29]
و
-
وحدت بوراشان، رقیه
بررسی پدیدارشناسی مدیریت دانش در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 169-179]
-
وفایی فر، گلاویژ
شناسایی و بررسی ابعاد و مؤلفه های فرایندی ارزشیابی کیفی توصیفی در کلاس های چندپایه دوره ابتدایی (یک مطالعه کیفی) [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 100-110]
ه
-
هادیانفرد، علی محمد
آگاهی و نگرش دستیاران در بکارگیری پزشکی مبتنی بر شواهد [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 310-321]
-
هاشمی، سید احمد
طراحی روش های تدریس در برنامه درسی ادبیات فارسی مهارت بنیان دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 205-218]
ی
-
یارمحمودی، فاطمه
بررسی اثر بخشی آموزش به روش شبیه سازی و گزارش دهی در گروه های کوچک بر عملکرد تیم احیا نوزادان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 160-168]
-
یعقوبی، ابوالقاسم
پیش بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس امید به زندگی، شادکامی و معنا در دانش آموزان [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 128-141]
-
یوسفی، زهرا
ضرورت طراحی بسته آموزشی مشاوره ی برنامه درسی با رویکرد تربیت مغز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 346-360]
-
یوسفی سعیدآبادی، رضا
شناسایی ابعاد و مولفههای حکمرانی خوب در دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه یک [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 411-425]