آ

  • آزادی، بهداد الگوی مناسب حکمرانی مشارکتی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مدیریت بحران شیوع بیماری های نوظهور [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 14-29]

ا

  • ابراهیم پور، مژده شناسایی و اولویت بندی شاخص های تجاری سازی دانش در دانشگاه علوم پزشکی دزفول [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 63-73]

  • ابراهیمی، سید احسان سادات شناسایی و اولویت بندی شاخص های تجاری سازی دانش در دانشگاه علوم پزشکی دزفول [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 63-73]

  • ابراهیمی، علی طراحی چارچوب بهبود کاربست برنامه ریزی آمایش سرزمین در توسعه آموزش های علمی-کاربردی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 511-525]

  • ابیلی، خدایار شناسایی ابعاد و موانع خودتوسعه‌ای شایستگی‌های اعضای هیأت علمی برای هدایت پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی: یک مطالعه اسنادی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 383-405]

  • احمدی، امینه ابعاد و مؤلفه‌های افزایش کیفیت خدمات آموزشی در سیستم آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 660-674]

  • احمدی انگالی، کامبیز آموزش مدل آماری آمیخته خطی چندمتغیره در داده های طولی چندگانه به دانشجویان پزشکی: مطالعه موردی داده های رشد کودکان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 30-39]

  • اخوان، حامد شناسایی ابعاد، مولفه ها و شاخص های آموزش شهروندی در مدیریت شهرهای هوشمند آینده با استفاده از روش تحلیل عاملی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 158-172]

  • ادیب، یوسف طراحی و اعتبار یابی پرسشنامه برنامه درسی پنهان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 74-85]

  • ارجمند، رضا کیفیت آموزش مجازی ارائه شده در سامانه نوید در دوران اپیدمی کووید-19 از نظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]

  • ارجمندنیا تبریز، علی ارائه مدلی برای سیاست گذاری درنظام مدارس غیردولتی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 16-28]

  • ارشادی زاده، حسین بررسی شاخص آموزش و شاخص دو بعدی توسعه در استان‌های ایران با روش تحلیل مؤلفه‌های اساسی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 60-74]

  • اسدی، محمود ارائه مدلی مناسب برای فرآیند یاددهی– یادگیری در نظام دانشگاهی کشور [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 710-722]

  • اسلامبولچی، علیرضا الگوی مناسب حکمرانی مشارکتی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مدیریت بحران شیوع بیماری های نوظهور [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 14-29]

  • اسلام پناه، مریم مدل یابی عوامل مؤثر بر هدایت تحصیلی دانش آموزان مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 29-44]

  • اسلامی، کاوه بررسی تأثیر دوره آموزشی مدرسه تابستانی (آموزش پزشکی) به روش یادگیری مبتنی بر گروه و بازی سازی بر دانش، رضایت دانشجویان علوم پزشکی کشور در سال 1400 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]

  • اسلامی، کاوه کیفیت آموزش مجازی ارائه شده در سامانه نوید در دوران اپیدمی کووید-19 از نظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]

  • اسماعیلی، رضا اعتبارسنجی برنامه درسی صلاحیت های بین فرهنگی دانشجو معلمان در دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 233-246]

  • افروز، غلامعلی بررسی نشاط معنوی و مهارت های ارتباطی دانشجویان و دانش آموختگان تیزهوش با ورود به دانشگاه قبل از 15 سالگی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 282-294]

  • افقه، سید مرتضی بررسی شاخص آموزش و شاخص دو بعدی توسعه در استان‌های ایران با روش تحلیل مؤلفه‌های اساسی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 60-74]

  • افکانه، صغری ارائه الگوی توسعه آینده پژوهی مدیریت دانش در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران (مطالعه موردی: رشته علوم تربیتی) [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 295-309]

  • افکانه، صغری ارائه مدلی جهت ارتقاء صلاحیت حرفه ای معلمان براساس توانمندسازی روان شناختی و باورهای فراشناختی با میانجیگری خودکارآمدی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 45-59]

  • اقبالیان نورانی زاده، پریسا ارزیابی دوره های آموزش الکترونیک برپایه عناصر طراحی آموزشی ادی (ADDIE) در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 85-96]

  • اکبری لاکه، مریم بررسی دیدگاه اساتید مشاور در زمینه علل افت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی اراک [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 539-553]

  • امیدیان، فرانک شناسایی و اولویت بندی شاخص های تجاری سازی دانش در دانشگاه علوم پزشکی دزفول [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 63-73]

  • اولادیان، معصومه ارائه مدلی برای سیاست گذاری درنظام مدارس غیردولتی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 16-28]

  • اولادیان، معصومه شناسایی ابعاد، مولفه ها و شاخص های آموزش شهروندی در مدیریت شهرهای هوشمند آینده با استفاده از روش تحلیل عاملی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 158-172]

  • اولادیان، معصومه ارائه مدلی مناسب برای فرآیند یاددهی– یادگیری در نظام دانشگاهی کشور [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 710-722]

  • ایمانی، محمد تقی بررسی عوامل موثر بر توسعه آموزش مدیران در دانشگاه علوم پزشکی ایران به منظور ارائه مدل [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 219-232]

  • ایمانی، محمدتقی ارائه مدلی مناسب برای فرآیند یاددهی– یادگیری در نظام دانشگاهی کشور [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 710-722]

  • ایمانی گله پردسری، محمد نقی آموزش مجازی در جهت ارتقا کیفیت یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 472-483]

  • ایمانی گله پردسری، محمد نقی شناسایی مؤلفه‌های ساختار سازمانی مبتنی بر شاخص های بهبود و توسعه آموزشی در دانشگاه فرهنگیان (مطالعه کیفی) [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 616-628]

ب

  • بابائی حیدرآبادی، اکبر کیفیت آموزش مجازی ارائه شده در سامانه نوید در دوران اپیدمی کووید-19 از نظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]

  • باوی، ساسان بررسی رابطه سبک های شناختی، راهبردهای شناختی و فراشناختی با عزت نفس و سازگاری اجتماعی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 604-615]

  • بخشی، جواد شناسایی ابعاد و مولفه های حکمرانی خوب در دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه یک [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 406-419]

  • بذرافکن، لیلا بررسی اثر بخشی آموزش به روش شبیه سازی و گزارش دهی در گروه های کوچک بر عملکرد تیم احیا نوزادان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 160-168]

  • براتعلی، مریم ضرورت طراحی بسته آموزشی مشاورۀ برنامه درسی با رویکرد تربیت مغز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 370-382]

  • برکت، غلامحسین توسعه جایگاه هیوتاگوژی در مدیران، رویکردی اجتناب ناپذیر [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 173-189]

  • برنج فروش آذر، گیتی ارائه مدلی جهت ارتقاء صلاحیت حرفه ای معلمان براساس توانمندسازی روان شناختی و باورهای فراشناختی با میانجیگری خودکارآمدی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 45-59]

  • بنی طبا، سید مصطفی تأثیر درمان ذهن آگاهی مثبت محور و درمان شناختی رفتاری بر نشخوارفکری و بهزیستی روان شناختی دانشجویان افسرده دانشکده توانبخشی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 436-458]

  • بهارلو، رسول بررسی نگرش اساتید دانشگاه علوم پزشکی جهرم نسبت به عوامل موثر بر عدم رضایت‌مندی تحصیلی دانشجویان پرستاری، پیراپزشکی و بهداشت در سال 1398 [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 629-640]

  • بهتوئی، لادن آموزش مجازی در جهت ارتقا کیفیت یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 472-483]

  • بهرامی، رضا بررسی اثر بخشی آموزش به روش شبیه سازی و گزارش دهی در گروه های کوچک بر عملکرد تیم احیا نوزادان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 160-168]

  • بهروزی، محمد طراحی روش های تدریس در برنامه درسی ادبیات فارسی مهارت بنیان دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 205-218]

  • بهزادی، محمدحسن آموزش مدل آماری آمیخته خطی چندمتغیره در داده های طولی چندگانه به دانشجویان پزشکی: مطالعه موردی داده های رشد کودکان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 30-39]

  • بهلولی، لیلا بررسی پدیدارشناسی مدیریت دانش در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 169-179]

  • بیات، بهروز الگوی مناسب حکمرانی مشارکتی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مدیریت بحران شیوع بیماری های نوظهور [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 14-29]

  • بی پروای حقیقی، سمیه بکارگیری حل جدول کلمات متقاطع بعنوان تکالیف آموزشی در نرم افزار ویژه یادگیری الکترونیک دانشگاه (نوید) برای دانشجویان علوم توانبخشی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 567-577]

  • بیگلری، فرشته ارائه مدل مناسب اخلاق حرفه ای در نظام آموزش عالی سلامت دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 119-129]

پ

  • پرسته قمبوانی، فاطمه طراحی و تدوین چارچوب مفهومی خودیادگیری دانشجویان در دانشگاه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 180-192]

  • پرسته قمبوانی، فاطمه طراحی مدل کـدهای اخلاقی و رفتاری اعضای هیات علمی دانشگاه‌های ایران با استفاده از نظریه زمینه‌ای [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 526-538]

  • پرهام نیا، فرشاد کیفیت آموزش مجازی دوره‌های رشته آموزش زبان انگلیسی در دوران کووید-19از دیدگاه اساتید: راهکارهای تقویت اشتراک‌دانش [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 641-659]

  • پورسینا، نرگس مقایسه اثر روش تدریس ترکیبی و سنتی بر دانش و نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 338-348]

  • پیرانی، ذبیح پیش بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس امید به زندگی، شادکامی و معنا در دانش آموزان [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 128-141]

ت

  • ترکی، خدیجه ضرورت طراحی بسته آموزشی مشاورۀ برنامه درسی با رویکرد تربیت مغز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 370-382]

  • تقوایی یزدی، مریم شناسایی عوامل مؤثر بر عدالت آموزشی و نقش آن در پویایی و شادابی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران جهت ارائه مدل [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 207-219]

  • تقی پور ظهیر، علی ارائه مدل ساختاری برای ارتقاء آموزش اثربخش ضمن خدمت کارکنان اداری دانشگاه آزاد اسلامی (مورد مطالعه: استان تهران) [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 75-86]

ج

  • جاهد، حسینعلی ابعاد و مؤلفه‌های افزایش کیفیت خدمات آموزشی در سیستم آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 660-674]

  • جهانیان، رمضان ارائه ی الگوی دانشگاه نسل چهارم (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 193-206]

  • جهانی فرد، الهام کیفیت آموزش مجازی ارائه شده در سامانه نوید در دوران اپیدمی کووید-19 از نظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]

  • جوادی پور، محمد شناسایی ابعاد و موانع خودتوسعه‌ای شایستگی‌های اعضای هیأت علمی برای هدایت پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی: یک مطالعه اسنادی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 383-405]

چ

  • چناری، علیرضا ارائه الگوی توسعه آینده پژوهی مدیریت دانش در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران (مطالعه موردی: رشته علوم تربیتی) [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 295-309]

  • چناری، علیرضا ارائه مدل بکارگیری منتورینگ (توسعه مهارتهای ارتباطی، آموزشی و...) در توسعه فردی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 111-127]

ح

  • حافظی، حسین تنگناها و موانع بین المللی شدن برنامه درسی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 51-62]

  • حسن زاده امیری، محمد شناسایی شاخص های اصلی تاثیرگذار و تاثیرپذیر الگوی تعامل سازنده کانون های دانش آفرین دانشگاه و صنعت در ایران [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 498-510]

  • حسن زاده کرمانشاهی، محمد صالح کیفیت آموزش مجازی ارائه شده در سامانه نوید در دوران اپیدمی کووید-19 از نظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]

  • حسین پور، محمد توسعه جایگاه هیوتاگوژی در مدیران، رویکردی اجتناب ناپذیر [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 173-189]

  • حسین زاده، بابک تاثیر برنامه درسی خلاقیت محور با رویکرد پسانوین گرایانه در توسعه آموزش مجازی به منظور ارائه مدل در آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 13، شماره 0، 1401]

  • حسینی، محمدعلی طراحی چارچوب بهبود کاربست برنامه ریزی آمایش سرزمین در توسعه آموزش های علمی-کاربردی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 511-525]

  • حسینی درونکلا، سیده زهرا تاثیر برنامه درسی خلاقیت محور با رویکرد پسانوین گرایانه در توسعه آموزش مجازی به منظور ارائه مدل در آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 13، شماره 0، 1401]

  • حکیم زاده، رضوان شناسایی ابعاد و موانع خودتوسعه‌ای شایستگی‌های اعضای هیأت علمی برای هدایت پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی: یک مطالعه اسنادی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 383-405]

  • حمیدی، کامبیز الگوی مناسب حکمرانی مشارکتی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مدیریت بحران شیوع بیماری های نوظهور [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 14-29]

  • حمیدی فر، فاطمه ارائه الگوی مدیریت بهره‌وری اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 40-50]

  • حنیفی، فریبا بررسی عوامل موثر بر توسعه آموزش مدیران در دانشگاه علوم پزشکی ایران به منظور ارائه مدل [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 219-232]

  • حیدری، سارا بررسی تأثیر دوره آموزشی مدرسه تابستانی (آموزش پزشکی) به روش یادگیری مبتنی بر گروه و بازی سازی بر دانش، رضایت دانشجویان علوم پزشکی کشور در سال 1400 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]

  • حیدری، علیرضا تبیین راهکارهای اجرایی جهت بهبود وضعیت کارآموزی در عرصه رشته بهداشت عمومی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 145-159]

  • حیدری قادیکلایی، لاله ارائه مدلی جهت ارزیابی توانمندی حرفه ای منابع انسانی غیر هیات علمی دانشگاه های آزاد استان تهران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 459-471]

خ

  • خادمی، جواد تبیین راهکارهای اجرایی جهت بهبود وضعیت کارآموزی در عرصه رشته بهداشت عمومی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 145-159]

  • خادمی، سولماز طراحی الگوی شایستگی‌های استدلال بالینی دانشجویان رشته پزشکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 130-144]

  • خالق زاده آهنگر، حسین ارزیابی اخلاق حرفه ای استاد از دیدگاه دانشجویان علوم پایه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 593-603]

  • خانزادی، خدیجه شناسایی شاخص های اصلی تاثیرگذار و تاثیرپذیر الگوی تعامل سازنده کانون های دانش آفرین دانشگاه و صنعت در ایران [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 498-510]

  • خرسندی پیشکناری، سعید طراحی الگوی توسعه کسب و کارهای دانش بنیان در شرایط تحریم با رویکرد کارآفرینانه: یک مطالعه‌ی فراترکیب [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 675-690]

  • خطیرنامنی، زهرا تبیین راهکارهای اجرایی جهت بهبود وضعیت کارآموزی در عرصه رشته بهداشت عمومی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 145-159]

  • خلیلی، آصف ارزشیابی کتاب "زبان انگلیسی برای دانشجویان پزشکی" از نظر اساتید پزشکی و زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 349-369]

  • خواجه علی، نسرین بررسی تأثیر دوره آموزشی مدرسه تابستانی (آموزش پزشکی) به روش یادگیری مبتنی بر گروه و بازی سازی بر دانش، رضایت دانشجویان علوم پزشکی کشور در سال 1400 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]

  • خواجوی، آناهیتا بررسی رابطه سبک های شناختی، راهبردهای شناختی و فراشناختی با عزت نفس و سازگاری اجتماعی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 604-615]

  • خوش نژاد، زهرا ارائه ی الگوی دانشگاه نسل چهارم (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 193-206]

  • خونساری، یحیی آموزش مجازی در جهت ارتقا کیفیت یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 472-483]

  • خیرخواه، معصومه تبیین عدالت آموزشی در دانشگاه های علوم پزشکی: یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 420-435]

د

  • داوری، علی طراحی الگوی توسعه کسب و کارهای دانش بنیان در شرایط تحریم با رویکرد کارآفرینانه: یک مطالعه‌ی فراترکیب [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 675-690]

  • دلخوش کسمایی، ابوالقاسم ارائه مدلی برای سیاست گذاری درنظام مدارس غیردولتی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 16-28]

  • دهقانی، علی بررسی نگرش اساتید دانشگاه علوم پزشکی جهرم نسبت به عوامل موثر بر عدم رضایت‌مندی تحصیلی دانشجویان پرستاری، پیراپزشکی و بهداشت در سال 1398 [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 629-640]

  • دهقانی، مرضیه روایت‌پژوهی تجربیات یک استاد دانشگاه در مسیر هیأت علمی شدن در دانشگاه‌های وزارت علوم و مشکلات ارتقای مرتبه علمی استادان در آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 691-709]

ر

  • راستگو، اعظم تبیین عدالت آموزشی در دانشگاه های علوم پزشکی: یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 420-435]

  • راسخ جهرمی، اطهر طراحی الگوی شایستگی‌های استدلال بالینی دانشجویان رشته پزشکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 130-144]

  • ربیعی غلامی، اسماء آگاهی و نگرش دستیاران در بکارگیری پزشکی مبتنی بر شواهد [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 310-321]

  • رحمانی، جهانبخش اعتبارسنجی برنامه درسی صلاحیت های بین فرهنگی دانشجو معلمان در دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 233-246]

  • رحمانی، کیمیا ادراک دانشجویان مقاطع مختلف آموزشی پزشکی عمومی از محیط آموزشی: دانشگاه علوم پزشکی قزوین [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 497-484]

  • رحمانی، محمدنور شناسایی مولفه های ارتقاء محیط یادگیری حرفه ای الکترونیکی مدیران [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 554-566]

  • رحیمی، فاطمه مقایسه تأثیر یادگیری مشارکتی و شیوه سنتی یادگیری (سخنرانی) بر مهارت‌های ارتباطی دانشجویان مقطع پایه رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز درسال 1398 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 109-118]

  • رزقی شیرسوار، هادی شناسایی شاخص های اصلی تاثیرگذار و تاثیرپذیر الگوی تعامل سازنده کانون های دانش آفرین دانشگاه و صنعت در ایران [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 498-510]

  • رشادت جو، حمیده طراحی چارچوب بهبود کاربست برنامه ریزی آمایش سرزمین در توسعه آموزش های علمی-کاربردی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 511-525]

  • رضایی، علی محمد بررسی روایی و پایایی پرسشنامه ی عملکرد تحصیلی فام و تیلور (1999) [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 1-15]

  • رضایی، مهرداد بررسی اثر بخشی آموزش به روش شبیه سازی و گزارش دهی در گروه های کوچک بر عملکرد تیم احیا نوزادان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 160-168]

  • رضوی نژاد، سید مستجاب بررسی اثر بخشی آموزش به روش شبیه سازی و گزارش دهی در گروه های کوچک بر عملکرد تیم احیا نوزادان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 160-168]

  • رفعت، محمد حسن طراحی روش های تدریس در برنامه درسی ادبیات فارسی مهارت بنیان دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 205-218]

  • رفیعی، نرگس تبیین راهکارهای اجرایی جهت بهبود وضعیت کارآموزی در عرصه رشته بهداشت عمومی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان: یک مطالعه کیفی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 145-159]

  • رفیعی، نفیسه ارزیابی دوره های آموزش الکترونیک برپایه عناصر طراحی آموزشی ادی (ADDIE) در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 85-96]

  • رمضانی لیمائی، علی ارائه مدل ساختاری برای ارتقاء آموزش اثربخش ضمن خدمت کارکنان اداری دانشگاه آزاد اسلامی (مورد مطالعه: استان تهران) [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 75-86]

  • رهگذر، حسن مقایسه تأثیر یادگیری مشارکتی و شیوه سنتی یادگیری (سخنرانی) بر مهارت‌های ارتباطی دانشجویان مقطع پایه رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز درسال 1398 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 109-118]

  • روانبخش، مجید بکارگیری حل جدول کلمات متقاطع بعنوان تکالیف آموزشی در نرم افزار ویژه یادگیری الکترونیک دانشگاه (نوید) برای دانشجویان علوم توانبخشی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 567-577]

  • ریگی، عبدالغنی فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانشناختی (روانی – آموزشی) بر خودکارآمدی دانشجویان در ایران به روش هویت و کرامر [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 234-254]

  • ریگی کوته، بهزاد فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانشناختی (روانی – آموزشی) بر خودکارآمدی دانشجویان در ایران به روش هویت و کرامر [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 234-254]

ز

  • زارع بنادکوکی، سودابه طراحی مدل کـدهای اخلاقی و رفتاری اعضای هیات علمی دانشگاه‌های ایران با استفاده از نظریه زمینه‌ای [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 526-538]

  • زارعی، علی شناسایی ابعاد و موانع خودتوسعه‌ای شایستگی‌های اعضای هیأت علمی برای هدایت پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی: یک مطالعه اسنادی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 383-405]

  • زارعی، علی روایت‌پژوهی تجربیات یک استاد دانشگاه در مسیر هیأت علمی شدن در دانشگاه‌های وزارت علوم و مشکلات ارتقای مرتبه علمی استادان در آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 691-709]

  • زاهدی فر، فریبا ادراک دانشجویان مقاطع مختلف آموزشی پزشکی عمومی از محیط آموزشی: دانشگاه علوم پزشکی قزوین [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 497-484]

  • زمانی، پیمان بکارگیری حل جدول کلمات متقاطع بعنوان تکالیف آموزشی در نرم افزار ویژه یادگیری الکترونیک دانشگاه (نوید) برای دانشجویان علوم توانبخشی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 567-577]

  • زندحسامی، حسام آموزش رهبری دوسوتوان در کسب و کارهای نوپای دانش بنیان با رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 220-233]

  • زنگنه مطلق، فیروزه پیش بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس امید به زندگی، شادکامی و معنا در دانش آموزان [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 128-141]

  • زهادت پور، زهرا بررسی اثر بخشی آموزش به روش شبیه سازی و گزارش دهی در گروه های کوچک بر عملکرد تیم احیا نوزادان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 160-168]

  • زین العابدینی، مریم ارزشیابی کتاب "زبان انگلیسی برای دانشجویان پزشکی" از نظر اساتید پزشکی و زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 349-369]

س

  • سادات طباطبایی نژاد، فاطمه تأثیر درمان ذهن آگاهی مثبت محور و درمان شناختی رفتاری بر نشخوارفکری و بهزیستی روان شناختی دانشجویان افسرده دانشکده توانبخشی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 436-458]

  • سادات موسوی، مریم تأثیر درمان ذهن آگاهی مثبت محور و درمان شناختی رفتاری بر نشخوارفکری و بهزیستی روان شناختی دانشجویان افسرده دانشکده توانبخشی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 436-458]

  • سارانی یازتپه، جعفر فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانشناختی (روانی – آموزشی) بر خودکارآمدی دانشجویان در ایران به روش هویت و کرامر [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 234-254]

  • سالاری، یحیی مدل یابی عوامل مؤثر بر هدایت تحصیلی دانش آموزان مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 29-44]

  • سبحانی، عبدالرضا ارائه مدل ساختاری برای ارتقاء آموزش اثربخش ضمن خدمت کارکنان اداری دانشگاه آزاد اسلامی (مورد مطالعه: استان تهران) [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 75-86]

  • ستارپور، سیمین ارزشیابی کتاب "زبان انگلیسی برای دانشجویان پزشکی" از نظر اساتید پزشکی و زبان انگلیسی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 349-369]

  • سرائی، مهرزاد ادراک دانشجویان مقاطع مختلف آموزشی پزشکی عمومی از محیط آموزشی: دانشگاه علوم پزشکی قزوین [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 497-484]

  • سعادتمند، زهره ضرورت طراحی بسته آموزشی مشاورۀ برنامه درسی با رویکرد تربیت مغز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 370-382]

  • سعیداوی، کریم توسعه جایگاه هیوتاگوژی در مدیران، رویکردی اجتناب ناپذیر [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 173-189]

  • سعیدیان خوراسگانی، نرگس ارائه الگوی عوامل موثر بر توسعه حرفه‌ای مدیران مدارس ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 142-157]

  • سلیمانی، توران تبیین عدالت آموزشی در دانشگاه های علوم پزشکی: یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 420-435]

  • سلیمی، مهتاب ارائه ی الگوی دانشگاه نسل چهارم (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 193-206]

  • سمیعی، روح‌الله مدل‌سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر اصطکاک سازمانی در آموزش‌وپرورش استان گلستان [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 190-204]

  • سورانی یانچشمه، رضا آموزش مجازی در جهت ارتقا کیفیت یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 472-483]

  • سیاح برگرد، مهدی کیفیت آموزش مجازی ارائه شده در سامانه نوید در دوران اپیدمی کووید-19 از نظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]

  • سید نقدی، میر علی آموزش رهبری دوسوتوان در کسب و کارهای نوپای دانش بنیان با رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 220-233]

ش

  • شادکام، حسن پیش بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس امید به زندگی، شادکامی و معنا در دانش آموزان [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 128-141]

  • شاکریان، نرگس بررسی تأثیر دوره آموزشی مدرسه تابستانی (آموزش پزشکی) به روش یادگیری مبتنی بر گروه و بازی سازی بر دانش، رضایت دانشجویان علوم پزشکی کشور در سال 1400 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]

  • شاهرودی، زهرا مدل‌سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر اصطکاک سازمانی در آموزش‌وپرورش استان گلستان [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 190-204]

  • شاه‌طالبی حسین‌آبادی، بدری ارائه الگوی عوامل موثر بر توسعه حرفه‌ای مدیران مدارس ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 142-157]

  • شاه نظری، مهدی بررسی نشاط معنوی و مهارت های ارتباطی دانشجویان و دانش آموختگان تیزهوش با ورود به دانشگاه قبل از 15 سالگی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 282-294]

  • شجاع قلعه دختر، لیلا شناسایی و اعتباریابی مولفه ها و ابعاد رهبری اخلاقی مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با رویکرد شایستگی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 322-337]

  • شریفی، زهرا بررسی تأثیر دوره آموزشی مدرسه تابستانی (آموزش پزشکی) به روش یادگیری مبتنی بر گروه و بازی سازی بر دانش، رضایت دانشجویان علوم پزشکی کشور در سال 1400 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]

  • شریفی فرد، منا کیفیت آموزش مجازی ارائه شده در سامانه نوید در دوران اپیدمی کووید-19 از نظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]

  • شفاهی، سعید ارائه الگوی توسعه آینده پژوهی مدیریت دانش در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران (مطالعه موردی: رشته علوم تربیتی) [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 295-309]

  • شکورنیا، عبدالحسین بررسی تأثیر دوره آموزشی مدرسه تابستانی (آموزش پزشکی) به روش یادگیری مبتنی بر گروه و بازی سازی بر دانش، رضایت دانشجویان علوم پزشکی کشور در سال 1400 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]

  • شمسی، محسن بررسی دیدگاه اساتید مشاور در زمینه علل افت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی اراک [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 539-553]

  • شهبازی، شهرام اعتبارسنجی برنامه درسی صلاحیت های بین فرهنگی دانشجو معلمان در دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 233-246]

  • شیخ بانویی، میلاد کیفیت آموزش مجازی دوره‌های رشته آموزش زبان انگلیسی در دوران کووید-19از دیدگاه اساتید: راهکارهای تقویت اشتراک‌دانش [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 641-659]

  • شیرازی‌نژاد، امیر ارائه الگوی عوامل موثر بر توسعه حرفه‌ای مدیران مدارس ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 142-157]

ص

  • صادق زاده، فریده ابعاد و مؤلفه‌های افزایش کیفیت خدمات آموزشی در سیستم آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 660-674]

  • صادقی محلی، فروزان ارزیابی اخلاق حرفه ای استاد از دیدگاه دانشجویان علوم پایه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 593-603]

  • صالحی، کیوان شناسایی ابعاد و موانع خودتوسعه‌ای شایستگی‌های اعضای هیأت علمی برای هدایت پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی: یک مطالعه اسنادی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 383-405]

  • صالحی، محمد شناسایی ابعاد و مولفه های حکمرانی خوب در دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه یک [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 406-419]

  • صدری فر، سینا بررسی نگرش اساتید دانشگاه علوم پزشکی جهرم نسبت به عوامل موثر بر عدم رضایت‌مندی تحصیلی دانشجویان پرستاری، پیراپزشکی و بهداشت در سال 1398 [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 629-640]

  • صفاریه، محدثه بررسی روایی و پایایی پرسشنامه ی عملکرد تحصیلی فام و تیلور (1999) [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 1-15]

  • صفری، محمود شناسایی ابعاد، مولفه ها و شاخص های آموزش شهروندی در مدیریت شهرهای هوشمند آینده با استفاده از روش تحلیل عاملی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 158-172]

ط

  • طالبی، بهنام طراحی و اعتبار یابی پرسشنامه برنامه درسی پنهان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 74-85]

  • طاهری، محمدرضا مقایسه عملکرد تحصیلی دانشجویان مقطع دکترای عمومی رشته دندانپزشکی قبل و حین پاندومی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 255-267]

  • طهماسبی بلداجی، فاطمه بررسی تأثیر دوره آموزشی مدرسه تابستانی (آموزش پزشکی) به روش یادگیری مبتنی بر گروه و بازی سازی بر دانش، رضایت دانشجویان علوم پزشکی کشور در سال 1400 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]

  • طهماسبی بلداجی، فاطمه شناسایی و اولویت بندی شاخص های تجاری سازی دانش در دانشگاه علوم پزشکی دزفول [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 63-73]

ع

  • عابدی، سارا بررسی دیدگاه اساتید مشاور در زمینه علل افت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی اراک [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 539-553]

  • عابدینی، مهنوش شناسایی مولفه های ارتقاء محیط یادگیری حرفه ای الکترونیکی مدیران [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 554-566]

  • عامری حبیب آبادی، محمد علی آموزش مجازی در جهت ارتقا کیفیت یادگیری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 472-483]

  • عباس پور، عباس شناسایی و اعتباریابی مولفه ها و ابعاد رهبری اخلاقی مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با رویکرد شایستگی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 322-337]

  • عبداللهی، حسین شناسایی و اعتباریابی مولفه ها و ابعاد رهبری اخلاقی مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با رویکرد شایستگی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 322-337]

  • عبداللهی، مژگان طراحی مدل کـدهای اخلاقی و رفتاری اعضای هیات علمی دانشگاه‌های ایران با استفاده از نظریه زمینه‌ای [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 526-538]

  • عبدالهی، مژگان طراحی و تدوین چارچوب مفهومی خودیادگیری دانشجویان در دانشگاه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 180-192]

  • عبدالهی، مژگان ارائه ی الگوی دانشگاه نسل چهارم (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 193-206]

  • عراقیه، علیرضا شناسایی مولفه های رهبری خلاق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 268-281]

  • عزیزی نژاد، بهاره بررسی پدیدارشناسی مدیریت دانش در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 169-179]

  • عطار، سحر فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانشناختی (روانی – آموزشی) بر خودکارآمدی دانشجویان در ایران به روش هویت و کرامر [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 234-254]

  • علامی، عباس ادراک دانشجویان مقاطع مختلف آموزشی پزشکی عمومی از محیط آموزشی: دانشگاه علوم پزشکی قزوین [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 497-484]

  • علیرضایی، سمیرا مقایسه اثر روش تدریس ترکیبی و سنتی بر دانش و نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 338-348]

  • عمرانی، مجید آموزش رهبری دوسوتوان در کسب و کارهای نوپای دانش بنیان با رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 220-233]

غ

  • غفاریان، سامره ارائه الگوی مدیریت بهره‌وری اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 40-50]

ف

  • فرنوش، رحمان آموزش مدل آماری آمیخته خطی چندمتغیره در داده های طولی چندگانه به دانشجویان پزشکی: مطالعه موردی داده های رشد کودکان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 30-39]

  • فرهیان، مجید کیفیت آموزش مجازی دوره‌های رشته آموزش زبان انگلیسی در دوران کووید-19از دیدگاه اساتید: راهکارهای تقویت اشتراک‌دانش [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 641-659]

  • فروغی، مونا ارائه مدل بکارگیری منتورینگ (توسعه مهارتهای ارتباطی، آموزشی و...) در توسعه فردی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 111-127]

  • فلات جانکی، مینا شناسایی و اولویت بندی شاخص های تجاری سازی دانش در دانشگاه علوم پزشکی دزفول [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 63-73]

ق

  • قادری، مصطفی شناسایی و بررسی ابعاد و مؤلفه های فرایندی ارزشیابی کیفی توصیفی در کلاس های چندپایه دوره ابتدایی (یک مطالعه کیفی) [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 100-110]

  • قادری، مصطفی اعتبارسنجی برنامه درسی صلاحیت های بین فرهنگی دانشجو معلمان در دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 233-246]

  • قاسم زاده، سوگند بررسی نشاط معنوی و مهارت های ارتباطی دانشجویان و دانش آموختگان تیزهوش با ورود به دانشگاه قبل از 15 سالگی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 282-294]

  • قاسمی، فاطمه مقایسه تأثیر یادگیری مشارکتی و شیوه سنتی یادگیری (سخنرانی) بر مهارت‌های ارتباطی دانشجویان مقطع پایه رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز درسال 1398 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 109-118]

  • قهرانی، نسیم ارزیابی اخلاق حرفه ای استاد از دیدگاه دانشجویان علوم پایه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 593-603]

ک

  • کاظمی، مهناز شناسایی ابعاد و مولفه‌های فرآیند نخبه‌پروری در مدارس ابتدایی کشور ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 87-99]

  • کاهکش، شهرزاد مقایسه عملکرد تحصیلی دانشجویان مقطع دکترای عمومی رشته دندانپزشکی قبل و حین پاندومی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 255-267]

  • کجوری، جواد بررسی اثر بخشی آموزش به روش شبیه سازی و گزارش دهی در گروه های کوچک بر عملکرد تیم احیا نوزادان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 160-168]

  • کردستانی، فرشته ارائه الگوی مدیریت بهره‌وری اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 40-50]

  • کرمی آق قلعه، لیلا بررسی عوامل موثر بر توسعه آموزش مدیران در دانشگاه علوم پزشکی ایران به منظور ارائه مدل [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 219-232]

  • کرمی نژاد، زهرا بررسی تأثیر دوره آموزشی مدرسه تابستانی (آموزش پزشکی) به روش یادگیری مبتنی بر گروه و بازی سازی بر دانش، رضایت دانشجویان علوم پزشکی کشور در سال 1400 [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 1-13]

  • کریمی، آصف آموزش رهبری دوسوتوان در کسب و کارهای نوپای دانش بنیان با رویکرد فراترکیب [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 220-233]

  • کریمی راد، فریبا تاثیر برنامه درسی خلاقیت محور با رویکرد پسانوین گرایانه در توسعه آموزش مجازی به منظور ارائه مدل در آموزش و پرورش استان مازندران [دوره 13، شماره 0، 1401]

  • کلانتری، مهدی ارائه مدلی جهت ارزیابی توانمندی حرفه ای منابع انسانی غیر هیات علمی دانشگاه های آزاد استان تهران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 459-471]

  • کمالی، تقی ارائه مدل مناسب اخلاق حرفه ای در نظام آموزش عالی سلامت دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 119-129]

  • کیهان، جواد بررسی پدیدارشناسی مدیریت دانش در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 169-179]

گ

  • گرجی، محمدباقر مدل‌سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر اصطکاک سازمانی در آموزش‌وپرورش استان گلستان [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 190-204]

ل

  • لایی، سوسن مدل یابی عوامل مؤثر بر هدایت تحصیلی دانش آموزان مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 29-44]

  • لبادی، زهرا طراحی و تدوین چارچوب مفهومی خودیادگیری دانشجویان در دانشگاه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 180-192]

  • لبادی، زهرا طراحی مدل کـدهای اخلاقی و رفتاری اعضای هیات علمی دانشگاه‌های ایران با استفاده از نظریه زمینه‌ای [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 526-538]

م

  • ماشینچی، علی اصغر طراحی روش های تدریس در برنامه درسی ادبیات فارسی مهارت بنیان دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 205-218]

  • مجاهد، عزیزالله فراتحلیل اثربخشی مداخلات روانشناختی (روانی – آموزشی) بر خودکارآمدی دانشجویان در ایران به روش هویت و کرامر [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 234-254]

  • محرابی، جواد طراحی الگوی توسعه کسب و کارهای دانش بنیان در شرایط تحریم با رویکرد کارآفرینانه: یک مطالعه‌ی فراترکیب [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 675-690]

  • محرابی، حمیرا شناسایی مولفه های رهبری خلاق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 268-281]

  • محققی، حسین پیش بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس امید به زندگی، شادکامی و معنا در دانش آموزان [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 128-141]

  • محمدخانی، کامران طراحی چارچوب بهبود کاربست برنامه ریزی آمایش سرزمین در توسعه آموزش های علمی-کاربردی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 511-525]

  • محمد داودی، امیرحسین ارائه مدل ساختاری برای ارتقاء آموزش اثربخش ضمن خدمت کارکنان اداری دانشگاه آزاد اسلامی (مورد مطالعه: استان تهران) [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 75-86]

  • محمدی، راحله تبیین عدالت آموزشی در دانشگاه های علوم پزشکی: یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 420-435]

  • محمدی، علیرضا بررسی نشاط معنوی و مهارت های ارتباطی دانشجویان و دانش آموختگان تیزهوش با ورود به دانشگاه قبل از 15 سالگی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 282-294]

  • محمدی، مهدی طراحی الگوی شایستگی‌های استدلال بالینی دانشجویان رشته پزشکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 130-144]

  • محمدی، نوید ادراک دانشجویان مقاطع مختلف آموزشی پزشکی عمومی از محیط آموزشی: دانشگاه علوم پزشکی قزوین [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 497-484]

  • محمدی فر، محمدعلی بررسی روایی و پایایی پرسشنامه ی عملکرد تحصیلی فام و تیلور (1999) [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 1-15]

  • محمدی مقدم، یوسف شناسایی ابعاد و مولفه‌های فرآیند نخبه‌پروری در مدارس ابتدایی کشور ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 87-99]

  • محمدی نژاد گنجی، علیرضا ارائه مدلی جهت ارزیابی توانمندی حرفه ای منابع انسانی غیر هیات علمی دانشگاه های آزاد استان تهران [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 459-471]

  • محمدی نژاد گنجی، علیرضا شناسایی مؤلفه‌های ساختار سازمانی مبتنی بر شاخص های بهبود و توسعه آموزشی در دانشگاه فرهنگیان (مطالعه کیفی) [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 616-628]

  • محمودی، امیر حسین شناسایی مولفه های رهبری خلاق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 268-281]

  • محمودی، امیرحسین ارائه الگوی مدیریت بهره‌وری اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تهران [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 40-50]

  • مرادی، طاهره طراحی و تدوین چارچوب مفهومی خودیادگیری دانشجویان در دانشگاه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 180-192]

  • مرادی، مریم آموزش مدل آماری آمیخته خطی چندمتغیره در داده های طولی چندگانه به دانشجویان پزشکی: مطالعه موردی داده های رشد کودکان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 30-39]

  • مراغی، الهام کیفیت آموزش مجازی ارائه شده در سامانه نوید در دوران اپیدمی کووید-19 از نظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 97-108]

  • مرتضی، ارسلان طراحی و اعتبار یابی پرسشنامه برنامه درسی پنهان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 74-85]

  • مرعشی حسینی، لیلا آگاهی و نگرش دستیاران در بکارگیری پزشکی مبتنی بر شواهد [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 310-321]

  • مظاهری، ساناز ارائه الگوی ساختاری سکوت سازمانی براساس سبک رهبری و یادگیری سازمانی با میانجیگری تعهد سازمانی [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 578-592]

  • معظمی، مجتبی شناسایی ابعاد و مولفه‌های فرآیند نخبه‌پروری در مدارس ابتدایی کشور ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 87-99]

  • معظمی، مجتبی ابعاد و مؤلفه‌های افزایش کیفیت خدمات آموزشی در سیستم آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 660-674]

  • معیری، محمدرضا شناسایی مولفه های ارتقاء محیط یادگیری حرفه ای الکترونیکی مدیران [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 554-566]

  • ملکی آوارسین، صادق شناسایی و بررسی ابعاد و مؤلفه های فرایندی ارزشیابی کیفی توصیفی در کلاس های چندپایه دوره ابتدایی (یک مطالعه کیفی) [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 100-110]

  • منصوری، سید امین بررسی شاخص آموزش و شاخص دو بعدی توسعه در استان‌های ایران با روش تحلیل مؤلفه‌های اساسی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 60-74]

  • مهربانی، مریم شناسایی عوامل مؤثر بر عدالت آموزشی و نقش آن در پویایی و شادابی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران جهت ارائه مدل [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 207-219]

  • موسوی، رباب شناسایی مؤلفه‌های ساختار سازمانی مبتنی بر شاخص های بهبود و توسعه آموزشی در دانشگاه فرهنگیان (مطالعه کیفی) [دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 616-628]

  • موسوی، سیده ندا مقایسه اثر روش تدریس ترکیبی و سنتی بر دانش و نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 338-348]

  • موسوی، فرانک مدل یابی عوامل مؤثر بر هدایت تحصیلی دانش آموزان مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 29-44]

  • مینایی، اصغر شناسایی و اعتباریابی مولفه ها و ابعاد رهبری اخلاقی مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با رویکرد شایستگی [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 322-337]

ن

  • ناصری جهرمی، رضا طراحی الگوی شایستگی‌های استدلال بالینی دانشجویان رشته پزشکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 130-144]

  • ناظم، فتاح ارائه مدلی جهت ارتقاء صلاحیت حرفه ای معلمان براساس توانمندسازی روان شناختی و باورهای فراشناختی با میانجیگری خودکارآمدی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 45-59]

  • ناظم، فتاح ارائه مدل بکارگیری منتورینگ (توسعه مهارتهای ارتباطی، آموزشی و...) در توسعه فردی [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 111-127]

  • نامور، یوسف تبیین عدالت آموزشی در دانشگاه های علوم پزشکی: یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 420-435]

  • نامی، کلثوم شناسایی مولفه های ارتقاء محیط یادگیری حرفه ای الکترونیکی مدیران [دوره 13، شماره 3، 1401، صفحه 554-566]

  • نبیئی، پرستو طراحی الگوی شایستگی‌های استدلال بالینی دانشجویان رشته پزشکی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 130-144]

  • نجفی، امیر ارائه مدل مناسب اخلاق حرفه ای در نظام آموزش عالی سلامت دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 119-129]

  • نیاز آذری، کیومرث شناسایی عوامل مؤثر بر عدالت آموزشی و نقش آن در پویایی و شادابی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران جهت ارائه مدل [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 207-219]

  • نیک نفس، جواد الگوی مناسب حکمرانی مشارکتی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مدیریت بحران شیوع بیماری های نوظهور [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 14-29]

و

  • وحدت بوراشان، رقیه بررسی پدیدارشناسی مدیریت دانش در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 169-179]

  • وفایی فر، گلاویژ شناسایی و بررسی ابعاد و مؤلفه های فرایندی ارزشیابی کیفی توصیفی در کلاس های چندپایه دوره ابتدایی (یک مطالعه کیفی) [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 100-110]

ه

  • هادیانفرد، علی محمد آگاهی و نگرش دستیاران در بکارگیری پزشکی مبتنی بر شواهد [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 310-321]

  • هاشمی، سید احمد طراحی روش های تدریس در برنامه درسی ادبیات فارسی مهارت بنیان دوره متوسطه اول [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 205-218]

ی

  • یارمحمودی، فاطمه بررسی اثر بخشی آموزش به روش شبیه سازی و گزارش دهی در گروه های کوچک بر عملکرد تیم احیا نوزادان [دوره 13، شماره 1، 1401، صفحه 160-168]

  • یعقوبی، ابوالقاسم پیش بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس امید به زندگی، شادکامی و معنا در دانش آموزان [دوره 13، شماره 0، 1401، صفحه 128-141]

  • یوسفی، زهرا ضرورت طراحی بسته آموزشی مشاورۀ برنامه درسی با رویکرد تربیت مغز [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 370-382]

  • یوسفی سعیدآبادی، رضا شناسایی ابعاد و مولفه های حکمرانی خوب در دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه یک [دوره 13، شماره 2، 1401، صفحه 406-419]