آ

  • آدرویشی، سارا بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد ارتباطی دانشجو- بیمار در بخش اتاق عمل از دیدگاه دانشجویان هوشبری دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 271-282]

ا

  • ابراهیمی فخار، علی بررسی ارتباط سبک‌های یادگیری با نمرات آزمون‌های جامع علوم پایه و پیش کارورزی و نتایج آزمون صلاحیت بالینی دانشجویان در پایان دوره دکتری عمومی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 219-229]

  • احترامی، عاطفه بررسی اولویت‌ها و نیازسنجی برنامه‌های آموزشی پزشکان عمومی مشمول دوره‌های بازآموزی، آموزش مداوم شهرستان اهواز [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 104-114]

  • احمدی، شیوا بررسی ارتباط سبک یادگیری با عملکرد مبتنی بر شواهد در دستیاران بالینی بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 12-20]

  • احمدی، غزل اثربخشی آموزش سرمایه روان شناختی بر سکوت و آوای سازمانی در دانشگاه آزاد استان مازندران [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 11-22]

  • اخلاقی، زهرا بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد ارتباطی دانشجو- بیمار در بخش اتاق عمل از دیدگاه دانشجویان هوشبری دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 271-282]

  • ادهمی مقدم، فرهاد بررسی ارتباط سبک یادگیری با عملکرد مبتنی بر شواهد در دستیاران بالینی بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 12-20]

  • ادهمی مقدم، فرهاد بررسی ارتباط سبک‌های یادگیری با نمرات آزمون‌های جامع علوم پایه و پیش کارورزی و نتایج آزمون صلاحیت بالینی دانشجویان در پایان دوره دکتری عمومی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 219-229]

  • ارجمند، رضا نامه به سردبیر: تدبیری برای انگیزش [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 258-261]

  • ارجمند، رضا طراحی، اجرا و ارزشیابی بازی اتاق فرار آموزشی توسط همتایان برای ارتقا دانش و مهارت دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 262-270]

  • اسلامی، ارمغان مقایسه‌ی دو روش ارزیابی بر یادگیری درس دارودرمانی و رضایت دانشجویان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز در سال 1393 [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 41-48]

  • اسلامی، کاوه مقایسه‌ی دو روش ارزیابی بر یادگیری درس دارودرمانی و رضایت دانشجویان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز در سال 1393 [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 41-48]

  • اسلامی، کاوه طراحی و اعتبار سنجی ابزار ارزیابی فیلم های آموزشی در علوم پزشکی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 240-250]

  • اسلامی، کاوه نامه به سردبیر: تدبیری برای انگیزش [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 258-261]

  • اسلامی، کاوه طراحی، اجرا و ارزشیابی بازی اتاق فرار آموزشی توسط همتایان برای ارتقا دانش و مهارت دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 262-270]

  • اسلامی، کاوه ارتقا توانمندی دانشجویان داروسازی با برگزاری دوره آموزش الکترونیک کاربرد اشکال دارویی به بیماران (بابد®) و ارزیابی ویدئویی تکوینی مبتنی بر روش خودارزیابی و ارزیابی همتا [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 376-384]

  • اسلامی، کاوه طراحی ابزار ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید مبتنی بر فیلم تهیه شده از کلاس درس [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 417-425]

  • اسلامی هرندی، حسینعلی ارائه مدل ادراکی توانمندسازی روانشناختی با رویکرد مدیریت دانش در مدیران متوسطه دوره دوم شهر تهران [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 23-43]

  • اسماعیلی شاد، بهرنگ پیش بینی خلاقیت دانش آموزان بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و راهبردهای یادگیری [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 102-113]

  • اکبری، مریم تدوین مدل اشتیاق تحصیلی برمبنای راهبردهای یادگیری و آگاهی فرا شناختی با میانجی گری باورهای انگیزشی [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 125-140]

  • امین بیدختی، علی اکبر بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی سازمانی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 395-405]

  • امینی، مرضیه دروغ پردازی های امروز، اقدامات غیراخلاقی فردا: یک مدل علّی ارتباط بین منبع کنترل و بی صداقتی تحصیلی با نقش میانجی گری خودپنداشت تحصیلی در دانشجویان پرستاری [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 306-319]

  • امینیان، عبدالله ایجاد بستر مناسب آموزشی جهت ارنقاء سطح کیفی دانشجویان رشته داروسازی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در زمینه شیمی آلی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 21-28]

  • ایزدپناه، ماندانا طراحی و اعتبار سنجی ابزار ارزیابی فیلم های آموزشی در علوم پزشکی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 240-250]

  • ایزدپناه، ماندانا نامه به سردبیر: تدبیری برای انگیزش [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 258-261]

  • ایزدپناه، ماندانا طراحی، اجرا و ارزشیابی بازی اتاق فرار آموزشی توسط همتایان برای ارتقا دانش و مهارت دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 262-270]

  • ایزدپناه، ماندانا ارتقا توانمندی دانشجویان داروسازی با برگزاری دوره آموزش الکترونیک کاربرد اشکال دارویی به بیماران (بابد®) و ارزیابی ویدئویی تکوینی مبتنی بر روش خودارزیابی و ارزیابی همتا [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 376-384]

ب

  • بابائی حیدرآبادی، اکبر طراحی ابزار ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید مبتنی بر فیلم تهیه شده از کلاس درس [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 417-425]

  • باباجانی گرجی، لیلا نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین تاب‌آوری تحصیلی و درگیری تحصیلی در دانشجویان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 294-305]

  • بارونی پور، زهره ایجاد بستر مناسب آموزشی جهت ارنقاء سطح کیفی دانشجویان رشته داروسازی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در زمینه شیمی آلی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 21-28]

  • باقری، مهدی ارایه مدلی جهت ارتقای انگیزش اعضای هیات علمی دانشگاه ازاد اسلامی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 406-416]

  • باقری کراچی، امین شناسایی مؤلفه های فرهنگ سازمانی مطلوب در دانشگاه های علوم پزشکی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 49-57]

  • براری، فاطمه ارزشیابی تأثیر برگزاری کارگاه ایمنی بیمار بر آگاهی و عملکرد دانشجویان پرستاری: چالش‌ها و راهکارها [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 97-103]

  • بقایی، سیامک بررسی اولویت‌ها و نیازسنجی برنامه‌های آموزشی پزشکان عمومی مشمول دوره‌های بازآموزی، آموزش مداوم شهرستان اهواز [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 104-114]

  • بنی اسد، مریم گرایش دانشجویان سال آخر رشته پزشکی در انتخاب رشته تخصصی: تفاوت بین آن‌چه دانشجویان می‌خواهند و آن‌چه جامعه نیاز دارد [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 209-218]

  • بهادری خسروشاهی، جعفر رابطه سبک‌های هویت و انگیزش پیشرفت تحصیلی با مشغولیت تحصیلی در دانشجویان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 71-81]

  • بیاتی، احمد بررسی علل بازدارنده اجرای مدیریت غیرمتمرکز در ادارات آموزش و پرورش شهرستان های غرب استان اصفهان با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 67-78]

  • بیرگانی نیا، مهدیه طراحی، اجرا و ارزشیابی بازی اتاق فرار آموزشی توسط همتایان برای ارتقا دانش و مهارت دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 262-270]

پ

  • پیشگاه هادیان، حمید آموزش طرح تحول نظام سلامت در دولت یازدهم به پزشکان، پرستاران و مردم [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 1-10]

ت

  • ترشیزی، لیلا بررسی مشکلات مربیان پرستاری با سابقه بیش از 5 سال در آموزش بالینی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-11]

  • تفضلی، حسین آموزش طرح تحول نظام سلامت در دولت یازدهم به پزشکان، پرستاران و مردم [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 1-10]

  • تقوایی یزدی، مریم بررسی تأثیر زیرساخت‌های رویکرد مجازی بر آموزش قابلیت‌محور در راستای دانشگاه‌های نسل چهارم [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 363-375]

  • توان، بهمن رابطه کیفیت خواب با اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 164-175]

  • توانگر مروستی، زهرا بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی سازمانی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 395-405]

ج

  • جاسم زاده، مهرنوش طراحی ابزار ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید مبتنی بر فیلم تهیه شده از کلاس درس [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 417-425]

  • جدیدی، سما بررسی اثر بخشی بازخوردهای مدرس در قالب آموزش مبتنی بر پذیرفتن و پایبندی عملکردی بر راهبردهای مقابله‌ای [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 230-240]

  • جدیدی، هوشنگ تدوین مدل اشتیاق تحصیلی برمبنای راهبردهای یادگیری و آگاهی فرا شناختی با میانجی گری باورهای انگیزشی [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 125-140]

  • جعفری، پریوش ارایه مدلی جهت ارتقای انگیزش اعضای هیات علمی دانشگاه ازاد اسلامی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 406-416]

  • جعفری‌پور، حسن رابطه کیفیت خواب با اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 164-175]

  • جعفری هرندی، رضا ارائه مدل ادراکی توانمندسازی روانشناختی با رویکرد مدیریت دانش در مدیران متوسطه دوره دوم شهر تهران [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 23-43]

  • جهان بین، امیر ارتباط بین متغیرهای دموگرافیک، اقتصادی- اجتماعی و مرتبط با سطح سلامت با تقاضای ویزیت پزشک عمومی در شهر اصفهان در سال‌های 95-94 [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 58-70]

  • جوادی، نازیلا ارزشیابی تأثیر برگزاری کارگاه ایمنی بیمار بر آگاهی و عملکرد دانشجویان پرستاری: چالش‌ها و راهکارها [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 97-103]

ح

  • حاتم زاده، ناصر طراحی ابزار ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید مبتنی بر فیلم تهیه شده از کلاس درس [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 417-425]

  • حبیبی کلیبر، رامین رابطه سبک‌های هویت و انگیزش پیشرفت تحصیلی با مشغولیت تحصیلی در دانشجویان [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 71-81]

  • حجازی، مسعود نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین تاب‌آوری تحصیلی و درگیری تحصیلی در دانشجویان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 294-305]

  • حسنیان، آزیتا بررسی اولویت‌ها و نیازسنجی برنامه‌های آموزشی پزشکان عمومی مشمول دوره‌های بازآموزی، آموزش مداوم شهرستان اهواز [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 104-114]

  • حسین‌زاده، بابک مدل نوآوری دانش‌محور؛ فلسفه، چشم‌اندار و اهداف [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 144-153]

  • حسین زاده، طوبی ارزشیابی تأثیر برگزاری کارگاه ایمنی بیمار بر آگاهی و عملکرد دانشجویان پرستاری: چالش‌ها و راهکارها [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 97-103]

  • حسین نژاد، اعظم بررسی مشکلات مربیان پرستاری با سابقه بیش از 5 سال در آموزش بالینی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-11]

  • حسینی، سید حمید ارزیابی تدریس ایمنی شناسی به روش کلاس معکوس از دیدگاه دانشجویان علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 197-208]

  • حمادی، حمید بررسی مناسب ترین مدلهای توسعه آموزش دوزبانگی از دیدگاه اساتید دانشگاه [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 44-53]

  • حمزه پور، هیرو بررسی ارتباط سبک یادگیری با عملکرد مبتنی بر شواهد در دستیاران بالینی بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 12-20]

  • حیاتی، فرخنده ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان دانشکده علوم پزشکی آبادان [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 176-186]

  • حیاتی، فرزانه ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان دانشکده علوم پزشکی آبادان [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 176-186]

  • حیدری، الهام بررسی رابطه بین کیفیت تجارب یادگیری با استرس علمی و خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 335-346]

خ

  • خسروی، محمدعلی آموزش طرح تحول نظام سلامت در دولت یازدهم به پزشکان، پرستاران و مردم [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 1-10]

  • خیری، امید نامه به سردبیر: تدبیری برای انگیزش [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 258-261]

د

  • دارایی، مهری بررسی رابطه باورهای فراشناخت و سلامت روان با عملکرد تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 115-121]

  • دارستانی، ناهید ایجاد بستر مناسب آموزشی جهت ارنقاء سطح کیفی دانشجویان رشته داروسازی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در زمینه شیمی آلی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 21-28]

  • دستورپور، مریم بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد ارتباطی دانشجو- بیمار در بخش اتاق عمل از دیدگاه دانشجویان هوشبری دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 271-282]

  • دهقان زاده، ابراهیم پیش بینی خلاقیت دانش آموزان بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و راهبردهای یادگیری [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 102-113]

ذ

  • ذوالفقاری زعفرانی، رشید ارائه مدل ادراکی توانمندسازی روانشناختی با رویکرد مدیریت دانش در مدیران متوسطه دوره دوم شهر تهران [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 23-43]

ر

  • رجائی، الهام بررسی اولویت‌ها و نیازسنجی برنامه‌های آموزشی پزشکان عمومی مشمول دوره‌های بازآموزی، آموزش مداوم شهرستان اهواز [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 104-114]

  • رحمانی، جهانبخش آسیب شناسی دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر فرایند تدریس از دیدگاه دانشجویان (استان اصفهان) [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 141-152]

  • رحیمی فر، پروانه تشخیص علائم گفتارفلجی با استفاده از نرم افزار چند رسانه ای بازی در دانشجویان گفتاردرمانی اهواز [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 251-257]

  • رضایتمند، محمدرضا ارتباط بین متغیرهای دموگرافیک، اقتصادی- اجتماعی و مرتبط با سطح سلامت با تقاضای ویزیت پزشک عمومی در شهر اصفهان در سال‌های 95-94 [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 58-70]

  • رضایی شریف، علی مطالعه کیفی: شناسایی مولفه های دانشگاه کارآفرین [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 154-161]

  • رضایی صوفی، مرتضی تاثیر الگوی برنامه ریزی شده رفتار تمرینی جهت پایبندی به فعالیت ورزش همگانی به منظور افزایش سلامت دانشجویان [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 54-66]

  • رضوانی، ابوالقاسم بررسی ارتباط استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی با درگیری تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 347-362]

  • رضوی پور، مهران پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی و خودکارآمدی بر اساس یادگیری خود راهبر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 153-163]

  • رنجبر، منصور پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی و خودکارآمدی بر اساس یادگیری خود راهبر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 153-163]

  • رنجبرها، راضیه بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد ارتباطی دانشجو- بیمار در بخش اتاق عمل از دیدگاه دانشجویان هوشبری دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 271-282]

ز

  • زارع، محمد بررسی ارتباط سبک یادگیری با عملکرد مبتنی بر شواهد در دستیاران بالینی بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 12-20]

  • زارعی، زلیخا بررسی اثر بخشی بازخوردهای مدرس در قالب آموزش مبتنی بر پذیرفتن و پایبندی عملکردی بر راهبردهای مقابله‌ای [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 230-240]

  • زال پور، امیر شناسایی عوامل موفقیت یادگیری الکترونیکی مورد مطالعه : دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 135-143]

  • زاهد بابلان، عادل مطالعه کیفی: شناسایی مولفه های دانشگاه کارآفرین [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 154-161]

  • زردی، ناصر تاثیر الگوی برنامه ریزی شده رفتار تمرینی جهت پایبندی به فعالیت ورزش همگانی به منظور افزایش سلامت دانشجویان [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 54-66]

  • زندی پیام، آرش مقایسه سرزندگی تحصیلی، شکفتگی و ابعاد هویت تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 283-293]

س

  • سلحشوری، آرش طراحی ابزار ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید مبتنی بر فیلم تهیه شده از کلاس درس [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 417-425]

  • سلطانی، مجید تشخیص علائم گفتارفلجی با استفاده از نرم افزار چند رسانه ای بازی در دانشجویان گفتاردرمانی اهواز [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 251-257]

  • سلمان زاده، شهین ایجاد بستر مناسب آموزشی جهت ارنقاء سطح کیفی دانشجویان رشته داروسازی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در زمینه شیمی آلی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 21-28]

  • سواری، کریم اثرات علیّ مدیریت آموزشی و رفتاری استادان برکاهش رفتارهای مخرب کلاسی بواسطه خودکارآمدی [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 90-101]

  • سیاح برگرد، مهدی ارتقا توانمندی دانشجویان داروسازی با برگزاری دوره آموزش الکترونیک کاربرد اشکال دارویی به بیماران (بابد®) و ارزیابی ویدئویی تکوینی مبتنی بر روش خودارزیابی و ارزیابی همتا [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 376-384]

  • سیدیان، سید سعید گرایش دانشجویان سال آخر رشته پزشکی در انتخاب رشته تخصصی: تفاوت بین آن‌چه دانشجویان می‌خواهند و آن‌چه جامعه نیاز دارد [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 209-218]

  • سیفی، محمد بررسی مناسب ترین مدلهای توسعه آموزش دوزبانگی از دیدگاه اساتید دانشگاه [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 44-53]

ش

  • شاطرزاده یزدی، محمدجعفر تشخیص علائم گفتارفلجی با استفاده از نرم افزار چند رسانه ای بازی در دانشجویان گفتاردرمانی اهواز [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 251-257]

  • شریفی کیا، ایمان بررسی مشکلات مربیان پرستاری با سابقه بیش از 5 سال در آموزش بالینی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-11]

  • شعوری بیدگلی، علیرضا مقایسه میزان استفاده از سبک‌های یادگیری وارک و شیوه حل مسأله در دانشجویان استعداد درخشان و سایر دانشجویان [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 187-196]

  • شکورنیا، عبدالحسین تحلیل انتقادی سیستم ارزشیابی استاد توسط دانشجویان (مروری نظامند) [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 82-96]

  • شکورنیا، عبدالحسین گرایش دانشجویان سال آخر رشته پزشکی در انتخاب رشته تخصصی: تفاوت بین آن‌چه دانشجویان می‌خواهند و آن‌چه جامعه نیاز دارد [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 209-218]

  • شکوهی، عباس بررسی اولویت‌ها و نیازسنجی برنامه‌های آموزشی پزشکان عمومی مشمول دوره‌های بازآموزی، آموزش مداوم شهرستان اهواز [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 104-114]

  • شمس جاوی، نسرین طراحی ابزار ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید مبتنی بر فیلم تهیه شده از کلاس درس [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 417-425]

  • شهنی ییلاق، منیجه دروغ پردازی های امروز، اقدامات غیراخلاقی فردا: یک مدل علّی ارتباط بین منبع کنترل و بی صداقتی تحصیلی با نقش میانجی گری خودپنداشت تحصیلی در دانشجویان پرستاری [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 306-319]

  • شوشی زاده، محمد رضا ایجاد بستر مناسب آموزشی جهت ارنقاء سطح کیفی دانشجویان رشته داروسازی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در زمینه شیمی آلی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 21-28]

ص

  • صاحب الزمانی، محمد بررسی ارتباط سبک یادگیری با عملکرد مبتنی بر شواهد در دستیاران بالینی بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 12-20]

  • صاحب الزمانی، محمد بررسی ارتباط سبک‌های یادگیری با نمرات آزمون‌های جامع علوم پایه و پیش کارورزی و نتایج آزمون صلاحیت بالینی دانشجویان در پایان دوره دکتری عمومی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 219-229]

  • صادقی، منظر بررسی تأثیر زیرساخت‌های رویکرد مجازی بر آموزش قابلیت‌محور در راستای دانشگاه‌های نسل چهارم [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 363-375]

  • صادقی محلی، فروزان پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی و خودکارآمدی بر اساس یادگیری خود راهبر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 153-163]

  • صالحی، محمد اثربخشی آموزش سرمایه روان شناختی بر سکوت و آوای سازمانی در دانشگاه آزاد استان مازندران [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 11-22]

  • صحرایی، منصور بررسی اولویت‌ها و نیازسنجی برنامه‌های آموزشی پزشکان عمومی مشمول دوره‌های بازآموزی، آموزش مداوم شهرستان اهواز [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 104-114]

  • صفریان ناوخی، معصومه مطالعه کیفی: شناسایی مولفه های دانشگاه کارآفرین [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 154-161]

ط

  • طاهری، عبدالمحمد بررسی علل بازدارنده اجرای مدیریت غیرمتمرکز در ادارات آموزش و پرورش شهرستان های غرب استان اصفهان با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 67-78]

ع

  • عابدینی، منا ایجاد بستر مناسب آموزشی جهت ارنقاء سطح کیفی دانشجویان رشته داروسازی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در زمینه شیمی آلی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 21-28]

  • عباس پور، شیرین طراحی ابزار ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید مبتنی بر فیلم تهیه شده از کلاس درس [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 417-425]

  • عباسی، محمد مقایسه میزان استفاده از سبک‌های یادگیری وارک و شیوه حل مسأله در دانشجویان استعداد درخشان و سایر دانشجویان [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 187-196]

  • عبدی، علی مقایسه سرزندگی تحصیلی، شکفتگی و ابعاد هویت تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 283-293]

  • عجم، علی‌اکبر بررسی ارتباط استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی با درگیری تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 347-362]

  • عربان، مرضیه طراحی ابزار ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید مبتنی بر فیلم تهیه شده از کلاس درس [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 417-425]

  • عظیمی، کامیار دروغ پردازی های امروز، اقدامات غیراخلاقی فردا: یک مدل علّی ارتباط بین منبع کنترل و بی صداقتی تحصیلی با نقش میانجی گری خودپنداشت تحصیلی در دانشجویان پرستاری [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 306-319]

  • علی‌اسماعیلی، عبدالله مدل نوآوری دانش‌محور؛ فلسفه، چشم‌اندار و اهداف [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 144-153]

  • علی اسماعیلی، عبدالله مدل مدیریت استعداد برای اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 385-394]

  • عمویی، فتانه پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی و خودکارآمدی بر اساس یادگیری خود راهبر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 153-163]

غ

  • غالیان، شهرزاد شناسایی عوامل موفقیت یادگیری الکترونیکی مورد مطالعه : دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 135-143]

ف

  • فتح الله زاده، رضا ارایه مدلی جهت ارتقای انگیزش اعضای هیات علمی دانشگاه ازاد اسلامی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 406-416]

  • فخری، احمد طراحی ابزار ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید مبتنی بر فیلم تهیه شده از کلاس درس [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 417-425]

  • فرزادی، فاطمه اثرات علیّ مدیریت آموزشی و رفتاری استادان برکاهش رفتارهای مخرب کلاسی بواسطه خودکارآمدی [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 90-101]

  • فقیهی، علیرضا بررسی مناسب ترین مدلهای توسعه آموزش دوزبانگی از دیدگاه اساتید دانشگاه [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 44-53]

  • فلاح، وحید مدل مدیریت استعداد برای اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 385-394]

ق

  • قاسمی زاد، علیرضا شناسایی مؤلفه های فرهنگ سازمانی مطلوب در دانشگاه های علوم پزشکی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 49-57]

  • قاسمی زاد، علیرضا بررسی علل بازدارنده اجرای مدیریت غیرمتمرکز در ادارات آموزش و پرورش شهرستان های غرب استان اصفهان با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 67-78]

  • قدم پور، عزت اله بررسی اثر بخشی بازخوردهای مدرس در قالب آموزش مبتنی بر پذیرفتن و پایبندی عملکردی بر راهبردهای مقابله‌ای [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 230-240]

  • قره، محمدعلی تاثیر الگوی برنامه ریزی شده رفتار تمرینی جهت پایبندی به فعالیت ورزش همگانی به منظور افزایش سلامت دانشجویان [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 54-66]

  • قلی پور، طاهره بررسی مشکلات مربیان پرستاری با سابقه بیش از 5 سال در آموزش بالینی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-11]

  • قمی، مهین رابطه کیفیت خواب با اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 164-175]

  • قمی، مهین ارتباط کیفیت تجارب یادگیری و خودنظم‌دهی با باورهای امید در دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 320-334]

  • قنبری، عاطفه ارزشیابی تأثیر برگزاری کارگاه ایمنی بیمار بر آگاهی و عملکرد دانشجویان پرستاری: چالش‌ها و راهکارها [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 97-103]

  • قورچیان، نادر قلی ارایه مدلی جهت ارتقای انگیزش اعضای هیات علمی دانشگاه ازاد اسلامی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 406-416]

ک

  • کتان باف نصب، آسیه طراحی ابزار ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید مبتنی بر فیلم تهیه شده از کلاس درس [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 417-425]

  • کریمی، زینب مقایسه میزان استفاده از سبک‌های یادگیری وارک و شیوه حل مسأله در دانشجویان استعداد درخشان و سایر دانشجویان [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 187-196]

  • کریمی مونقی، حسین یادگیری تلفیقی و اثر بخشی آن در آموزش پرستاری: مطالعه مروری [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 29-40]

  • کشاورزی، فهیمه بررسی رابطه بین کیفیت تجارب یادگیری با استرس علمی و خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 335-346]

  • کشتی ارای، نرگس آسیب شناسی دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر فرایند تدریس از دیدگاه دانشجویان (استان اصفهان) [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 141-152]

  • کوتی، لیلا مقایسه‌ی دو روش ارزیابی بر یادگیری درس دارودرمانی و رضایت دانشجویان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز در سال 1393 [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 41-48]

  • کوتی، لیلا ارتقا توانمندی دانشجویان داروسازی با برگزاری دوره آموزش الکترونیک کاربرد اشکال دارویی به بیماران (بابد®) و ارزیابی ویدئویی تکوینی مبتنی بر روش خودارزیابی و ارزیابی همتا [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 376-384]

  • کیخا، احمد تحلیل انتقادی سیستم ارزشیابی استاد توسط دانشجویان (مروری نظامند) [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 82-96]

ل

  • لطیف، مریم مقایسه میزان استفاده از سبک‌های یادگیری وارک و شیوه حل مسأله در دانشجویان استعداد درخشان و سایر دانشجویان [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 187-196]

م

  • مؤدب، فاطمه ارزشیابی تأثیر برگزاری کارگاه ایمنی بیمار بر آگاهی و عملکرد دانشجویان پرستاری: چالش‌ها و راهکارها [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 97-103]

  • محسنی زاده، سیدمصطفی یادگیری تلفیقی و اثر بخشی آن در آموزش پرستاری: مطالعه مروری [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 29-40]

  • محمد سلیمانی، سعید ارتقا توانمندی دانشجویان داروسازی با برگزاری دوره آموزش الکترونیک کاربرد اشکال دارویی به بیماران (بابد®) و ارزیابی ویدئویی تکوینی مبتنی بر روش خودارزیابی و ارزیابی همتا [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 376-384]

  • محمدسلیمانی، سعید طراحی و اعتبار سنجی ابزار ارزیابی فیلم های آموزشی در علوم پزشکی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 240-250]

  • محمدعلیزاده، پژمان پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی و خودکارآمدی بر اساس یادگیری خود راهبر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 153-163]

  • محمدی، سید داود ارتباط کیفیت تجارب یادگیری و خودنظم‌دهی با باورهای امید در دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 320-334]

  • محمدی، فرزانه ارتباط بین متغیرهای دموگرافیک، اقتصادی- اجتماعی و مرتبط با سطح سلامت با تقاضای ویزیت پزشک عمومی در شهر اصفهان در سال‌های 95-94 [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 58-70]

  • محمدیان، هاشم طراحی ابزار ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید مبتنی بر فیلم تهیه شده از کلاس درس [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 417-425]

  • محمدی فر، محمدعلی بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی سازمانی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 395-405]

  • محمودی، سید عبدالله رابطه کیفیت خواب با اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 164-175]

  • مرآتی، فاطمه بررسی ارتباط سبک‌های یادگیری با نمرات آزمون‌های جامع علوم پایه و پیش کارورزی و نتایج آزمون صلاحیت بالینی دانشجویان در پایان دوره دکتری عمومی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 219-229]

  • مرادی، نگین تشخیص علائم گفتارفلجی با استفاده از نرم افزار چند رسانه ای بازی در دانشجویان گفتاردرمانی اهواز [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 251-257]

  • مراغی، الهام ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان دانشکده علوم پزشکی آبادان [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 176-186]

  • مرزوقی، رحمت اله بررسی رابطه بین کیفیت تجارب یادگیری با استرس علمی و خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 335-346]

  • مروتی، ذکرالله نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین تاب‌آوری تحصیلی و درگیری تحصیلی در دانشجویان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 294-305]

  • مستوفی، آذر ایجاد بستر مناسب آموزشی جهت ارنقاء سطح کیفی دانشجویان رشته داروسازی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در زمینه شیمی آلی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 21-28]

  • مسعودی، رضا مقایسه میزان استفاده از سبک‌های یادگیری وارک و شیوه حل مسأله در دانشجویان استعداد درخشان و سایر دانشجویان [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 187-196]

  • مسلمی، اعظم رابطه کیفیت خواب با اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 164-175]

  • مسلمی، زهرا رابطه کیفیت خواب با اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 164-175]

  • مسلمی، زهرا ارتباط کیفیت تجارب یادگیری و خودنظم‌دهی با باورهای امید در دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 320-334]

  • معینی کیا، مهدی مطالعه کیفی: شناسایی مولفه های دانشگاه کارآفرین [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 154-161]

  • منجزی، سعیده نامه به سردبیر: تدبیری برای انگیزش [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 258-261]

  • موسوی، ساقی ارزشیابی تأثیر برگزاری کارگاه ایمنی بیمار بر آگاهی و عملکرد دانشجویان پرستاری: چالش‌ها و راهکارها [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 97-103]

  • موسوی، سیده مهسا بررسی اثربخشی آموزش‌های بالندگی حرفه ای در عملکرد شغلی بر اساس الگوی CIPP [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 79-89]

  • مومنیان، سمیه مقایسه میزان استفاده از سبک‌های یادگیری وارک و شیوه حل مسأله در دانشجویان استعداد درخشان و سایر دانشجویان [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 187-196]

  • میرزایی، فریده بررسی اثر بخشی بازخوردهای مدرس در قالب آموزش مبتنی بر پذیرفتن و پایبندی عملکردی بر راهبردهای مقابله‌ای [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 230-240]

  • میرکمالی، سید محمد بررسی اثربخشی آموزش‌های بالندگی حرفه ای در عملکرد شغلی بر اساس الگوی CIPP [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 79-89]

ن

  • نارنجی ثانی، فاطمه بررسی اثربخشی آموزش‌های بالندگی حرفه ای در عملکرد شغلی بر اساس الگوی CIPP [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 79-89]

  • ناطقی، فائزه بررسی مناسب ترین مدلهای توسعه آموزش دوزبانگی از دیدگاه اساتید دانشگاه [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 44-53]

  • نامدار احمدآباد، حسن ارزیابی تدریس ایمنی شناسی به روش کلاس معکوس از دیدگاه دانشجویان علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 197-208]

  • نعمان اف، منصور اثربخشی کاربرد رایانه در آموزش و موانع آن [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 114-124]

  • نقیه، مجید آسیب شناسی دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر فرایند تدریس از دیدگاه دانشجویان (استان اصفهان) [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 141-152]

  • نورافروز، رامین طراحی و اعتبار سنجی ابزار ارزیابی فیلم های آموزشی در علوم پزشکی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 240-250]

  • نورافروز، رامین ارتقا توانمندی دانشجویان داروسازی با برگزاری دوره آموزش الکترونیک کاربرد اشکال دارویی به بیماران (بابد®) و ارزیابی ویدئویی تکوینی مبتنی بر روش خودارزیابی و ارزیابی همتا [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 376-384]

  • نوشادی، ناصر ارائه مدل ساختاری اهداف پیشرفت و مشغولیت عاطفی: میانجی‌گری هیجان‌های پیشرفت [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 122-134]

  • نیاز آذری، کیومرث اثربخشی آموزش سرمایه روان شناختی بر سکوت و آوای سازمانی در دانشگاه آزاد استان مازندران [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 11-22]

  • نیازآذری، کیومرث بررسی تأثیر زیرساخت‌های رویکرد مجازی بر آموزش قابلیت‌محور در راستای دانشگاه‌های نسل چهارم [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 363-375]

  • نیکان مهر، مریم مقایسه‌ی دو روش ارزیابی بر یادگیری درس دارودرمانی و رضایت دانشجویان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز در سال 1393 [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 41-48]

  • نیکدل، فریبرز ارائه مدل ساختاری اهداف پیشرفت و مشغولیت عاطفی: میانجی‌گری هیجان‌های پیشرفت [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 122-134]

و

ه

  • همتی، فریده تدوین مدل اشتیاق تحصیلی برمبنای راهبردهای یادگیری و آگاهی فرا شناختی با میانجی گری باورهای انگیزشی [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 125-140]

  • همتی، نصرت الله آموزش طرح تحول نظام سلامت در دولت یازدهم به پزشکان، پرستاران و مردم [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 1-10]

  • همتی، نگین ارائه مدل ساختاری اهداف پیشرفت و مشغولیت عاطفی: میانجی‌گری هیجان‌های پیشرفت [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 122-134]

ی

  • یاراحمدی، یحیی تدوین مدل اشتیاق تحصیلی برمبنای راهبردهای یادگیری و آگاهی فرا شناختی با میانجی گری باورهای انگیزشی [دوره 10، ویژه نامه، 1398، صفحه 125-140]

  • یاسری، علی پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی و خودکارآمدی بر اساس یادگیری خود راهبر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 153-163]

  • یزدانی نژاد، حمید طراحی، اجرا و ارزشیابی بازی اتاق فرار آموزشی توسط همتایان برای ارتقا دانش و مهارت دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 262-270]

  • یزدانی نژاد، حمید بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد ارتباطی دانشجو- بیمار در بخش اتاق عمل از دیدگاه دانشجویان هوشبری دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 271-282]

  • یعقوبی حسن کلا، فاطمه مدل مدیریت استعداد برای اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 385-394]

  • یوسف وند، مهدی بررسی اثر بخشی بازخوردهای مدرس در قالب آموزش مبتنی بر پذیرفتن و پایبندی عملکردی بر راهبردهای مقابله‌ای [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 230-240]

  • یوسفی افراشته، مجید نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در رابطه بین تاب‌آوری تحصیلی و درگیری تحصیلی در دانشجویان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 294-305]

  • یوسفی طبری، سارا ارزیابی تدریس ایمنی شناسی به روش کلاس معکوس از دیدگاه دانشجویان علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 197-208]