آ

  • آزاده، فریدون بررسی و مقایسه‌ی میزان اضطراب کتابخانه‌ای و ارتباط آن با ویژگی‌های جمعیت‌شناختی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 20-29]

  • آزادی، زهره بررسی نقش برنامه درسی پنهان در انتقال مهارت‌های آموزش به مددجو در دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال1395 [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 61-71]

  • آماری، افشین بررسی تحلیلی شاخص های کمی آزمون های چند گزینه ای گروه ایمنی شناسی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 72-83]

ا

  • اراسته، حمیدرضا بسترهای مورد نیاز برای توسعه سیستم مدیریت آموزش مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی در راستای ارتقای سلامت جامعه [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 1-13]

  • اسفندیارپور، فاطمه تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]

  • اسفندیارپور، فاطمه درک خودکارآمدی دانشجویان فیزیوتراپی از شایستگی بالینی و ارتباط آن با رضایت از وضعیت آموزش بالینی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 158-165]

  • اکابریان، شرافت بررسی رابطه اعتماد به نفس و خودارزیابی بالینی دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 1393 [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 166-175]

  • اکبری، میمنت تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]

  • البرزی، ژیلا بررسی مقایسه‌ای خودپنداره دانشجویان رشته‌های مختلف شاغل به تحصیل در دانشکده پرستاری مامایی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 243-253]

  • امامی نژاد، مسعود بررسی میزان کاربست عوامل موثر دانشگاه سازمانی در سیستم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و ارائه مدل [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 32-47]

  • انتصار فومنی، غلام حسین پیش بینی خودکار آمدی تحصیلی بر اساس سبک‌های اسناد و سرسختی روانشناختی با میانجیگری خود پنداره تحصیلی در دانش آموزان متوسطه دوم شهرستان کنگاور [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 64-77]

  • انتصارفومنی، غلامحسین اثربخشی آموزش مهارت مطالعه (SQ4R) بر عزت نفس و خودکارآمدی تحصیلی [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 78-86]

  • ایمانی، محمد نقی ارائه مدلی به منظور استقرار آموزش الکترونیکی در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بر اساس رویکرد داده بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 137-147]

ب

  • باقر زاده، راضیه بررسی رابطه اعتماد به نفس و خودارزیابی بالینی دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 1393 [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 166-175]

  • باقری، علی بررسی مهارت‌های مطالعه در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: 1393 [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 185-196]

  • بهمئی، لیلا هوش استراتژیک اعضای هیأت علمی، شاخصی تأثیرگذار بر پیاده سازی دانش در دانشگاه ها مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 93-100]

  • بیات، آرش تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]

پ

  • پارسایی محمدی، پرستو بررسی و مقایسه‌ی میزان اضطراب کتابخانه‌ای و ارتباط آن با ویژگی‌های جمعیت‌شناختی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 20-29]

ت

  • ترک زاده، جعفر ارزیابی توان پاسخگویی برنامه درسی رشته پرستاری :مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 254-261]

  • تهمتن، مهدی تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]

  • توکلی، مجتبی تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]

ج

  • جعفری، آرمان بررسی رابطه ی بین کیفیت خواب با استرس ، اضطراب و افسردگی در دانشجویان دانشکده علوم پزشکی شوشتر [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 197-205]

  • جعفری، علیرضا اثر بخشی بسته آموزشی یادگیری خودراهبر بر مسئولیت پذیری تحصیلی و اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 48-63]

  • جهانبانی، عفت وضعیت مدیریت دانش و عوامل مؤثر بر آن در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 120-128]

  • جوادی پور، شیدا تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]

چ

  • چیت ساز، علی ارتباط سبک‌های رهبری، تعهد سازمانی با رضایت شغلی پرستاران (مطالعه موردی: بیمارستان شهید صدوقی یزد) [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 84-92]

ح

  • حاجی نژاد، فاطمه بررسی رابطه اعتماد به نفس و خودارزیابی بالینی دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 1393 [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 166-175]

  • حاجی یخچالی، علیرضا بررسی و مقایسه‌ی میزان اضطراب کتابخانه‌ای و ارتباط آن با ویژگی‌های جمعیت‌شناختی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 20-29]

  • حامدی، درسا تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]

  • حجازی، مسعود پیش بینی خودکار آمدی تحصیلی بر اساس سبک‌های اسناد و سرسختی روانشناختی با میانجیگری خود پنداره تحصیلی در دانش آموزان متوسطه دوم شهرستان کنگاور [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 64-77]

  • حجازی، مسعود اثربخشی آموزش مهارت مطالعه (SQ4R) بر عزت نفس و خودکارآمدی تحصیلی [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 78-86]

  • حسن پور، اکبر طراحی مدل دانشگاه ارزش‌بنیان در وزارت علوم کشور [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 109-120]

  • حسنوندی، صبا بررسی عوامل زمینه ساز شکاف بین دانش و شناخت در بین نمونه‌ای از پزشکان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 38-51]

  • حسنی راد، تورج بسترهای مورد نیاز برای توسعه سیستم مدیریت آموزش مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی در راستای ارتقای سلامت جامعه [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 1-13]

  • حسینی، حبیب اله بررسی روایی، پایایی و سطح سوالات چندگزینه ای آزﻣﻮن های پایان ترم دروس تخصصی کارشناسی پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 129-136]

  • حسینی علیمردانی، فاطمه نیازسنجی آموزشی پرستاران بخش اعصاب و روان بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 217-228]

  • حقیقت دوستی سیار، وحید ارائه مدل آموزش توسعه کارآفرینی در مراکز رشد دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 24-31]

  • حقیقی، شایسته بررسی موانع برقراری ارتباط مؤثر بین دانشجویان پرستاری و بیماران در بیمارستان-های آموزشی-درمانی شهر اهواز در سال 94-1393 [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 148-157]

  • حقیقی زاده، محمد حسین تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]

  • حمدانی، مجید بررسی رابطه هوش های چندگانه و رضایت شغلی پرستاران شاغل در بیمارستان های آموزشی شهرستان اهواز [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 206-216]

  • حیدری سورشجانی، رضا بررسی رابطه ی بین کیفیت خواب با استرس ، اضطراب و افسردگی در دانشجویان دانشکده علوم پزشکی شوشتر [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 197-205]

خ

  • خدادادی، علی بررسی تحلیلی شاخص های کمی آزمون های چند گزینه ای گروه ایمنی شناسی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 72-83]

  • خلقی فرد، حمیده ارزیابی توان پاسخگویی برنامه درسی رشته پرستاری :مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 254-261]

  • خواجه حسنی، معصومه تحلیل دانشجوها و مربّی‌های بالینی مامایی از چالش‌های طرح احیای آموزش بالینی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 52-60]

  • خیاط زاده ماهانی، محمد تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]

د

  • دادکانی، محمد یاسین تحلیل الگوی برنامه درسی غیرمتمرکز در کشورهای منتخب به منظور ارائه الگوی پیشنهادی برای آموزش ابتدایی ایران [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 110-119]

  • داودی، منیره وضعیت مدیریت دانش و عوامل مؤثر بر آن در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 120-128]

  • دروگر، سعیده اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اهمال‌کاری دانش‌آموزان [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 99-108]

  • دریس فرد، فاطمه درک خودکارآمدی دانشجویان فیزیوتراپی از شایستگی بالینی و ارتباط آن با رضایت از وضعیت آموزش بالینی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 158-165]

  • دشت بزرگی، بهمن بررسی مقایسه‌ای خودپنداره دانشجویان رشته‌های مختلف شاغل به تحصیل در دانشکده پرستاری مامایی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 243-253]

  • دکانه ای فرد، فریده ارائه مدل ارزیابی مدیریت منابع انسانی دانشگاه های آزاد اسلامی (در سطح استان تهران) بر مبنای استاندارد 34000 [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 87-98]

  • دل آرام، معصومه نظرات دانشجویان در مورد عملکرد مربیان بالینی در دانشکده پرستاری و مامائی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 11-19]

  • دهاقانی، عبداله رضایی بررسی روایی، پایایی و سطح سوالات چندگزینه ای آزﻣﻮن های پایان ترم دروس تخصصی کارشناسی پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 129-136]

ر

  • راستگو، اعظم بررسی میزان کاربست عوامل موثر دانشگاه سازمانی در سیستم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و ارائه مدل [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 32-47]

  • ربیعی، زینب بررسی رابطه اعتماد به نفس و خودارزیابی بالینی دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 1393 [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 166-175]

  • رحمانی، جهان بخش تحلیل الگوی برنامه درسی غیرمتمرکز در کشورهای منتخب به منظور ارائه الگوی پیشنهادی برای آموزش ابتدایی ایران [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 110-119]

  • رحمانی بیلندی، رقیه تحلیل دانشجوها و مربّی‌های بالینی مامایی از چالش‌های طرح احیای آموزش بالینی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 52-60]

  • رحیم آقایی، فلورا رابطه مدیریت دانش فردی و خودکارآمدی در کادر پزشکی و پیراپزشکی مراکز بهداشتی درمانی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 176-184]

  • رضائی، حسین تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]

  • رضوی، علی اصغر بررسی میزان استفاده، آشنایی و رضایت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از پایگاه‏های اطلاعات علمی و عوامل مرتبط با آن [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 269-282]

  • رمضانپور، علی محمد بررسی میزان استفاده، آشنایی و رضایت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از پایگاه‏های اطلاعات علمی و عوامل مرتبط با آن [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 269-282]

  • رمضانی، محسن بررسی نگرش دانشجویان بهداشت عمومی نسبت به روش یادگیری مبتنی بر تیم دردانشگاه علوم پزشکی فسا [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 30-37]

  • روئین تن، منصوره بررسی موانع برقراری ارتباط مؤثر بین دانشجویان پرستاری و بیماران در بیمارستان-های آموزشی-درمانی شهر اهواز در سال 94-1393 [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 148-157]

  • روانبخش، مجید تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]

  • روانی پور، مریم بررسی نقش برنامه درسی پنهان در انتقال مهارت‌های آموزش به مددجو در دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال1395 [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 61-71]

  • ریاحی، عارف بررسی میزان استفاده، آشنایی و رضایت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از پایگاه‏های اطلاعات علمی و عوامل مرتبط با آن [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 269-282]

  • ریاحی پور، بنفشه تحلیل دانشجوها و مربّی‌های بالینی مامایی از چالش‌های طرح احیای آموزش بالینی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 52-60]

ز

  • زارع، کوروش بررسی رابطه ی بین کیفیت خواب با استرس ، اضطراب و افسردگی در دانشجویان دانشکده علوم پزشکی شوشتر [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 197-205]

  • زاهد نژاد، شهلا درک خودکارآمدی دانشجویان فیزیوتراپی از شایستگی بالینی و ارتباط آن با رضایت از وضعیت آموزش بالینی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 158-165]

  • زمانی، مسعود بررسی عوامل زمینه ساز شکاف بین دانش و شناخت در بین نمونه‌ای از پزشکان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 38-51]

  • زین آبادی، حسن رضا بسترهای مورد نیاز برای توسعه سیستم مدیریت آموزش مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی در راستای ارتقای سلامت جامعه [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 1-13]

س

  • ستاری، صدرالدین بررسی میزان کاربست عوامل موثر دانشگاه سازمانی در سیستم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و ارائه مدل [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 32-47]

  • سعادتمند، زهره تحلیل الگوی برنامه درسی غیرمتمرکز در کشورهای منتخب به منظور ارائه الگوی پیشنهادی برای آموزش ابتدایی ایران [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 110-119]

  • سیف نراقی، مریم چالش‌های هوشمندسازی در دانشگاه مبتنی بر پنج عنصر برنامه درسی هدف، محتوا، زمان، فضا و ارزشیابی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 101-109]

ش

  • شاطرزاده یزدی، محمد جعفر تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]

  • شاه علی، شاداب تحلیل دانشجوها و مربّی‌های بالینی مامایی از چالش‌های طرح احیای آموزش بالینی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 52-60]

  • شکور، مهسا بررسی روایی، پایایی و سطح سوالات چندگزینه ای آزﻣﻮن های پایان ترم دروس تخصصی کارشناسی پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 129-136]

  • شکورنیا، عبدالحسین بررسی تحلیلی شاخص های کمی آزمون های چند گزینه ای گروه ایمنی شناسی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 72-83]

  • شمس، سهند نظرات دانشجویان در مورد عملکرد مربیان بالینی در دانشکده پرستاری و مامائی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 11-19]

  • شمس جاوی، نسرین هوش استراتژیک اعضای هیأت علمی، شاخصی تأثیرگذار بر پیاده سازی دانش در دانشگاه ها مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 93-100]

  • شهریاری، سلطانعلی طراحی مدل دانشگاه ارزش‌بنیان در وزارت علوم کشور [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 109-120]

ص

  • صالحی، محمد ارائه مدل آموزش توسعه کارآفرینی در مراکز رشد دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 24-31]

ط

  • طاولی، زهرا ارائه مدل ارزیابی مدیریت منابع انسانی دانشگاه های آزاد اسلامی (در سطح استان تهران) بر مبنای استاندارد 34000 [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 87-98]

  • طهماسبی، رحیم بررسی رابطه اعتماد به نفس و خودارزیابی بالینی دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 1393 [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 166-175]

  • طهماسبی پور، نجف اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اهمال‌کاری دانش‌آموزان [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 99-108]

ع

  • عباسیان، حسین بسترهای مورد نیاز برای توسعه سیستم مدیریت آموزش مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی در راستای ارتقای سلامت جامعه [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 1-13]

  • عبدالهی، بیژن طراحی مدل دانشگاه ارزش‌بنیان در وزارت علوم کشور [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 109-120]

  • عرب زوزنی، مرتضی وضعیت مدیریت دانش و عوامل مؤثر بر آن در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 120-128]

  • علامه، سید محسن ارتباط سبک‌های رهبری، تعهد سازمانی با رضایت شغلی پرستاران (مطالعه موردی: بیمارستان شهید صدوقی یزد) [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 84-92]

غ

  • غدیری، عطاء الله بررسی تحلیلی شاخص های کمی آزمون های چند گزینه ای گروه ایمنی شناسی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 72-83]

  • غفوریان بروجردنیا، مهری بررسی تحلیلی شاخص های کمی آزمون های چند گزینه ای گروه ایمنی شناسی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 72-83]

  • غلامی، طاهره بررسی نگرش دانشجویان بهداشت عمومی نسبت به روش یادگیری مبتنی بر تیم دردانشگاه علوم پزشکی فسا [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 30-37]

  • غلامی، مروارید رابطه مدیریت دانش فردی و خودکارآمدی در کادر پزشکی و پیراپزشکی مراکز بهداشتی درمانی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 176-184]

  • غیبی، نگار بررسی وضعیت مطالعه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 262-268]

ف

  • فتاحی، طیبه بررسی و مقایسه‌ی میزان اضطراب کتابخانه‌ای و ارتباط آن با ویژگی‌های جمعیت‌شناختی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 20-29]

  • فرجی خیاوی، فرزاد بررسی مهارت‌های مطالعه در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: 1393 [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 185-196]

  • فلاح، وحید ارائه مدل آموزش توسعه کارآفرینی در مراکز رشد دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 24-31]

ق

  • قاسم پور، یونس تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]

  • قاضی، شیرین بررسی عوامل زمینه ساز شکاف بین دانش و شناخت در بین نمونه‌ای از پزشکان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 38-51]

  • قمی، مهین رابطه بین خلاقیت با سلامت روان و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 229-242]

ک

  • کارگر، مجتبی تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]

  • کاظمی، سعد الله بررسی تاثیر جو مدرسه بر میزان خلاقیت دانش آموزان مدارس متوسطه شهر تهران [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 14-23]

  • کرپی، معصومه ارائه الگوی بومی تجاری سازی دانش در حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی در شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 296-310]

  • کرمی مقدم، پری پیش بینی خودکار آمدی تحصیلی بر اساس سبک‌های اسناد و سرسختی روانشناختی با میانجیگری خود پنداره تحصیلی در دانش آموزان متوسطه دوم شهرستان کنگاور [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 64-77]

  • کریم زاده، صمد ارائه الگوی بومی تجاری سازی دانش در حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی در شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 296-310]

  • کوهپایه، سید امین بررسی نگرش دانشجویان بهداشت عمومی نسبت به روش یادگیری مبتنی بر تیم دردانشگاه علوم پزشکی فسا [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 30-37]

گ

  • گراوند، ایوب طراحی مدل دانشگاه ارزش‌بنیان در وزارت علوم کشور [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 109-120]

  • گروشاتی، نادیه تحلیل دانشجوها و مربّی‌های بالینی مامایی از چالش‌های طرح احیای آموزش بالینی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 52-60]

  • گوهرپی، شاهین تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]

ل

  • لطفی زاده، زهرا وضعیت مدیریت دانش و عوامل مؤثر بر آن در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 120-128]

م

  • مباشری، فرزانه بررسی نگرش دانشجویان بهداشت عمومی نسبت به روش یادگیری مبتنی بر تیم دردانشگاه علوم پزشکی فسا [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 30-37]

  • محمدی، سید داود رابطه بین خلاقیت با سلامت روان و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 229-242]

  • مرادی، نگین تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]

  • مرادی منش، فردین نیازسنجی آموزشی پرستاران بخش اعصاب و روان بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 217-228]

  • مروتی، ذکرالله اثربخشی آموزش مهارت مطالعه (SQ4R) بر عزت نفس و خودکارآمدی تحصیلی [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 78-86]

  • مسلمی، زهرا رابطه بین خلاقیت با سلامت روان و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 229-242]

  • مصدق راد، علی محمد تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]

  • معتمد، نیلوفر بررسی نقش برنامه درسی پنهان در انتقال مهارت‌های آموزش به مددجو در دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال1395 [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 61-71]

  • معصومی گازرخانی، علی مدد چالش‌های هوشمندسازی در دانشگاه مبتنی بر پنج عنصر برنامه درسی هدف، محتوا، زمان، فضا و ارزشیابی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 101-109]

  • منادی، مرتضی بررسی عوامل زمینه ساز شکاف بین دانش و شناخت در بین نمونه‌ای از پزشکان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 38-51]

  • منجزی، سعیده درک خودکارآمدی دانشجویان فیزیوتراپی از شایستگی بالینی و ارتباط آن با رضایت از وضعیت آموزش بالینی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 158-165]

  • منشئی، غلامرضا اثر بخشی بسته آموزشی یادگیری خودراهبر بر مسئولیت پذیری تحصیلی و اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 48-63]

  • میرسعیدی، گلنوش ارائه مدلی به منظور استقرار آموزش الکترونیکی در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بر اساس رویکرد داده بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 137-147]

ن

  • نادری، عزت اله چالش‌های هوشمندسازی در دانشگاه مبتنی بر پنج عنصر برنامه درسی هدف، محتوا، زمان، فضا و ارزشیابی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 101-109]

  • نادری، فرح اثربخشی آموزش انعطاف‌پذیری‌کنشی بر بهزیستی روان شناختی و خوش بینی دانشجویان دختر افسرده [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 1-10]

  • نادی، محمدعلی اثر بخشی بسته آموزشی یادگیری خودراهبر بر مسئولیت پذیری تحصیلی و اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 48-63]

  • ناظم، فتاح ارائه مدلی به منظور استقرار آموزش الکترونیکی در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بر اساس رویکرد داده بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 137-147]

  • ناظم، فتاح ارائه الگوی بومی تجاری سازی دانش در حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی در شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 296-310]

  • ناظم، فتاح ارائه مدل ارزیابی مدیریت منابع انسانی دانشگاه های آزاد اسلامی (در سطح استان تهران) بر مبنای استاندارد 34000 [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 87-98]

  • نساج، غلامحسین تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]

  • نصری، صادق اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اهمال‌کاری دانش‌آموزان [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 99-108]

  • نگهبان، حسین تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]

  • نورمحمدی، علی اشرف اثربخشی آموزش مهارت مطالعه (SQ4R) بر عزت نفس و خودکارآمدی تحصیلی [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 78-86]

ه

  • هادیانفرد، علی محمد بررسی وضعیت مطالعه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 262-268]

ی

  • یزدانخواه فرد، محمدرضا بررسی نقش برنامه درسی پنهان در انتقال مهارت‌های آموزش به مددجو در دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال1395 [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 61-71]

  • یونسی فر، سید محمد ارتباط سبک‌های رهبری، تعهد سازمانی با رضایت شغلی پرستاران (مطالعه موردی: بیمارستان شهید صدوقی یزد) [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 84-92]