آ

  • آتش پور، سید حمید تدوین مدل ساختاری متغیرهای تحصیلی دانش آموزان استعداد های درخشان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 142-148]

  • آراسته، حمید رضا عوامل مؤثر دستیابی به دانشگاه های چابک با تأکید بر نقش برنامه ریزی آموزشی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 136-142]

  • آزموده، فائزه بررسی دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی قزوین در خصوص اولین آزمون ساختاریافته بالینی در دوره ی آسیب شناسی دهان و فک و صورت [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 86-92]

  • آصفی، فریبا بررسی راهکارهای کاهش غیبت، از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 39-47]

  • آقا حسینی، تقی شناسایی و تبیین شایستگی های پایه و الزامات توسعه حرفه ای مدرسان تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 149-159]

  • آقایی نژاد، علی اکبر رابطه بین هوش معنوی با میزان اضطراب و کیفیت زندگی دانشجویان غیر بومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران رابطه هوش معنوی با میزان اضطراب و کیفیت زندگی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 208-216]

  • آیتی، سید محمدرضا راهکارهای توسعه امر به معروف و نهی از منکر در آموزش دانش آموزان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 94-101]

ا

  • ابوالقاسمی، سارا ارزیابی برنامه آموزشی کوتاه مدت کنترل عفونت سوختگی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 319-324]

  • احدی، حسن تأثیر آموزش راهبرد های یادگیری و مطالعه با تأثیر آموزش تنظیم هیجانی بر تاب آوری تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان دختر دبیرستانی منطقه نه تهران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 59-67]

  • احدی، حسن اثربخشی آموزش گروهی هوش معنوی بر بهزیستی روان شناختی در دانش آموزان دوره دبیرستان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 123-129]

  • احدی، حسن تأثیر آموزش مبتنی بر یادگیری در حد تسلط بر پیشرفت ‌تحصیلی و نگرش دانشجویان روانشناسی نسبت به درس آمار [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 126-135]

  • احمدپور، محمد بررسی نظرات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی درباره وضعیت موجود و مطلوب مشاوره و راهنمایی تحصیلی:1392 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 310-318]

  • احمدی، سلیمان تبیین درک اعضای هیئت علمی از برنامه های توانمندسازی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: یک مطالعه کیفی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 356-366]

  • احمدی، فاطمه ارزیابی برنامه آموزشی کوتاه مدت کنترل عفونت سوختگی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 319-324]

  • احمدی، مجتبی بررسی نظرات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی درباره وضعیت موجود و مطلوب مشاوره و راهنمایی تحصیلی:1392 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 310-318]

  • اخوان تفتی، مهناز شناسایی عوامل خانوادگی در بروز ناهنجاری‌های عاطفی دانش‌آموزان از دیدگاه والدین: یک مطالعه ی پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 367-381]

  • ادیب حاج باقری، محسن مروری بر آموزش به روش نقشه کشی مفهومی و مهارت های تفکر انتقادی درآموزش پرستاری [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 1-9]

  • ادیب حاج باقری، محسن عوامل مؤثر بر موفقیت تحصیلی دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 10-19]

  • ارغوانی، علی بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در خلاقیت و کارآفرینی (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه های شهرستان بیرجند [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 168-173]

  • اسدزاده، حسن بررسی مقایسهای وابستگی به اینترنت و نقش آن در سلامت روان و رفتارهای روانی- اجتماعی دانشآموزان کاربر اینترنت (مورد کاوی: تهران و باکو) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 189-198]

  • اسدی، محبوبه بررسی تأثیر مدیریت دانش بر میزان اعتماد کارکنان به فناوری اطلاعات (مطالعه موردی : دانشگاه علوم پزشکی مشهد) [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 184-191]

  • اسلامی، ارمغان مقایسه میزان رضایت دانشجویان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز از روش‌های مختلف آموزشی سخنرانی، الکترونیک و ترکیبی در آموزش درمان‌های دارویی بدون نسخه [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 409-418]

  • اسلامی، کاوه مقایسه میزان رضایت دانشجویان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز از روش‌های مختلف آموزشی سخنرانی، الکترونیک و ترکیبی در آموزش درمان‌های دارویی بدون نسخه [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 409-418]

  • اقسام، زهرا مقایسه میزان رضایت دانشجویان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز از روش‌های مختلف آموزشی سخنرانی، الکترونیک و ترکیبی در آموزش درمان‌های دارویی بدون نسخه [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 409-418]

  • اکبری ساری، علی رضایتمندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران از عملکرد اساتید راهنما و مشاور پایان نامه درسال تحصیلی 94-93 [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 174-183]

  • اکبری نساجی، ندا تأثیر بکارگیری مدل همکارآموزش بالینی بر یادگیری شناختی و مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 159-165]

  • اکرمی، سیدکاظم عوامل تربیتی- آموزشی ولایت پذیری از منظر قرآن کریم [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 160-167]

  • امیدوار برنا، محمد حسن عادت های مطالعه ی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و ارتباط آن با ویژگی های جمعیت شناختی در سال 1394 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 20-29]

  • امیدیان، فرانک بررسی نحوه اجراء و تأثیر برگزاری دوره ضمن خدمت آموزش بزرگسالان بر عملکرد مدیران مدارس ابتدایی در ایران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 20-33]

  • امیراسماعیلی، عبدالله تحلیل ارتباط ابعاد مدیریت دانش با نوآوری به منظور ارائه‌ مدل نوآوری دانش‌محور (مورد مطالعه: دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه 3 استان مازندران) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 174-188]

  • امیریان، پیمان ارزیابی مهارت‌های ارتباطی بین فردی و عوامل مرتبط باآن دردانشجویان دانشکده ی پیراپزشکی کرمانشاه درسال 1393 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 48-55]

  • امین بیدختی، علی اکبر پیش بینی عملکرد تحصیلی دانش آموزان : نقش اضطراب در مهارت های سه گانه آموزش زبان انگلیسی(خواندن، شنیدن و نوشتن) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 10-19]

ب

  • بابایی، کوکب ارزیابی دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی دانشکده ی شرق گیلان در خصوص وضعیت آموزش بالینی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 76-85]

  • باورصاد، نفیسه ارتباط انگیزه پیشرفت با عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 94-1393 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 335-344]

  • برومند نسب، مسعود بررسی رابطه بین کمال گرایی و الکسی‌تیمیا با احساس تنهایی در دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه آزاداسلامی واحد دزفول [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 436-444]

  • بصیر، لیلا ارزیابی دیدگاه دانشجویان سال آخر دندانپزشکی نسبت به آموزش مهارت های بالینی در بخش های مختلف دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال94 [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 217-225]

  • بنی داوودی، شهره بررسی کیفیت برگزاری ژورنال کلاب از دیدگاه اساتید، دستیاران و کارورزان گروه اطفال دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1394 [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 382-390]

  • بهرامی، سمیه بررسی مقایسه ای هوش هیجانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه علوم پزشکی دزفول [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 150-158]

  • بهرامی، نصرت بررسی مقایسه ای هوش هیجانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه علوم پزشکی دزفول [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 150-158]

  • بهرامی، هادی اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر مولفه های چهارگانه سرمایه روانشناخت (تاب آوری، امید، خوش بینی، خودکارآمدی) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 51-58]

  • بهرامی، هادی اثربخشی آموزش گروهی هوش معنوی بر بهزیستی روان شناختی در دانش آموزان دوره دبیرستان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 123-129]

  • بهشتی، سعید عوامل تربیتی- آموزشی ولایت پذیری از منظر قرآن کریم [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 160-167]

پ

  • پارسا، عبدالله ارزیابی درونی عملکرد گروه آموزشی رادیولوژی دانشکده ی علوم پزشکی بهبهان طی سال های 1391-1387 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 66-75]

  • پاشا شریفی، حسن پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی، نگرش به تحصیل، انگیزش پیشرفت و نگرش فناورانه دانش‌آموزان در کلاس‌های دارای فناوری [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 102-110]

  • پورصابری، رقیه عادت های مطالعه ی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و ارتباط آن با ویژگی های جمعیت شناختی در سال 1394 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 20-29]

  • پورقیومی، سعید بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی اهواز از عملکرد اساتید مشاور در سال 1394 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 56-65]

  • پورمحی آبادی، علیرضا رابطه جو دانشگاه با سرزندگی تحصیلی و اهداف پیشرفت دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 345-355]

ت

  • تاج امیر، آزاده بررسی نقش عوامل مدیریتی_مالی بر کاهش پرداختی بیماران در نظام تحول سلامت در بیمارستان های شهرستان اهواز [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 275-283]

  • تقوایی یزدی، مریم ارائه مدل اخلاق حرفه ای در مؤسسات آموزش عالی استان مازندران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 74-80]

  • توحیدنیا، محمدرسول ارزیابی مهارت‌های ارتباطی بین فردی و عوامل مرتبط باآن دردانشجویان دانشکده ی پیراپزشکی کرمانشاه درسال 1393 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 48-55]

ث

  • ثناگوی محرر، غلام رضا اثربخشی آموزش استراتژی های فراشناختی(MCT) بر مشارکت در کلاس درس و پیشرفت تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 453-462]

ج

  • جباری، نگین نیازسنجی آموزشی پزشکان عمومی شاغل در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 251-259]

  • جعاوله، ندا تحلیل عوامل درونی و برونی مؤثر بر طراحی راهبردهای دانشکده ی بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با استفاده از تکنیک SWOT [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 192-197]

  • جعفری، پریوش عوامل مؤثر دستیابی به دانشگاه های چابک با تأکید بر نقش برنامه ریزی آموزشی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 136-142]

  • جعفری، سالم اثربخشی آموزش استراتژی های فراشناختی(MCT) بر مشارکت در کلاس درس و پیشرفت تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 453-462]

  • جلالوندی، مازیار ارزیابی مهارت‌های ارتباطی بین فردی و عوامل مرتبط باآن دردانشجویان دانشکده ی پیراپزشکی کرمانشاه درسال 1393 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 48-55]

  • جلیلوند، محمد رضا نیازسنجی آموزشی پزشکان عمومی شاغل در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 251-259]

  • جمال آبادی، منا باورهای خودکارآمدی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی؛ نقش درآمیزی با کار مدرسه و جنس [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 419-435]

  • جناآبادی، حسین رابطه جو دانشگاه با سرزندگی تحصیلی و اهداف پیشرفت دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 345-355]

چ

  • چراغیان، بهمن ارتباط انگیزه پیشرفت با عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 94-1393 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 335-344]

  • چمنی، محمد بررسی نقش هوش اجتماعی و انگیزش تحصیلی در اشتیاق تحصیلی دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 399-408]

ح

  • حاتمی، حمید رضا اثربخشی آموزش گروهی هوش معنوی بر بهزیستی روان شناختی در دانش آموزان دوره دبیرستان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 123-129]

  • حاجی میررحیمی، سید داود بررسی و تعیین نیازهای آموزشی عقیدتی کارکنان دولتی ایران مورد مطالعه: کارکنان وزارت جهادکشاورزی [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 34-50]

  • حسنوندی، صبا شناسایی عوامل خانوادگی در بروز ناهنجاری‌های عاطفی دانش‌آموزان از دیدگاه والدین: یک مطالعه ی پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 367-381]

  • حسین زاده، بابک تحلیل ارتباط ابعاد مدیریت دانش با نوآوری به منظور ارائه‌ مدل نوآوری دانش‌محور (مورد مطالعه: دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه 3 استان مازندران) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 174-188]

  • حسینی، سید حمید نیازسنجی آموزشی پزشکان عمومی شاغل در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 251-259]

  • حسینی، سید حمید بررسی نظرات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی درباره وضعیت موجود و مطلوب مشاوره و راهنمایی تحصیلی:1392 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 310-318]

  • حسینی، سیدعلی بررسی سطوح نیاز و انتظار از شغل در بین دانشجویان کاردرمانی دانشگاه های شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 198-205]

  • حسینی، سید محمد اسماعیل نیازسنجی آموزشی پزشکان عمومی شاغل در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 251-259]

  • حسینی، سیده جمیله تأثیر بکارگیری مدل همکارآموزش بالینی بر یادگیری شناختی و مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 159-165]

  • حسینی آهنگری، سید عابدین آموزش الگوهای صحیح استناددهی در تولیدات علمی نویسندگان برتر دانشگاه های علوم پزشکی ایران در سال 2017 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 243-250]

  • حسینی آهنگری، سید عابدین آموزش الگوهای صحیح استناددهی: بررسی انحراف استنادی در استناد به "مقالات متا استناد" توسط نویسندگان برتر دانشگاه های علوم پزشکی ایران در سال 2017 [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 445-452]

  • حقیقی زاده، محمد حسین بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی اهواز از عملکرد اساتید مشاور در سال 1394 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 56-65]

  • حقیقی زاده، محمد حسین تأثیر بکارگیری مدل همکارآموزش بالینی بر یادگیری شناختی و مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 159-165]

  • حکمت، خدیجه بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی اهواز از عملکرد اساتید مشاور در سال 1394 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 56-65]

  • حمایت کار، نسرین بررسی عوامل مرتبط با پذیرش سیستم های آموزش الکترونیک ( مطالعه موردی معلمان پایه ششم ابتدایی شهرستان گرگان) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 81-86]

  • حوری، مونا باورهای خودکارآمدی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی؛ نقش درآمیزی با کار مدرسه و جنس [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 419-435]

  • حیاتی، فرخنده بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی اهواز از عملکرد اساتید مشاور در سال 1394 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 56-65]

  • حیاتی، فرخنده شیوع سوء مصرف مواد و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان پرستاری شهر آبادان [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 391-398]

خ

  • خادمی عادل، لیلا بررسی و مقایسه میزان خطاهای درس ریاضی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری و عادی پایه ششم [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 111-117]

  • خان بابازاده قدیم، مژگان شناسایی مؤلفه‌های یک پایان‌نامه هدفمند در دانشگاههای علوم پزشکی کشور بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 284-299]

  • خانه مسجدی، سمانه ارزیابی دیدگاه دانشجویان سال آخر دندانپزشکی نسبت به آموزش مهارت های بالینی در بخش های مختلف دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال94 [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 217-225]

  • خانه مسجدی، ماشاءاله ارزیابی دیدگاه دانشجویان سال آخر دندانپزشکی نسبت به آموزش مهارت های بالینی در بخش های مختلف دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال94 [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 217-225]

  • خاوری، سید عبداله عوامل مؤثر دستیابی به دانشگاه های چابک با تأکید بر نقش برنامه ریزی آموزشی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 136-142]

  • خزنی، صبریه تأثیر بکارگیری مدل همکارآموزش بالینی بر یادگیری شناختی و مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 159-165]

  • خنیفر، حسین شناسایی و تبیین شایستگی های پایه و الزامات توسعه حرفه ای مدرسان تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 149-159]

د

  • درتاج، فریبرز اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر مولفه های چهارگانه سرمایه روانشناخت (تاب آوری، امید، خوش بینی، خودکارآمدی) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 51-58]

  • درتاج، فریبرز تأثیر آموزش راهبرد های یادگیری و مطالعه با تأثیر آموزش تنظیم هیجانی بر تاب آوری تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان دختر دبیرستانی منطقه نه تهران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 59-67]

  • درخزینه کوچکی، کبری ارزیابی درونی عملکرد گروه آموزشی رادیولوژی دانشکده ی علوم پزشکی بهبهان طی سال های 1391-1387 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 66-75]

  • درویشی، مریم بررسی و مقایسه میزان خطاهای درس ریاضی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری و عادی پایه ششم [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 111-117]

  • درویشی، مظفر تأثیر آموزش مبتنی بر یادگیری در حد تسلط بر پیشرفت ‌تحصیلی و نگرش دانشجویان روانشناسی نسبت به درس آمار [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 126-135]

  • دریابگیان، آرزو ارائه راهکارهای مناسب جهت توسعه اخلاق حرفه‌ای در میان مدیران آموزشی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 109-117]

  • دشتی، زهرا بررسی نگرش اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی قم در مورد طرح درس بر اساس مدل تضمین آموزش [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 143-149]

  • دل آرام، معصومه بررسی راهکارهای کاهش غیبت، از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 39-47]

  • دهقانی، مرضیه بررسی نحوه اجراء و تأثیر برگزاری دوره ضمن خدمت آموزش بزرگسالان بر عملکرد مدیران مدارس ابتدایی در ایران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 20-33]

  • دیده خانی، حسین بررسی عوامل مرتبط با پذیرش سیستم های آموزش الکترونیک ( مطالعه موردی معلمان پایه ششم ابتدایی شهرستان گرگان) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 81-86]

ر

  • رجایی، زهرا بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در خلاقیت و کارآفرینی (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه های شهرستان بیرجند [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 168-173]

  • رجب زاده، رضوان نیازسنجی آموزشی پزشکان عمومی شاغل در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 251-259]

  • رجب زاده، رضوان بررسی نظرات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی درباره وضعیت موجود و مطلوب مشاوره و راهنمایی تحصیلی:1392 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 310-318]

  • رخ افروز، داریوش بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی اهواز از عملکرد اساتید مشاور در سال 1394 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 56-65]

  • رستمی، مریم طراحی و اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر نظریه بارشناختی بر پیشرفت تحصیلی مفاهیم جبر، بارشناختی ادراک شده، رفتار پیشرفت و کارایی در یادگیری [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 1-9]

  • رضایی، رومینا ارتباط انگیزه پیشرفت با عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 94-1393 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 335-344]

  • رضایی، علی محمد پیش بینی عملکرد تحصیلی دانش آموزان : نقش اضطراب در مهارت های سه گانه آموزش زبان انگلیسی(خواندن، شنیدن و نوشتن) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 10-19]

  • رفیعی لیاولی، علیمردان بررسی و مقایسه تأثیر عامل آموزش ، پژوهش، انگیزه، ظرفیت ونگرش بر کار آفرینی دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 118-125]

  • رمضانی، طاهره بررسی نگرش اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی قم در مورد طرح درس بر اساس مدل تضمین آموزش [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 143-149]

  • رومزی، هدا بررسی نحوه اجراء و تأثیر برگزاری دوره ضمن خدمت آموزش بزرگسالان بر عملکرد مدیران مدارس ابتدایی در ایران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 20-33]

ز

  • زارع، کوروش شیوع سوء مصرف مواد و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان پرستاری شهر آبادان [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 391-398]

  • زارع حسینی، مریم بررسی تأثیر مدیریت دانش بر میزان اعتماد کارکنان به فناوری اطلاعات (مطالعه موردی : دانشگاه علوم پزشکی مشهد) [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 184-191]

  • زاهدبابلان، عادل شناسایی مؤلفه‌های یک پایان‌نامه هدفمند در دانشگاههای علوم پزشکی کشور بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 284-299]

  • زجاجی، ندا شناسایی و تبیین شایستگی های پایه و الزامات توسعه حرفه ای مدرسان تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 149-159]

  • زمانی، عباس تأثیر آموزش مهارت حل مسئله برکارآفرینی و یادگیری تسلط یاب دانشجویان دختر رشته پرستاری سال تحصیلی 95 – 94 دانشگاه علوم پزشکی شاهرود [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 101-108]

  • زمانی بیدختی، اسماعیل بررسی تأثیر مدیریت دانش بر میزان اعتماد کارکنان به فناوری اطلاعات (مطالعه موردی : دانشگاه علوم پزشکی مشهد) [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 184-191]

  • زیرک، مهدی تأثیر آموزش مهارت حل مسئله برکارآفرینی و یادگیری تسلط یاب دانشجویان دختر رشته پرستاری سال تحصیلی 95 – 94 دانشگاه علوم پزشکی شاهرود [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 101-108]

س

  • ساکی، نانسی اخلاق در آموزش عالی با تکیه برنگره های اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 207-215]

  • سراجیان، فاطمه رابطه بین هوش معنوی با میزان اضطراب و کیفیت زندگی دانشجویان غیر بومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران رابطه هوش معنوی با میزان اضطراب و کیفیت زندگی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 208-216]

  • سعادتی، حسن نیازسنجی آموزشی پزشکان عمومی شاغل در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 251-259]

  • سعیدی، احمد ارزیابی درونی عملکرد گروه آموزشی رادیولوژی دانشکده ی علوم پزشکی بهبهان طی سال های 1391-1387 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 66-75]

  • سلمان، نجفوند دریکوندی بررسی مقایسه ای هوش هیجانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه علوم پزشکی دزفول [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 150-158]

  • سلیمانی، مهسا بررسی رابطه سرسختی روانشناختی و جرأت ورزی با موفقیت تحصیلی در دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 226-233]

  • سمیعی دلویی، بهناز بررسی تأثیر مدیریت دانش بر میزان اعتماد کارکنان به فناوری اطلاعات (مطالعه موردی : دانشگاه علوم پزشکی مشهد) [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 184-191]

  • سهیلی، فرامرز آموزش الگوهای صحیح استناددهی در تولیدات علمی نویسندگان برتر دانشگاه های علوم پزشکی ایران در سال 2017 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 243-250]

  • سهیلی، فرامرز آموزش الگوهای صحیح استناددهی: بررسی انحراف استنادی در استناد به "مقالات متا استناد" توسط نویسندگان برتر دانشگاه های علوم پزشکی ایران در سال 2017 [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 445-452]

  • سواری، کریم تأثیر آموزش مهارت های مدیریت زمان بر مدیریت زمان و مهارت های مطالعه دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور اهواز در سال تحصیلی 1395 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 300-309]

  • سیاح برگرد، مهدی تبیین درک اعضای هیئت علمی از برنامه های توانمندسازی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: یک مطالعه کیفی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 356-366]

  • سیاح برگرد، مهدی شیوع سوء مصرف مواد و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان پرستاری شهر آبادان [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 391-398]

  • سیف، علی‌اکبر تأثیر آموزش مبتنی بر یادگیری در حد تسلط بر پیشرفت ‌تحصیلی و نگرش دانشجویان روانشناسی نسبت به درس آمار [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 126-135]

  • سیف، علی اکبر تأثیر آموزش راهبرد های یادگیری و مطالعه با تأثیر آموزش تنظیم هیجانی بر تاب آوری تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان دختر دبیرستانی منطقه نه تهران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 59-67]

ش

  • شجرات، آیدا تحلیل عوامل درونی و برونی مؤثر بر طراحی راهبردهای دانشکده ی بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با استفاده از تکنیک SWOT [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 192-197]

  • شریفی، سعیده تحلیل عوامل درونی و برونی مؤثر بر طراحی راهبردهای دانشکده ی بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با استفاده از تکنیک SWOT [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 192-197]

  • شریفی راد، غلامرضا بررسی نگرش اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی قم در مورد طرح درس بر اساس مدل تضمین آموزش [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 143-149]

  • شکورنیا، عبدالحسین عوامل مؤثر بر انتخاب و رضایت مندی از ادامه ی تحصیل در رشته ی داروسازی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 30-38]

  • شگفت فرد، مرجان شیوع سوء مصرف مواد و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان پرستاری شهر آبادان [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 391-398]

  • شمخی، مینا اخلاق در آموزش عالی با تکیه برنگره های اسلامی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 207-215]

  • شمس، سهند بررسی راهکارهای کاهش غیبت، از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 39-47]

  • شهاب زاده، صدیقه باورهای خودکارآمدی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی؛ نقش درآمیزی با کار مدرسه و جنس [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 419-435]

  • شهرویی، صدرا... ارزیابی دیدگاه دانشجویان سال آخر دندانپزشکی نسبت به آموزش مهارت های بالینی در بخش های مختلف دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال94 [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 217-225]

  • شیبانی، ام البنین باورهای خودکارآمدی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی؛ نقش درآمیزی با کار مدرسه و جنس [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 419-435]

ص

  • صابری، هائیده پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی، نگرش به تحصیل، انگیزش پیشرفت و نگرش فناورانه دانش‌آموزان در کلاس‌های دارای فناوری [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 102-110]

  • صاحب الزمانی، محمد رابطه بین هوش معنوی با میزان اضطراب و کیفیت زندگی دانشجویان غیر بومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران رابطه هوش معنوی با میزان اضطراب و کیفیت زندگی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 208-216]

  • صادقی گندمانی، حمیدرضا مروری بر آموزش به روش نقشه کشی مفهومی و مهارت های تفکر انتقادی درآموزش پرستاری [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 1-9]

  • صالح، سارا بررسی عوامل مرتبط با پذیرش سیستم های آموزش الکترونیک ( مطالعه موردی معلمان پایه ششم ابتدایی شهرستان گرگان) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 81-86]

  • صفاریان همدانی، سعید ارائه مدل هوش فرهنگی در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 68-73]

ض

  • ضامنی، فرشیده ارائه مدل هوش فرهنگی در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 68-73]

  • ضیائی، ثریا آموزش الگوهای صحیح استناددهی در تولیدات علمی نویسندگان برتر دانشگاه های علوم پزشکی ایران در سال 2017 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 243-250]

  • ضیائی، ثریا آموزش الگوهای صحیح استناددهی: بررسی انحراف استنادی در استناد به "مقالات متا استناد" توسط نویسندگان برتر دانشگاه های علوم پزشکی ایران در سال 2017 [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 445-452]

ط

  • طالبی، غلامرضا بررسی رابطه سرسختی روانشناختی و جرأت ورزی با موفقیت تحصیلی در دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 226-233]

  • طالع پسند، سیاوش طراحی و اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر نظریه بارشناختی بر پیشرفت تحصیلی مفاهیم جبر، بارشناختی ادراک شده، رفتار پیشرفت و کارایی در یادگیری [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 1-9]

  • طرسکی، مهدی بررسی نظرات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی درباره وضعیت موجود و مطلوب مشاوره و راهنمایی تحصیلی:1392 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 310-318]

  • طهماسب زاده، سیده صدیقه شناسایی و سنجش مؤلفه های بین المللی شدن دانشگاههای آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 93-100]

ظ

  • ظهیری، منصور تحلیل عوامل درونی و برونی مؤثر بر طراحی راهبردهای دانشکده ی بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با استفاده از تکنیک SWOT [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 192-197]

ع

  • عادل مشهدسری، فرشته بررسی گرایش دانشجویان دانشکده پیراپزشکی بابل به رشته های تحصیلی پرتوپزشکی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 166-173]

  • عادلی نژاد، فاطمه رضایتمندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران از عملکرد اساتید راهنما و مشاور پایان نامه درسال تحصیلی 94-93 [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 174-183]

  • عارفی، مژگان تدوین مدل ساختاری متغیرهای تحصیلی دانش آموزان استعداد های درخشان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 142-148]

  • عباسیان فرد، مهرنوش اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر مولفه های چهارگانه سرمایه روانشناخت (تاب آوری، امید، خوش بینی، خودکارآمدی) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 51-58]

  • عبدی، کیانوش رضایتمندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران از عملکرد اساتید راهنما و مشاور پایان نامه درسال تحصیلی 94-93 [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 174-183]

  • عجم، علی اکبر بررسی نقش هوش اجتماعی و انگیزش تحصیلی در اشتیاق تحصیلی دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 399-408]

  • عرب، محمد رضایتمندی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران از عملکرد اساتید راهنما و مشاور پایان نامه درسال تحصیلی 94-93 [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 174-183]

  • عطایی، غلامرضا بررسی گرایش دانشجویان دانشکده پیراپزشکی بابل به رشته های تحصیلی پرتوپزشکی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 166-173]

  • عطرکارروشن، زهرا ارزیابی دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی دانشکده ی شرق گیلان در خصوص وضعیت آموزش بالینی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 76-85]

  • علوی، سید محمد رابطه بین هوش معنوی با میزان اضطراب و کیفیت زندگی دانشجویان غیر بومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران رابطه هوش معنوی با میزان اضطراب و کیفیت زندگی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 208-216]

  • علوی نیا، سید محمد نیازسنجی آموزشی پزشکان عمومی شاغل در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 251-259]

  • عموپور، مسعود رابطه کمال‌گرایی والدین با عزت‌نفس و خوش بینی فرزندان آنها در بین دانش‌آموزان دختر دبیرستان های شهرستان رشت [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 118-122]

  • عیسی بخش، مانیا تأثیر آموزش راهبرد های یادگیری و مطالعه با تأثیر آموزش تنظیم هیجانی بر تاب آوری تحصیلی و اضطراب امتحان دانش آموزان دختر دبیرستانی منطقه نه تهران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 59-67]

غ

  • غلامی، محمد تقی پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی، نگرش به تحصیل، انگیزش پیشرفت و نگرش فناورانه دانش‌آموزان در کلاس‌های دارای فناوری [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 102-110]

ف

  • فخارزاده، لیلا تأثیر بکارگیری مدل همکارآموزش بالینی بر یادگیری شناختی و مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 159-165]

  • فریدونی مقدم، مالک ارتباط انگیزه پیشرفت با عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 94-1393 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 335-344]

  • فلاح، وحید شناسایی و سنجش مؤلفه های بین المللی شدن دانشگاههای آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 93-100]

ق

  • قادری، مصعب ارتباط ادراک از محیط یادگیری بالینی و هوش هیجانی در دانشجویان علوم پزشکی جیرفت [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 325-334]

  • قاسم زاده، عزیزرضا اثربخشی آموزش استراتژی های فراشناختی(MCT) بر مشارکت در کلاس درس و پیشرفت تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 453-462]

  • قاسم زاده، عزیزرضا بررسی رابطه سرسختی روانشناختی و جرأت ورزی با موفقیت تحصیلی در دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 226-233]

  • قدسی، فرانک بررسی مقایسهای وابستگی به اینترنت و نقش آن در سلامت روان و رفتارهای روانی- اجتماعی دانشآموزان کاربر اینترنت (مورد کاوی: تهران و باکو) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 189-198]

  • قدیرزاده، زهرا عوامل مؤثر بر موفقیت تحصیلی دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 10-19]

  • قمری، فاطمه بررسی سطوح نیاز و انتظار از شغل در بین دانشجویان کاردرمانی دانشگاه های شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 198-205]

  • قمری، محبوبه بررسی سطوح نیاز و انتظار از شغل در بین دانشجویان کاردرمانی دانشگاه های شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 198-205]

  • قمری، نرگس بررسی سطوح نیاز و انتظار از شغل در بین دانشجویان کاردرمانی دانشگاه های شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 198-205]

  • قمی، مهین بررسی رابطه یادگیری خودراهبر با سازگاری تحصیلی و عملکرد تحصیلی در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 260-274]

  • قهرمان لو، حشمت اله تدوین مدل ساختاری متغیرهای تحصیلی دانش آموزان استعداد های درخشان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 142-148]

  • قوام، علی اثربخشی آموزش استراتژی های فراشناختی(MCT) بر مشارکت در کلاس درس و پیشرفت تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 453-462]

ک

  • کرمی، مسعودعلی عوامل مؤثر بر انتخاب و رضایت مندی از ادامه ی تحصیل در رشته ی داروسازی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 30-38]

  • کریم زاده، صمد ارائه راهکارهای مناسب جهت توسعه اخلاق حرفه‌ای در میان مدیران آموزشی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 109-117]

  • کریمزاده، نازنین بررسی و مقایسه میزان خطاهای درس ریاضی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری و عادی پایه ششم [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 111-117]

  • کشانی، فروز بررسی دیدگاه دانشجویان دندانپزشکی قزوین در خصوص اولین آزمون ساختاریافته بالینی در دوره ی آسیب شناسی دهان و فک و صورت [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 86-92]

  • کیامنش، علیرضا اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر مولفه های چهارگانه سرمایه روانشناخت (تاب آوری، امید، خوش بینی، خودکارآمدی) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 51-58]

  • کیخانژاد، مهین ارائه مدل هوش فرهنگی در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 68-73]

  • کیوانی، میثم تأثیر آموزش مهارت حل مسئله برکارآفرینی و یادگیری تسلط یاب دانشجویان دختر رشته پرستاری سال تحصیلی 95 – 94 دانشگاه علوم پزشکی شاهرود [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 101-108]

گ

  • گراوندی، سحر رابطه بین هوش معنوی با میزان اضطراب و کیفیت زندگی دانشجویان غیر بومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران رابطه هوش معنوی با میزان اضطراب و کیفیت زندگی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 208-216]

  • گرجیان، زهرا شیوع سوء مصرف مواد و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان پرستاری شهر آبادان [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 391-398]

  • گرزین متاعی، عاتکه ارائه مدل اخلاق حرفه ای در مؤسسات آموزش عالی استان مازندران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 74-80]

  • گلچین، منیژه اثربخشی آموزش معنویت و شناختی رفتاری درمانی به شیو ه گروهی بر شادکامی د ختران افسرده ایرانی [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 87-93]

  • گلچین، منیژه مقایسه اثربخشی آموزش بامداخله گروهی به دو روش درمانی لوگوتراپی و شناختی-رفتاری برسلامت روان و افسردگی [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 130-136]

  • گنجی، حمزه پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی، نگرش به تحصیل، انگیزش پیشرفت و نگرش فناورانه دانش‌آموزان در کلاس‌های دارای فناوری [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 102-110]

  • گنجی، رضا نیازسنجی آموزشی پزشکان عمومی شاغل در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 251-259]

ل

  • لطفی، انور بررسی سطوح نیاز و انتظار از شغل در بین دانشجویان کاردرمانی دانشگاه های شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 198-205]

م

  • مجتبی، سلم آبادی بررسی نقش هوش اجتماعی و انگیزش تحصیلی در اشتیاق تحصیلی دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 399-408]

  • محبی، سیامک بررسی نگرش اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی قم در مورد طرح درس بر اساس مدل تضمین آموزش [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 143-149]

  • محمد بیکی خورتابی، علیرضا ضرورت تعریف واحد آموزشی "اخذ رضایت آگاهانه از منظر حقوقی" برای دانشجویان پزشکی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 234-342]

  • محمدی، جعفر بررسی رابطه سبک های نفوذ رهبری در مدیریت نیروی انسانی کارآمد با فرآیند حل مسأله از طریق تکنیک TRIZ (مطالعه موردی: سازمان آموزش و پرورش آذربایجان غربی) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 137-141]

  • محمدی، سید داود بررسی رابطه یادگیری خودراهبر با سازگاری تحصیلی و عملکرد تحصیلی در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 260-274]

  • محمدی، محمد جواد رابطه بین هوش معنوی با میزان اضطراب و کیفیت زندگی دانشجویان غیر بومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران رابطه هوش معنوی با میزان اضطراب و کیفیت زندگی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 208-216]

  • محمدی، محمد مهدی عادت های مطالعه ی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و ارتباط آن با ویژگی های جمعیت شناختی در سال 1394 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 20-29]

  • محمدی فر، محمد علی طراحی و اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر نظریه بارشناختی بر پیشرفت تحصیلی مفاهیم جبر، بارشناختی ادراک شده، رفتار پیشرفت و کارایی در یادگیری [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 1-9]

  • محمدی فر، محمد علی پیش بینی عملکرد تحصیلی دانش آموزان : نقش اضطراب در مهارت های سه گانه آموزش زبان انگلیسی(خواندن، شنیدن و نوشتن) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 10-19]

  • محمدی قشلاق، پریوش بررسی رابطه سبک های نفوذ رهبری در مدیریت نیروی انسانی کارآمد با فرآیند حل مسأله از طریق تکنیک TRIZ (مطالعه موردی: سازمان آموزش و پرورش آذربایجان غربی) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 137-141]

  • محمدی ولدانی، علی رابطه بین هوش معنوی با میزان اضطراب و کیفیت زندگی دانشجویان غیر بومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران رابطه هوش معنوی با میزان اضطراب و کیفیت زندگی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 208-216]

  • محمودی، ناهید شیوع سوء مصرف مواد و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان پرستاری شهر آبادان [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 391-398]

  • مرادی، سمیه باورهای خودکارآمدی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی؛ نقش درآمیزی با کار مدرسه و جنس [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 419-435]

  • مرادی، مرتضی باورهای خودکارآمدی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی؛ نقش درآمیزی با کار مدرسه و جنس [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 419-435]

  • مردانی، علی راهکارهای توسعه امر به معروف و نهی از منکر در آموزش دانش آموزان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 94-101]

  • مریدی، معصومه بررسی رابطه بین کمال گرایی و الکسی‌تیمیا با احساس تنهایی در دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه آزاداسلامی واحد دزفول [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 436-444]

  • مسعودزادگان، مریم رابطه بین هوش معنوی با میزان اضطراب و کیفیت زندگی دانشجویان غیر بومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران رابطه هوش معنوی با میزان اضطراب و کیفیت زندگی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 208-216]

  • مسلمی، زهرا بررسی رابطه یادگیری خودراهبر با سازگاری تحصیلی و عملکرد تحصیلی در بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 260-274]

  • مظلوم همدانی، شهیده سادات رابطه کمال‌گرایی والدین با عزت‌نفس و خوش بینی فرزندان آنها در بین دانش‌آموزان دختر دبیرستان های شهرستان رشت [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 118-122]

  • معینی کیا، مهدی شناسایی مؤلفه‌های یک پایان‌نامه هدفمند در دانشگاههای علوم پزشکی کشور بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 284-299]

  • ملک پور، ندا بررسی رابطه سرسختی روانشناختی و جرأت ورزی با موفقیت تحصیلی در دانشجویان [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 226-233]

  • منادی، مرتضی شناسایی عوامل خانوادگی در بروز ناهنجاری‌های عاطفی دانش‌آموزان از دیدگاه والدین: یک مطالعه ی پدیدارشناسی [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 367-381]

  • منادی زیارت، حدیثه شیوع سوء مصرف مواد و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان پرستاری شهر آبادان [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 391-398]

  • منصورقناعی، رویا ارزیابی دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی دانشکده ی شرق گیلان در خصوص وضعیت آموزش بالینی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 76-85]

  • منظری حصار، مهدی بررسی تأثیر مدیریت دانش بر میزان اعتماد کارکنان به فناوری اطلاعات (مطالعه موردی : دانشگاه علوم پزشکی مشهد) [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 184-191]

  • مهدی نژاد گرجی، گلین پیش بینی عملکرد تحصیلی دانش آموزان : نقش اضطراب در مهارت های سه گانه آموزش زبان انگلیسی(خواندن، شنیدن و نوشتن) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 10-19]

  • مهمی، زهرا بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در خلاقیت و کارآفرینی (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه های شهرستان بیرجند [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 168-173]

  • موسوی، پروانه بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی اهواز از عملکرد اساتید مشاور در سال 1394 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 56-65]

  • موسوی جاجرمی، سید مرتضی بررسی نظرات دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی درباره وضعیت موجود و مطلوب مشاوره و راهنمایی تحصیلی:1392 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 310-318]

  • موسوی چلک، افشین آموزش الگوهای صحیح استناددهی در تولیدات علمی نویسندگان برتر دانشگاه های علوم پزشکی ایران در سال 2017 [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 243-250]

  • موسوی چلک، افشین آموزش الگوهای صحیح استناددهی: بررسی انحراف استنادی در استناد به "مقالات متا استناد" توسط نویسندگان برتر دانشگاه های علوم پزشکی ایران در سال 2017 [دوره 8، شماره 4، 1396، صفحه 445-452]

  • میرزایی، رضا ارتباط ادراک از محیط یادگیری بالینی و هوش هیجانی در دانشجویان علوم پزشکی جیرفت [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 325-334]

  • میر معصوم نژاد، سیده معصومه ضرورت تعریف واحد آموزشی "اخذ رضایت آگاهانه از منظر حقوقی" برای دانشجویان پزشکی [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 234-342]

ن

  • نادری اثر، محمد حسن اثربخشی آموزش گروهی هوش معنوی بر بهزیستی روان شناختی در دانش آموزان دوره دبیرستان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 123-129]

  • ناستی زایی، ناصر رابطه جو دانشگاه با سرزندگی تحصیلی و اهداف پیشرفت دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 345-355]

  • ناظم، فتاح بررسی و مقایسه تأثیر عامل آموزش ، پژوهش، انگیزه، ظرفیت ونگرش بر کار آفرینی دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 118-125]

  • ناظم، فتاح ارائه راهکارهای مناسب جهت توسعه اخلاق حرفه‌ای در میان مدیران آموزشی [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 109-117]

  • نشیبی، روح انگیز ارزیابی برنامه آموزشی کوتاه مدت کنترل عفونت سوختگی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 319-324]

  • نعمتی کیونانی، علی ارزیابی مهارت‌های ارتباطی بین فردی و عوامل مرتبط باآن دردانشجویان دانشکده ی پیراپزشکی کرمانشاه درسال 1393 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 48-55]

  • نقی ایمانی، محمد بررسی و مقایسه تأثیر عامل آموزش ، پژوهش، انگیزه، ظرفیت ونگرش بر کار آفرینی دانشجویان [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 118-125]

  • نقیبی، سید ابوالقاسم راهکارهای توسعه امر به معروف و نهی از منکر در آموزش دانش آموزان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 94-101]

  • نقی زاده باقی، عباس شناسایی مؤلفه‌های یک پایان‌نامه هدفمند در دانشگاههای علوم پزشکی کشور بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 284-299]

  • نوری طهنه، حسنی ارزیابی مهارت‌های ارتباطی بین فردی و عوامل مرتبط باآن دردانشجویان دانشکده ی پیراپزشکی کرمانشاه درسال 1393 [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 48-55]

  • نیاز آذری، کیومرث ارائه مدل اخلاق حرفه ای در مؤسسات آموزش عالی استان مازندران [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 74-80]

  • نیکو، مهرداد بررسی نقش عوامل مدیریتی_مالی بر کاهش پرداختی بیماران در نظام تحول سلامت در بیمارستان های شهرستان اهواز [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 275-283]

و

  • ولی اله پور موزیرجی، مرتضی تحلیل ارتباط ابعاد مدیریت دانش با نوآوری به منظور ارائه‌ مدل نوآوری دانش‌محور (مورد مطالعه: دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه 3 استان مازندران) [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 174-188]

  • ولیان پور، فاطمه نیازسنجی آموزشی پزشکان عمومی شاغل در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 8، شماره 3، 1396، صفحه 251-259]

ی

  • یزدانی، حمیدرضا شناسایی و تبیین شایستگی های پایه و الزامات توسعه حرفه ای مدرسان تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 149-159]

  • یزدانی، فرزانه بررسی سطوح نیاز و انتظار از شغل در بین دانشجویان کاردرمانی دانشگاه های شهر تهران [دوره 8، شماره 2، 1396، صفحه 198-205]

  • یوسفی، رضا شناسایی و سنجش مؤلفه های بین المللی شدن دانشگاههای آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 8، شماره 1، 1396، صفحه 93-100]

  • یوسفی، علی عوامل تربیتی- آموزشی ولایت پذیری از منظر قرآن کریم [دوره 8، ویژه نامه، 1396، صفحه 160-167]