آ
-
آل بهبهانی، مرجان
اثربخشی آموزش مؤلفه های هوش معنوی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 74-81]
ا
-
ابراهیمی، نیشتمان
کیفیت برنامه های آموزشی دانشکده ی توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز از دیدگاه اعضای هیأت علمی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 275-285]
-
ابراهیمی قوام آبادی، صغری
بررسی رابطه ی علّی فشارزاهای آموزشی و حمایت اجتماعی با فرسودگی تحصیلی با توجه به نقش میانجی گری استرس ادراک شده در دانشجویان دوره ی کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 334-345]
-
احمدی، فاطمه
دلایل انتخاب رشته ی دستیاران پزشکی و میزان رضایت مندی آنان از تحصیل در آن رشته در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 48-56]
-
اسدی، محمد
اثربخشی آموزش ارتباط بدون خشونت بر افزایش عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 82-87]
-
اسلامی، ارمغان
بررسی رضایتمندی دانشجویان داروسازی از روش نوین ارائه ی واحدهای کارآموزی شهری و بیمارستانی در دانشکده ی داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 75-83]
-
اسلامی، کاوه
بررسی رضایتمندی دانشجویان داروسازی از روش نوین ارائه ی واحدهای کارآموزی شهری و بیمارستانی در دانشکده ی داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 75-83]
-
اسلامی، کاوه
روش های گوناگون آموزش مجازی علوم پزشکی استفاده شده در ایران و بررسی اثربخشی آنان، مطالعه مروری [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 128-137]
-
اسمعیلی، زهره
اثربخشی آموزش مؤلفه های هوش معنوی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 74-81]
-
افشار، لیلا
مروری بر الزامات اخلاقی آموزش بالینی، پیشنهاد کدهای رفتاری در نظام آموزشی ایران [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 1-9]
-
اکرامی، علیرضا
ارزیابی اولویت های تدریس اثربخش از دیدگاه اساتید و دانشجویان مقاطع تکمیلی علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 282-288]
-
الهام پور، حسین
دیدگاه دانشجویان پزشکی نسبت به اهداف و محتوای "درس ایمنی شناسی" در دوره ی پزشکی عمومی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 162-169]
-
امجدیان، فرزانه
اثربخشی آموزش مؤلفه های هوش معنوی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 74-81]
-
امینی، فاطمه السادات
دیدگاه دانشجویان پزشکی نسبت به اهداف و محتوای "درس ایمنی شناسی" در دوره ی پزشکی عمومی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 162-169]
-
امینی، میترا
دیدگاه فارغ التحصیلان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد کیفیت دورة 7 سالۀ آموزش پزشکی عمومی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 240-246]
-
امینی دغلیان، بهنام
تأثیرگذاری تدریس دانشجویان مقطع دکترای تخصصی در گروه آموزشی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی تبریز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 464-274]
-
اولی پور، علیرضا
بررسی رابطه ی میزان استفاده از تلفن همراه با سلامت روان و موفقیت تحصیلی در دانشجویان پزشکی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 57-63]
-
ایلدرآبادی، اسحاق
بررسی تأثیر دو رویکرد آموزش استادمحور و مسأله محور در بروز خطاهای گزارش نویسی پرستاران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 355-365]
ب
-
باقرزاده، راضیه
نگرش دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دربارة نحوة آموزش و به کارگیری مهارت های ارتباط با بیمار [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 298-306]
-
باقری، حسین
تعیین عوامل مرتبط با انگیزة ادامه تحصیل در دانشجویان دانشکدة بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 231-239]
-
برکت، غلامحسین
بررسی انگیزه های انتخاب رشته ی تحصیلی دانشجویان رشته ی دندان پزشکی واحد پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1393 [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 64-74]
-
بلوطی، علیرضا
اثربخشی آموزش های شناختی فعال، غیرفعال و چندحسی بر یادآوری و نگهداری راهبردها درکودکان با نیازهای ویژه ذهنی [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 1-11]
-
بناگذار محمدی، علی
آگاهی دانشجویان و دستیاران پزشکی از ضرورت دریافت رضایت نامه ی آگاهانه از بیماران [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 222-224]
-
بهار، آیسا
تعیین عوامل مرتبط با انگیزة ادامه تحصیل در دانشجویان دانشکدة بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 231-239]
-
بهار گوگانی، رحیم
تعیین عوامل مرتبط با انگیزة ادامه تحصیل در دانشجویان دانشکدة بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 231-239]
-
بهرنگی، محمد رضا
مقایسۀ تأثیر استراتژی مدیریت آموزش در مبحث گزارش صبحگاهی بر میزان یادگیری خودراهبر دانشجویان پزشکی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 138-145]
-
بیاتی، مهدیه
بررسی عوامل ارتقای آموزش درس آناتومی از دیدگاه دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 170-179]
-
بیاتی، مهدیه
نامه به سردبیر: تلفن همراه: ابزاری مؤثر در ارتباط یا آموزش درس آناتومی؟ [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 124-125]
-
بیاتی، وحید
بررسی عوامل ارتقای آموزش درس آناتومی از دیدگاه دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 170-179]
-
بیاتی، وحید
نامه به سردبیر: تلفن همراه: ابزاری مؤثر در ارتباط یا آموزش درس آناتومی؟ [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 124-125]
-
بیژن زاده، مهدی
ارزیابی روش آموزش نمایش و تحلیل عملکرد پزشک در برخورد با بیمار در آموزش اخلاق حرفه ای به کارورزان پزشکی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 225-230]
-
بیگدلی، زاهد
بررسی تأثیر باورهای انگیزشی و راهبردهای خودتنظیمی بر رفتار اطلاعاتی دانشجویان مقطع دکترای تخصصی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 366-377]
پ
-
پاشائی اصل، یوسف
تأثیرگذاری تدریس دانشجویان مقطع دکترای تخصصی در گروه آموزشی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی تبریز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 464-274]
-
پناهی، پگاه
بررسی عوامل ارتقای آموزش درس آناتومی از دیدگاه دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 170-179]
-
پورقیومی، سعید
دستیابی به حداقل های ضروری یادگیری در واحد بارداری زایمان و موانع اجرای آن از دیدگاه دانشجویان مامایی دانشکدة پرستاری و مامایی اهواز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 247-255]
ت
-
تابش، حامد
ارزیابی روش آموزش نمایش و تحلیل عملکرد پزشک در برخورد با بیمار در آموزش اخلاق حرفه ای به کارورزان پزشکی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 225-230]
-
تبریزی، جعفرصادق
تأثیرگذاری تدریس دانشجویان مقطع دکترای تخصصی در گروه آموزشی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی تبریز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 464-274]
-
ترک زاده، جعفر
بعد شناسی اثربخشی برنامه ی درسی آموزش پزشکی: درونی، بیرونی و نهادی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 10-21]
-
تقوی، سیدمحمدرضا
بررسی نقش میانجی گر طرح واره های هیجانی در رابطه ی بین سبک های دلبستگی و سوگیری توجه [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 94-106]
-
تقوی، محمدرضا
درک دانشجویان دانشکده علوم پزشکی نیشابور از اثر بخشی آموزش بالینی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 307-317]
-
تیاری، کیوان
طراحی الگوی برنامه درسی نیمه متمرکز هماهنگ با برنامه درسی ملی دورة اول متوسطه ایران [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 66-73]
-
تیرکش، فاطمه
بررسی عوامل ارتقای آموزش درس آناتومی از دیدگاه دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 170-179]
ث
-
ثابت ایمانی، محبوبه
بررسی نقش میانجی گر طرح واره های هیجانی در رابطه ی بین سبک های دلبستگی و سوگیری توجه [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 94-106]
-
ثاقب، محمد مهدی
دیدگاه فارغ التحصیلان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد کیفیت دورة 7 سالۀ آموزش پزشکی عمومی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 240-246]
ج
-
جباری، نگین
موانع انجام فعالیت های پژوهشی در دانشگاه از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 84-93]
-
جفایی سوق، البرز
نامه به سردبیر: تلفن همراه: ابزاری مؤثر در ارتباط یا آموزش درس آناتومی؟ [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 124-125]
-
جهاندار، بهارک
اثربخشی بازی درمانی بر کلاهش علائم اختلال بیش فعالی و کمبود توجه کودکان دبستانی [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 53-58]
-
جهانیان، ایمان
بررسی انگیزه های انتخاب رشتة تحصیلی در دانشجویان پزشکی و دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 256-263]
-
جودی چلان، جواد
بررسی انگیزه های انتخاب رشتة تحصیلی در دانشجویان پزشکی و دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 256-263]
چ
-
چگنی، گلنوش
اثربخشی قصه گویی در کاهش پرخاشگری و اضطراب امتحان در پسران پرورشگاه های شهررشت [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 26-35]
-
چگنی، محبوبه
اثربخشی قصه گویی در کاهش پرخاشگری و اضطراب امتحان در پسران پرورشگاه های شهررشت [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 26-35]
-
چنانی، احمد
ارزیابی اولویت های تدریس اثربخش از دیدگاه اساتید و دانشجویان مقاطع تکمیلی علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 282-288]
ح
-
حاجی زاده، کیامرث
کاربست مؤلفه های سازمان یادگیرنده و رابطه ی آن با مدیریت دانش در کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 107-116]
-
حاجی یخچالی، علیرضا
رابطه ی بین سرزندگی تحصیلی، هدف های پیشرفت و جهت گیری های انگیزشی با خودکارآمدی خلاق دانشجویان دانشگاه جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 214-221]
-
حسنخانی، هادی
ضرورت پایه ریزی شاخه ی پرستاری قانونی در سرفصل آموزش عالی پرستاری [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 146-154]
-
حسین پور، محمد
بررسی انگیزه های انتخاب رشته ی تحصیلی دانشجویان رشته ی دندان پزشکی واحد پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1393 [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 64-74]
-
حسین پور، محمد
کاربست مؤلفه های سازمان یادگیرنده و رابطه ی آن با مدیریت دانش در کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 107-116]
-
حسینی آهنگری، سید عابدین
بررسی رابطه ی میزان استفاده از تلفن همراه با سلامت روان و موفقیت تحصیلی در دانشجویان پزشکی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 57-63]
-
حسینی آهنگری، سید عابدین
نامه به سردبیر: ارتقای روش تدریس درس روانشناسی عمومی از روش سخنرانی به روش کاوشگری به شیوه ی محاکم قضایی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 126-127]
-
حقیقی زاده، محمد حسین
کیفیت برنامه های آموزشی دانشکده ی توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز از دیدگاه اعضای هیأت علمی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 275-285]
-
حکم ابادی، رجبعلی
ارزیابی محتوای آموزشی طرح درس اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 180-186]
-
حی بر، حبیب
ارزیابی روش آموزش نمایش و تحلیل عملکرد پزشک در برخورد با بیمار در آموزش اخلاق حرفه ای به کارورزان پزشکی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 225-230]
-
حیدر زاده، اعظم
شیوع شناسی اهمال کاری تحصیلی و ارتباط آن با اختلالات خلقی دانشجویان علوم پزشکی کرمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 325-333]
-
حیدرزاده، اعظم
رابطه ی بین عدالت آموزشی با فرسودگی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 298-306]
-
حیدری، احمد
بررسی رابطه ی میزان استفاده از تلفن همراه با سلامت روان و موفقیت تحصیلی در دانشجویان پزشکی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 57-63]
-
حیدری گرجی، علی مراد
دیدگاه دانشجویان پرستاری ومامایی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نسبت به شرایط یاددهی و یادگیری با استفاده از الگوی DREEM در سال 1393 [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 289-297]
-
حیدری گرجی، محمد علی
دیدگاه دانشجویان پرستاری ومامایی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نسبت به شرایط یاددهی و یادگیری با استفاده از الگوی DREEM در سال 1393 [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 289-297]
خ
-
خدادادی، الهه
ارزیابی اولویت های تدریس اثربخش از دیدگاه اساتید و دانشجویان مقاطع تکمیلی علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 282-288]
-
خزاعی، محمدرسول
وضعیت آموزش سرپایی از دیدگاه کارآموزان و کارورزان بالینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 286-297]
-
خزاعی، منصور
وضعیت آموزش سرپایی از دیدگاه کارآموزان و کارورزان بالینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 286-297]
-
خسروی، فریده
تعیین عوامل مرتبط با انگیزة ادامه تحصیل در دانشجویان دانشکدة بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 231-239]
-
خضریان، مینا
بررسی رضایتمندی دانشجویان داروسازی از روش نوین ارائه ی واحدهای کارآموزی شهری و بیمارستانی در دانشکده ی داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 75-83]
-
خفری، ثریا
بررسی انگیزه های انتخاب رشتة تحصیلی در دانشجویان پزشکی و دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 256-263]
-
خلفی، علی
بررسی تأثیر دو رویکرد آموزش استادمحور و مسأله محور در بروز خطاهای گزارش نویسی پرستاران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 355-365]
-
خنیا، یوسف
مقایسه ی شاخص کیفیت خواب و خرده مقیاس های (تأخیر در به خواب رفتن، طول مدت خواب و خواب مفید) در بین دانشجویان دارای وضعیت تحصیلی خوب، متوسط و مشروط [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 204-213]
د
-
درتاج، فریبرز
بررسی رابطه ی علّی فشارزاهای آموزشی و حمایت اجتماعی با فرسودگی تحصیلی با توجه به نقش میانجی گری استرس ادراک شده در دانشجویان دوره ی کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 334-345]
-
دلوریان زاده، مهری
تعیین عوامل مرتبط با انگیزة ادامه تحصیل در دانشجویان دانشکدة بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 231-239]
-
دلیریان مقدم، عصمت
طراحی و پیاده سازی نرم افزار آموزشی تعیین سن بارداری [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 22-27]
-
دهقان، مه لقا
رابطه ی بین عدالت آموزشی با فرسودگی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 298-306]
-
دهقانی، لیلا
نگرش دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دربارة نحوة آموزش و به کارگیری مهارت های ارتباط با بیمار [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 298-306]
-
دهقانی، محمدرضا
دیدگاه فارغ التحصیلان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد کیفیت دورة 7 سالۀ آموزش پزشکی عمومی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 240-246]
-
دیناروند، غلامعباس
تأثیر آموزش تکلیف محور بر پیشرفت تحصیلی و رضایت مندی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 275-281]
ر
-
رئوفی، محمد باقر
مقایسه ی شاخص کیفیت خواب و خرده مقیاس های (تأخیر در به خواب رفتن، طول مدت خواب و خواب مفید) در بین دانشجویان دارای وضعیت تحصیلی خوب، متوسط و مشروط [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 204-213]
-
رئیس السادات، محمد علی
بررسی ادراک دانشجویان پرستاری از محیط آموزشی یادگیری بااستفاده از مدل DREEM در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 194-203]
-
رایگانی، اسد ویسی
تأثیر آموزش تکلیف محور بر پیشرفت تحصیلی و رضایت مندی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 275-281]
-
ربانی زاده، منصوره
اثربخشی بازی درمانی بر کلاهش علائم اختلال بیش فعالی و کمبود توجه کودکان دبستانی [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 53-58]
-
رجبی، غلامرضا
بررسی تأثیر باورهای انگیزشی و راهبردهای خودتنظیمی بر رفتار اطلاعاتی دانشجویان مقطع دکترای تخصصی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 366-377]
-
رخشان، امین
بررسی رضایتمندی دانشجویان داروسازی از روش نوین ارائه ی واحدهای کارآموزی شهری و بیمارستانی در دانشکده ی داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 75-83]
-
رضایی، حبیب اله
نقش محیط یادگیری در ارتقای آموزش و معرفی ابزارهای اندازه گیری محیط یادگیری [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 37-47]
-
رنجبر، منصور
دیدگاه دانشجویان پرستاری ومامایی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نسبت به شرایط یاددهی و یادگیری با استفاده از الگوی DREEM در سال 1393 [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 289-297]
-
رهبان، لیلا
نامه به سردبیر: تلفن همراه: ابزاری مؤثر در ارتباط یا آموزش درس آناتومی؟ [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 124-125]
-
روشنی، طاهره
بررسی روانشناسی مدیریت نوین آموزشی [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 88-94]
-
ریواز، سارا
دیدگاه فارغ التحصیلان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد کیفیت دورة 7 سالۀ آموزش پزشکی عمومی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 240-246]
ز
-
زارع نهندی، مریم
آگاهی دانشجویان و دستیاران پزشکی از ضرورت دریافت رضایت نامه ی آگاهانه از بیماران [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 222-224]
-
زمانی، محمدعلی
مقایسه ی نیروی انسانی، مجموعه و فضای کتابخانه های دانشکده ای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با استانداردهای کتابخانه های دانشگاهی ایران در بازه ی زمانی 92-93 [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 155-161]
س
-
ساکی مالحی، امل
جستجوی اطلاعات سلامت در اینترنت، بین دانشجویان دختر کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 318-324]
-
سپاهی، ویدا
وضعیت آموزش سرپایی از دیدگاه کارآموزان و کارورزان بالینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 286-297]
-
سرافراز یزدی، محمد
بررسی ادراک دانشجویان پرستاری از محیط آموزشی یادگیری بااستفاده از مدل DREEM در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 194-203]
-
سروقد مقدم، سمانه
بررسی ادراک دانشجویان پرستاری از محیط آموزشی یادگیری بااستفاده از مدل DREEM در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 194-203]
-
سعیدی، پرویز
موانع انجام فعالیت های پژوهشی در دانشگاه از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 84-93]
-
سعیدیان، سید رضا
دلایل انتخاب رشته ی دستیاران پزشکی و میزان رضایت مندی آنان از تحصیل در آن رشته در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 48-56]
-
سلطان احمدی، ژیلا
شیوع شناسی اهمال کاری تحصیلی و ارتباط آن با اختلالات خلقی دانشجویان علوم پزشکی کرمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 325-333]
-
سلطانیان زاده، مجتبی
بررسی دیدگاه دانشجویان درباره ی آموزش و ارزشیابی بخش اندو در دانشکده ی دندان پزشکی شهید صدوقی یزد در سال تحصیلی1392_1393 [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 117-123]
-
سلطانیان زاده، مینا
بررسی دیدگاه دانشجویان درباره ی آموزش و ارزشیابی بخش اندو در دانشکده ی دندان پزشکی شهید صدوقی یزد در سال تحصیلی1392_1393 [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 117-123]
-
سمرقندیان، سعید
درک دانشجویان دانشکده علوم پزشکی نیشابور از اثر بخشی آموزش بالینی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 307-317]
-
سیاح برگرد، مهدی
بررسی رابطه ی میزان استفاده از تلفن همراه با سلامت روان و موفقیت تحصیلی در دانشجویان پزشکی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 57-63]
-
سیاح برگرد، مهدی
نامه به سردبیر: ارتقای روش تدریس درس روانشناسی عمومی از روش سخنرانی به روش کاوشگری به شیوه ی محاکم قضایی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 126-127]
-
سیدمجیدی، مریم
بررسی انگیزه های انتخاب رشتة تحصیلی در دانشجویان پزشکی و دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 256-263]
-
سیف نراقی، مریم
مقایسه برنامه درسی اجرا شده بر صلاحیت شغلی معلمی دانشگاه آزاد و دولتی دردانشگاه های استان خراسان رضوی درسال تحصیلی 2015-2014 [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 59-65]
-
سیف نراقی، مریم
طراحی الگوی برنامه درسی نیمه متمرکز هماهنگ با برنامه درسی ملی دورة اول متوسطه ایران [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 66-73]
-
سیفی راد، سهیل
طراحی و پیاده سازی نرم افزار آموزشی تعیین سن بارداری [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 22-27]
-
سیمین منتظری، سیمین
دستیابی به حداقل های ضروری یادگیری در واحد بارداری زایمان و موانع اجرای آن از دیدگاه دانشجویان مامایی دانشکدة پرستاری و مامایی اهواز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 247-255]
ش
-
شاه محمدی پور، پریسا
رابطه ی بین عدالت آموزشی با فرسودگی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 298-306]
-
شاهورانی، سیدمحمد
بررسی نقش میانجی گر طرح واره های هیجانی در رابطه ی بین سبک های دلبستگی و سوگیری توجه [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 94-106]
-
شفیعی، محمد
نامه به سردبیر: تلفن همراه: ابزاری مؤثر در ارتباط یا آموزش درس آناتومی؟ [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 124-125]
-
شکورنیا، عبدالحسین
دلایل انتخاب رشته ی دستیاران پزشکی و میزان رضایت مندی آنان از تحصیل در آن رشته در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 48-56]
-
شکورنیا، عبدالحسین
دیدگاه دانشجویان پزشکی نسبت به اهداف و محتوای "درس ایمنی شناسی" در دوره ی پزشکی عمومی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 162-169]
-
شهنی ییلاق، منیجه
رابطه ی بین سرزندگی تحصیلی، هدف های پیشرفت و جهت گیری های انگیزشی با خودکارآمدی خلاق دانشجویان دانشگاه جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 214-221]
-
شیرعلی، سعید
ارزیابی اولویت های تدریس اثربخش از دیدگاه اساتید و دانشجویان مقاطع تکمیلی علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 282-288]
-
شیعه، هاجر
دیدگاه فارغ التحصیلان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد کیفیت دورة 7 سالۀ آموزش پزشکی عمومی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 240-246]
ص
-
صادقی، احمد
ارزیابی محتوای آموزشی طرح درس اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 180-186]
-
صادقی، زینب
مقایسۀ تأثیر استراتژی مدیریت آموزش در مبحث گزارش صبحگاهی بر میزان یادگیری خودراهبر دانشجویان پزشکی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 138-145]
-
صالحی، محمد
موانع انجام فعالیت های پژوهشی در دانشگاه از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 84-93]
-
صفاری، زهرا
دیدگاه فارغ التحصیلان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد کیفیت دورة 7 سالۀ آموزش پزشکی عمومی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 240-246]
ط
-
طالبی، غلامرضا
اثربخشی بازی درمانی بر کلاهش علائم اختلال بیش فعالی و کمبود توجه کودکان دبستانی [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 53-58]
-
طاهری، زینب
رابطه ی بین عدالت آموزشی با فرسودگی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 298-306]
-
طوماری، سارا
جستجوی اطلاعات سلامت در اینترنت، بین دانشجویان دختر کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 318-324]
ع
-
عباس زاده، حسن
شیوع شناسی اهمال کاری تحصیلی و ارتباط آن با اختلالات خلقی دانشجویان علوم پزشکی کرمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 325-333]
-
عزیز زاده فروزی، منصوره
رابطه ی بین عدالت آموزشی با فرسودگی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 298-306]
-
عزیززاده فروزی، منصوره
شیوع شناسی اهمال کاری تحصیلی و ارتباط آن با اختلالات خلقی دانشجویان علوم پزشکی کرمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 325-333]
-
عزیزی ابرقوئی، محسن
بررسی رابطه ی علّی فشارزاهای آموزشی و حمایت اجتماعی با فرسودگی تحصیلی با توجه به نقش میانجی گری استرس ادراک شده در دانشجویان دوره ی کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 334-345]
-
عصار، شیده
ارزیابی روش آموزش نمایش و تحلیل عملکرد پزشک در برخورد با بیمار در آموزش اخلاق حرفه ای به کارورزان پزشکی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 225-230]
-
عصاریان، مهرداد
بررسی رضایتمندی دانشجویان داروسازی از روش نوین ارائه ی واحدهای کارآموزی شهری و بیمارستانی در دانشکده ی داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 75-83]
-
عظیمی، نسرین
دستیابی به حداقل های ضروری یادگیری در واحد بارداری زایمان و موانع اجرای آن از دیدگاه دانشجویان مامایی دانشکدة پرستاری و مامایی اهواز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 247-255]
غ
-
غریبی، طیبه
نگرش دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دربارة نحوة آموزش و به کارگیری مهارت های ارتباط با بیمار [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 298-306]
-
غریبی، فرید
تأثیرگذاری تدریس دانشجویان مقطع دکترای تخصصی در گروه آموزشی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی تبریز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 464-274]
-
غفوریان بروجردنیا، مهری
دیدگاه دانشجویان پزشکی نسبت به اهداف و محتوای "درس ایمنی شناسی" در دوره ی پزشکی عمومی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 162-169]
-
غفوری فرد، منصور
ضرورت پایه ریزی شاخه ی پرستاری قانونی در سرفصل آموزش عالی پرستاری [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 146-154]
ف
-
فرامرزی، حمید
رابطه ی بین سرزندگی تحصیلی، هدف های پیشرفت و جهت گیری های انگیزشی با خودکارآمدی خلاق دانشجویان دانشگاه جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 214-221]
-
فرامرزی، حمید
رابطه بین جهت گیری های انگیزشی و خودکارآمدی تحصیلی با هویت تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 346-354]
-
فرج پور، آرزو
بررسی ادراک دانشجویان پرستاری از محیط آموزشی یادگیری بااستفاده از مدل DREEM در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 194-203]
-
فرج پور، آرزو
مروری بر الزامات اخلاقی آموزش بالینی، پیشنهاد کدهای رفتاری در نظام آموزشی ایران [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 1-9]
-
فرجی خیاوی، فرزاد
کیفیت برنامه های آموزشی دانشکده ی توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز از دیدگاه اعضای هیأت علمی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 275-285]
-
فرزادی، فاطمه
رابطه بین جهت گیری های انگیزشی و خودکارآمدی تحصیلی با هویت تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 346-354]
-
فلسفی نژاد، محمدرضا
بررسی رابطه ی علّی فشارزاهای آموزشی و حمایت اجتماعی با فرسودگی تحصیلی با توجه به نقش میانجی گری استرس ادراک شده در دانشجویان دوره ی کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 334-345]
ق
-
قائمی، مهدی
مقایسه برنامه درسی اجرا شده بر صلاحیت شغلی معلمی دانشگاه آزاد و دولتی دردانشگاه های استان خراسان رضوی درسال تحصیلی 2015-2014 [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 59-65]
-
قاسم زاده، عزیزرضا
اثربخشی آموزش ارتباط بدون خشونت بر افزایش عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 82-87]
-
قاسمی، علی حسین
مقایسه ی نیروی انسانی، مجموعه و فضای کتابخانه های دانشکده ای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با استانداردهای کتابخانه های دانشگاهی ایران در بازه ی زمانی 92-93 [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 155-161]
-
قاسمی، علی حسین
جستجوی اطلاعات سلامت در اینترنت، بین دانشجویان دختر کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 318-324]
-
قاسمی خواه، سمیه
رابطه بین جهت گیری های انگیزشی و خودکارآمدی تحصیلی با هویت تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 346-354]
-
قربانی، یاسمن
اثربخشی بازی درمانی بر کلاهش علائم اختلال بیش فعالی و کمبود توجه کودکان دبستانی [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 53-58]
-
قناد طوسی، دری
اثربخشی آموزش ارتباط بدون خشونت بر افزایش عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 82-87]
-
قنواتی، شیرین
دیدگاه فارغ التحصیلان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد کیفیت دورة 7 سالۀ آموزش پزشکی عمومی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 240-246]
ک
-
کاظمی، زهرا
بررسی و تحلیل محتوای کتاب های درسی دوره ابتدایی با تأکید بر یادگیری سطوح بالای شناخت [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 12-19]
-
کاظمی ملک محمودی، شیما
موانع انجام فعالیت های پژوهشی در دانشگاه از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 84-93]
-
کاظمی ملک محمودی، مریم
موانع انجام فعالیت های پژوهشی در دانشگاه از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 84-93]
-
کاوسی، علی
درک دانشجویان دانشکده علوم پزشکی نیشابور از اثر بخشی آموزش بالینی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 307-317]
-
کجوری، جواد
دیدگاه فارغ التحصیلان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد کیفیت دورة 7 سالۀ آموزش پزشکی عمومی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 240-246]
-
کریمی، نسرین
مقایسه ی شاخص کیفیت خواب و خرده مقیاس های (تأخیر در به خواب رفتن، طول مدت خواب و خواب مفید) در بین دانشجویان دارای وضعیت تحصیلی خوب، متوسط و مشروط [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 204-213]
-
کریمی مونقی، حسین
بررسی تأثیر دو رویکرد آموزش استادمحور و مسأله محور در بروز خطاهای گزارش نویسی پرستاران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 355-365]
-
کشاورزی، فهیمه
بعد شناسی اثربخشی برنامه ی درسی آموزش پزشکی: درونی، بیرونی و نهادی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 10-21]
-
کمالی، فرحناز
نگرش دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دربارة نحوة آموزش و به کارگیری مهارت های ارتباط با بیمار [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 298-306]
-
کمیلی ثانی، حسین
جستجوی اطلاعات سلامت در اینترنت، بین دانشجویان دختر کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 318-324]
-
کوتی، لیلا
بررسی رضایتمندی دانشجویان داروسازی از روش نوین ارائه ی واحدهای کارآموزی شهری و بیمارستانی در دانشکده ی داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 75-83]
-
کوتی، لیلا
روش های گوناگون آموزش مجازی علوم پزشکی استفاده شده در ایران و بررسی اثربخشی آنان، مطالعه مروری [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 128-137]
گ
-
گودرزی، محمدعلی
بررسی نقش میانجی گر طرح واره های هیجانی در رابطه ی بین سبک های دلبستگی و سوگیری توجه [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 94-106]
-
گوهرپی، شاهین
کیفیت برنامه های آموزشی دانشکده ی توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز از دیدگاه اعضای هیأت علمی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 275-285]
-
گیلاوند، عبدالرضا
بررسی انگیزه های انتخاب رشته ی تحصیلی دانشجویان رشته ی دندان پزشکی واحد پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1393 [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 64-74]
م
-
محتشمی، رضا
مقایسۀ تأثیر استراتژی مدیریت آموزش در مبحث گزارش صبحگاهی بر میزان یادگیری خودراهبر دانشجویان پزشکی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 138-145]
-
محققی، آرش
مقایسه ی شاخص کیفیت خواب و خرده مقیاس های (تأخیر در به خواب رفتن، طول مدت خواب و خواب مفید) در بین دانشجویان دارای وضعیت تحصیلی خوب، متوسط و مشروط [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 204-213]
-
محمد علیزاده، سکینه
شیوع شناسی اهمال کاری تحصیلی و ارتباط آن با اختلالات خلقی دانشجویان علوم پزشکی کرمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 325-333]
-
محمدی، غلامرضا
درک دانشجویان دانشکده علوم پزشکی نیشابور از اثر بخشی آموزش بالینی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 307-317]
-
محمودیان، شهره
بررسی موانع مشارکت زنان در سطوح مدیریتی سازمان آموزش و پرورش [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 20-25]
-
محمودی مظفر، مجید
اثربخشی مدل رویکرد تلفیقی تربیت اخلاقی خواجه نصیرالدین طوسی و تحول شناختی پیاژه برتغییرنگرش معلمان در فرایند تربیت اخلاقی دانش آموزان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 95-104]
-
مدرسی، جلیل
بررسی دیدگاه دانشجویان درباره ی آموزش و ارزشیابی بخش اندو در دانشکده ی دندان پزشکی شهید صدوقی یزد در سال تحصیلی1392_1393 [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 117-123]
-
مدنی پور، نادیا
اثربخشی آموزش ارتباط بدون خشونت بر افزایش عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 82-87]
-
مشتاقی، سعید
نقش باورهای هوشی و جهت گیری اهداف پیشرفت در پیش بینی اهمال کاری تحصیلی دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 28-36]
-
معاشی، سیده فاطمه
بررسی رابطه ی میزان استفاده از تلفن همراه با سلامت روان و موفقیت تحصیلی در دانشجویان پزشکی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 57-63]
-
معینی قمچینی، وحید
درک دانشجویان دانشکده علوم پزشکی نیشابور از اثر بخشی آموزش بالینی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 307-317]
-
مکارم، عباس
بررسی تأثیر دو رویکرد آموزش استادمحور و مسأله محور در بروز خطاهای گزارش نویسی پرستاران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 355-365]
-
مکتبی، غلامحسین
رابطه بین جهت گیری های انگیزشی و خودکارآمدی تحصیلی با هویت تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 346-354]
-
ملا، رضا
بررسی دیدگاه دانشجویان درباره ی آموزش و ارزشیابی بخش اندو در دانشکده ی دندان پزشکی شهید صدوقی یزد در سال تحصیلی1392_1393 [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 117-123]
-
منصوری، رضا
اثربخشی آموزش مؤلفه های هوش معنوی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 74-81]
-
منظری، محمود
تغییرات نگرشی معلمان مدارس ابتدایی پیرامون شیوه های انجام وظایف آموزشی از نگاه مدرسان دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی 95-94 [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 36-41]
-
منظمی، الب ارسلان
نامه به سردبیر: تلفن همراه: ابزاری مؤثر در ارتباط یا آموزش درس آناتومی؟ [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 124-125]
-
موحدی، علی
درک دانشجویان دانشکده علوم پزشکی نیشابور از اثر بخشی آموزش بالینی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 307-317]
-
موسوی، پروانه
دستیابی به حداقل های ضروری یادگیری در واحد بارداری زایمان و موانع اجرای آن از دیدگاه دانشجویان مامایی دانشکدة پرستاری و مامایی اهواز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 247-255]
-
مویدفر، همام
نقش باورهای هوشی و جهت گیری اهداف پیشرفت در پیش بینی اهمال کاری تحصیلی دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 28-36]
-
میرزابیگی*، حسنعلی
اثر بخشی مدل غنای خانواده مبتنی بر فرهنگ ایرانی بر سبک تربیتی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 187-193]
ن
-
نادری، عزت الله
مقایسه برنامه درسی اجرا شده بر صلاحیت شغلی معلمی دانشگاه آزاد و دولتی دردانشگاه های استان خراسان رضوی درسال تحصیلی 2015-2014 [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 59-65]
-
نادری، عزت الله
طراحی الگوی برنامه درسی نیمه متمرکز هماهنگ با برنامه درسی ملی دورة اول متوسطه ایران [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 66-73]
-
نبیئی، پریسا
دیدگاه فارغ التحصیلان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد کیفیت دورة 7 سالۀ آموزش پزشکی عمومی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 240-246]
-
نجفی، حسین
درک دانشجویان دانشکده علوم پزشکی نیشابور از اثر بخشی آموزش بالینی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 307-317]
-
نصیری، ماریا
بررسی تأثیر باورهای انگیزشی و راهبردهای خودتنظیمی بر رفتار اطلاعاتی دانشجویان مقطع دکترای تخصصی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 366-377]
-
نعمتی بیگدلی، جواد
بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر نگرش، گرایش و عدم مشارکت خانواده ها به فعالیت های حرکتی و ورزشی در 8 شهر جمهوی اسلامی ایران [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 42-52]
-
نوری، امین
روش های گوناگون آموزش مجازی علوم پزشکی استفاده شده در ایران و بررسی اثربخشی آنان، مطالعه مروری [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 128-137]
-
نیرومند، الهام
وضعیت آموزش سرپایی از دیدگاه کارآموزان و کارورزان بالینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 286-297]
و
-
واحدپرست، حکیمه
نگرش دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دربارة نحوة آموزش و به کارگیری مهارت های ارتباط با بیمار [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 298-306]
-
وزیری، سیاوش
وضعیت آموزش سرپایی از دیدگاه کارآموزان و کارورزان بالینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 286-297]
-
وطن خواه، رویا
طراحی و پیاده سازی نرم افزار آموزشی تعیین سن بارداری [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 22-27]
-
وطن خواه، محمدرضا
طراحی و پیاده سازی نرم افزار آموزشی تعیین سن بارداری [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 22-27]
-
وفائی، حمید
بررسی تأثیر دو رویکرد آموزش استادمحور و مسأله محور در بروز خطاهای گزارش نویسی پرستاران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 355-365]
ه
-
هاشمی نسب، فاطمه السادات
شیوع شناسی اهمال کاری تحصیلی و ارتباط آن با اختلالات خلقی دانشجویان علوم پزشکی کرمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 325-333]
-
همام، مهران
بررسی ادراک دانشجویان پرستاری از محیط آموزشی یادگیری بااستفاده از مدل DREEM در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 194-203]
ی
-
یارمحمدی، شیوا
طراحی و پیاده سازی نرم افزار آموزشی تعیین سن بارداری [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 22-27]
-
یمانی، نیکو
نقش محیط یادگیری در ارتقای آموزش و معرفی ابزارهای اندازه گیری محیط یادگیری [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 37-47]