آ

  • آل بهبهانی، مرجان اثربخشی آموزش مؤلفه های هوش معنوی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 74-81]

ا

  • ابراهیمی، نیشتمان کیفیت برنامه های آموزشی دانشکده ی توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز از دیدگاه اعضای هیأت علمی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 275-285]

  • ابراهیمی قوام آبادی، صغری بررسی رابطه ی علّی فشارزاهای آموزشی و حمایت اجتماعی با فرسودگی تحصیلی با توجه به نقش میانجی گری استرس ادراک شده در دانشجویان دوره ی کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 334-345]

  • احمدی، فاطمه دلایل انتخاب رشته ی دستیاران پزشکی و میزان رضایت مندی آنان از تحصیل در آن رشته در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 48-56]

  • اسدی، محمد اثربخشی آموزش ارتباط بدون خشونت بر افزایش عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 82-87]

  • اسلامی، ارمغان بررسی رضایتمندی دانشجویان داروسازی از روش نوین ارائه ی واحدهای کارآموزی شهری و بیمارستانی در دانشکده ی داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 75-83]

  • اسلامی، کاوه بررسی رضایتمندی دانشجویان داروسازی از روش نوین ارائه ی واحدهای کارآموزی شهری و بیمارستانی در دانشکده ی داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 75-83]

  • اسلامی، کاوه روش های گوناگون آموزش مجازی علوم پزشکی استفاده شده در ایران و بررسی اثربخشی آنان، مطالعه مروری [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 128-137]

  • اسمعیلی، زهره اثربخشی آموزش مؤلفه های هوش معنوی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 74-81]

  • افشار، لیلا مروری بر الزامات اخلاقی آموزش بالینی، پیشنهاد کدهای رفتاری در نظام آموزشی ایران [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 1-9]

  • اکرامی، علیرضا ارزیابی اولویت های تدریس اثربخش از دیدگاه اساتید و دانشجویان مقاطع تکمیلی علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 282-288]

  • الهام پور، حسین دیدگاه دانشجویان پزشکی نسبت به اهداف و محتوای "درس ایمنی شناسی" در دوره ی پزشکی عمومی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 162-169]

  • امجدیان، فرزانه اثربخشی آموزش مؤلفه های هوش معنوی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 74-81]

  • امینی، فاطمه السادات دیدگاه دانشجویان پزشکی نسبت به اهداف و محتوای "درس ایمنی شناسی" در دوره ی پزشکی عمومی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 162-169]

  • امینی، میترا دیدگاه فارغ التحصیلان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد کیفیت دورة 7 سالۀ آموزش پزشکی عمومی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 240-246]

  • امینی دغلیان، بهنام تأثیرگذاری تدریس دانشجویان مقطع دکترای تخصصی در گروه آموزشی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی تبریز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 464-274]

  • اولی پور، علیرضا بررسی رابطه ی میزان استفاده از تلفن همراه با سلامت روان و موفقیت تحصیلی در دانشجویان پزشکی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 57-63]

  • ایلدرآبادی، اسحاق بررسی تأثیر دو رویکرد آموزش استادمحور و مسأله محور در بروز خطاهای گزارش نویسی پرستاران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 355-365]

ب

  • باقرزاده، راضیه نگرش دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دربارة نحوة آموزش و به کارگیری مهارت های ارتباط با بیمار [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 298-306]

  • باقری، حسین تعیین عوامل مرتبط با انگیزة ادامه تحصیل در دانشجویان دانشکدة بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 231-239]

  • برکت، غلامحسین بررسی انگیزه های انتخاب رشته ی تحصیلی دانشجویان رشته ی دندان پزشکی واحد پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1393 [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 64-74]

  • بلوطی، علیرضا اثربخشی آموزش های شناختی فعال، غیرفعال و چندحسی بر یادآوری و نگهداری راهبردها درکودکان با نیازهای ویژه ذهنی [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 1-11]

  • بناگذار محمدی، علی آگاهی دانشجویان و دستیاران پزشکی از ضرورت دریافت رضایت نامه ی آگاهانه از بیماران [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 222-224]

  • بهار، آیسا تعیین عوامل مرتبط با انگیزة ادامه تحصیل در دانشجویان دانشکدة بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 231-239]

  • بهار گوگانی، رحیم تعیین عوامل مرتبط با انگیزة ادامه تحصیل در دانشجویان دانشکدة بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 231-239]

  • بهرنگی، محمد رضا مقایسۀ تأثیر استراتژی مدیریت آموزش در مبحث گزارش صبحگاهی بر میزان یادگیری خودراهبر دانشجویان پزشکی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 138-145]

  • بیاتی، مهدیه بررسی عوامل ارتقای آموزش درس آناتومی از دیدگاه دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 170-179]

  • بیاتی، مهدیه نامه به سردبیر: تلفن همراه: ابزاری مؤثر در ارتباط یا آموزش درس آناتومی؟ [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 124-125]

  • بیاتی، وحید بررسی عوامل ارتقای آموزش درس آناتومی از دیدگاه دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 170-179]

  • بیاتی، وحید نامه به سردبیر: تلفن همراه: ابزاری مؤثر در ارتباط یا آموزش درس آناتومی؟ [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 124-125]

  • بیژن زاده، مهدی ارزیابی روش آموزش نمایش و تحلیل عملکرد پزشک در برخورد با بیمار در آموزش اخلاق حرفه ای به کارورزان پزشکی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 225-230]

  • بیگدلی، زاهد بررسی تأثیر باورهای انگیزشی و راهبردهای خودتنظیمی بر رفتار اطلاعاتی دانشجویان مقطع دکترای تخصصی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 366-377]

پ

  • پاشائی اصل، یوسف تأثیرگذاری تدریس دانشجویان مقطع دکترای تخصصی در گروه آموزشی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی تبریز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 464-274]

  • پناهی، پگاه بررسی عوامل ارتقای آموزش درس آناتومی از دیدگاه دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 170-179]

  • پورقیومی، سعید دستیابی به حداقل های ضروری یادگیری در واحد بارداری زایمان و موانع اجرای آن از دیدگاه دانشجویان مامایی دانشکدة پرستاری و مامایی اهواز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 247-255]

ت

  • تابش، حامد ارزیابی روش آموزش نمایش و تحلیل عملکرد پزشک در برخورد با بیمار در آموزش اخلاق حرفه ای به کارورزان پزشکی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 225-230]

  • تبریزی، جعفرصادق تأثیرگذاری تدریس دانشجویان مقطع دکترای تخصصی در گروه آموزشی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی تبریز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 464-274]

  • ترک زاده، جعفر بعد شناسی اثربخشی برنامه ی درسی آموزش پزشکی: درونی، بیرونی و نهادی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 10-21]

  • تقوی، سیدمحمدرضا بررسی نقش میانجی گر طرح واره های هیجانی در رابطه ی بین سبک های دلبستگی و سوگیری توجه [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 94-106]

  • تقوی، محمدرضا درک دانشجویان دانشکده علوم پزشکی نیشابور از اثر بخشی آموزش بالینی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 307-317]

  • تیاری، کیوان طراحی الگوی برنامه درسی نیمه متمرکز هماهنگ با برنامه درسی ملی دورة اول متوسطه ایران [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 66-73]

  • تیرکش، فاطمه بررسی عوامل ارتقای آموزش درس آناتومی از دیدگاه دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 170-179]

ث

  • ثابت ایمانی، محبوبه بررسی نقش میانجی گر طرح واره های هیجانی در رابطه ی بین سبک های دلبستگی و سوگیری توجه [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 94-106]

  • ثاقب، محمد مهدی دیدگاه فارغ التحصیلان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد کیفیت دورة 7 سالۀ آموزش پزشکی عمومی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 240-246]

ج

  • جباری، نگین موانع انجام فعالیت های پژوهشی در دانشگاه از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 84-93]

  • جفایی سوق، البرز نامه به سردبیر: تلفن همراه: ابزاری مؤثر در ارتباط یا آموزش درس آناتومی؟ [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 124-125]

  • جهاندار، بهارک اثربخشی بازی درمانی بر کلاهش علائم اختلال بیش فعالی و کمبود توجه کودکان دبستانی [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 53-58]

  • جهانیان، ایمان بررسی انگیزه های انتخاب رشتة تحصیلی در دانشجویان پزشکی و دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 256-263]

  • جودی چلان، جواد بررسی انگیزه های انتخاب رشتة تحصیلی در دانشجویان پزشکی و دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 256-263]

چ

  • چگنی، گلنوش اثربخشی قصه گویی در کاهش پرخاشگری و اضطراب امتحان در پسران پرورشگاه های شهررشت [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 26-35]

  • چگنی، محبوبه اثربخشی قصه گویی در کاهش پرخاشگری و اضطراب امتحان در پسران پرورشگاه های شهررشت [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 26-35]

  • چنانی، احمد ارزیابی اولویت های تدریس اثربخش از دیدگاه اساتید و دانشجویان مقاطع تکمیلی علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 282-288]

ح

  • حاجی زاده، کیامرث کاربست مؤلفه های سازمان یادگیرنده و رابطه ی آن با مدیریت دانش در کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 107-116]

  • حاجی یخچالی، علیرضا رابطه ی بین سرزندگی تحصیلی، هدف های پیشرفت و جهت گیری های انگیزشی با خودکارآمدی خلاق دانشجویان دانشگاه جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 214-221]

  • حسنخانی، هادی ضرورت پایه ریزی شاخه ی پرستاری قانونی در سرفصل آموزش عالی پرستاری [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 146-154]

  • حسین پور، محمد بررسی انگیزه های انتخاب رشته ی تحصیلی دانشجویان رشته ی دندان پزشکی واحد پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1393 [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 64-74]

  • حسین پور، محمد کاربست مؤلفه های سازمان یادگیرنده و رابطه ی آن با مدیریت دانش در کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 107-116]

  • حسینی آهنگری، سید عابدین بررسی رابطه ی میزان استفاده از تلفن همراه با سلامت روان و موفقیت تحصیلی در دانشجویان پزشکی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 57-63]

  • حسینی آهنگری، سید عابدین نامه به سردبیر: ارتقای روش تدریس درس روانشناسی عمومی از روش سخنرانی به روش کاوشگری به شیوه ی محاکم قضایی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 126-127]

  • حقیقی زاده، محمد حسین کیفیت برنامه های آموزشی دانشکده ی توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز از دیدگاه اعضای هیأت علمی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 275-285]

  • حکم ابادی، رجبعلی ارزیابی محتوای آموزشی طرح درس اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 180-186]

  • حی بر، حبیب ارزیابی روش آموزش نمایش و تحلیل عملکرد پزشک در برخورد با بیمار در آموزش اخلاق حرفه ای به کارورزان پزشکی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 225-230]

  • حیدر زاده، اعظم شیوع شناسی اهمال کاری تحصیلی و ارتباط آن با اختلالات خلقی دانشجویان علوم پزشکی کرمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 325-333]

  • حیدرزاده، اعظم رابطه ی بین عدالت آموزشی با فرسودگی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 298-306]

  • حیدری، احمد بررسی رابطه ی میزان استفاده از تلفن همراه با سلامت روان و موفقیت تحصیلی در دانشجویان پزشکی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 57-63]

  • حیدری گرجی، علی مراد دیدگاه دانشجویان پرستاری ومامایی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نسبت به شرایط یاددهی و یادگیری با استفاده از الگوی DREEM در سال 1393 [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 289-297]

  • حیدری گرجی، محمد علی دیدگاه دانشجویان پرستاری ومامایی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نسبت به شرایط یاددهی و یادگیری با استفاده از الگوی DREEM در سال 1393 [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 289-297]

خ

  • خدادادی، الهه ارزیابی اولویت های تدریس اثربخش از دیدگاه اساتید و دانشجویان مقاطع تکمیلی علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 282-288]

  • خزاعی، محمدرسول وضعیت آموزش سرپایی از دیدگاه کارآموزان و کارورزان بالینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 286-297]

  • خزاعی، منصور وضعیت آموزش سرپایی از دیدگاه کارآموزان و کارورزان بالینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 286-297]

  • خسروی، فریده تعیین عوامل مرتبط با انگیزة ادامه تحصیل در دانشجویان دانشکدة بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 231-239]

  • خضریان، مینا بررسی رضایتمندی دانشجویان داروسازی از روش نوین ارائه ی واحدهای کارآموزی شهری و بیمارستانی در دانشکده ی داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 75-83]

  • خفری، ثریا بررسی انگیزه های انتخاب رشتة تحصیلی در دانشجویان پزشکی و دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 256-263]

  • خلفی، علی بررسی تأثیر دو رویکرد آموزش استادمحور و مسأله محور در بروز خطاهای گزارش نویسی پرستاران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 355-365]

  • خنیا، یوسف مقایسه ی شاخص کیفیت خواب و خرده مقیاس های (تأخیر در به خواب رفتن، طول مدت خواب و خواب مفید) در بین دانشجویان دارای وضعیت تحصیلی خوب، متوسط و مشروط [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 204-213]

د

  • درتاج، فریبرز بررسی رابطه ی علّی فشارزاهای آموزشی و حمایت اجتماعی با فرسودگی تحصیلی با توجه به نقش میانجی گری استرس ادراک شده در دانشجویان دوره ی کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 334-345]

  • دلوریان زاده، مهری تعیین عوامل مرتبط با انگیزة ادامه تحصیل در دانشجویان دانشکدة بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 231-239]

  • دلیریان مقدم، عصمت طراحی و پیاده سازی نرم افزار آموزشی تعیین سن بارداری [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 22-27]

  • دهقان، مه لقا رابطه ی بین عدالت آموزشی با فرسودگی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 298-306]

  • دهقانی، لیلا نگرش دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دربارة نحوة آموزش و به کارگیری مهارت های ارتباط با بیمار [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 298-306]

  • دهقانی، محمدرضا دیدگاه فارغ التحصیلان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد کیفیت دورة 7 سالۀ آموزش پزشکی عمومی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 240-246]

  • دیناروند، غلامعباس تأثیر آموزش تکلیف محور بر پیشرفت تحصیلی و رضایت مندی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 275-281]

ر

  • رئوفی، محمد باقر مقایسه ی شاخص کیفیت خواب و خرده مقیاس های (تأخیر در به خواب رفتن، طول مدت خواب و خواب مفید) در بین دانشجویان دارای وضعیت تحصیلی خوب، متوسط و مشروط [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 204-213]

  • رئیس السادات، محمد علی بررسی ادراک دانشجویان پرستاری از محیط آموزشی یادگیری بااستفاده از مدل DREEM در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 194-203]

  • رایگانی، اسد ویسی تأثیر آموزش تکلیف محور بر پیشرفت تحصیلی و رضایت مندی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 275-281]

  • ربانی زاده، منصوره اثربخشی بازی درمانی بر کلاهش علائم اختلال بیش فعالی و کمبود توجه کودکان دبستانی [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 53-58]

  • رجبی، غلامرضا بررسی تأثیر باورهای انگیزشی و راهبردهای خودتنظیمی بر رفتار اطلاعاتی دانشجویان مقطع دکترای تخصصی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 366-377]

  • رخشان، امین بررسی رضایتمندی دانشجویان داروسازی از روش نوین ارائه ی واحدهای کارآموزی شهری و بیمارستانی در دانشکده ی داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 75-83]

  • رضایی، حبیب اله نقش محیط یادگیری در ارتقای آموزش و معرفی ابزارهای اندازه گیری محیط یادگیری [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 37-47]

  • رنجبر، منصور دیدگاه دانشجویان پرستاری ومامایی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نسبت به شرایط یاددهی و یادگیری با استفاده از الگوی DREEM در سال 1393 [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 289-297]

  • رهبان، لیلا نامه به سردبیر: تلفن همراه: ابزاری مؤثر در ارتباط یا آموزش درس آناتومی؟ [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 124-125]

  • روشنی، طاهره بررسی روانشناسی مدیریت نوین آموزشی [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 88-94]

  • ریواز، سارا دیدگاه فارغ التحصیلان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد کیفیت دورة 7 سالۀ آموزش پزشکی عمومی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 240-246]

ز

  • زارع نهندی، مریم آگاهی دانشجویان و دستیاران پزشکی از ضرورت دریافت رضایت نامه ی آگاهانه از بیماران [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 222-224]

  • زمانی، محمدعلی مقایسه ی نیروی انسانی، مجموعه و فضای کتابخانه های دانشکده ای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با استانداردهای کتابخانه های دانشگاهی ایران در بازه ی زمانی 92-93 [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 155-161]

س

  • ساکی مالحی، امل جستجوی اطلاعات سلامت در اینترنت، بین دانشجویان دختر کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 318-324]

  • سپاهی، ویدا وضعیت آموزش سرپایی از دیدگاه کارآموزان و کارورزان بالینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 286-297]

  • سرافراز یزدی، محمد بررسی ادراک دانشجویان پرستاری از محیط آموزشی یادگیری بااستفاده از مدل DREEM در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 194-203]

  • سروقد مقدم، سمانه بررسی ادراک دانشجویان پرستاری از محیط آموزشی یادگیری بااستفاده از مدل DREEM در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 194-203]

  • سعیدی، پرویز موانع انجام فعالیت های پژوهشی در دانشگاه از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 84-93]

  • سعیدیان، سید رضا دلایل انتخاب رشته ی دستیاران پزشکی و میزان رضایت مندی آنان از تحصیل در آن رشته در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 48-56]

  • سلطان احمدی، ژیلا شیوع شناسی اهمال کاری تحصیلی و ارتباط آن با اختلالات خلقی دانشجویان علوم پزشکی کرمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 325-333]

  • سلطانیان زاده، مجتبی بررسی دیدگاه دانشجویان درباره ی آموزش و ارزشیابی بخش اندو در دانشکده ی دندان پزشکی شهید صدوقی یزد در سال تحصیلی1392_1393 [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 117-123]

  • سلطانیان زاده، مینا بررسی دیدگاه دانشجویان درباره ی آموزش و ارزشیابی بخش اندو در دانشکده ی دندان پزشکی شهید صدوقی یزد در سال تحصیلی1392_1393 [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 117-123]

  • سمرقندیان، سعید درک دانشجویان دانشکده علوم پزشکی نیشابور از اثر بخشی آموزش بالینی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 307-317]

  • سیاح برگرد، مهدی بررسی رابطه ی میزان استفاده از تلفن همراه با سلامت روان و موفقیت تحصیلی در دانشجویان پزشکی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 57-63]

  • سیاح برگرد، مهدی نامه به سردبیر: ارتقای روش تدریس درس روانشناسی عمومی از روش سخنرانی به روش کاوشگری به شیوه ی محاکم قضایی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 126-127]

  • سیدمجیدی، مریم بررسی انگیزه های انتخاب رشتة تحصیلی در دانشجویان پزشکی و دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 256-263]

  • سیف نراقی، مریم مقایسه برنامه درسی اجرا شده بر صلاحیت شغلی معلمی دانشگاه آزاد و دولتی دردانشگاه های استان خراسان رضوی درسال تحصیلی 2015-2014 [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 59-65]

  • سیف نراقی، مریم طراحی الگوی برنامه درسی نیمه متمرکز هماهنگ با برنامه درسی ملی دورة اول متوسطه ایران [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 66-73]

  • سیفی راد، سهیل طراحی و پیاده سازی نرم افزار آموزشی تعیین سن بارداری [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 22-27]

  • سیمین منتظری، سیمین دستیابی به حداقل های ضروری یادگیری در واحد بارداری زایمان و موانع اجرای آن از دیدگاه دانشجویان مامایی دانشکدة پرستاری و مامایی اهواز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 247-255]

ش

  • شاه محمدی پور، پریسا رابطه ی بین عدالت آموزشی با فرسودگی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 298-306]

  • شاهورانی، سیدمحمد بررسی نقش میانجی گر طرح واره های هیجانی در رابطه ی بین سبک های دلبستگی و سوگیری توجه [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 94-106]

  • شفیعی، محمد نامه به سردبیر: تلفن همراه: ابزاری مؤثر در ارتباط یا آموزش درس آناتومی؟ [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 124-125]

  • شکورنیا، عبدالحسین دلایل انتخاب رشته ی دستیاران پزشکی و میزان رضایت مندی آنان از تحصیل در آن رشته در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 48-56]

  • شکورنیا، عبدالحسین دیدگاه دانشجویان پزشکی نسبت به اهداف و محتوای "درس ایمنی شناسی" در دوره ی پزشکی عمومی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 162-169]

  • شهنی ییلاق، منیجه رابطه ی بین سرزندگی تحصیلی، هدف های پیشرفت و جهت گیری های انگیزشی با خودکارآمدی خلاق دانشجویان دانشگاه جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 214-221]

  • شیرعلی، سعید ارزیابی اولویت های تدریس اثربخش از دیدگاه اساتید و دانشجویان مقاطع تکمیلی علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 282-288]

  • شیعه، هاجر دیدگاه فارغ التحصیلان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد کیفیت دورة 7 سالۀ آموزش پزشکی عمومی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 240-246]

ص

  • صادقی، احمد ارزیابی محتوای آموزشی طرح درس اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 180-186]

  • صادقی، زینب مقایسۀ تأثیر استراتژی مدیریت آموزش در مبحث گزارش صبحگاهی بر میزان یادگیری خودراهبر دانشجویان پزشکی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 138-145]

  • صالحی، محمد موانع انجام فعالیت های پژوهشی در دانشگاه از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 84-93]

  • صفاری، زهرا دیدگاه فارغ التحصیلان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد کیفیت دورة 7 سالۀ آموزش پزشکی عمومی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 240-246]

ط

  • طالبی، غلامرضا اثربخشی بازی درمانی بر کلاهش علائم اختلال بیش فعالی و کمبود توجه کودکان دبستانی [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 53-58]

  • طاهری، زینب رابطه ی بین عدالت آموزشی با فرسودگی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 298-306]

  • طوماری، سارا جستجوی اطلاعات سلامت در اینترنت، بین دانشجویان دختر کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 318-324]

ع

  • عباس زاده، حسن شیوع شناسی اهمال کاری تحصیلی و ارتباط آن با اختلالات خلقی دانشجویان علوم پزشکی کرمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 325-333]

  • عزیز زاده فروزی، منصوره رابطه ی بین عدالت آموزشی با فرسودگی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 298-306]

  • عزیززاده فروزی، منصوره شیوع شناسی اهمال کاری تحصیلی و ارتباط آن با اختلالات خلقی دانشجویان علوم پزشکی کرمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 325-333]

  • عزیزی ابرقوئی، محسن بررسی رابطه ی علّی فشارزاهای آموزشی و حمایت اجتماعی با فرسودگی تحصیلی با توجه به نقش میانجی گری استرس ادراک شده در دانشجویان دوره ی کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 334-345]

  • عصار، شیده ارزیابی روش آموزش نمایش و تحلیل عملکرد پزشک در برخورد با بیمار در آموزش اخلاق حرفه ای به کارورزان پزشکی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 225-230]

  • عصاریان، مهرداد بررسی رضایتمندی دانشجویان داروسازی از روش نوین ارائه ی واحدهای کارآموزی شهری و بیمارستانی در دانشکده ی داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 75-83]

  • عظیمی، نسرین دستیابی به حداقل های ضروری یادگیری در واحد بارداری زایمان و موانع اجرای آن از دیدگاه دانشجویان مامایی دانشکدة پرستاری و مامایی اهواز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 247-255]

غ

  • غریبی، طیبه نگرش دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دربارة نحوة آموزش و به کارگیری مهارت های ارتباط با بیمار [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 298-306]

  • غریبی، فرید تأثیرگذاری تدریس دانشجویان مقطع دکترای تخصصی در گروه آموزشی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی تبریز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 464-274]

  • غفوریان بروجردنیا، مهری دیدگاه دانشجویان پزشکی نسبت به اهداف و محتوای "درس ایمنی شناسی" در دوره ی پزشکی عمومی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 162-169]

  • غفوری فرد، منصور ضرورت پایه ریزی شاخه ی پرستاری قانونی در سرفصل آموزش عالی پرستاری [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 146-154]

ف

  • فرامرزی، حمید رابطه ی بین سرزندگی تحصیلی، هدف های پیشرفت و جهت گیری های انگیزشی با خودکارآمدی خلاق دانشجویان دانشگاه جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 214-221]

  • فرامرزی، حمید رابطه بین جهت گیری های انگیزشی و خودکارآمدی تحصیلی با هویت تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 346-354]

  • فرج پور، آرزو بررسی ادراک دانشجویان پرستاری از محیط آموزشی یادگیری بااستفاده از مدل DREEM در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 194-203]

  • فرج پور، آرزو مروری بر الزامات اخلاقی آموزش بالینی، پیشنهاد کدهای رفتاری در نظام آموزشی ایران [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 1-9]

  • فرجی خیاوی، فرزاد کیفیت برنامه های آموزشی دانشکده ی توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز از دیدگاه اعضای هیأت علمی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 275-285]

  • فرزادی، فاطمه رابطه بین جهت گیری های انگیزشی و خودکارآمدی تحصیلی با هویت تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 346-354]

  • فلسفی نژاد، محمدرضا بررسی رابطه ی علّی فشارزاهای آموزشی و حمایت اجتماعی با فرسودگی تحصیلی با توجه به نقش میانجی گری استرس ادراک شده در دانشجویان دوره ی کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 334-345]

ق

  • قائمی، مهدی مقایسه برنامه درسی اجرا شده بر صلاحیت شغلی معلمی دانشگاه آزاد و دولتی دردانشگاه های استان خراسان رضوی درسال تحصیلی 2015-2014 [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 59-65]

  • قاسم زاده، عزیزرضا اثربخشی آموزش ارتباط بدون خشونت بر افزایش عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 82-87]

  • قاسمی، علی حسین مقایسه ی نیروی انسانی، مجموعه و فضای کتابخانه های دانشکده ای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با استانداردهای کتابخانه های دانشگاهی ایران در بازه ی زمانی 92-93 [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 155-161]

  • قاسمی، علی حسین جستجوی اطلاعات سلامت در اینترنت، بین دانشجویان دختر کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 318-324]

  • قاسمی خواه، سمیه رابطه بین جهت گیری های انگیزشی و خودکارآمدی تحصیلی با هویت تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 346-354]

  • قربانی، یاسمن اثربخشی بازی درمانی بر کلاهش علائم اختلال بیش فعالی و کمبود توجه کودکان دبستانی [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 53-58]

  • قناد طوسی، دری اثربخشی آموزش ارتباط بدون خشونت بر افزایش عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 82-87]

  • قنواتی، شیرین دیدگاه فارغ التحصیلان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد کیفیت دورة 7 سالۀ آموزش پزشکی عمومی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 240-246]

ک

  • کاظمی، زهرا بررسی و تحلیل محتوای کتاب های درسی دوره ابتدایی با تأکید بر یادگیری سطوح بالای شناخت [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 12-19]

  • کاظمی ملک محمودی، شیما موانع انجام فعالیت های پژوهشی در دانشگاه از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 84-93]

  • کاظمی ملک محمودی، مریم موانع انجام فعالیت های پژوهشی در دانشگاه از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 84-93]

  • کاوسی، علی درک دانشجویان دانشکده علوم پزشکی نیشابور از اثر بخشی آموزش بالینی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 307-317]

  • کجوری، جواد دیدگاه فارغ التحصیلان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد کیفیت دورة 7 سالۀ آموزش پزشکی عمومی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 240-246]

  • کریمی، نسرین مقایسه ی شاخص کیفیت خواب و خرده مقیاس های (تأخیر در به خواب رفتن، طول مدت خواب و خواب مفید) در بین دانشجویان دارای وضعیت تحصیلی خوب، متوسط و مشروط [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 204-213]

  • کریمی مونقی، حسین بررسی تأثیر دو رویکرد آموزش استادمحور و مسأله محور در بروز خطاهای گزارش نویسی پرستاران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 355-365]

  • کشاورزی، فهیمه بعد شناسی اثربخشی برنامه ی درسی آموزش پزشکی: درونی، بیرونی و نهادی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 10-21]

  • کمالی، فرحناز نگرش دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دربارة نحوة آموزش و به کارگیری مهارت های ارتباط با بیمار [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 298-306]

  • کمیلی ثانی، حسین جستجوی اطلاعات سلامت در اینترنت، بین دانشجویان دختر کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 318-324]

  • کوتی، لیلا بررسی رضایتمندی دانشجویان داروسازی از روش نوین ارائه ی واحدهای کارآموزی شهری و بیمارستانی در دانشکده ی داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 75-83]

  • کوتی، لیلا روش های گوناگون آموزش مجازی علوم پزشکی استفاده شده در ایران و بررسی اثربخشی آنان، مطالعه مروری [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 128-137]

گ

  • گودرزی، محمدعلی بررسی نقش میانجی گر طرح واره های هیجانی در رابطه ی بین سبک های دلبستگی و سوگیری توجه [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 94-106]

  • گوهرپی، شاهین کیفیت برنامه های آموزشی دانشکده ی توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز از دیدگاه اعضای هیأت علمی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 275-285]

  • گیلاوند، عبدالرضا بررسی انگیزه های انتخاب رشته ی تحصیلی دانشجویان رشته ی دندان پزشکی واحد پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1393 [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 64-74]

م

  • محتشمی، رضا مقایسۀ تأثیر استراتژی مدیریت آموزش در مبحث گزارش صبحگاهی بر میزان یادگیری خودراهبر دانشجویان پزشکی [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 138-145]

  • محققی، آرش مقایسه ی شاخص کیفیت خواب و خرده مقیاس های (تأخیر در به خواب رفتن، طول مدت خواب و خواب مفید) در بین دانشجویان دارای وضعیت تحصیلی خوب، متوسط و مشروط [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 204-213]

  • محمد علیزاده، سکینه شیوع شناسی اهمال کاری تحصیلی و ارتباط آن با اختلالات خلقی دانشجویان علوم پزشکی کرمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 325-333]

  • محمدی، غلامرضا درک دانشجویان دانشکده علوم پزشکی نیشابور از اثر بخشی آموزش بالینی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 307-317]

  • محمودیان، شهره بررسی موانع مشارکت زنان در سطوح مدیریتی سازمان آموزش و پرورش [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 20-25]

  • محمودی مظفر، مجید اثربخشی مدل رویکرد تلفیقی تربیت اخلاقی خواجه نصیرالدین طوسی و تحول شناختی پیاژه برتغییرنگرش معلمان در فرایند تربیت اخلاقی دانش آموزان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 95-104]

  • مدرسی، جلیل بررسی دیدگاه دانشجویان درباره ی آموزش و ارزشیابی بخش اندو در دانشکده ی دندان پزشکی شهید صدوقی یزد در سال تحصیلی1392_1393 [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 117-123]

  • مدنی پور، نادیا اثربخشی آموزش ارتباط بدون خشونت بر افزایش عملکرد تحصیلی دانش آموزان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 82-87]

  • مشتاقی، سعید نقش باورهای هوشی و جهت گیری اهداف پیشرفت در پیش بینی اهمال کاری تحصیلی دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 28-36]

  • معاشی، سیده فاطمه بررسی رابطه ی میزان استفاده از تلفن همراه با سلامت روان و موفقیت تحصیلی در دانشجویان پزشکی [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 57-63]

  • معینی قمچینی، وحید درک دانشجویان دانشکده علوم پزشکی نیشابور از اثر بخشی آموزش بالینی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 307-317]

  • مکارم، عباس بررسی تأثیر دو رویکرد آموزش استادمحور و مسأله محور در بروز خطاهای گزارش نویسی پرستاران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 355-365]

  • مکتبی، غلامحسین رابطه بین جهت گیری های انگیزشی و خودکارآمدی تحصیلی با هویت تحصیلی دانشجویان پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 346-354]

  • ملا، رضا بررسی دیدگاه دانشجویان درباره ی آموزش و ارزشیابی بخش اندو در دانشکده ی دندان پزشکی شهید صدوقی یزد در سال تحصیلی1392_1393 [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 117-123]

  • منصوری، رضا اثربخشی آموزش مؤلفه های هوش معنوی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع دبیرستان [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 74-81]

  • منظری، محمود تغییرات نگرشی معلمان مدارس ابتدایی پیرامون شیوه های انجام وظایف آموزشی از نگاه مدرسان دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی 95-94 [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 36-41]

  • منظمی، الب ارسلان نامه به سردبیر: تلفن همراه: ابزاری مؤثر در ارتباط یا آموزش درس آناتومی؟ [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 124-125]

  • موحدی، علی درک دانشجویان دانشکده علوم پزشکی نیشابور از اثر بخشی آموزش بالینی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 307-317]

  • موسوی، پروانه دستیابی به حداقل های ضروری یادگیری در واحد بارداری زایمان و موانع اجرای آن از دیدگاه دانشجویان مامایی دانشکدة پرستاری و مامایی اهواز [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 247-255]

  • مویدفر، همام نقش باورهای هوشی و جهت گیری اهداف پیشرفت در پیش بینی اهمال کاری تحصیلی دانشجویان [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 28-36]

  • میرزابیگی*، حسنعلی اثر بخشی مدل غنای خانواده مبتنی بر فرهنگ ایرانی بر سبک تربیتی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 187-193]

ن

  • نادری، عزت الله مقایسه برنامه درسی اجرا شده بر صلاحیت شغلی معلمی دانشگاه آزاد و دولتی دردانشگاه های استان خراسان رضوی درسال تحصیلی 2015-2014 [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 59-65]

  • نادری، عزت الله طراحی الگوی برنامه درسی نیمه متمرکز هماهنگ با برنامه درسی ملی دورة اول متوسطه ایران [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 66-73]

  • نبیئی، پریسا دیدگاه فارغ التحصیلان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد کیفیت دورة 7 سالۀ آموزش پزشکی عمومی [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 240-246]

  • نجفی، حسین درک دانشجویان دانشکده علوم پزشکی نیشابور از اثر بخشی آموزش بالینی [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 307-317]

  • نصیری، ماریا بررسی تأثیر باورهای انگیزشی و راهبردهای خودتنظیمی بر رفتار اطلاعاتی دانشجویان مقطع دکترای تخصصی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 366-377]

  • نعمتی بیگدلی، جواد بررسی و ارزیابی عوامل مؤثر بر نگرش، گرایش و عدم مشارکت خانواده ها به فعالیت های حرکتی و ورزشی در 8 شهر جمهوی اسلامی ایران [دوره 7، Supplement، 1395، صفحه 42-52]

  • نوری، امین روش های گوناگون آموزش مجازی علوم پزشکی استفاده شده در ایران و بررسی اثربخشی آنان، مطالعه مروری [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 128-137]

  • نیرومند، الهام وضعیت آموزش سرپایی از دیدگاه کارآموزان و کارورزان بالینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 286-297]

و

  • واحدپرست، حکیمه نگرش دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دربارة نحوة آموزش و به کارگیری مهارت های ارتباط با بیمار [دوره 7، شماره 3، 1395، صفحه 298-306]

  • وزیری، سیاوش وضعیت آموزش سرپایی از دیدگاه کارآموزان و کارورزان بالینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 286-297]

  • وطن خواه، رویا طراحی و پیاده سازی نرم افزار آموزشی تعیین سن بارداری [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 22-27]

  • وطن خواه، محمدرضا طراحی و پیاده سازی نرم افزار آموزشی تعیین سن بارداری [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 22-27]

  • وفائی، حمید بررسی تأثیر دو رویکرد آموزش استادمحور و مسأله محور در بروز خطاهای گزارش نویسی پرستاران [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 355-365]

ه

  • هاشمی نسب، فاطمه السادات شیوع شناسی اهمال کاری تحصیلی و ارتباط آن با اختلالات خلقی دانشجویان علوم پزشکی کرمان [دوره 7، شماره 4، 1395، صفحه 325-333]

  • همام، مهران بررسی ادراک دانشجویان پرستاری از محیط آموزشی یادگیری بااستفاده از مدل DREEM در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد [دوره 7، شماره 2، 1395، صفحه 194-203]

ی

  • یارمحمدی، شیوا طراحی و پیاده سازی نرم افزار آموزشی تعیین سن بارداری [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 22-27]

  • یمانی، نیکو نقش محیط یادگیری در ارتقای آموزش و معرفی ابزارهای اندازه گیری محیط یادگیری [دوره 7، شماره 1، 1395، صفحه 37-47]