آ

  • آئینه حیدری، علی بررسی ارتباط هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه های شهر جیرفت در سال 1392 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 137-147]

  • آدرویشی، سارا بررسی ارتباط هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه های شهر جیرفت در سال 1392 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 137-147]

  • آدرویشی، سارا تأثیرآموزش بر پایه ی نقشه ی مفهومی بر مهارت تصمیم گیری بالینی دانشجویان کارورز پرستاری در اورژانس بیمارستان گلستان شهر اهواز [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 247-255]

  • آدرویشی، سارا مقایسه ی تأثیر دو روش آموزشی سخنرانی و الکترونیکی بر دانش و نگرش دانشجویان پرستاری نسبت به الکتروشوک_درمانی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 321-330]

ا

  • ابافت، حمیده اثربخشی درمان شناختی_رفتاری در بهبود عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای افت تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 383-389]

  • احسانی، مریم ارتباط بین هوش هیجانی و وضعیت تحصیلی در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 80-87]

  • احمدی، فاطمه ارزیابی روش Case –based teaching (آموزش بر اساس مورد) در آموزش دروس تئوری بیماری های عفونی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 88-92]

  • احمدی وسمه جانی، عباس نگرش اعضای هیأت علمی به موانع انجام مطالعات پژوهش در آموزش در دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سال تحصیلی 1391 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 130-136]

  • احمری طهران، هدی تأثیر آموزش احیای قلبی_ریوی در گروه های همتا بر آگاهی دانشجویان [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 230-237]

  • ادیب حاج باقری، محسن مقاله کوتاه: خودارزیابی دانش و عملکرد پرستاران در برقراری ارتباط با بیماران دارای اختلال ارتباطی [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 294-301]

  • اردمه، علی پیش بینی سلامت روان و عملکرد تحصیلی دانشجویان از طریق راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 37-44]

  • اسکندری، اسمعیل ارزیابی انگیزه ی پذیرش مسؤولیت مشاوره ی دانشجویی توسط اساتید دانشگاه علوم پزشکی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 165-171]

  • اسلامی، هادی بررسی رضایتمندی دانشجویان علوم آزمایشگاهی از خدمات آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد در سال 1391 [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 66-72]

  • اسماعیلی، حسینعلی برنامه های آموزش مداوم پزشکی: انگیزه ها و موانع حضور [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 288-293]

  • اشرفی، سحر اثربخشی آموزش مهارت خودآگاهی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی و پرخاشگری دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 45-51]

  • اصغرزاده، اکبر علی ارزیابی نقش فرایند استقبال بر رفع چالش های مرحله ی گذر دانشجویان جدیدالورود [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 199-206]

  • اکابریان، شرافت مفهوم کار تیمی از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: یک مطالعه ی کیفی [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 266-275]

  • امیدی، عبدالله ارزیابی نقش فرایند استقبال بر رفع چالش های مرحله ی گذر دانشجویان جدیدالورود [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 199-206]

  • امیدیان، فرانک بررسی رابطه ی برنامه ی درسی پنهان به عنوان یک نظام آموزشی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان مدارس راهنمایی دخترانه ی شهرستان شوشتر در سال تحصیلی91-90 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 122-129]

  • امینی، ابوالقاسم تحلیل وضعیت مدیریت روابط بین المللی در حیطه ی بهره گیری از اساتید و کارشناسان خارجی و برگزاری دوره های آموزشی برای دانشجویان خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز طی سال های 1385 تا 1390 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 93-99]

  • امینی، علی بررسی رضایتمندی دانشجویان علوم آزمایشگاهی از خدمات آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد در سال 1391 [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 66-72]

  • اوجی نژاد، احمد رضا تأثیر روش آموزش مستقیم بر مهارت خواندن دانش آموزان با ناتوانی یادگیری خواندن در پایه ی دوم ابتدایی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 356-364]

  • اورکی کوه شور، مجتبی ارزیابی درونی گروه ایمنی شناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 73-79]

  • اولی پور، علیرضا پیش بینی سلامت روان و عملکرد تحصیلی دانشجویان از طریق راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 37-44]

ب

  • بحرینی، مسعود مفهوم کار تیمی از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: یک مطالعه ی کیفی [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 266-275]

  • برومند نسب، مسعود بررسی رابطه ی برنامه ی درسی پنهان به عنوان یک نظام آموزشی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان مدارس راهنمایی دخترانه ی شهرستان شوشتر در سال تحصیلی91-90 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 122-129]

  • بناگذارمحمدی، علی میزان آگاهی دانشجویان پزشکی از نحوه برخورد با موارد کودک‌آزاری(ضرورت آموزش)-نامه به سردبیر [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 181-182]

  • بنی عقیل، آسیه السادات بررسی ارتباط کیفیت زندگی و عملکرد علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان و ارائه مدل پیش بین، 1392 [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 238-246]

  • بهاء لو، مریم برنامه های آموزش مداوم پزشکی: انگیزه ها و موانع حضور [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 288-293]

  • بهادری، محمدکریم تحلیل روابط سیستماتیک بین مؤلفه های تأثیرگذار بر تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد با استفاده از تئوری گراف [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 28-36]

  • بهروزی، عبدالحمید مقایسه ی سطح یادگیری و بررسی دیدگاه دانشجویان تکنولوژی پرتوشناسی در مورد آموزش با استفاده از شبیه‏ساز دستگاه توموگرافی کامپیوتری و آموزش سنتی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 207-213]

  • بیژن زاده، مهدی بررسی نظرات دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پیرامون تدریس موضوع نشانه شناسی بیماری های ژنتیک [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 224-229]

پ

  • پاچنگ، محمد بررسی ارتباط هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه های شهر جیرفت در سال 1392 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 137-147]

  • پارسا، عبدالله تأثیرآموزش بر پایه ی نقشه ی مفهومی بر مهارت تصمیم گیری بالینی دانشجویان کارورز پرستاری در اورژانس بیمارستان گلستان شهر اهواز [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 247-255]

  • پاشایی، صونا بررسی رفتارهای مراقبتی از دیدگاه دانشجویان پرستاری در بخش های ویژه [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 52-58]

  • پاک پور، وحید نگاهی بر شبیه‏سازی در پرستاری: یک مطالعه ی مروری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 281-287]

  • پاک پور، وحید دیدگاه دانشجویان مامایی در مورد وضعیت حمایت و نظارت بالینی در محیط های آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 374-382]

  • پالیزوان، محمدرضا ارزیابی تأثیر آموزش فیزیولوژی بر روی درک دانشجویان در مورد عملکرد بطن راست [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 302-306]

  • پروین، سمیه ارزیابی کیفیت طرح درس اساتید دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در سال 1392 [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 307-313]

ت

  • تنومند، اصغر بررسی موانع محیطی موجود در آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان و مدرسان پرستاری [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 106-113]

  • تیموری، حمیده تأثیر روش آموزش مستقیم بر مهارت خواندن دانش آموزان با ناتوانی یادگیری خواندن در پایه ی دوم ابتدایی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 356-364]

ث

  • ثابتی، فهیمه مقایسه ی تأثیر تدریس به شیوه ی سخنرانی و تدریس مشارکتی با استفاده از پازل بر میزان یادگیری و رضایتمندی دانشجویان پرستاری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 214-223]

ج

  • جعفری، سیده فرزانه اثربخشی درمان شناختی_رفتاری در بهبود عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای افت تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 383-389]

  • جمشیدی، فرخنده ارزیابی کیفیت طرح درس اساتید دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در سال 1392 [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 307-313]

چ

  • چراغی، مرجان برنامه های آموزش مداوم پزشکی: انگیزه ها و موانع حضور [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 288-293]

  • چراغیان، بهمن بررسی تأثیر پورت فولیوی آموزشی بر صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 191-198]

  • چراغیان، بهمن تأثیر آموزش برنامه ی مراقبتی با استفاده از نقشه ی مفهومی بالینی بر تفکر انتقادی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 345-355]

  • چکی، محسن مقایسه ی سطح یادگیری و بررسی دیدگاه دانشجویان تکنولوژی پرتوشناسی در مورد آموزش با استفاده از شبیه‏ساز دستگاه توموگرافی کامپیوتری و آموزش سنتی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 207-213]

ح

  • حارث ابادی، مهدی عوامل مؤثر بر انگیزش پرستاران بیمارستان های آموزشی شهر بجنورد جهت شرکت در برنامه های آموزش ضمن خدمت [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 114-121]

  • حدادی، معصومه اثربخشی آموزش مهارت خودآگاهی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی و پرخاشگری دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 45-51]

  • حسنخانی، هادی نگاهی بر شبیه‏سازی در پرستاری: یک مطالعه ی مروری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 281-287]

  • حسین پور، طیبه بررسی رابطه ی برنامه ی درسی پنهان به عنوان یک نظام آموزشی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان مدارس راهنمایی دخترانه ی شهرستان شوشتر در سال تحصیلی91-90 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 122-129]

  • حسین زاده، سمانه بررسی روش شناسی پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی در سال تحصیلی 91-1390 [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 331-336]

  • حسینی، سید احمد مقایسه ی دو روش مختلف تدریس: آموزش حضوری و آموزش الکترونیک مبتنی بر وبلاگ (WBT) به شیوه ی بحث گروهی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 156-164]

  • حسینی، سید حمید عوامل مؤثر بر انگیزش پرستاران بیمارستان های آموزشی شهر بجنورد جهت شرکت در برنامه های آموزش ضمن خدمت [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 114-121]

  • حسینی آهنگری، سید عابدین مقایسه ی دو روش مختلف تدریس: آموزش حضوری و آموزش الکترونیک مبتنی بر وبلاگ (WBT) به شیوه ی بحث گروهی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 156-164]

  • حسینی آهنگری، سید عابدین تأثیر آموزش برنامه ی مراقبتی با استفاده از نقشه ی مفهومی بالینی بر تفکر انتقادی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 345-355]

  • حسینی آهنگری، سیدعابدین ارزیابی کیفیت طرح درس اساتید دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در سال 1392 [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 307-313]

  • حشمتی فر، سجاد بررسی روند عملکرد دانشجویان در آزمون علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی سمنان، طی ده سال تحصیلی (89-1380) [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 314-320]

  • حق دوست، محمدرضا مقاله کوتاه: بررسی ارتباط تیپ شخصیت A وB و عملکرد تحصیلی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 172-175]

  • حقیقت، مریم مقایسه ی تأثیر تدریس به شیوه ی سخنرانی و تدریس مشارکتی با استفاده از پازل بر میزان یادگیری و رضایتمندی دانشجویان پرستاری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 214-223]

  • حقیقی‏زاده، محمد حسین مقایسه ی تأثیر تدریس به شیوه ی سخنرانی و تدریس مشارکتی با استفاده از پازل بر میزان یادگیری و رضایتمندی دانشجویان پرستاری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 214-223]

خ

  • خدادادی، علی ارزیابی درونی گروه ایمنی شناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 73-79]

  • خزاعی، مجید بررسی میزان رضایتمندی دانشجویان پزشکی در خصوص ارزشیابی پایان ترم درس فیزیولوژی با استفاده از فیلم ها و تصاویر آموزشی در مقایسه با آزمون های چهار گزینه ای [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 100-105]

  • خلفی، علی تأثیرآموزش بر پایه ی نقشه ی مفهومی بر مهارت تصمیم گیری بالینی دانشجویان کارورز پرستاری در اورژانس بیمارستان گلستان شهر اهواز [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 247-255]

  • خیرخواه، فرزان ارتباط بین هوش هیجانی و وضعیت تحصیلی در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 80-87]

د

  • داورپناه، محسن مقایسه ی تأثیر دو روش آموزشی سخنرانی و الکترونیکی بر دانش و نگرش دانشجویان پرستاری نسبت به الکتروشوک_درمانی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 321-330]

  • داوری، محمدحسین برنامه های آموزش مداوم پزشکی: انگیزه ها و موانع حضور [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 288-293]

  • دغاغله، رباب اثربخشی درمان شناختی_رفتاری در بهبود عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای افت تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 383-389]

  • دهدشتی، علیرضا بررسی روند عملکرد دانشجویان در آزمون علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی سمنان، طی ده سال تحصیلی (89-1380) [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 314-320]

  • دهقانی تفتی، عارفه بررسی رضایتمندی دانشجویان علوم آزمایشگاهی از خدمات آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد در سال 1391 [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 66-72]

ذ

  • ذره هوشیاری خواه، حجت تأثیر آموزش برنامه ی مراقبتی با استفاده از نقشه ی مفهومی بالینی بر تفکر انتقادی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 345-355]

ر

  • رئیسی، مرضیه تأثیر آموزش احیای قلبی_ریوی در گروه های همتا بر آگاهی دانشجویان [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 230-237]

  • رئیسیان، شکوفه ارزیابی انگیزه ی پذیرش مسؤولیت مشاوره ی دانشجویی توسط اساتید دانشگاه علوم پزشکی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 165-171]

  • راستی، سیما ارزیابی نقش فرایند استقبال بر رفع چالش های مرحله ی گذر دانشجویان جدیدالورود [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 199-206]

  • رجبی واسوکلایی، قاسم تحلیل روابط سیستماتیک بین مؤلفه های تأثیرگذار بر تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد با استفاده از تئوری گراف [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 28-36]

  • رحمانی، آزاد دیدگاه دانشجویان مامایی در مورد وضعیت حمایت و نظارت بالینی در محیط های آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 374-382]

  • رحمانی، آزاد بررسی رفتارهای مراقبتی از دیدگاه دانشجویان پرستاری در بخش های ویژه [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 52-58]

  • رحمتی نیا، خدیجه ارتباط بین کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی اعضای هیأت علمی دانشکده ی پزشکی مشهد [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 365-373]

  • رخ افروز، داریوش بررسی عملکرد و نظرات دانشجویان پرستاری در ارزشیابی فرآیند پرستاری به شیوه ی آسکی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 337-344]

  • رشیدی، محمدرضا تحلیل وضعیت مدیریت روابط بین المللی در حیطه ی بهره گیری از اساتید و کارشناسان خارجی و برگزاری دوره های آموزشی برای دانشجویان خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز طی سال های 1385 تا 1390 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 93-99]

  • رضایی، حامد بررسی روند عملکرد دانشجویان در آزمون علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی سمنان، طی ده سال تحصیلی (89-1380) [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 314-320]

  • رضایی شهسوارلو، زهرا مقاله کوتاه: خودارزیابی دانش و عملکرد پرستاران در برقراری ارتباط با بیماران دارای اختلال ارتباطی [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 294-301]

  • رعدآبادی، مهدی تحلیل روابط سیستماتیک بین مؤلفه های تأثیرگذار بر تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد با استفاده از تئوری گراف [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 28-36]

  • رنجبر عزت آبادی، محمد بررسی رضایتمندی دانشجویان علوم آزمایشگاهی از خدمات آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد در سال 1391 [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 66-72]

  • روانی پور، مریم مفهوم کار تیمی از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: یک مطالعه ی کیفی [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 266-275]

ز

  • زارعی، جواد بررسی دیدگاه فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی مدارک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص نقاط قوت و ضعف برنامه کارآموزی در عرصه [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 12-20]

  • زاهدی، راضیه نگرش اعضای هیأت علمی به موانع انجام مطالعات پژوهش در آموزش در دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سال تحصیلی 1391 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 130-136]

  • زمان زاده، وحید بررسی رفتارهای مراقبتی از دیدگاه دانشجویان پرستاری در بخش های ویژه [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 52-58]

س

  • ساریخانی، لیلا بررسی دیدگاه فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی مدارک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص نقاط قوت و ضعف برنامه کارآموزی در عرصه [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 12-20]

  • سلیمی، صدیقه نگاهی بر شبیه‏سازی در پرستاری: یک مطالعه ی مروری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 281-287]

  • سلیمی، صدیقه دیدگاه دانشجویان مامایی در مورد وضعیت حمایت و نظارت بالینی در محیط های آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 374-382]

  • سیاح برگرد، مهدی پیش بینی سلامت روان و عملکرد تحصیلی دانشجویان از طریق راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 37-44]

  • سیگارچیان، مژگان دیدگاه دانشجویان مامایی در زمینه ی آینده ی شغلی رشته ی تحصیلی شان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 21-27]

ش

  • شکورنیا، عبدالحسین رضایتمندی دانشجویان رشته ی پزشکی از اجرای یک روش آموزشی بیمار_محور در بخش کودکان بیمارستان گلستان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 176-180]

  • شکورنیا، عبدالحسین رضایتمندی دانشجویان رشته ی پزشکی از اجرای یک روش آموزشی بیمار_محور در بخش کودکان بیمارستان گلستان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 176-180]

  • شکورنیا، عبدالحسین رضایتمندی دانشجویان رشته ی پزشکی از اجرای یک روش آموزشی بیمار_محور در بخش کودکان بیمارستان گلستان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 176-180]

  • شکورنیا، عبدالحسین ارزیابی درونی گروه ایمنی شناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 73-79]

  • شهبازی، عباس تحلیل وضعیت مدیریت روابط بین المللی در حیطه ی بهره گیری از اساتید و کارشناسان خارجی و برگزاری دوره های آموزشی برای دانشجویان خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز طی سال های 1385 تا 1390 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 93-99]

  • شهشهانی، سهیلا بررسی روش شناسی پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی در سال تحصیلی 91-1390 [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 331-336]

  • شهیدی، شکوه پیش بینی سلامت روان و عملکرد تحصیلی دانشجویان از طریق راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 37-44]

  • شهیم، احمد دیدگاه دانشجویان مامایی در مورد وضعیت حمایت و نظارت بالینی در محیط های آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 374-382]

  • شیخ علیپور، زهرا نگاهی بر شبیه‏سازی در پرستاری: یک مطالعه ی مروری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 281-287]

ص

  • صادقی، احمد عوامل مؤثر بر انگیزش پرستاران بیمارستان های آموزشی شهر بجنورد جهت شرکت در برنامه های آموزش ضمن خدمت [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 114-121]

  • صاکی، سارا ارزیابی انگیزه ی پذیرش مسؤولیت مشاوره ی دانشجویی توسط اساتید دانشگاه علوم پزشکی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 165-171]

  • صاکی، صلاح ارزیابی انگیزه ی پذیرش مسؤولیت مشاوره ی دانشجویی توسط اساتید دانشگاه علوم پزشکی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 165-171]

  • صاکی، محمدرضا ارزیابی انگیزه ی پذیرش مسؤولیت مشاوره ی دانشجویی توسط اساتید دانشگاه علوم پزشکی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 165-171]

  • صالحی عمران، ابراهیم بررسی ارتباط کیفیت زندگی و عملکرد علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان و ارائه مدل پیش بین، 1392 [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 238-246]

  • صباراد، لیدا ارتباط بین هوش هیجانی و وضعیت تحصیلی در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 80-87]

  • صداقت، سهیلا بررسی تأثیر پورت فولیوی آموزشی بر صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 191-198]

  • صداقت، سهیلا تأثیر آموزش برنامه ی مراقبتی با استفاده از نقشه ی مفهومی بالینی بر تفکر انتقادی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 345-355]

  • صیادی، ندا بررسی عملکرد و نظرات دانشجویان پرستاری در ارزشیابی فرآیند پرستاری به شیوه ی آسکی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 337-344]

ط

  • طاهری، نوراله مقایسه ی تأثیر تدریس به شیوه ی سخنرانی و تدریس مشارکتی با استفاده از پازل بر میزان یادگیری و رضایتمندی دانشجویان پرستاری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 214-223]

  • طهماسبی، مرضیه مقایسه ی سطح یادگیری و بررسی دیدگاه دانشجویان تکنولوژی پرتوشناسی در مورد آموزش با استفاده از شبیه‏ساز دستگاه توموگرافی کامپیوتری و آموزش سنتی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 207-213]

ع

  • عابدینی، زهرا تأثیر آموزش احیای قلبی_ریوی در گروه های همتا بر آگاهی دانشجویان [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 230-237]

  • عباسی، زهره عوامل مؤثر بر انگیزش پرستاران بیمارستان های آموزشی شهر بجنورد جهت شرکت در برنامه های آموزش ضمن خدمت [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 114-121]

  • عبدالخانی، ریاب بررسی دیدگاه فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی مدارک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص نقاط قوت و ضعف برنامه کارآموزی در عرصه [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 12-20]

  • عبدالله زاده، فرحناز بررسی موانع محیطی موجود در آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان و مدرسان پرستاری [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 106-113]

  • عبدی، کیانوش بررسی روش شناسی پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی در سال تحصیلی 91-1390 [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 331-336]

  • عزیزی، سحر بررسی دیدگاه فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی مدارک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص نقاط قوت و ضعف برنامه کارآموزی در عرصه [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 12-20]

  • عشوری، حسن بررسی رضایتمندی دانشجویان علوم آزمایشگاهی از خدمات آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد در سال 1391 [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 66-72]

  • عصاره زادگان، محمدعلی ارزیابی درونی گروه ایمنی شناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 73-79]

  • عگبهی، عبدالحسین مقایسه ی سطح یادگیری و بررسی دیدگاه دانشجویان تکنولوژی پرتوشناسی در مورد آموزش با استفاده از شبیه‏ساز دستگاه توموگرافی کامپیوتری و آموزش سنتی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 207-213]

  • علی اصغر زاده، اکبر ارزیابی کیفیت خدمات براساس مدل الگوی تعالی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا EFQM در دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 1-11]

  • علیپور فیروزآبادی، لیلا مقایسه ی سطح یادگیری و بررسی دیدگاه دانشجویان تکنولوژی پرتوشناسی در مورد آموزش با استفاده از شبیه‏ساز دستگاه توموگرافی کامپیوتری و آموزش سنتی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 207-213]

  • علیزاده، شیوا دیدگاه دانشجویان مامایی در زمینه ی آینده ی شغلی رشته ی تحصیلی شان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 21-27]

غ

  • غدیری، عطااالله ارزیابی درونی گروه ایمنی شناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 73-79]

  • غفوریان بروجردنیا، مهری ارزیابی درونی گروه ایمنی شناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 73-79]

ف

  • فاضلی، محمد بررسی ارتباط کیفیت زندگی و عملکرد علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان و ارائه مدل پیش بین، 1392 [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 238-246]

  • فتاحی، زینب ارتباط بین کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی اعضای هیأت علمی دانشکده ی پزشکی مشهد [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 365-373]

  • فتحی آذر، اسکندر نگاهی بر شبیه‏سازی در پرستاری: یک مطالعه ی مروری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 281-287]

  • فتحی خانقاه، رویا ارزیابی کیفیت طرح درس اساتید دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در سال 1392 [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 307-313]

  • فخری، احمد مقاله کوتاه: بررسی ارتباط تیپ شخصیت A وB و عملکرد تحصیلی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 172-175]

  • فرج اللهی، علیرضا تحلیل وضعیت مدیریت روابط بین المللی در حیطه ی بهره گیری از اساتید و کارشناسان خارجی و برگزاری دوره های آموزشی برای دانشجویان خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز طی سال های 1385 تا 1390 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 93-99]

  • فلاح، وحید بررسی ارتباط کیفیت زندگی و عملکرد علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان و ارائه مدل پیش بین، 1392 [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 238-246]

ق

  • قادری، مصعب بررسی ارتباط هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه های شهر جیرفت در سال 1392 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 137-147]

  • قاسم زاده، عزیزرضا اثربخشی آموزش مهارت خودآگاهی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی و پرخاشگری دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 45-51]

  • قره آغاجی، ناهیده بررسی میزان انگیزه و علاقه‌ی دانشجویان کارشناسی رشته‌ی رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نسبت به انتخاب شغل و یا ادامه‌ی تحصیل در مقاطع بالاتر در سال 1391 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 148-155]

ک

  • کاویانی، کیانا تأثیرآموزش بر پایه ی نقشه ی مفهومی بر مهارت تصمیم گیری بالینی دانشجویان کارورز پرستاری در اورژانس بیمارستان گلستان شهر اهواز [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 247-255]

  • کرم زاده، عاطفه نگرش اعضای هیأت علمی به موانع انجام مطالعات پژوهش در آموزش در دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سال تحصیلی 1391 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 130-136]

  • کریمی، الهام بررسی تأثیر پورت فولیوی آموزشی بر صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 191-198]

گ

  • گرجیان، زهرا تأثیر آموزش برنامه ی مراقبتی با استفاده از نقشه ی مفهومی بالینی بر تفکر انتقادی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 345-355]

  • گیلاسی، حمید رضا ارزیابی کیفیت خدمات براساس مدل الگوی تعالی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا EFQM در دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 1-11]

ل

  • لرکی، محمدصادق تاثیر امتحانات منظم کلاسی بر میانگین نمره ی پایانی درس فیزیولوژی کلیه و مایعات [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 59-65]

  • لک دیزجی، سیما بررسی رفتارهای مراقبتی از دیدگاه دانشجویان پرستاری در بخش های ویژه [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 52-58]

م

  • محقر، علی بررسی رابطه ی مدیریت دانش و عملکرد سازمانی (مطالعه ی موردی: بیمارستان شهید صدوقی یزد) [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 276-280]

  • محمدشاهی، مجید مقایسه ی دو روش مختلف تدریس: آموزش حضوری و آموزش الکترونیک مبتنی بر وبلاگ (WBT) به شیوه ی بحث گروهی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 156-164]

  • مرادبیگی، خدیجه تأثیر آموزش برنامه ی مراقبتی با استفاده از نقشه ی مفهومی بالینی بر تفکر انتقادی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 345-355]

  • مرد، سید علی تاثیر امتحانات منظم کلاسی بر میانگین نمره ی پایانی درس فیزیولوژی کلیه و مایعات [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 59-65]

  • مرعشی، بتول مقاله کوتاه: بررسی ارتباط تیپ شخصیت A وB و عملکرد تحصیلی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 172-175]

  • مستغاثی، مهرداد برنامه های آموزش مداوم پزشکی: انگیزه ها و موانع حضور [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 288-293]

  • ملکی، محمد رضا ارزیابی کیفیت خدمات براساس مدل الگوی تعالی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا EFQM در دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 1-11]

  • ملکی، مریم ارتباط بین کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی اعضای هیأت علمی دانشکده ی پزشکی مشهد [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 365-373]

  • مهرپرور، امیرهوشنگ برنامه های آموزش مداوم پزشکی: انگیزه ها و موانع حضور [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 288-293]

  • مهرعلی زاده، سمیرا بررسی روند عملکرد دانشجویان در آزمون علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی سمنان، طی ده سال تحصیلی (89-1380) [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 314-320]

  • مومن، علی اکبر رضایتمندی دانشجویان رشته ی پزشکی از اجرای یک روش آموزشی بیمار_محور در بخش کودکان بیمارستان گلستان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 176-180]

  • میدانی، زهرا ارزیابی نقش فرایند استقبال بر رفع چالش های مرحله ی گذر دانشجویان جدیدالورود [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 199-206]

  • میدانی، زهرا ارزیابی کیفیت خدمات براساس مدل الگوی تعالی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا EFQM در دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 1-11]

  • میرجانی اقدم، اکبر بررسی روش شناسی پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی در سال تحصیلی 91-1390 [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 331-336]

  • میرزایی، مسعود برنامه های آموزش مداوم پزشکی: انگیزه ها و موانع حضور [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 288-293]

  • میرمقتدایی، زهره سادات بررسی عملکرد و نظرات دانشجویان پرستاری در ارزشیابی فرآیند پرستاری به شیوه ی آسکی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 337-344]

ن

  • نزادی نیاسر، مریم ارزیابی نقش فرایند استقبال بر رفع چالش های مرحله ی گذر دانشجویان جدیدالورود [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 199-206]

  • نزادی نیاسر، مریم ارزیابی کیفیت خدمات براساس مدل الگوی تعالی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا EFQM در دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 1-11]

  • نشیبا، نازبانو اثربخشی آموزش مهارت خودآگاهی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی و پرخاشگری دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 45-51]

  • نشیبی، روح انگیز ارزیابی روش Case –based teaching (آموزش بر اساس مورد) در آموزش دروس تئوری بیماری های عفونی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 88-92]

  • نصیری، الهام ارزیابی انگیزه ی پذیرش مسؤولیت مشاوره ی دانشجویی توسط اساتید دانشگاه علوم پزشکی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 165-171]

  • نصیری، مرتضی بررسی ارتباط هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه های شهر جیرفت در سال 1392 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 137-147]

  • نصیری، مرتضی مقایسه ی تأثیر آموزش آناتومی به دو روش سخنرانی و ترکیبی بر میزان یادگیری و یادداری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 183-190]

  • نصیری، مرتضی مقایسه ی تأثیر آموزش آناتومی به دو روش سخنرانی و ترکیبی بر میزان یادگیری و یادداری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 183-190]

  • نصیری، مرتضی مقایسه ی تأثیر دو روش آموزشی سخنرانی و الکترونیکی بر دانش و نگرش دانشجویان پرستاری نسبت به الکتروشوک_درمانی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 321-330]

  • نصیری، مصطفی مقایسه ی تأثیر آموزش آناتومی به دو روش سخنرانی و ترکیبی بر میزان یادگیری و یادداری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 183-190]

  • نصیری، مصطفی مقایسه ی تأثیر دو روش آموزشی سخنرانی و الکترونیکی بر دانش و نگرش دانشجویان پرستاری نسبت به الکتروشوک_درمانی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 321-330]

  • نمازی، آسیه دیدگاه دانشجویان مامایی در زمینه ی آینده ی شغلی رشته ی تحصیلی شان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 21-27]

  • نیسی، نیلوفر تاثیر امتحانات منظم کلاسی بر میانگین نمره ی پایانی درس فیزیولوژی کلیه و مایعات [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 59-65]

  • نیکنام، فریده بررسی موانع محیطی موجود در آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان و مدرسان پرستاری [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 106-113]

ه

  • هادی ندوشن، حسین بررسی رضایتمندی دانشجویان علوم آزمایشگاهی از خدمات آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد در سال 1391 [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 66-72]

  • هوشیاری خواه، حجت بررسی تأثیر پورت فولیوی آموزشی بر صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 191-198]

ی

  • یزدانخواه فرد، محمدرضا مفهوم کار تیمی از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: یک مطالعه ی کیفی [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 266-275]

  • یعقوبی، مریم تحلیل روابط سیستماتیک بین مؤلفه های تأثیرگذار بر تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد با استفاده از تئوری گراف [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 28-36]

  • یعقوبی عسگرآباد، اسماعیل پیش بینی سلامت روان و عملکرد تحصیلی دانشجویان از طریق راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 37-44]

  • یگانه خواه، محمد رضا تأثیر آموزش احیای قلبی_ریوی در گروه های همتا بر آگاهی دانشجویان [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 230-237]

  • یونسی فر، سید محمد بررسی رابطه ی مدیریت دانش و عملکرد سازمانی (مطالعه ی موردی: بیمارستان شهید صدوقی یزد) [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 276-280]

  • یونسی فر، عزیز بررسی رابطه ی مدیریت دانش و عملکرد سازمانی (مطالعه ی موردی: بیمارستان شهید صدوقی یزد) [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 276-280]