آ
-
آئینه حیدری، علی
بررسی ارتباط هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه های شهر جیرفت در سال 1392 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 137-147]
-
آدرویشی، سارا
بررسی ارتباط هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه های شهر جیرفت در سال 1392 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 137-147]
-
آدرویشی، سارا
تأثیرآموزش بر پایه ی نقشه ی مفهومی بر مهارت تصمیم گیری بالینی دانشجویان کارورز پرستاری در اورژانس بیمارستان گلستان شهر اهواز [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 247-255]
-
آدرویشی، سارا
مقایسه ی تأثیر دو روش آموزشی سخنرانی و الکترونیکی بر دانش و نگرش دانشجویان پرستاری نسبت به الکتروشوک_درمانی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 321-330]
ا
-
ابافت، حمیده
اثربخشی درمان شناختی_رفتاری در بهبود عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای افت تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 383-389]
-
احسانی، مریم
ارتباط بین هوش هیجانی و وضعیت تحصیلی در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 80-87]
-
احمدی، فاطمه
ارزیابی روش Case –based teaching (آموزش بر اساس مورد) در آموزش دروس تئوری بیماری های عفونی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 88-92]
-
احمدی وسمه جانی، عباس
نگرش اعضای هیأت علمی به موانع انجام مطالعات پژوهش در آموزش در دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سال تحصیلی 1391 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 130-136]
-
احمری طهران، هدی
تأثیر آموزش احیای قلبی_ریوی در گروه های همتا بر آگاهی دانشجویان [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 230-237]
-
ادیب حاج باقری، محسن
مقاله کوتاه: خودارزیابی دانش و عملکرد پرستاران در برقراری ارتباط با بیماران دارای اختلال ارتباطی [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 294-301]
-
اردمه، علی
پیش بینی سلامت روان و عملکرد تحصیلی دانشجویان از طریق راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 37-44]
-
اسکندری، اسمعیل
ارزیابی انگیزه ی پذیرش مسؤولیت مشاوره ی دانشجویی توسط اساتید دانشگاه علوم پزشکی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 165-171]
-
اسلامی، هادی
بررسی رضایتمندی دانشجویان علوم آزمایشگاهی از خدمات آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد در سال 1391 [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 66-72]
-
اسماعیلی، حسینعلی
برنامه های آموزش مداوم پزشکی: انگیزه ها و موانع حضور [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 288-293]
-
اشرفی، سحر
اثربخشی آموزش مهارت خودآگاهی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی و پرخاشگری دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 45-51]
-
اصغرزاده، اکبر علی
ارزیابی نقش فرایند استقبال بر رفع چالش های مرحله ی گذر دانشجویان جدیدالورود [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 199-206]
-
اکابریان، شرافت
مفهوم کار تیمی از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: یک مطالعه ی کیفی [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 266-275]
-
امیدی، عبدالله
ارزیابی نقش فرایند استقبال بر رفع چالش های مرحله ی گذر دانشجویان جدیدالورود [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 199-206]
-
امیدیان، فرانک
بررسی رابطه ی برنامه ی درسی پنهان به عنوان یک نظام آموزشی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان مدارس راهنمایی دخترانه ی شهرستان شوشتر در سال تحصیلی91-90 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 122-129]
-
امینی، ابوالقاسم
تحلیل وضعیت مدیریت روابط بین المللی در حیطه ی بهره گیری از اساتید و کارشناسان خارجی و برگزاری دوره های آموزشی برای دانشجویان خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز طی سال های 1385 تا 1390 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 93-99]
-
امینی، علی
بررسی رضایتمندی دانشجویان علوم آزمایشگاهی از خدمات آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد در سال 1391 [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 66-72]
-
اوجی نژاد، احمد رضا
تأثیر روش آموزش مستقیم بر مهارت خواندن دانش آموزان با ناتوانی یادگیری خواندن در پایه ی دوم ابتدایی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 356-364]
-
اورکی کوه شور، مجتبی
ارزیابی درونی گروه ایمنی شناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 73-79]
-
اولی پور، علیرضا
پیش بینی سلامت روان و عملکرد تحصیلی دانشجویان از طریق راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 37-44]
ب
-
بحرینی، مسعود
مفهوم کار تیمی از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: یک مطالعه ی کیفی [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 266-275]
-
برومند نسب، مسعود
بررسی رابطه ی برنامه ی درسی پنهان به عنوان یک نظام آموزشی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان مدارس راهنمایی دخترانه ی شهرستان شوشتر در سال تحصیلی91-90 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 122-129]
-
بناگذارمحمدی، علی
میزان آگاهی دانشجویان پزشکی از نحوه برخورد با موارد کودکآزاری(ضرورت آموزش)-نامه به سردبیر [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 181-182]
-
بنی عقیل، آسیه السادات
بررسی ارتباط کیفیت زندگی و عملکرد علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان و ارائه مدل پیش بین، 1392 [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 238-246]
-
بهاء لو، مریم
برنامه های آموزش مداوم پزشکی: انگیزه ها و موانع حضور [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 288-293]
-
بهادری، محمدکریم
تحلیل روابط سیستماتیک بین مؤلفه های تأثیرگذار بر تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد با استفاده از تئوری گراف [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 28-36]
-
بهروزی، عبدالحمید
مقایسه ی سطح یادگیری و بررسی دیدگاه دانشجویان تکنولوژی پرتوشناسی در مورد آموزش با استفاده از شبیهساز دستگاه توموگرافی کامپیوتری و آموزش سنتی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 207-213]
-
بیژن زاده، مهدی
بررسی نظرات دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پیرامون تدریس موضوع نشانه شناسی بیماری های ژنتیک [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 224-229]
پ
-
پاچنگ، محمد
بررسی ارتباط هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه های شهر جیرفت در سال 1392 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 137-147]
-
پارسا، عبدالله
تأثیرآموزش بر پایه ی نقشه ی مفهومی بر مهارت تصمیم گیری بالینی دانشجویان کارورز پرستاری در اورژانس بیمارستان گلستان شهر اهواز [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 247-255]
-
پاشایی، صونا
بررسی رفتارهای مراقبتی از دیدگاه دانشجویان پرستاری در بخش های ویژه [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 52-58]
-
پاک پور، وحید
نگاهی بر شبیهسازی در پرستاری: یک مطالعه ی مروری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 281-287]
-
پاک پور، وحید
دیدگاه دانشجویان مامایی در مورد وضعیت حمایت و نظارت بالینی در محیط های آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 374-382]
-
پالیزوان، محمدرضا
ارزیابی تأثیر آموزش فیزیولوژی بر روی درک دانشجویان در مورد عملکرد بطن راست [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 302-306]
-
پروین، سمیه
ارزیابی کیفیت طرح درس اساتید دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز در سال 1392 [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 307-313]
ت
-
تنومند، اصغر
بررسی موانع محیطی موجود در آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان و مدرسان پرستاری [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 106-113]
-
تیموری، حمیده
تأثیر روش آموزش مستقیم بر مهارت خواندن دانش آموزان با ناتوانی یادگیری خواندن در پایه ی دوم ابتدایی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 356-364]
ث
-
ثابتی، فهیمه
مقایسه ی تأثیر تدریس به شیوه ی سخنرانی و تدریس مشارکتی با استفاده از پازل بر میزان یادگیری و رضایتمندی دانشجویان پرستاری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 214-223]
ج
-
جعفری، سیده فرزانه
اثربخشی درمان شناختی_رفتاری در بهبود عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای افت تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 383-389]
-
جمشیدی، فرخنده
ارزیابی کیفیت طرح درس اساتید دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز در سال 1392 [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 307-313]
چ
-
چراغی، مرجان
برنامه های آموزش مداوم پزشکی: انگیزه ها و موانع حضور [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 288-293]
-
چراغیان، بهمن
بررسی تأثیر پورت فولیوی آموزشی بر صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 191-198]
-
چراغیان، بهمن
تأثیر آموزش برنامه ی مراقبتی با استفاده از نقشه ی مفهومی بالینی بر تفکر انتقادی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 345-355]
-
چکی، محسن
مقایسه ی سطح یادگیری و بررسی دیدگاه دانشجویان تکنولوژی پرتوشناسی در مورد آموزش با استفاده از شبیهساز دستگاه توموگرافی کامپیوتری و آموزش سنتی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 207-213]
ح
-
حارث ابادی، مهدی
عوامل مؤثر بر انگیزش پرستاران بیمارستان های آموزشی شهر بجنورد جهت شرکت در برنامه های آموزش ضمن خدمت [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 114-121]
-
حدادی، معصومه
اثربخشی آموزش مهارت خودآگاهی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی و پرخاشگری دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 45-51]
-
حسنخانی، هادی
نگاهی بر شبیهسازی در پرستاری: یک مطالعه ی مروری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 281-287]
-
حسین پور، طیبه
بررسی رابطه ی برنامه ی درسی پنهان به عنوان یک نظام آموزشی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان مدارس راهنمایی دخترانه ی شهرستان شوشتر در سال تحصیلی91-90 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 122-129]
-
حسین زاده، سمانه
بررسی روش شناسی پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی در سال تحصیلی 91-1390 [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 331-336]
-
حسینی، سید احمد
مقایسه ی دو روش مختلف تدریس: آموزش حضوری و آموزش الکترونیک مبتنی بر وبلاگ (WBT) به شیوه ی بحث گروهی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 156-164]
-
حسینی، سید حمید
عوامل مؤثر بر انگیزش پرستاران بیمارستان های آموزشی شهر بجنورد جهت شرکت در برنامه های آموزش ضمن خدمت [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 114-121]
-
حسینی آهنگری، سید عابدین
مقایسه ی دو روش مختلف تدریس: آموزش حضوری و آموزش الکترونیک مبتنی بر وبلاگ (WBT) به شیوه ی بحث گروهی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 156-164]
-
حسینی آهنگری، سید عابدین
تأثیر آموزش برنامه ی مراقبتی با استفاده از نقشه ی مفهومی بالینی بر تفکر انتقادی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 345-355]
-
حسینی آهنگری، سیدعابدین
ارزیابی کیفیت طرح درس اساتید دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز در سال 1392 [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 307-313]
-
حشمتی فر، سجاد
بررسی روند عملکرد دانشجویان در آزمون علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی سمنان، طی ده سال تحصیلی (89-1380) [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 314-320]
-
حق دوست، محمدرضا
مقاله کوتاه: بررسی ارتباط تیپ شخصیت A وB و عملکرد تحصیلی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 172-175]
-
حقیقت، مریم
مقایسه ی تأثیر تدریس به شیوه ی سخنرانی و تدریس مشارکتی با استفاده از پازل بر میزان یادگیری و رضایتمندی دانشجویان پرستاری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 214-223]
-
حقیقیزاده، محمد حسین
مقایسه ی تأثیر تدریس به شیوه ی سخنرانی و تدریس مشارکتی با استفاده از پازل بر میزان یادگیری و رضایتمندی دانشجویان پرستاری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 214-223]
خ
-
خدادادی، علی
ارزیابی درونی گروه ایمنی شناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 73-79]
-
خزاعی، مجید
بررسی میزان رضایتمندی دانشجویان پزشکی در خصوص ارزشیابی پایان ترم درس فیزیولوژی با استفاده از فیلم ها و تصاویر آموزشی در مقایسه با آزمون های چهار گزینه ای [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 100-105]
-
خلفی، علی
تأثیرآموزش بر پایه ی نقشه ی مفهومی بر مهارت تصمیم گیری بالینی دانشجویان کارورز پرستاری در اورژانس بیمارستان گلستان شهر اهواز [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 247-255]
-
خیرخواه، فرزان
ارتباط بین هوش هیجانی و وضعیت تحصیلی در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 80-87]
د
-
داورپناه، محسن
مقایسه ی تأثیر دو روش آموزشی سخنرانی و الکترونیکی بر دانش و نگرش دانشجویان پرستاری نسبت به الکتروشوک_درمانی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 321-330]
-
داوری، محمدحسین
برنامه های آموزش مداوم پزشکی: انگیزه ها و موانع حضور [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 288-293]
-
دغاغله، رباب
اثربخشی درمان شناختی_رفتاری در بهبود عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای افت تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 383-389]
-
دهدشتی، علیرضا
بررسی روند عملکرد دانشجویان در آزمون علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی سمنان، طی ده سال تحصیلی (89-1380) [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 314-320]
-
دهقانی تفتی، عارفه
بررسی رضایتمندی دانشجویان علوم آزمایشگاهی از خدمات آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد در سال 1391 [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 66-72]
ذ
-
ذره هوشیاری خواه، حجت
تأثیر آموزش برنامه ی مراقبتی با استفاده از نقشه ی مفهومی بالینی بر تفکر انتقادی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 345-355]
ر
-
رئیسی، مرضیه
تأثیر آموزش احیای قلبی_ریوی در گروه های همتا بر آگاهی دانشجویان [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 230-237]
-
رئیسیان، شکوفه
ارزیابی انگیزه ی پذیرش مسؤولیت مشاوره ی دانشجویی توسط اساتید دانشگاه علوم پزشکی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 165-171]
-
راستی، سیما
ارزیابی نقش فرایند استقبال بر رفع چالش های مرحله ی گذر دانشجویان جدیدالورود [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 199-206]
-
رجبی واسوکلایی، قاسم
تحلیل روابط سیستماتیک بین مؤلفه های تأثیرگذار بر تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد با استفاده از تئوری گراف [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 28-36]
-
رحمانی، آزاد
دیدگاه دانشجویان مامایی در مورد وضعیت حمایت و نظارت بالینی در محیط های آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 374-382]
-
رحمانی، آزاد
بررسی رفتارهای مراقبتی از دیدگاه دانشجویان پرستاری در بخش های ویژه [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 52-58]
-
رحمتی نیا، خدیجه
ارتباط بین کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی اعضای هیأت علمی دانشکده ی پزشکی مشهد [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 365-373]
-
رخ افروز، داریوش
بررسی عملکرد و نظرات دانشجویان پرستاری در ارزشیابی فرآیند پرستاری به شیوه ی آسکی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 337-344]
-
رشیدی، محمدرضا
تحلیل وضعیت مدیریت روابط بین المللی در حیطه ی بهره گیری از اساتید و کارشناسان خارجی و برگزاری دوره های آموزشی برای دانشجویان خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز طی سال های 1385 تا 1390 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 93-99]
-
رضایی، حامد
بررسی روند عملکرد دانشجویان در آزمون علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی سمنان، طی ده سال تحصیلی (89-1380) [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 314-320]
-
رضایی شهسوارلو، زهرا
مقاله کوتاه: خودارزیابی دانش و عملکرد پرستاران در برقراری ارتباط با بیماران دارای اختلال ارتباطی [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 294-301]
-
رعدآبادی، مهدی
تحلیل روابط سیستماتیک بین مؤلفه های تأثیرگذار بر تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد با استفاده از تئوری گراف [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 28-36]
-
رنجبر عزت آبادی، محمد
بررسی رضایتمندی دانشجویان علوم آزمایشگاهی از خدمات آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد در سال 1391 [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 66-72]
-
روانی پور، مریم
مفهوم کار تیمی از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: یک مطالعه ی کیفی [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 266-275]
ز
-
زارعی، جواد
بررسی دیدگاه فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی مدارک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص نقاط قوت و ضعف برنامه کارآموزی در عرصه [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 12-20]
-
زاهدی، راضیه
نگرش اعضای هیأت علمی به موانع انجام مطالعات پژوهش در آموزش در دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سال تحصیلی 1391 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 130-136]
-
زمان زاده، وحید
بررسی رفتارهای مراقبتی از دیدگاه دانشجویان پرستاری در بخش های ویژه [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 52-58]
س
-
ساریخانی، لیلا
بررسی دیدگاه فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی مدارک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص نقاط قوت و ضعف برنامه کارآموزی در عرصه [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 12-20]
-
سلیمی، صدیقه
نگاهی بر شبیهسازی در پرستاری: یک مطالعه ی مروری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 281-287]
-
سلیمی، صدیقه
دیدگاه دانشجویان مامایی در مورد وضعیت حمایت و نظارت بالینی در محیط های آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 374-382]
-
سیاح برگرد، مهدی
پیش بینی سلامت روان و عملکرد تحصیلی دانشجویان از طریق راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 37-44]
-
سیگارچیان، مژگان
دیدگاه دانشجویان مامایی در زمینه ی آینده ی شغلی رشته ی تحصیلی شان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 21-27]
ش
-
شکورنیا، عبدالحسین
رضایتمندی دانشجویان رشته ی پزشکی از اجرای یک روش آموزشی بیمار_محور در بخش کودکان بیمارستان گلستان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 176-180]
-
شکورنیا، عبدالحسین
رضایتمندی دانشجویان رشته ی پزشکی از اجرای یک روش آموزشی بیمار_محور در بخش کودکان بیمارستان گلستان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 176-180]
-
شکورنیا، عبدالحسین
رضایتمندی دانشجویان رشته ی پزشکی از اجرای یک روش آموزشی بیمار_محور در بخش کودکان بیمارستان گلستان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 176-180]
-
شکورنیا، عبدالحسین
ارزیابی درونی گروه ایمنی شناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 73-79]
-
شهبازی، عباس
تحلیل وضعیت مدیریت روابط بین المللی در حیطه ی بهره گیری از اساتید و کارشناسان خارجی و برگزاری دوره های آموزشی برای دانشجویان خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز طی سال های 1385 تا 1390 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 93-99]
-
شهشهانی، سهیلا
بررسی روش شناسی پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی در سال تحصیلی 91-1390 [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 331-336]
-
شهیدی، شکوه
پیش بینی سلامت روان و عملکرد تحصیلی دانشجویان از طریق راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 37-44]
-
شهیم، احمد
دیدگاه دانشجویان مامایی در مورد وضعیت حمایت و نظارت بالینی در محیط های آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی زنجان [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 374-382]
-
شیخ علیپور، زهرا
نگاهی بر شبیهسازی در پرستاری: یک مطالعه ی مروری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 281-287]
ص
-
صادقی، احمد
عوامل مؤثر بر انگیزش پرستاران بیمارستان های آموزشی شهر بجنورد جهت شرکت در برنامه های آموزش ضمن خدمت [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 114-121]
-
صاکی، سارا
ارزیابی انگیزه ی پذیرش مسؤولیت مشاوره ی دانشجویی توسط اساتید دانشگاه علوم پزشکی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 165-171]
-
صاکی، صلاح
ارزیابی انگیزه ی پذیرش مسؤولیت مشاوره ی دانشجویی توسط اساتید دانشگاه علوم پزشکی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 165-171]
-
صاکی، محمدرضا
ارزیابی انگیزه ی پذیرش مسؤولیت مشاوره ی دانشجویی توسط اساتید دانشگاه علوم پزشکی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 165-171]
-
صالحی عمران، ابراهیم
بررسی ارتباط کیفیت زندگی و عملکرد علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان و ارائه مدل پیش بین، 1392 [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 238-246]
-
صباراد، لیدا
ارتباط بین هوش هیجانی و وضعیت تحصیلی در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 80-87]
-
صداقت، سهیلا
بررسی تأثیر پورت فولیوی آموزشی بر صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 191-198]
-
صداقت، سهیلا
تأثیر آموزش برنامه ی مراقبتی با استفاده از نقشه ی مفهومی بالینی بر تفکر انتقادی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 345-355]
-
صیادی، ندا
بررسی عملکرد و نظرات دانشجویان پرستاری در ارزشیابی فرآیند پرستاری به شیوه ی آسکی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 337-344]
ط
-
طاهری، نوراله
مقایسه ی تأثیر تدریس به شیوه ی سخنرانی و تدریس مشارکتی با استفاده از پازل بر میزان یادگیری و رضایتمندی دانشجویان پرستاری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 214-223]
-
طهماسبی، مرضیه
مقایسه ی سطح یادگیری و بررسی دیدگاه دانشجویان تکنولوژی پرتوشناسی در مورد آموزش با استفاده از شبیهساز دستگاه توموگرافی کامپیوتری و آموزش سنتی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 207-213]
ع
-
عابدینی، زهرا
تأثیر آموزش احیای قلبی_ریوی در گروه های همتا بر آگاهی دانشجویان [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 230-237]
-
عباسی، زهره
عوامل مؤثر بر انگیزش پرستاران بیمارستان های آموزشی شهر بجنورد جهت شرکت در برنامه های آموزش ضمن خدمت [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 114-121]
-
عبدالخانی، ریاب
بررسی دیدگاه فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی مدارک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص نقاط قوت و ضعف برنامه کارآموزی در عرصه [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 12-20]
-
عبدالله زاده، فرحناز
بررسی موانع محیطی موجود در آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان و مدرسان پرستاری [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 106-113]
-
عبدی، کیانوش
بررسی روش شناسی پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی در سال تحصیلی 91-1390 [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 331-336]
-
عزیزی، سحر
بررسی دیدگاه فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی مدارک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص نقاط قوت و ضعف برنامه کارآموزی در عرصه [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 12-20]
-
عشوری، حسن
بررسی رضایتمندی دانشجویان علوم آزمایشگاهی از خدمات آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد در سال 1391 [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 66-72]
-
عصاره زادگان، محمدعلی
ارزیابی درونی گروه ایمنی شناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 73-79]
-
عگبهی، عبدالحسین
مقایسه ی سطح یادگیری و بررسی دیدگاه دانشجویان تکنولوژی پرتوشناسی در مورد آموزش با استفاده از شبیهساز دستگاه توموگرافی کامپیوتری و آموزش سنتی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 207-213]
-
علی اصغر زاده، اکبر
ارزیابی کیفیت خدمات براساس مدل الگوی تعالی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا EFQM در دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 1-11]
-
علیپور فیروزآبادی، لیلا
مقایسه ی سطح یادگیری و بررسی دیدگاه دانشجویان تکنولوژی پرتوشناسی در مورد آموزش با استفاده از شبیهساز دستگاه توموگرافی کامپیوتری و آموزش سنتی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 207-213]
-
علیزاده، شیوا
دیدگاه دانشجویان مامایی در زمینه ی آینده ی شغلی رشته ی تحصیلی شان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 21-27]
غ
-
غدیری، عطااالله
ارزیابی درونی گروه ایمنی شناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 73-79]
-
غفوریان بروجردنیا، مهری
ارزیابی درونی گروه ایمنی شناسی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 73-79]
ف
-
فاضلی، محمد
بررسی ارتباط کیفیت زندگی و عملکرد علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان و ارائه مدل پیش بین، 1392 [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 238-246]
-
فتاحی، زینب
ارتباط بین کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی اعضای هیأت علمی دانشکده ی پزشکی مشهد [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 365-373]
-
فتحی آذر، اسکندر
نگاهی بر شبیهسازی در پرستاری: یک مطالعه ی مروری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 281-287]
-
فتحی خانقاه، رویا
ارزیابی کیفیت طرح درس اساتید دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز در سال 1392 [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 307-313]
-
فخری، احمد
مقاله کوتاه: بررسی ارتباط تیپ شخصیت A وB و عملکرد تحصیلی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 172-175]
-
فرج اللهی، علیرضا
تحلیل وضعیت مدیریت روابط بین المللی در حیطه ی بهره گیری از اساتید و کارشناسان خارجی و برگزاری دوره های آموزشی برای دانشجویان خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز طی سال های 1385 تا 1390 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 93-99]
-
فلاح، وحید
بررسی ارتباط کیفیت زندگی و عملکرد علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان و ارائه مدل پیش بین، 1392 [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 238-246]
ق
-
قادری، مصعب
بررسی ارتباط هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه های شهر جیرفت در سال 1392 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 137-147]
-
قاسم زاده، عزیزرضا
اثربخشی آموزش مهارت خودآگاهی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی و پرخاشگری دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 45-51]
-
قره آغاجی، ناهیده
بررسی میزان انگیزه و علاقهی دانشجویان کارشناسی رشتهی رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نسبت به انتخاب شغل و یا ادامهی تحصیل در مقاطع بالاتر در سال 1391 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 148-155]
ک
-
کاویانی، کیانا
تأثیرآموزش بر پایه ی نقشه ی مفهومی بر مهارت تصمیم گیری بالینی دانشجویان کارورز پرستاری در اورژانس بیمارستان گلستان شهر اهواز [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 247-255]
-
کرم زاده، عاطفه
نگرش اعضای هیأت علمی به موانع انجام مطالعات پژوهش در آموزش در دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سال تحصیلی 1391 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 130-136]
-
کریمی، الهام
بررسی تأثیر پورت فولیوی آموزشی بر صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 191-198]
گ
-
گرجیان، زهرا
تأثیر آموزش برنامه ی مراقبتی با استفاده از نقشه ی مفهومی بالینی بر تفکر انتقادی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 345-355]
-
گیلاسی، حمید رضا
ارزیابی کیفیت خدمات براساس مدل الگوی تعالی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا EFQM در دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 1-11]
ل
-
لرکی، محمدصادق
تاثیر امتحانات منظم کلاسی بر میانگین نمره ی پایانی درس فیزیولوژی کلیه و مایعات [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 59-65]
-
لک دیزجی، سیما
بررسی رفتارهای مراقبتی از دیدگاه دانشجویان پرستاری در بخش های ویژه [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 52-58]
م
-
محقر، علی
بررسی رابطه ی مدیریت دانش و عملکرد سازمانی (مطالعه ی موردی: بیمارستان شهید صدوقی یزد) [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 276-280]
-
محمدشاهی، مجید
مقایسه ی دو روش مختلف تدریس: آموزش حضوری و آموزش الکترونیک مبتنی بر وبلاگ (WBT) به شیوه ی بحث گروهی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 156-164]
-
مرادبیگی، خدیجه
تأثیر آموزش برنامه ی مراقبتی با استفاده از نقشه ی مفهومی بالینی بر تفکر انتقادی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 345-355]
-
مرد، سید علی
تاثیر امتحانات منظم کلاسی بر میانگین نمره ی پایانی درس فیزیولوژی کلیه و مایعات [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 59-65]
-
مرعشی، بتول
مقاله کوتاه: بررسی ارتباط تیپ شخصیت A وB و عملکرد تحصیلی در دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 172-175]
-
مستغاثی، مهرداد
برنامه های آموزش مداوم پزشکی: انگیزه ها و موانع حضور [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 288-293]
-
ملکی، محمد رضا
ارزیابی کیفیت خدمات براساس مدل الگوی تعالی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا EFQM در دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 1-11]
-
ملکی، مریم
ارتباط بین کیفیت زندگی کاری و تعهد سازمانی اعضای هیأت علمی دانشکده ی پزشکی مشهد [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 365-373]
-
مهرپرور، امیرهوشنگ
برنامه های آموزش مداوم پزشکی: انگیزه ها و موانع حضور [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 288-293]
-
مهرعلی زاده، سمیرا
بررسی روند عملکرد دانشجویان در آزمون علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی سمنان، طی ده سال تحصیلی (89-1380) [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 314-320]
-
مومن، علی اکبر
رضایتمندی دانشجویان رشته ی پزشکی از اجرای یک روش آموزشی بیمار_محور در بخش کودکان بیمارستان گلستان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 176-180]
-
میدانی، زهرا
ارزیابی نقش فرایند استقبال بر رفع چالش های مرحله ی گذر دانشجویان جدیدالورود [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 199-206]
-
میدانی، زهرا
ارزیابی کیفیت خدمات براساس مدل الگوی تعالی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا EFQM در دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 1-11]
-
میرجانی اقدم، اکبر
بررسی روش شناسی پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم بهزیستی و توان بخشی در سال تحصیلی 91-1390 [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 331-336]
-
میرزایی، مسعود
برنامه های آموزش مداوم پزشکی: انگیزه ها و موانع حضور [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 288-293]
-
میرمقتدایی، زهره سادات
بررسی عملکرد و نظرات دانشجویان پرستاری در ارزشیابی فرآیند پرستاری به شیوه ی آسکی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 337-344]
ن
-
نزادی نیاسر، مریم
ارزیابی نقش فرایند استقبال بر رفع چالش های مرحله ی گذر دانشجویان جدیدالورود [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 199-206]
-
نزادی نیاسر، مریم
ارزیابی کیفیت خدمات براساس مدل الگوی تعالی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا EFQM در دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 1-11]
-
نشیبا، نازبانو
اثربخشی آموزش مهارت خودآگاهی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی و پرخاشگری دانش آموزان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 45-51]
-
نشیبی، روح انگیز
ارزیابی روش Case –based teaching (آموزش بر اساس مورد) در آموزش دروس تئوری بیماری های عفونی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 88-92]
-
نصیری، الهام
ارزیابی انگیزه ی پذیرش مسؤولیت مشاوره ی دانشجویی توسط اساتید دانشگاه علوم پزشکی [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 165-171]
-
نصیری، مرتضی
بررسی ارتباط هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه های شهر جیرفت در سال 1392 [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 137-147]
-
نصیری، مرتضی
مقایسه ی تأثیر آموزش آناتومی به دو روش سخنرانی و ترکیبی بر میزان یادگیری و یادداری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 183-190]
-
نصیری، مرتضی
مقایسه ی تأثیر آموزش آناتومی به دو روش سخنرانی و ترکیبی بر میزان یادگیری و یادداری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 183-190]
-
نصیری، مرتضی
مقایسه ی تأثیر دو روش آموزشی سخنرانی و الکترونیکی بر دانش و نگرش دانشجویان پرستاری نسبت به الکتروشوک_درمانی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 321-330]
-
نصیری، مصطفی
مقایسه ی تأثیر آموزش آناتومی به دو روش سخنرانی و ترکیبی بر میزان یادگیری و یادداری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 183-190]
-
نصیری، مصطفی
مقایسه ی تأثیر دو روش آموزشی سخنرانی و الکترونیکی بر دانش و نگرش دانشجویان پرستاری نسبت به الکتروشوک_درمانی [دوره 5، شماره 4، 1393، صفحه 321-330]
-
نمازی، آسیه
دیدگاه دانشجویان مامایی در زمینه ی آینده ی شغلی رشته ی تحصیلی شان [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 21-27]
-
نیسی، نیلوفر
تاثیر امتحانات منظم کلاسی بر میانگین نمره ی پایانی درس فیزیولوژی کلیه و مایعات [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 59-65]
-
نیکنام، فریده
بررسی موانع محیطی موجود در آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان و مدرسان پرستاری [دوره 5، شماره 2، 1393، صفحه 106-113]
ه
-
هادی ندوشن، حسین
بررسی رضایتمندی دانشجویان علوم آزمایشگاهی از خدمات آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد در سال 1391 [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 66-72]
-
هوشیاری خواه، حجت
بررسی تأثیر پورت فولیوی آموزشی بر صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 191-198]
ی
-
یزدانخواه فرد، محمدرضا
مفهوم کار تیمی از دیدگاه دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: یک مطالعه ی کیفی [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 266-275]
-
یعقوبی، مریم
تحلیل روابط سیستماتیک بین مؤلفه های تأثیرگذار بر تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد با استفاده از تئوری گراف [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 28-36]
-
یعقوبی عسگرآباد، اسماعیل
پیش بینی سلامت روان و عملکرد تحصیلی دانشجویان از طریق راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 5، شماره 1، 1393، صفحه 37-44]
-
یگانه خواه، محمد رضا
تأثیر آموزش احیای قلبی_ریوی در گروه های همتا بر آگاهی دانشجویان [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 230-237]
-
یونسی فر، سید محمد
بررسی رابطه ی مدیریت دانش و عملکرد سازمانی (مطالعه ی موردی: بیمارستان شهید صدوقی یزد) [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 276-280]
-
یونسی فر، عزیز
بررسی رابطه ی مدیریت دانش و عملکرد سازمانی (مطالعه ی موردی: بیمارستان شهید صدوقی یزد) [دوره 5، شماره 3، 1393، صفحه 276-280]