ا

  • اسدی ذاکر، مرضیه بررسی ارتباط سلامت روان دانشجویان کارشناسی پرستاری با اولین تجربه‌ی آموزش بالینی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 8-17]

  • امینی، افشین بررسی معیارهای انتخاب موضوع پایان‌نامه و استاد راهنما از دیدگاه دانشجویان پزشکی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 49-57]

  • ایزدی، احمد بررسی ارتباط سلامت روان دانشجویان کارشناسی پرستاری با اولین تجربه‌ی آموزش بالینی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 8-17]

ب

  • بیاتی، سهیلا بررسی تأثیر نوشتن گزارش رادیوگرافی در ارتقای کیفیت آموزش تشخیص پوسیدگی و بیماری پریودنتال در دانشجویان دندان‌پزشکی اهواز [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 64-69]

ت

  • تابش، حامد بررسی تأثیر نوشتن گزارش رادیوگرافی در ارتقای کیفیت آموزش تشخیص پوسیدگی و بیماری پریودنتال در دانشجویان دندان‌پزشکی اهواز [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 64-69]

ج

  • جهانگیرنژاد، محمود ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده به مراجعین بر اساس کوریکولوم آموزشی موجود از دیدگاه دریافت کنندگان این خدمات در دانشکده ی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 1-7]

ح

  • حاتم آبادی، حمید رضا بررسی معیارهای انتخاب موضوع پایان‌نامه و استاد راهنما از دیدگاه دانشجویان پزشکی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 49-57]

  • حسینی آهنگری، سید عابدین بررسی رابطه‌ی ابعاد کیفیت تجارب یادگیری و احساس خودکارآمدی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی تهران [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 18-29]

  • حقیقی، شایسته بررسی ارتباط سلامت روان دانشجویان کارشناسی پرستاری با اولین تجربه‌ی آموزش بالینی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 8-17]

  • حکیم، اشرف السادات بررسی میزان آگاهی و دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز ‌در رابطه با راهکارهای بلند مدت و کوتاه‌مدت یادگیری الکترونیکی ترکیبی: یک مطالعه‌ی مقطعی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 30-38]

  • حیاتی، داود بررسی رابطه‌ی ابعاد کیفیت تجارب یادگیری و احساس خودکارآمدی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی تهران [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 18-29]

د

  • دباغی، آرش بررسی تأثیر نوشتن گزارش رادیوگرافی در ارتقای کیفیت آموزش تشخیص پوسیدگی و بیماری پریودنتال در دانشجویان دندان‌پزشکی اهواز [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 64-69]

  • درخشان فر، حجت بررسی معیارهای انتخاب موضوع پایان‌نامه و استاد راهنما از دیدگاه دانشجویان پزشکی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 49-57]

  • دیبایی، امیر ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده به مراجعین بر اساس کوریکولوم آموزشی موجود از دیدگاه دریافت کنندگان این خدمات در دانشکده ی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 1-7]

ر

  • رخ افروز، داریوش بررسی میزان آگاهی و دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز ‌در رابطه با راهکارهای بلند مدت و کوتاه‌مدت یادگیری الکترونیکی ترکیبی: یک مطالعه‌ی مقطعی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 30-38]

س

  • سیاح برگر د، مهدی بررسی تأثیر نوشتن گزارش رادیوگرافی در ارتقای کیفیت آموزش تشخیص پوسیدگی و بیماری پریودنتال در دانشجویان دندان‌پزشکی اهواز [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 64-69]

ش

  • شریفی، عیسی بررسی معیارهای انتخاب موضوع پایان‌نامه و استاد راهنما از دیدگاه دانشجویان پزشکی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 49-57]

  • شهرامی، علی بررسی معیارهای انتخاب موضوع پایان‌نامه و استاد راهنما از دیدگاه دانشجویان پزشکی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 49-57]

ص

  • صیادی، ندا بررسی میزان آگاهی و دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز ‌در رابطه با راهکارهای بلند مدت و کوتاه‌مدت یادگیری الکترونیکی ترکیبی: یک مطالعه‌ی مقطعی [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 30-38]

ظ

  • ظاهری شهماروند، طاهره بررسی تأثیر نوشتن گزارش رادیوگرافی در ارتقای کیفیت آموزش تشخیص پوسیدگی و بیماری پریودنتال در دانشجویان دندان‌پزشکی اهواز [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 64-69]

  • ظاهری عبده وند، مینا ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده به مراجعین بر اساس کوریکولوم آموزشی موجود از دیدگاه دریافت کنندگان این خدمات در دانشکده ی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 1-7]

ع

  • عزیزی ابرقویی، محسن بررسی رابطه‌ی ابعاد کیفیت تجارب یادگیری و احساس خودکارآمدی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی تهران [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 18-29]

  • عگبهی، عبدالحسین بررسی رابطه‌ی ابعاد کیفیت تجارب یادگیری و احساس خودکارآمدی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی تهران [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 18-29]

  • عگبهی، عبدالحسین بررسی موانع پداگوژیک در توسعه‌ی آموزش الکترونیکی: مطالعه‌ی موردی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 39-47]

  • علیجانی رنانی، هوشنگ بررسی تأثیر ‌‌ارائه‌ی همزمان علایم بیماری، درمان و مراقبت پرستاری در یادگیری مطالب بیماری‌ها با استفاده از دیاگرام (الگوریتم بیماری‌ها) در محیط نرم افزار‌ Word از دیدگاه دانشجویان پرستاری [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 58-63]

ل

  • لطفی، حشمت الله ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده به مراجعین بر اساس کوریکولوم آموزشی موجود از دیدگاه دریافت کنندگان این خدمات در دانشکده ی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 1-7]

م

  • مشتاقی، سعید بررسی موانع پداگوژیک در توسعه‌ی آموزش الکترونیکی: مطالعه‌ی موردی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 39-47]

  • معرف زاده، عبدالمهدی بررسی موانع پداگوژیک در توسعه‌ی آموزش الکترونیکی: مطالعه‌ی موردی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 3، شماره 3، 1391، صفحه 39-47]