%0 Journal Article %T وضعیت آموزش سرپایی از دیدگاه کارآموزان و کارورزان بالینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه %J مجله توسعه آموزش جندی شاپور اهواز %I معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز %Z 2251-6506 %A نیرومند, الهام %A سپاهی, ویدا %A خزاعی, محمدرسول %A وزیری, سیاوش %A خزاعی, منصور %D 2016 %\ 12/21/2016 %V 7 %N 4 %P 286-297 %! وضعیت آموزش سرپایی از دیدگاه کارآموزان و کارورزان بالینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه %K آموزش سرپایی %K آموزش پزشکی %K دانشجویان پزشکی %K کیفیت آموزشی %R %X آموزش طب سرپایی از مهمترین بخشهای آموزش پزشکی است. مطالعه حاضر با هدف بررسی وضعیت آموزش سرپایی از دیدگاه کارآموزان و کارورزان بالینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انجام گرفت. در این مطالعه توصیفی مقطعی، جامعه مورد مطالعه شامل دانشجویان پزشکی کارآموز و کارورز در حال تحصیل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال تحصیلی 92- 1391 بودند که به شیوه سرشماری وارد مطالعه گردیدند. ابزار گردآوری داده ها، پرسشنامه محقق ساخته با روایی و پایایی مناسب بود. پرسشنامه ها پس از تکمیل، کدبندی و اطلاعات وارد نرم افزار SPSS16 شد و اطلاعات مورد نیاز توسط روش های آمار توصیفی و آزمون های کولموگروف-اسمیرنوف، یومن ویتنی، تجزیه و تحلیل گردید. PP). دیدگاه دانشجویان در مورد ابعاد مختلف آموزش درمانگاهی نشان دهنده وضعیت نامطلوب بود. برای ارتقای کیفیت آموزشی توجـه جدی به برنامه ریزی های آموزشی در مراکز سرپایی ضروری به نظرمی رسد. %U https://edj.ajums.ac.ir/article_79810_8146ccffb58709c45fa4c15c2242e5f9.pdf