طراحی و استقرار بسته پشتیبان مجازی دانشجویان جدیدالورود دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بستر شبکه اجتماعی پزشکی tritapp و بررسی میزان رضایت مندی دانشجویان در استفاده از این ابزار (مناسب ایام پاندمی کووید-19 و پساکرونا)

پگاه صراف؛ علیرضا تقوی؛ صدیقه السادات هاشمی کمانگر

دوره 14، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 1-15

https://doi.org/10.22118/edc.2023.352246.2129

کیفیت آموزش مجازی ارائه شده در سامانه نوید در دوران اپیدمی کووید-19 از نظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

الهام مراغی؛ محمد صالح حسن زاده کرمانشاهی؛ منا شریفی فرد؛ اکبر بابائی حیدرآبادی؛ مهدی سیاح برگرد؛ کاوه اسلامی؛ رضا ارجمند؛ الهام جهانی فرد

دوره 13، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 97-108

https://doi.org/10.22118/edc.2021.301962.1871

جایگاه آموزش مجازی در آموزش بالینی رشته های توانبخشی: یک مرور روایتی

نگین مرادی؛ ندا اورکی فر؛ معصومه حسینی بیدختی؛ حاتم بوستانی؛ کاوه اسلامی؛ مینا ایروانی؛ ماندانا ایزدپناه؛ فاطمه برازجانی؛ پرستو پارسایی محمدی

دوره 12، شماره 2، مرداد 1400، صفحه 363-373

https://doi.org/10.22118/edc.2020.240608.1458

طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید در سامانه نوید

کاوه اسلامی؛ آرش سلحشوری؛ رضا ارجمند؛ احمد فخری؛ نیما اختردانش؛ بهزاد فولادی دهقی؛ احسان مرادی جو؛ اکبر بابائی حیدرآبادی

دوره 11، شماره 3، آبان 1399، صفحه 572-583

https://doi.org/10.22118/edc.2020.247043.1525

طراحی، اجرا، ارزشیابی و باز‌طراحی نظام حمایت دانشجویی همتا محور (منتورینگ، تیکتینگ، ارزشیابی تکوینی و توانمندسازی و مدیریت محتوا) در آموزش و اجرای آن در قالب سامانه آکادمیک درون دانشگاهی "سپند" (سامانه پشتیبانی نتورک دانشجویی) در بحران کووید 19

رضا ابوعلی؛ فاطمه طهماسبی بلداجی؛ نسترن ترک شیرازی؛ حمید یزدانی نژاد

دوره 11، شماره 3، آبان 1399، صفحه 594-597

https://doi.org/10.22118/edc.2020.263837.1660

مقایسه ی سطح یادگیری و بررسی دیدگاه دانشجویان تکنولوژی پرتوشناسی در مورد آموزش با استفاده از شبیه‏ساز دستگاه توموگرافی کامپیوتری و آموزش سنتی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

مرضیه طهماسبی؛ لیلا علیپور فیروزآبادی؛ محسن چکی؛ عبدالحمید بهروزی؛ عبدالحسین عگبهی

دوره 5، شماره 3، آبان 1393، صفحه 207-213