دوره 14 (1402)
دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
دوره 3 (1391)
دوره 2 (1390)
دوره 1 (1389)
کلیدواژهها = یادگیری
تعداد مقالات: 15
ادراک دانشجویان پزشکی عمومی در مقاطع مختلف آموزشی از جو آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قزوین
دوره 13، شماره 3، آذر 1401، صفحه 536-550
تدوین روش نوین آموزش زبان انگلیسی و مقایسه اثربخشی آن با روش متداول بر یادگیری زبان انگلیسی در دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه منطقه یک شهر تهران
دوره 12، شماره 0، مهر 1400، صفحه 166-179
تاثیر آموزش به روش واقعیت افزوده بر یادگیری، یادداری و بار شناختی در درس زیست شناسی
دوره 11، ویژه نامه، مرداد 1399، صفحه 167-183
مقایسهی دو روش ارزیابی بر یادگیری درس دارودرمانی و رضایت دانشجویان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز در سال 1393
دوره 10، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 41-48
تأثیر بکارگیری مدل همکارآموزش بالینی بر یادگیری شناختی و مهارت های بالینی دانشجویان پرستاری
دوره 8، شماره 2، تیر 1396، صفحه 159-165
تأثیر آموزش تکلیف محور بر پیشرفت تحصیلی و رضایت مندی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
دوره 7، شماره 3، آبان 1395، صفحه 275-281
بررسی عوامل ارتقای آموزش درس آناتومی از دیدگاه دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
دوره 7، شماره 2، تیر 1395، صفحه 170-179
بررسی ادراک دانشجویان پرستاری از محیط آموزشی یادگیری بااستفاده از مدل DREEM در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد
دوره 7، شماره 2، تیر 1395، صفحه 194-203
بررسی رضایتمندی و یادگیری دانشجویان از آموزش تلفیقی: یک مطالعه ی اقدام پژوهی
دوره 6، شماره 4، بهمن 1394، صفحه 304-312
بررسی نگرش دانشجویان نسبت به درس آمار زیستی و استفاده از تکنولوژی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
دوره 6، شماره 4، بهمن 1394، صفحه 347-355
تأثیر دو روش آموزش CBL و سنتی بر یادگیری، نگرش، رفتار و تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری مقطع کارشناسی: ادغام تئوری و عمل
دوره 6، شماره 3، آبان 1394، صفحه 198-205
بررسی تأثیر شیوه ی آموزشی تلفیقی هنر بر خلاقیت و یادگیری دانش آموزان پسر سال اول دبستان
دوره 6، شماره 1، اردیبهشت 1394، صفحه 52-60
مقایسه ی تأثیر آموزش آناتومی به دو روش سخنرانی و ترکیبی بر میزان یادگیری و یادداری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
دوره 5، شماره 3، آبان 1393، صفحه 183-190
مقایسه ی تأثیر تدریس به شیوه ی سخنرانی و تدریس مشارکتی با استفاده از پازل بر میزان یادگیری و رضایتمندی دانشجویان پرستاری
دوره 5، شماره 3، آبان 1393، صفحه 214-223
بررسی تأثیر ارائهی همزمان علایم بیماری، درمان و مراقبت پرستاری در یادگیری مطالب بیماریها با استفاده از دیاگرام (الگوریتم بیماریها) در محیط نرم افزار Word از دیدگاه دانشجویان پرستاری
دوره 3، شماره 3، آبان 1391، صفحه 58-63