• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

مجله توسعه آموزش جندی شاپور اهواز

  1. صفحه اصلی
  2. فهرست مقالات

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اخبار و اعلانات

فرآیند داوری

مقالات آماده انتشار
شماره جاری
دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
دوره 3 (1391)
دوره 2 (1390)
دوره 1 (1389)
کلیدواژه‌ها = دانشگاه فرهنگیان
تعداد مقالات: 12

تعیین شرایط مداخله گر در ارائه الگوی ارتقای کیفیت آموزش الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان بر مبنای نظریه سازنده گرا

مرید نیازی؛ غلامحسین برکت؛ لیلا بهمئی

دوره 12، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 1085-1094

https://doi.org/10.22118/edc.2021.275400.1735

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 328.35 K
بررسی الگوی صلاحیت های حرفه ای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر

معصومه احمدی پور؛ سید احمد هاشمی؛ مختار رنجبر؛ محمد بهروزی

دوره 12، شماره 0، مهر 1400، صفحه 291-304

https://doi.org/10.22118/edc.2021.293687.1842

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 994.62 K
شناسایی نقش دانشگاه فرهنگیان در تربیت معلم فکور با رویکرد دانش پژوهی به منظور ارائه مدل

هوشنگ ولدی آلاشتی؛ کیومرث خطیر پاشا؛ مریم تقوایی یزدی

دوره 12، شماره 0، مهر 1400، صفحه 361-374

https://doi.org/10.22118/edc.2021.310705.1906

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 677.56 K
شناسایی و رتبه بندی ابعاد ایده دانش محتوایی تعلیم و تربیت در دانشگاه فرهنگیان منطقه ٩ کشور

غلامرضا محمودپور؛ مریم تقوایی یزدی؛ مریم تقوایی

دوره 12، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 108-118

https://doi.org/10.22118/edc.2020.238878.1439

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 997.35 K
عوامل تاثیر گذار بر ارتقای کیفیت آموزش الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان مبتنی بر رویکرد نظریه زمینه ای

مرید نیازی؛ غلامحسین برکت؛ لیلا بهمئی

دوره 12، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 235-247

https://doi.org/10.22118/edc.2020.239359.1450

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.44 M
بازنمایی تفسیری تجارب دانشجویان از اخلاق حرفه‌ای تدریس مدرسان دانشگاه اخلاق حرفه ای تدریس مدرسان دانشگاه

امین باقری کراچی؛ جابر اکبری؛ امین تامرادی

دوره 11، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 653-671

https://doi.org/10.22118/edc.2020.231326.1375

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 937.23 K
بررسی کیفیت آموزش اساتید عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان زنجان از دیدگاه دانشجویان

صادق احمدی؛ محمد سعید احمدی؛ عباس رمضانی

دوره 11، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 706-715

https://doi.org/10.22118/edc.2020.233495.1389

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 663.67 K
اثربخشی کارورزی مبتنی برخود شرح حال نویسی بر صلاحیت حرفه ای معلمان مورد مطالعه : دانشجو معلمان دختر دانشگاه فرهنگیان استان البرز

حلیمه حبیبی؛ رضا جعفری هرندی؛ سوسن بهرامی

دوره 11، ویژه نامه، مرداد 1399، صفحه 66-77

https://doi.org/10.22118/edc.2020.222512.1284

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 645.05 K
ارائه الگوی توانمندسازی اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان

مرتضی فتوحی؛ احمد اکبری؛ مسلم چرابین؛ علی معقول

دوره 11، شماره 2، خرداد 1399، صفحه 219-232

https://doi.org/10.22118/edc.2019.206487.1177

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1012 K
بررسی اثربخشی آموزش‌های بالندگی حرفه ای در عملکرد شغلی بر اساس الگوی CIPP

سیده مهسا موسوی؛ فاطمه نارنجی ثانی؛ سید محمد میرکمالی

دوره 10، ویژه نامه، مرداد 1398، صفحه 79-89

https://doi.org/10.22118/edc.2019.91947

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 760.62 K
اثر بخشی بسته آموزشی یادگیری خودراهبر بر مسئولیت پذیری تحصیلی و اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان

علیرضا جعفری؛ محمدعلی نادی؛ غلامرضا منشئی

دوره 9، ویژه نامه 97، مهر 1397، صفحه 48-63

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 841.12 K
چالش‌های هوشمندسازی در دانشگاه مبتنی بر پنج عنصر برنامه درسی هدف، محتوا، زمان، فضا و ارزشیابی

علی مدد معصومی گازرخانی؛ عزت اله نادری؛ مریم سیف نراقی

دوره 9، شماره 2، تیر 1397، صفحه 101-109

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 955.6 K
  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

  • اشتراک گذاری سایت مجله 1398-07-15

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

©