• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

مجله توسعه آموزش جندی شاپور اهواز

  1. صفحه اصلی
  2. فهرست مقالات

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اخبار و اعلانات

فرآیند داوری

مقالات آماده انتشار
شماره جاری
دوره 14 (1402)
دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
دوره 3 (1391)
دوره 2 (1390)
دوره 1 (1389)
کلیدواژه‌ها = برنامه درسی
تعداد مقالات: 10

اعتبارسنجی برنامه درسی صلاحیت های بین فرهنگی دانشجو معلمان در دانشگاه فرهنگیان

شهرام شهبازی؛ جهانبخش رحمانی؛ مصطفی قادری؛ رضا اسماعیلی

دوره 13، شماره 0، آبان 1401، صفحه 233-246

https://doi.org/10.22118/edc.2022.320591.1972

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 710.18 K
تنگناها و موانع بین المللی شدن برنامه درسی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان

حسین حافظی

دوره 13، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 51-62

https://doi.org/10.22118/edc.2021.257253.1598

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 523.32 K
ارزیابی برگزاری اولین دوره فیزیوپاتولوژی طب نظامی در دوره پزشکی عمومی

محمدجواد بهزادنیا؛ مجتبی خواجه آزاد؛ زهرا دانیال

دوره 12، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 1153-1163

https://doi.org/10.22118/edc.2021.275595.1737

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 405.71 K
چالش ها و ضرورت های تحقق برنامه درسی چند فرهنگی در نظام آموزشی تمرکزگرا (غالب)

رقیه باقرنژاد؛ علیرضا عراقیه؛ عیسی برقی؛ امیرحسین مهدی زاده؛ بتول فقیه آرام

دوره 12، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 131-143

https://doi.org/10.22118/edc.2020.256720.1592

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.27 M
بررسی کفایت برنامه درسی رشته مامایی در دستیابی به اهداف اموزشی از دیدگاه فارغ التحصیلان این رشته در سال 1396

شهناز مجاهد؛ مریم دافعی؛ لیلا اسدی

دوره 12، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 181-194

https://doi.org/10.22118/edc.2020.230064.1362

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1.26 M
طراحی و اعتبارسنجی الگوی درس کارآفرینی برای دورۀ کارشناسی آموزش ابتدایی مبتنی بر ویژگی‌های ذهنی روانی کارآفرینان آموزشی

ندا کمالی؛ مریم سیف نراقی؛ عزت اله نادری

دوره 11، ویژه نامه، مرداد 1399، صفحه 78-90

https://doi.org/10.22118/edc.2020.223043.1286

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 617.3 K
فرصت ها و چالش های بین المللی شدن برنامه درسی در دانشگاه الزهرا

زهرا کرمی؛ گلنار مهران؛ کوروش فتحی

دوره 11، شماره 1، اسفند 1398، صفحه 23-35

https://doi.org/10.22118/edc.2019.200460.1141

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 589.1 K
ارزیابی توان پاسخگویی برنامه درسی رشته پرستاری :مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

جعفر ترک زاده؛ حمیده خلقی فرد

دوره 9، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 254-261

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 1012.92 K
چالش‌های هوشمندسازی در دانشگاه مبتنی بر پنج عنصر برنامه درسی هدف، محتوا، زمان، فضا و ارزشیابی

علی مدد معصومی گازرخانی؛ عزت اله نادری؛ مریم سیف نراقی

دوره 9، شماره 2، تیر 1397، صفحه 101-109

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 955.6 K
تحلیل الگوی برنامه درسی غیرمتمرکز در کشورهای منتخب به منظور ارائه الگوی پیشنهادی برای آموزش ابتدایی ایران

زهره سعادتمند؛ محمد یاسین دادکانی؛ جهان بخش رحمانی

دوره 9، شماره 2، تیر 1397، صفحه 110-119

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 611.59 K
  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

  • اشتراک گذاری سایت مجله 1398-07-15

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب