دوره 14 (1402)
دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
دوره 3 (1391)
دوره 2 (1390)
دوره 1 (1389)
طراحی و تدوین مدلی ساختاری برای مدیریت درگیری آموزشی دانشجویان (کاربرد تحلیل مسیر)
دوره 12، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 987-1000
مروری بر موانع زبان در موفقیت دانشجویان: یک مطالعه مرور دامنهای
دوره 12، شماره 3، آذر 1400، صفحه 930-942
چالشهای پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دوران پیش و پس از شیوع ویروس کرونا: پژوهشی کیفی
دوره 12، شماره 2، مرداد 1400، صفحه 454-471
بررسی نقش جو آموزشی خلاق بر گرایش به تفکر انتقادی در بین دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی شهر قاین
دوره 11، شماره 2، خرداد 1399، صفحه 106-118
مقایسه میزان استفاده از سبکهای یادگیری وارک و شیوه حل مسأله در دانشجویان استعداد درخشان و سایر دانشجویان
دوره 10، شماره 3، مهر 1398، صفحه 187-196
ارزیابی تدریس ایمنی شناسی به روش کلاس معکوس از دیدگاه دانشجویان علوم پزشکی خراسان شمالی
دوره 10، شماره 3، مهر 1398، صفحه 197-208
تحلیل انتقادی سیستم ارزشیابی استاد توسط دانشجویان (مروری نظامند)
دوره 10، شماره 2، تیر 1398، صفحه 82-96
اثر بخشی بسته آموزشی یادگیری خودراهبر بر مسئولیت پذیری تحصیلی و اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان
دوره 9، ویژه نامه 97، مهر 1397، صفحه 48-63
تحلیل دانشجوها و مربّیهای بالینی مامایی از چالشهای طرح احیای آموزش بالینی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
دوره 9، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 52-60
ارتباط ادراک از محیط یادگیری بالینی و هوش هیجانی در دانشجویان علوم پزشکی جیرفت
دوره 8، شماره 3، آذر 1396، صفحه 325-334
رابطه بین هوش معنوی با میزان اضطراب و کیفیت زندگی دانشجویان غیر بومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران رابطه هوش معنوی با میزان اضطراب و کیفیت زندگی
دوره 8، شماره 2، تیر 1396، صفحه 208-216
مقایسه ی شاخص کیفیت خواب و خرده مقیاس های (تأخیر در به خواب رفتن، طول مدت خواب و خواب مفید) در بین دانشجویان دارای وضعیت تحصیلی خوب، متوسط و مشروط
دوره 7، شماره 2، تیر 1395، صفحه 204-213
آگاهی دانشجویان و دستیاران پزشکی از ضرورت دریافت رضایت نامه ی آگاهانه از بیماران
دوره 7، شماره 2، تیر 1395، صفحه 222-224
بررسی نقش میانجی گر طرح واره های هیجانی در رابطه ی بین سبک های دلبستگی و سوگیری توجه
دوره 7، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 94-106
نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نسبت به آموزش جامعه نگر
دوره 6، شماره 4، بهمن 1394، صفحه 285-293
رضایت دانشجویان پرستاری از محیط آموزش بالینی دانشگاه علوم پزشکی ایران
دوره 6، شماره 4، بهمن 1394، صفحه 356-363
مقاله کوتاه: مقایسه ی میزان افسردگی و سلامت روان در دانشجویان جدیدالورود دانشکده ی علوم پزشکی آبادان در دو سال تحصیلی پیاپی92-91 و 93-92
دوره 6، شماره 4، بهمن 1394، صفحه 372-377
مقایسه ی دیدگاه مدرسان و دانشجویان از عوامل مؤثر بر
دوره 6، شماره 1، اردیبهشت 1394، صفحه 18-26
انتظارات از رشته ی تحصیلی و نگرش نسبت به آیندهی شغلی در دانشجویان دانشکده ی بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1392
دوره 6، شماره 1، اردیبهشت 1394، صفحه 43-51
بررسی ارتباط کیفیت زندگی و عملکرد علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گلستان و ارائه مدل پیش بین، 1392
دوره 5، شماره 3، آبان 1393، صفحه 238-246
بررسی ارتباط هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه های شهر جیرفت در سال 1392
دوره 5، شماره 2، تیر 1393، صفحه 137-147
ارزیابی انگیزه ی پذیرش مسؤولیت مشاوره ی دانشجویی توسط اساتید دانشگاه علوم پزشکی
دوره 5، شماره 2، تیر 1393، صفحه 165-171
دیدگاه دانشجویان مامایی در زمینه ی آینده ی شغلی رشته ی تحصیلی شان
دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1393، صفحه 21-27
تحلیل روابط سیستماتیک بین مؤلفه های تأثیرگذار بر تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد با استفاده از تئوری گراف
دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1393، صفحه 28-36
بررسی نگرش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز نسبت به رشته ی تحصیلی و آینده ی شغلی خود در سال 1388
دوره 4، شماره 4، بهمن 1392، صفحه 18-25