دوره 14 (1402)
دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
دوره 3 (1391)
دوره 2 (1390)
دوره 1 (1389)
آگاهی و نگرش دستیاران در بکارگیری پزشکی مبتنی بر شواهد
دوره 13، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 310-321
بررسی تأثیر دوره آموزشی مدرسه تابستانی (آموزش پزشکی) به روش یادگیری مبتنی بر گروه و بازی سازی بر دانش، رضایت دانشجویان علوم پزشکی کشور در سال 1400
دوره 13، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 1-13
رتبهبندی مؤلفههای مؤثر بر مشارکت اعضای هیئت علمی در استفاده از آموزش الکترونیک، پیش از بحران کرونا با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی: مطالعة موردی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1398
دوره 12، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 1126-1138
الزامات آزمونهای برخط در نظام آموزش پزشکی ویژه دوران همهگیری کرونا: ارائه چارچوبی مفهومی
دوره 12، شماره 3، آذر 1400، صفحه 751-767
ارائه مدلی برای ارتقاء نظام آموزش پزشکی کشور با تراز بین المللی
دوره 12، شماره 2، مرداد 1400، صفحه 666-678
مقاله کوتاه: کاربست نظریه بار شناختی در آموزش اکوکاردیوگرافی
دوره 12، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 43-48
شناسایی عوامل پیش بینی کننده مشروطی دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1398
دوره 12، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 62-74
میزان استفاده دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران از یادگیری سیار، عوامل مؤثر بر آن و موانع احتمالی استفاده از آن در آموزش پزشکی
دوره 11، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 840-851
پذیرش آموزش الکترونیک در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
دوره 11، شماره 3، آبان 1399، صفحه 311-322
شناسایی و سطحبندی عوامل مؤثر بر تدریس اثربخش در دانشگاههای علوم پزشکی بر مبنای مدلسازی ساختاری تفسیری (مطالعهی موردی: دانشگاه شهید صدوقی یزد)
دوره 11، شماره 2، خرداد 1399، صفحه 119-131
بررسی میزان آگاهی و مهارت کارورزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز در خصوص دورهی پیشرفته مراقبت از بیمار ترومایی قبل و بعد از برگزاری کارگاه آموزشی در سال 97-1396
دوره 11، شماره 2، خرداد 1399، صفحه 233-240
نامه به سردبیر: تدبیری برای انگیزش
دوره 10، شماره 3، مهر 1398، صفحه 258-261
شناسایی مؤلفه های فرهنگ سازمانی مطلوب در دانشگاه های علوم پزشکی
دوره 10، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 49-57
بررسی کیفیت برگزاری ژورنال کلاب از دیدگاه اساتید، دستیاران و کارورزان گروه اطفال دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1394
دوره 8، شماره 4، دی 1396، صفحه 382-390
وضعیت آموزش سرپایی از دیدگاه کارآموزان و کارورزان بالینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
دوره 7، شماره 4، دی 1395، صفحه 286-297
دیدگاه فارغ التحصیلان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد کیفیت دورة 7 سالۀ آموزش پزشکی عمومی
دوره 7، شماره 3، آبان 1395، صفحه 240-246
تأثیرگذاری تدریس دانشجویان مقطع دکترای تخصصی در گروه آموزشی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی تبریز
دوره 7، شماره 3، آبان 1395، صفحه 464-274
مروری بر الزامات اخلاقی آموزش بالینی، پیشنهاد کدهای رفتاری در نظام آموزشی ایران
دوره 7، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 1-9
بعد شناسی اثربخشی برنامه ی درسی آموزش پزشکی: درونی، بیرونی و نهادی
دوره 7، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 10-21
ارزیابی کیفیت اسلایدهای پاورپوینت اعضای هیأت علمی دانشکده ی دندانپزشکی بابل
دوره 6، شماره 3، آبان 1394، صفحه 261-267
مقایسه ی تأثیر آموزش آناتومی به دو روش سخنرانی و ترکیبی بر میزان یادگیری و یادداری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
دوره 5، شماره 3، آبان 1393، صفحه 183-190
نگرش اعضای هیأت علمی به موانع انجام مطالعات پژوهش در آموزش در دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سال تحصیلی 1391
دوره 5، شماره 2، تیر 1393، صفحه 130-136
بررسی میزان تطابق سؤالات آزمون های جامع پیش کارورزی با اولویت های آموزشی مورد نیاز پزشک عمومی
دوره 4، شماره 3، مهر 1392، صفحه 64-73
ایجاد تحول درگزارش صبحگاهی و بررسی نگرش اعضای هیئت علمی وفراگیران فیلد روانپزشکی نسبت به آن در دانشگاه جندیشاپور اهواز (مقالة کوتاه)
دوره 1، شماره 2، اردیبهشت 1390، صفحه 42-45