یادگیری از راه دور در آموزش بالینی دانشجویان رشته های پرستاری، مامایی و اتاق عمل: یک مطالعه مروری

پروین اسفندیاری نژاد؛ نگین مرادی؛ حاتم بوستانی؛ کاوه اسلامی؛ ماندانا ایزدپناه؛ ندا اورکی فر؛ فاطمه برازجانی؛ معصومه حسینی بیدختی؛ پرستو پارسایی محمدی؛ مینا ایروانی

دوره 12، شماره 3، آذر 1400، صفحه 768-786

https://doi.org/10.22118/edc.2020.245899.1515

جایگاه آموزش مجازی در آموزش بالینی رشته های توانبخشی: یک مرور روایتی

نگین مرادی؛ ندا اورکی فر؛ معصومه حسینی بیدختی؛ حاتم بوستانی؛ کاوه اسلامی؛ مینا ایروانی؛ ماندانا ایزدپناه؛ فاطمه برازجانی؛ پرستو پارسایی محمدی

دوره 12، شماره 2، مرداد 1400، صفحه 363-373

https://doi.org/10.22118/edc.2020.240608.1458

بررسی میزان رضایت مندی و آشنایی دانشجویان کارشناسی گفتاردرمانی از نحوه آموزش بالینی به صورت درمان تیمی در افراد مبتلا به شکاف کام و لب

نگین مرادی؛ مهران پیوسته؛ پروانه رحیمی فر؛ محمد جعفر شاطرزاده یزدی؛ احمد فخری؛ حاتم بوستانی؛ کاوه اسلامی؛ سید سعید سیدیان؛ مریم کردونی؛ فتانه قربانی جوادپور؛ روزبه راهبر؛ کاظم ساوجبلاغچی خیابانی؛ امیر کمال حردانی؛ مهدی بیژن زاده؛ مریم دلفی؛ مائده مقتدر؛ مژده قبادی نیا

دوره 11، شماره 3، آبان 1399، صفحه 584-592

https://doi.org/10.22118/edc.2020.257373.1602