یادگیری از راه دور در آموزش بالینی دانشجویان رشته های پرستاری، مامایی و اتاق عمل: یک مطالعه مروری

پروین اسفندیاری نژاد؛ نگین مرادی؛ حاتم بوستانی؛ کاوه اسلامی؛ ماندانا ایزدپناه؛ ندا اورکی فر؛ فاطمه برازجانی؛ معصومه حسینی بیدختی؛ پرستو پارسایی محمدی؛ مینا ایروانی

دوره 12، شماره 3، آذر 1400، صفحه 768-786

https://doi.org/10.22118/edc.2020.245899.1515

جایگاه آموزش مجازی در آموزش بالینی رشته های توانبخشی: یک مرور روایتی

نگین مرادی؛ ندا اورکی فر؛ معصومه حسینی بیدختی؛ حاتم بوستانی؛ کاوه اسلامی؛ مینا ایروانی؛ ماندانا ایزدپناه؛ فاطمه برازجانی؛ پرستو پارسایی محمدی

دوره 12، شماره 2، مرداد 1400، صفحه 363-373

https://doi.org/10.22118/edc.2020.240608.1458

رضایت مندی دانشجویان مقطع کارشناسی فیزیوتراپی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ارزشیابی عملکرد بالینی با استفاده از سیاهه وارسی مبتنی بر بازخورد

راضیه مفتح؛ ندا اورکی فر؛ نگین مرادی

دوره 11، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 644-652

https://doi.org/10.22118/edc.2020.226250.1307