بررسی دیدگاه دانشجویان نسبت به مشکلات کنونی در فرایند آموزش در دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1397

رضا ارجمند؛ کاوه اسلامی؛ سودابه پورفداکاری؛ ثریا مرادی؛ حمید یزدانی نژاد

دوره 11، شماره 3، آبان 1399، صفحه 262-270

https://doi.org/10.22118/edc.2020.212008.1227

ارزیابی آموزش الکترونیک در بحران همه گیری کووید 19 و چشم انداز استفاده مکمل از آن در دوران پسا بحران از دیدگاه دانشجویان علوم پزشکی کشور

حمید یزدانی نژاد؛ کاوه اسلامی؛ رضا ارجمند؛ نرگس شاکریان؛ نسترن ترک شیرازی؛ رضا ابوعلی؛ محسن برگ بیدوندی

دوره 11، شماره 3، آبان 1399، صفحه 554-571

https://doi.org/10.22118/edc.2020.246683.1518

طراحی، اجرا، ارزشیابی و باز‌طراحی نظام حمایت دانشجویی همتا محور (منتورینگ، تیکتینگ، ارزشیابی تکوینی و توانمندسازی و مدیریت محتوا) در آموزش و اجرای آن در قالب سامانه آکادمیک درون دانشگاهی "سپند" (سامانه پشتیبانی نتورک دانشجویی) در بحران کووید 19

رضا ابوعلی؛ فاطمه طهماسبی بلداجی؛ نسترن ترک شیرازی؛ حمید یزدانی نژاد

دوره 11، شماره 3، آبان 1399، صفحه 594-597

https://doi.org/10.22118/edc.2020.263837.1660

بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد ارتباطی دانشجو- بیمار در بخش اتاق عمل از دیدگاه دانشجویان هوشبری دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز

راضیه رنجبرها؛ زهرا اخلاقی؛ حمید یزدانی نژاد؛ مریم دستورپور؛ سارا آدرویشی

دوره 10، شماره 4، دی 1398، صفحه 271-282

https://doi.org/10.22118/edc.2019.192613.1103

طراحی، اجرا و ارزشیابی بازی اتاق فرار آموزشی توسط همتایان برای ارتقا دانش و مهارت دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

مهدیه بیرگانی نیا؛ کاوه اسلامی؛ رضا ارجمند؛ ماندانا ایزدپناه؛ حمید یزدانی نژاد

دوره 10، شماره 3، مهر 1398، صفحه 262-270

https://doi.org/10.22118/edc.2019.210475.1212