یادگیری از راه دور در آموزش بالینی دانشجویان رشته های پرستاری، مامایی و اتاق عمل: یک مطالعه مروری

پروین اسفندیاری نژاد؛ نگین مرادی؛ حاتم بوستانی؛ کاوه اسلامی؛ ماندانا ایزدپناه؛ ندا اورکی فر؛ فاطمه برازجانی؛ معصومه حسینی بیدختی؛ پرستو پارسایی محمدی؛ مینا ایروانی

دوره 12، شماره 3، آذر 1400، صفحه 768-786

https://doi.org/10.22118/edc.2020.245899.1515

بررسی رضایتمندی دانشجویان سال آخر و فارغ التحصیلان دوره دکتری عمومی داروسازی کشور از محتوای آموزشی واحدهای منتخب درسی و تأثیر آن بر کیفیت عملکرد داروساز در داروخانه

لادن نجاتی؛ سید محمود لطیفی؛ ماندانا ایزدپناه؛ کاوه اسلامی

دوره 12، شماره 2، مرداد 1400، صفحه 499-510

https://doi.org/10.22118/edc.2020.252303.1564

طراحی اپلیکیشن بازی آموزشی اطلاعات دارویی پایه به منظور آموزش درس کارآموزی مقدماتی داروخانه دانشجویان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور

کاوه اسلامی؛ ماندانا ایزدپناه؛ لیلا کوتی؛ راضیه جمشیدی اردکانی

دوره 11، شماره 3، آبان 1399، صفحه 598-606

https://doi.org/10.22118/edc.2021.262136.1648

ارتقا توانمندی دانشجویان داروسازی با برگزاری دوره آموزش الکترونیک کاربرد اشکال دارویی به بیماران (بابد®) و ارزیابی ویدئویی تکوینی مبتنی بر روش خودارزیابی و ارزیابی همتا

رامین نورافروز؛ کاوه اسلامی؛ ماندانا ایزدپناه؛ مهدی سیاح برگرد؛ لیلا کوتی؛ سعید محمد سلیمانی

دوره 10، شماره 4، دی 1398، صفحه 376-384

https://doi.org/10.22118/edc.2019.210822.1214

طراحی، اجرا و ارزشیابی بازی اتاق فرار آموزشی توسط همتایان برای ارتقا دانش و مهارت دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

مهدیه بیرگانی نیا؛ کاوه اسلامی؛ رضا ارجمند؛ ماندانا ایزدپناه؛ حمید یزدانی نژاد

دوره 10، شماره 3، مهر 1398، صفحه 262-270

https://doi.org/10.22118/edc.2019.210475.1212