یادگیری از راه دور در آموزش بالینی دانشجویان رشته های پرستاری، مامایی و اتاق عمل: یک مطالعه مروری

پروین اسفندیاری نژاد؛ نگین مرادی؛ حاتم بوستانی؛ کاوه اسلامی؛ ماندانا ایزدپناه؛ ندا اورکی فر؛ فاطمه برازجانی؛ معصومه حسینی بیدختی؛ پرستو پارسایی محمدی؛ مینا ایروانی

دوره 12، شماره 3، آذر 1400، صفحه 768-786

https://doi.org/10.22118/edc.2020.245899.1515

جایگاه آموزش مجازی در آموزش بالینی رشته های توانبخشی: یک مرور روایتی

نگین مرادی؛ ندا اورکی فر؛ معصومه حسینی بیدختی؛ حاتم بوستانی؛ کاوه اسلامی؛ مینا ایروانی؛ ماندانا ایزدپناه؛ فاطمه برازجانی؛ پرستو پارسایی محمدی

دوره 12، شماره 2، مرداد 1400، صفحه 363-373

https://doi.org/10.22118/edc.2020.240608.1458

رضایت مندی دانشجویان مقطع کارشناسی فیزیوتراپی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ارزشیابی عملکرد بالینی با استفاده از سیاهه وارسی مبتنی بر بازخورد

راضیه مفتح؛ ندا اورکی فر؛ نگین مرادی

دوره 11، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 644-652

https://doi.org/10.22118/edc.2020.226250.1307

بررسی میزان رضایت مندی و آشنایی دانشجویان کارشناسی گفتاردرمانی از نحوه آموزش بالینی به صورت درمان تیمی در افراد مبتلا به شکاف کام و لب

نگین مرادی؛ مهران پیوسته؛ پروانه رحیمی فر؛ محمد جعفر شاطرزاده یزدی؛ احمد فخری؛ حاتم بوستانی؛ کاوه اسلامی؛ سید سعید سیدیان؛ مریم کردونی؛ فتانه قربانی جوادپور؛ روزبه راهبر؛ کاظم ساوجبلاغچی خیابانی؛ امیر کمال حردانی؛ مهدی بیژن زاده؛ مریم دلفی؛ مائده مقتدر؛ مژده قبادی نیا

دوره 11، شماره 3، آبان 1399، صفحه 584-592

https://doi.org/10.22118/edc.2020.257373.1602

تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز

حسین رضائی؛ محمد جعفر شاطرزاده یزدی؛ نگین مرادی؛ مجید روانبخش؛ غلامحسین نساج؛ شاهین گوهرپی؛ فاطمه اسفندیارپور؛ آرش بیات؛ محمد خیاط زاده ماهانی؛ مجتبی توکلی؛ درسا حامدی؛ شیدا جوادی پور؛ میمنت اکبری؛ حسین نگهبان؛ علی محمد مصدق راد؛ محمد حسین حقیقی زاده؛ مهدی تهمتن؛ مجتبی کارگر؛ یونس قاسم پور

دوره 9، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 283-295