• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

مجله توسعه آموزش جندی شاپور اهواز

  1. صفحه اصلی
  2. فهرست مقالات

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اخبار و اعلانات

فرآیند داوری

مقالات آماده انتشار
شماره جاری
دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
دوره 3 (1391)
دوره 2 (1390)
دوره 1 (1389)
نویسنده = عزیزرضا قاسم زاده
تعداد مقالات: 5

اثربخشی آموزش استراتژی های فراشناختی(MCT) بر مشارکت در کلاس درس و پیشرفت تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی

عزیزرضا قاسم زاده؛ غلام رضا ثناگوی محرر؛ سالم جعفری؛ علی قوام

دوره 8، شماره 4، دی 1396، صفحه 453-462

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 790.97 K
بررسی رابطه سرسختی روانشناختی و جرأت ورزی با موفقیت تحصیلی در دانشجویان

ندا ملک پور؛ مهسا سلیمانی؛ غلامرضا طالبی؛ عزیزرضا قاسم زاده

دوره 8، شماره 2، تیر 1396، صفحه 226-233

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 199.14 K
اثربخشی آموزش ارتباط بدون خشونت بر افزایش عملکرد تحصیلی دانش آموزان

دری قناد طوسی؛ نادیا مدنی پور؛ عزیزرضا قاسم زاده؛ محمد اسدی

دوره 7، Supplement، مرداد 1395، صفحه 82-87

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 673.58 K
اثربخشی آموزش مهارت خودآگاهی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی و پرخاشگری دانش آموزان

سحر اشرفی؛ معصومه حدادی؛ نازبانو نشیبا؛ عزیزرضا قاسم زاده

دوره 5، شماره 1، اردیبهشت 1393، صفحه 45-51

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 266.8 K
اثربخشی مشاوره ی انگیزشی نظام مند بر افزایش انگیزه ی پیشرفت تحصیلی و کاهش اضطراب امتحان دانشجویان

مریم سعادت؛ پگاه کریمی مفرد؛ عزیزرضا قاسم زاده

دوره 4، شماره 4، بهمن 1392، صفحه 1-9

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 447.28 K
  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

  • اشتراک گذاری سایت مجله 1398-07-15

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

©